Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1389)

Vierailija
1221/1389 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi katsoa jotain koska siitä menee aivot sekaisin, yle areenasta katselin vain muutaman huijarin tähden jaksoa, edes jostain saa naurua kuten niistä mutta sitten katsoin sieltä jotain muuta huvikseni ja katsoin lopputekstit milloin tämäkin on tehty enkä muistanut että jotain 2003 olin että "WHAT??!!!" Kiva kun sitten menee siitä sekaisin ja muistaa nähneensä nämä joskus mutta tajuaa tuossa että niistä on noin kauan ja alkaa ahdistus kun menee pään sisällä ajassa 20 vuotta taaksepäin.

Näistäkin on yli 20 vuotta jo osasta pian kokonaan 20 vuotta:

Kiva tämä ajan kuluminen. ap

Vierailija
1222/1389 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Wars Episode 1 Phantom Menace pc-peli, pelasin sitä 1999 ja eteenpäin kyllästymiseen asti. Peli löytyy jostain tallesta mutta ei toimi enää näin uudella koneella pitäisi ostaa steamista jos siellä oleva versio toimisi, tuntuu siltä kuin sitä olisi pelannut vasta vähän aikaa sitten mutta siitäkin taitaa olla lähemmäs 20 vuotta kun viimeksi pelannut, miten tämä aika voi näin kulua??? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1389 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen kommenttiini liittyen osaako kukaan sanoa kun minulla on 2 vanhaa peliä eli Tomb Raider 2 ja 3, alkuperäiset pelit ja toimivat moitteetta nykykoneella mutta yksikään muu vanha peli ellei osta steamista niin toimi. Windows 7 ja siitä eteenpäin ovat olleet 64-bittisiä järjestelmiä ja vanhat pelit ovat suunniteltu max 32-bittisille järjestelmille toimiviksi eli kun yrittää vanhaa peliä asentaa niin asennusohjelma ei suostu ollenkaan käynnistymaan mutta kun Tomb Raiderit aikoinaan win7:lle asensin niin asennusohjelmat käynnistyi heti ja asensi kummatkin pelit ongelmitta ja toimivat moitteetta mitä 3:seen joutui päivitystiedoston lataamaan mutta siinä se. En ymmärrä koska molemmat pelit 90-luvulta kuten muut vanhat pelit ja asennusohjelmat samanlaisia. Seiskasta kymppiinkin kun koneen päivitin niin toista peliä kokeilin toimi ihan normaalisti. En ole tietotekniikassa ja ohjelmoinnissa juuri kummoinen mutta ainoa mitä teoria mitä keksin niin nämä pelit on suunniteltu toimimaan 64-bittisillä järjestelmillä mikä selittäisi kun ne toimivat täysin moitteetta tässä. Se tosin on mielenkiintoista että jos näin on ovat ajatelleet tosi pitkälle kun kukaan muu ei näemmä ole vaivautunut koodaamaan pelejä ja asennusohjelmia toimimaan vielä 2020-luvulla toimiviksi jo 90-luvulla.

Kyllähän muutkin vanhat pelit saa toimimaan eri tavoin uusilla koneilla esim. steamissa myytävät pelit niin pelien tekijät koodaa ne yhteensopiviksi nykyisten järjestelmien kanssa. Tosin kaikki eivät näin tee ja ostajat joutuu itse muuttamaa niitä toimimaan täysin nykykoneilla,  minullakin yksi peli jonka muutama vuosi sitten ostin parilla eurolla niin sitä pitäisi itse muokata hieman että se toimisi mutta ei ole saannut aikaiseksi, luulisi valmistajan sen verran vaivaa näkevän että koodaa pelin valmiiksi, raha kumminkin tuntuu kelpaavan mutta asiakaspalvelu ei.

Piti tietokone käynnistää uudelleen kun ä ja ö kirjaimet eivät toimineet vaan näyttivät jotain ihme merkkejä ja kaikki kieliasetukset oli kunnossa, mielenkiintoista.

Kävin tänään taas vähän kävelemässä ja pientä siivouksen aloitusta ja jatkan huomenna kun siivousviikonloppu edessä kun 2 viikon välein pitää siivota. Nyt menee lähinnä tässä koneella istuen ja kasarikanavaa kuunnellen mutta olo silti aika tyhjä tai jotenkin ei tunnu mielessä mitenkään kivalta. Muuten kohta puoliväli tammