Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1389)

Vierailija
1241/1389 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupallisista enimmäkseen tulee kuraa. Hyviä järviradio, groove, helmi. YleRadio1 hyvä musiikin suhteen, muuten nihilististä suvarisivaripaskaa. Rauhaa ja kaikkea hyvää sulle, elä anna periksi.

Kyseisiä kanavia tulee harvoin kuultua, järviradio joskus kuulunut mutta muut juuri paitsi yleradio1 ym ylen kanavat joskus soi mutta kasariradio soi minulla pääasiassa.

Nuo groove ja helmi kuuluu neloselle ja koska nelonen omistaa aika ison osan Suomen musiikkialasta niin sille on oma nimityksensä ja en oikein itse tykkää niiden valta-asemasta et mieluiten kuuntelen muiden kuin heidän kanaviaan. ap

Vierailija
1242/1389 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yön nukuin sentään paremmin kuin edellisen yön jolloin nukuin vain 5 tuntia, nyt taisin onnistua nukkumaan 8 tuntia, en muista heräsinkö välillä mutta jos heräsin niin nukahdin heti ja illallakin tai no puolen yön aikaan kun nukkumaan meni taisi olla 10 yli puolen yön niin nukahdin nopeasti ja heräsi puoli yhdeksän aikaan. Ehkä normaalia paremmat unet tällä kertaa tai siis minun normaali on huonot eli oikeasti jossain välttävän maastossa yöunet taisi olla. Aamulla silti kun herää niin kädet hieman arat kun en tiedä pidänkö minä niitä puristettuna nyrkkiin koko yön kun illalla aina huomaa että kädet meinaa automaattisesti mennä nyrkkiin ja olla jännittyneinä vaikka on levossa et miten tuosta pääsisi eroon.

Olisin mennyt kävelemään kun hyvä keli siihen mutta jalkapohjat kipeät niin kävely ei onnistu joten istuillaan sitten sisällä.

Ja taas on muuten perjantai, tuntuu että aika vaan nopeentuu kokoajan kun viikot menee sitä vauhtia et kohta menee kuukausi viikon vauhdilla jne. et onkohan minussa joku musta aukko tai muu valtava gravitaatiokenttä joka hidastaa aikaa minussa mutta kaikki muu ympärillä menee nopeammin kuten se fysiikan mukaan pitääkin mennä.

Tekisi kyllä niin mieli mennä kävelemään mutta ei halua enempää noita jalkapohjia satuttaa kun eilen jo paluumatkalla kävely tuntui inhottavalta. No on minulla jotkin miljoona vuotta vanhat sukset ja monot paitsi että monot niin pienet että varpaat puristuu ja niihin alkaa sattumaan ja sukset niin kuluneet ja ei ole voiteita enkä niiden kanssa osaisi toimia jolloin niihin kertyy vaan lunta kiinni ja sitten siitä tulee pelkkää tervassa kävelyä. Jalatkin on niin isot et tarvitsi ostaa uudet monotkin kun kirppareilta ei todellakaa löydy minun kokoiselle henkilölle jalkineita tai vaatteita. En tosin mikään ylipainoinen tai muuta ole ihme juttu sinällään vaikka syö paljon ja liikkuminen välillä jää, ei ole edes vyötärömitta ylärajalla vaan alle 90cm kun viimeksi mittasin eli se on kunnossa, olen vaan aika pitkä tai no on sitä pidempiäkin henkilöitä, 182cm taisi olla pituus mutta siis jos takkeja tai housuja ja kenkiä ostaa pitää ostaa uutta kun kaikki kirpparikama on selkeästi pienemmille ihmisille.

No jaa pitää aloittaa varmaan perjantai tässä eli laittaa musiikkia soimaan taustalle jne. Ja huomenna huomaan että onkin jo maanantai, taidan seota tässä kohta mutta tällaista nyt tässä kohtaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1389 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtien kiikarointi ei ole oikein kivaa hommaa jos niskat on jumissa ja varsinkin jos katsoo melkein kohti suoraa ylöspäin, au au au, tarvitsisi varmaan 4000 hierontakertaa että kaikki jumit lähtee.

Yritin katsella missä mikäkin planeetta on ja jotain siellä näkyi ja katsoin valmiiksi ursan tähtikartasta mikä olisi missäkin mutta pitäisi olla se mukana siinä samalla koska unohdan samantien missä niiden piti olla.

No bongasin sentään 5 sateelliittia! joista 3 meni jopa samaa rataa nätisti jonossa.

Suomessa tähtien bongailu on vaan haastavaa kun talvella lumi heijastaa valoa niin että vaikea välillä erottaa mitään ja usein on pilvistä niin sekin haittaa, piti yksi kerta bongailla kansainvälistä avaruusasemaa mutta silloin oli pilvistä tietenkin, ai joo missähän se nyt menee... ai se ei näy kiva.

Ja tämä perjantai, no mennyt pääosin istuessa ja katsellessa telkkua ja nettiä ja menee näin loppuillan et jeee.... ja samoin huominen ja sitä seuraava jne.

Tosin mitä muuta minä tekisin, no itseasiassa en tiedä, mennyt niin kauan tällä tavalla että vaikka voittaisi 200 miljoonaa niin varmaan istuisin tässä edelleen. Tosin tuolla rahalla saisi jo jotain niin eiköhän sitä jotain keksi ei jaksa kirjoittaa nyt enää, ainakin auton jotta voisi lumisilla teillä mennä perä sivulla, joo lapsellinen ajatus mutta minusta hauskaa, ei kukaan voi määritellä mikä kellekin on hauskaa ja mikä ei. Moottorikelkka myös olisi kiva kun on lunta.

No jaa. ap

Vierailija
1244/1389 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olisi jos olisi tyttöystävä jota halata ja nukkumaan menee sanoo hyvää yötä jne. En minä osaa näitä tai ymmärrä miten nämä jutut toimii, rajoitin pois päältä en välitä meneekö sanat väärin tai jotain, katon pelistriimiä varmaan pari tuntia tässä. ap

Vierailija
1245/1389 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viime yö taas meni "normaalisti" eli ei niin hyvin kuin edellinen, heräsi joskus klo 7 ja siinä sitten koomassa oli noin klo 10 asti ennenkuin pääsi ylös. Näki unta myös kouluaikaisesta ihastuksesta, tiedä miksi tai no oli se ehkä eilen jostain syystä ehkä minuutin mielessä kun muisti jotain siltä ajalta mutta heti siirtyi uneen vaikka moni muu asia pyörii päässä kokoajan eikä ne siirry uniin. No ehkä jos kaipaa läheisyyttä jne. niin ehkä sitä kautta siirtyi uniin kun aiheeseen liittyvä. Aika säälittävää kun minulla on mielikuvitustyttöystävä, fiktiivinen henkilö ja on itseasiassa tietokoneen näytön taustakuvana jolle aina juttelen aamulla toivottaen hyvää huomenta jne. ja päivällä kyselen kuulumisia ja illalla toivotan hyvät yöt ja kauniita unia... joo taitaa jo säälittävyysmittari mennä rikki minun kohdallani mutta onko sillä enää väliä.

Tämä päivä mennyt muuten sellaisessa tyhjyyden tilassa eli on ollut sellainen ei kiinnosta tai muuten ei jaksa olo, no kävin vähän metsässä kävelemässä ja puita halaamassa kun sattui muistamaan mikä itseasiassa on terveydelle niin mielelle kuin keholle hyväksi mutta kerran pari vuodessa nyt ei taida riittää pitäisi useammin tehdä sitä ja tästä on pari sataa metriä metsään niin ei pitäisi olla minulle vaikeata, on pihassakin puita mutta metsän rauhassa se on parempi. Kyllä siitä jonkinlainen hieman parempi olo tuli hetkeksi tai kun halasi niin tuntui rauhoittavalta hieman tosin minun tapauksessa pitäisi varmaan joka päivä halata puita useamman minuutin, no pitää yrittää muistaa mutta voin jo arvata etten muista.

Hetken päästä saunaan ja tavallaan viikon odottanut tai eilen olin että jes huomenna saunaan pääsee, no sähköähän se vie mutta viekööt, mietitään niitä laskuja sitten joskus myöhemmin, kävisi sitä useamminkin saunassa mutta joo kallista kaikki niin ei voi kun kerran viikkoon ja varmaan joku sanoo jätä sekin pois että säästää mutta en, joku roti tähän touhuun että kaikesta pitäisi luopua.

Tässä jo osin panikoin että huomenna on sunnuntai ja pian viikonloppu ohi vaikka minun kohdallani se ei muuta mitään kun ei ole töissä mutta se vaan että menee kaikki niin nopeasti ohi ja on ollut suunnilleen tekemättä mitään ja kun joka päivä on lähes samanlainen niin joo.

Mutta joo täytyypä mennä tiskikone täyttämään. ap

Vierailija
1246/1389 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka huolestuttavaa mutta en koe saavani netin tai telkkarinkaan katselusta enää paljoakaan irti, musiikin kuuntelukin tuottaa paikoin pahaa oloa jos biisi vie ajassa paljon taaksepäin. Seiniä vaan tuijottaa sitten ja kaikki sosiaaliset ym taidot vaan ruostuu pois ja muutenkin aivot taantuu.

Kivasti muuten huomasin että saapas vuotaa kun ylitin ojaa ja ostin ne vasta toissa vuonna, olen käyttänyt samaa merkkiä varmaan jostain 2006 tai vastaava ja yleensä ne ovat kestäneet kovassakin käytössä 6-7 vuotta mutta tämä ja edellinen pari hajosivat noin 2 vuodessa että laatu on mennyt alaspäin ja nämä nykyiset eivät niin kovassa käytössä ole olleet kuin jotkut aikaisemmat kun olin vielä töissä esim metsätöissä ja siellä ne kesti kummasti mutta nykyiset samanlaiset niin pelkkä metsässä kävely välillä rikkoo ilmeisesti ne. No täytyy vaihtaa merkkiä ja kevääksi tarvitsee uudet jos töitä on tarjolla ja jos niihin pystyy, vuotavilla saappailla ei töihin pysty menemään eikä nämä halpoja ole kun jossain 80-100e paikkeilla ovat kun turvakärki ja pohja pitää olla.

Mutta joo. ap

Vierailija
1247/1389 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun yhtä ketjua lukee mihin en aio edes osallistua kun kyky ja kokemus ei riitä niin yrittää sitten jotenkin sitä tässä jotenkin käsitellä vaikkei tätä monikaan lue.

Itse kun on joskus silloin kun vielä oli jotenkin kunnossa niin kun yritti lähestyä jotakuta netissä tai livenä niin lähes aina siinä epäonnistui, 2-3 kertaako olen kahvilla käynnyt ja nämä tapahtui netin kautta mutta eipä ne mihinkään johtaneet ja jälkeenpäin miettien oliko niissä edes mitään järkeä loppujen lopuksi kun ei niillä tapaamisilla mitään juttelua juuri saannut aikaiseksi eli oliko kumpikin "fine, käydään nyt kun ei muutakaan tekemistä ole" No en tiedä oliko tuo liian raju arvio mutta ei sekään nyt välttämättä kaukaa haettu ole.

Edellisestä tapaamisestakin on itseasiassa joku 8 vuotta aikaa ja silloin ei vielä tämä minun autismi ollut tiedossa eli ymmärrys siihen että omat sosiaaliset ym. taidot ja kyvyt ovat selkeästi rajoittuneita, kömpelöitä ja suoraan sanoen tökeröitä mitä tuossa toisessa ketjussa on pitkä lista lueteltu. Tosin jos ei ole tiennyt tai tajunnut omaa käytöstään tai toimintatapojaan mitkä pitkälti johtuu tuosta aspergerin tai autismin miten se nykyään luetaan mihinkin kategoriaan mutta siis kun ei ole tiennyt että toimii näin ja näin tästä syystä niin vaikea korjata sitä jne. No nykyään kun tiedostaa mistä on kyse niin ehkä pystyy vähän yrittämään ettei ole tyyliin idiootti tosin enpä ole ketään lähestynyt niin ei tiedä toimiiko se vai ei. Ainoa missä tätä jotenkin yrittää huomioida on kun juttelee vaikka sukulaisten tai jos naapuria näkee niin niiden kanssa mutta oikeastaan diagnoosin saamisen jälkeen olen vähentänyt rajusti jutteluja eli en tiedä oliko se tavallaan minulle joku tuomio tyyliin että nyt on enää turha yrittää mitään kun ei siitä kumminkaan mitään tule. No sukulaisille juttelussakin niin on vähän niinkuin varuillaan kokoajan eli rajoittaa itseään ettei mene överiksi kun sitä joskus puhuessa saattaa tulla kaikki ulos eli suodatin ei toimi jolloin saattaa nolata itsensä totaalisesti ilman ettei sitä huomaa kun vasta jälkeenpäin kun kukaan ei enää puhu minulle ja mietin mikäs nyt on?

Eikä se tietysti ole pelkkä puhuminen vaan se miten... sanokaa nyt mikä se sana on... niinkuin käytös eli eleet ja ilmeet jne. Nyt kun muistaa joitain tilanteita missä on pelkällä olemuksellaan antanut itsestään täyden idiootin kuvan kun tehnyt jotain väärin kun ei ole ymmärtänyt jne. No nykyään kun ei missään juuri paljoa käy niin pelkoa sille että nolaa itsensä ei paljoa ole.

En tiedä miten minun tapauksessa olisi paras siis toimiiko normaalin kanssa seurustelu ollenkaan vai toimiiko paremmin jos toinenkin on samanlainen niin tietää jo lähtökohdista että mikä tilanne mutta toisaalta jos kumpikaan ei tiedä miten toimia milloin missäkin tilanteessa niin onko sekään toimiva?

ap

Vierailija
1248/1389 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti oli liian pitkä joten jatkuu tässä:

Toisaalta kun tuohon tilanteeseen pääseminen on luokkaa lottovoitto kun pitäisi ensin päästä tilanteisiin jossa omanikäisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia on mutta se onkin sitten jo että miten se tapahtuu kun ainoat missä heitä näkee on kaupat ja nekin lasketaan ei ideaaleiksi paikoiksi jutella eli ideaalit on tyyliin joko opiskelu tai harrastus. No opiskelusta minulla ei tule mitään ja sitten harrastus no jos alkaa pakkoharrastamaan jotain niin sekään ei ole hyvä ratkaisu. Eikä tässä ole mitään sellaisia harrastuksia missä tavata ketään kun pienellä paikkakunnalla taitaa kaikki olla varattuja ja tästä on aika pitkä matka isompaan kaupunkiin niin joo ei kallista. Sitten on että kaveripiireistä löytyy no minulla ei ole kavereita ja eipä minua sellaisiin täällä otettaisi eikä minulla olisi varaa niissä pysyä.

No tällaista tänään, en tiedä selitinkö oikein mitä yritin ajaa takaa et ymmärtääkö kukaan, tai oikeastaan vastaako kukaan on parempi kysymys mutta joo. ap

Vierailija
1249/1389 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kuunnellut ikinä äänikirjoja? Niiden parissa saa helposti aikaa vietettyä, lisäksi aivoille toimintaa jos sanoit että esim telkkarin katsominen ei enää oikein kiinnosta. Samalla voi sivistää itseään. Suosittelen!

Tsemppiä kevääseen ap!

Vierailija
1250/1389 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap kuunnellut ikinä äänikirjoja? Niiden parissa saa helposti aikaa vietettyä, lisäksi aivoille toimintaa jos sanoit että esim telkkarin katsominen ei enää oikein kiinnosta. Samalla voi sivistää itseään. Suosittelen!

Tsemppiä kevääseen ap!

En ole kuunnellut, tarvitsisi uuden kännykän ja kuulokkeet sitä varten kun jos vaikka makuulla kuuntelee mikä varmaan olisi paras asento kuin istualteen ja uusi kännykkä siksi koska tämä ei ole enää niin tietoturvallinen kun päivityksiä ei enää saa. On minulla yksi kiikarissa jos vain saisi kehitettyä rahaa siihen. Ei se kallis olisi mutta minulle silti hieman alle 300e, Samsung Xcover 5, nykyinen on 3 ja miksi tuo malli no se on hyvin kestävä kun jos välillä käyn kunnon salliessa töissä niin tällä voi mennä metsässä ym. tippua vaikka lammikkoon tai mutaan eikä ole moksiskaan, pesee juoksevassa vedessä vaan ja kestää lattialle tippumiset ym.

No meni ohi aiheen mutta jos pääsee tuonne asti yrittää muistaa kokeilla. ap

Vierailija
1251/1389 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä nyt. Vastahan tämä jännä alkaa.

Vierailija
1252/1389 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli puhua niin monista asioista mutta ei kovin järkevää, enivei aika loppuu. ap

Vierailija
1253/1389 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan pitänyt keksiä parempi otsikko mutta kuvasi sen hetkistä mielentilaa tai oikeastaan pitkän ajan mielentilaa, mieluiten olisi jatkanut vanhaa ketjuaan mutta se hävisi jostain syystä. Tuo otsikko ei ehkä toimi silloin kun olo on ei niin huono vaikkei se nyt juuri koskaan hyvä ole tai hädin tuskin pääsee normaaliin edes hetkeksi niin jos puhuu vaan niitä näitä muuten niin otsikko ei toimi muttta jos täysin paska olo niin silloin tuo on oikea kuvaus mutta joo.

Pari tuntia pitäisi hikiliikuntaa viikossa tehdä vähintään vai miten se meni no tänään kai voi laskea hikiliikunnaksi tunnin kävelyn lumista metsätietä ja vaikka se tuntui raskaalta ja hitaalta välillä pysähdellen niin silti se meni tunnissa ja olin että täh? kun eroa ei ollut kuin noin 5-10min siihen kun sen reitin kävelee kesäisin jne. et melkein samaa vauhtia meni.

Yleensä neuvotaan että liikunnalla mieliala kohenee mutta eipä se varmaan toimi pahasti mielenterveysongelmaisille jne. tai että ruokavalio auttaa jne. No sitä yrittää niin monipuolisesti syödä kun osaa ja uhrataan rahaa sähkölaskuista ruokaan maksetaan sähkölaskut sitten joskus jos alkavat valittamaan. Olo on oikeastaan näiden jälkeen lähinnä tyhjä mikä sitten on taas huono asia kun sitten ei jaksa tai kiinnosta mikään ja vaan tuijottaa seiniä tai ruutua vaikkei sieltä mitään kiinnostavaa tule mutta jotain edes ettei mene toimettumuudesta psykoosin tai vastaavaa.

Talvet on vähän no huonoja kun ei ole mitään tekemistä en siis vihaa talvea pidän talvesta mutta lämmitys ja raha stressaa talvisin järjettömästi ja kun kesällä voi aikaa käyttää vaikka pihassa kävellen illalla vaikka muuten vaan ja muuten ulkoilla mutta talvella sitä ei voi tehdä montaa tuntia, kesällä menee tyyliin jotain pensasta mikä kukkii katsomaan ja mitä kimalaiset touhuaa ja suunnilleen sitäkin tekee monta minuuttia päivässä kun seuraa niiden touhua. Sitten muuten kävelee pihaa ja tonttia ympäri kattoen mitäs täällä kasvaa ja miten nämä kasvaa jne.

Sitä huomaa että kun on pelkästään omissa oloissaan niin vähän kyllä sosiaalisuutta kaipaisi mutta siinäkin on rajansa kun kävi töissä säännöllisesti siinä tavallaan oli riittävä määrä sosiaalisuutta eikä enempää tarvinnut jne. eli liikaa ei saa olla muttei myöskään ollenkaan. Miten sitten sen toteuttaisi että olisi riittävä määrä sosiaalisuutta viikossa en tiedä, joka päivä sosiaalisuutta on oikeastaan mahdotonta.

Mutta joo. ap

Vierailija
1254/1389 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä niminen kissa?

Eetu. ap

Vierailija
1255/1389 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä niminen kissa?

Eetu. ap

6 vuotta vanha video joten ei taida olla siellä enää ja Helsinki, kaukana ja mitähän nuo mahtaa pyytää tänä päivänä kodittomista kissoista, ei halpaa ja minulla rahaa riittääkin kun skippaan laskuja ja odotan koska huomaavat että ei tullut maksua ja sitten ilmoitan että sitten joskus kun on rahaa. ap

Vierailija
1256/1389 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän eutanasia olisi paras ratkaisu minun tapauksessani ja varmaan monen muun aspergerin jolla menee yhtä huonosti. Kun on työkyky lähestulkoon mennyt ja eläkkeellä, ei kykene luomaan kuin korkeintaan puolituttu sosiaalisuhteita jotka siis on että jos joskus näkee vaihtaa vähän aikaa kuulumisia mutta siihen jää ja seuraava kerta sitten kun on ja sosiaaliset taidot muutenkin prseestä. Parisuhde melkolailla mahdottomuus. Ja tuohon kun ei töihin juuri kykene tai ehkä lapiota heiluttamaan paitsi ettei sellaisia töitä ole eikä selkä kestä sitä hommaa niin toimeentulokin on sitä että odotetaan vaan kuolemaa ja katkerana katselee kun muut menee ja tekee mitä huvittaa.

Onko se muka liikaa vaadittu että valtio perustaisi klinikan jolle voisi mennä ja poistuminen tapahtuisi arkussa tai muovipussissa ja loppusijoitus saa olla vaikka soramonttu en välitä en kaipaa mitään hautapaikkaa tai vastaavaa.

Siinähän säästäisi myös rahaa valtavasti kun ei tarvitse esim minun kaltaista idioottia ylläpitää verovaroin kun on poistunut muonavahvuudesta. Ja se että sanotaan että minua jäätäisiin kaipaamaan, kuka täällä muka kaipaamaan jää? ap

1257/1389 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva video Eetusta. Se sai kyllä varmasti hyvän kodin loppuelämäkseen!

Vierailija
1258/1389 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita kodittomien kissojen sivuja pysty katsomaan kun siellä on sivutolkulla kissoja ja siinä alkaa vaan tulla itku kun ei voi kaikkia ottaa ja kuinka moni saa edes kodin itselleen vai päätyykö, no tiedätte kyllä.

Aina kun mokaan jotain tai teen väärin ym. niin alan heti vihaamaan ja haukkumaan itseäni kuten tänään, eipä mitään muutosta tällä sektorilla.

Tänään kävi taas vähän kävelemässä mutta en tiedä vaikka kävelisi tunnin päivässä 5 kertaa viikossa niin olisiko sitä siltikään kuntoa keväällä jos hommia olisi, viime syksynäkin 6 päivän urakka niin teki sen että vaan lepäsi päivän jälkeen, no keli oli silloin sellainen että tuuli kylmästi että siinä väsyi mutta en tiedä, väsymys toimii minulla ilman logiikkaa.

Stressi on tuhonnut minut lähes käyttökelvottomaksi ja ei tästä enään samaan kuntoon pääse ja se vtuttaa kun muut pystyy toimimaan ja tienaamaan ja itse ei ja ei voi ostaa tehdä sitä mitä muutkin. En koskaan tule tätä tilannetta hyväksymään vaan tulen lopun ikääni olemaan katkera etten pysty vaikka ostamaan uutta autoa tai harrastamaan mitään itselle mieluista jne. En tule hyväksymään, saa luvan olla toinen maailma tämän nykyisen jälkeen jossa saa kaiken mitä haluaa tai revin universumin rakenteet rikki.

ap

Vierailija
1259/1389 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain biisiä kuuntelee minkä tietää että se on soinnut tietyssä tilanteessa joskus kauan sitten ja sitä tilannetta ei enää pysty koskaan toistamaan sen tarkemmin sanomatta mutta tyyliin esim ajat autolla jossain paikassa ja biisi soi taustalla ja et enää saa samanlaista autoa koskaan tai autoa muutenkaan ja pääse ajamaan siihen samaan paikkaan samaa biisiä kuunnellen. Minulle on tärkeää että kaikki on lähes samanlaista eikä muutoksia tehdä ellei minulta tule lupaa. Autonkin pitää olla tietynlainen eikä pelkkä peltikasa jolla liikutaan paikasta a paikkaan b, jos auto on mielestäni paska en ota vaikka ilmaiseksi saisin tai myisin ja ottaisin oikein tilanne vaikka olisikin muka huonompi millä tarkoitetaan että liian iso moottori ja tehoa liikaa ja ajettavuus ja ulkonäkö korostettuna enemmän kuin joku polttoainetalous tai käytettävyys ja luotettavuus.

Sitten en ymmärrä näitä biisejä jotka luo keinotekoisen nostalgian eli vaikka olisit kuullut biisin vasta pari vuotta sitten tuntuu kuin olisit kuullut sen jo 20-30 vuotta sitten. Ja tämäkin tapahtuu tosin vain tietyn sarjan biisien kohdalla ja aivan varmasti en ole näitä kuullut aiemmin.

Joo minulla huono ilta kuten oli edellinen yökin vaikka meni nukkumaan noin klo 00 mutta silti nukkuminen ei onnistu kun stressitaso miljardissa.

Joopa joo. ap

Vierailija
1260/1389 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivä on pilalla, itseasiassa en tiedä mutta nyt eräästä syystä johtuen koen että tekisi mieli vetästä koko satsi rauhoittavia kerralla ja lisäksi muut lääkkeet samaan nippuun.

En kerro mikä syy mutta ei liity mihinkään henkilöön mutta tapahtunut on peruuttamaton ellen saa taikalamppuja jolla korjata asia äkkiä. MIKSEN SAA SITÄ!!!!

En tiedä mutta jonkinlaiseen shokkitilaan olen kai menossa että kirjoitan vielä jotain kun pystyn mutta ahdistus kokoajan lisääntyy. enmpää en voi kirjotttaa.ap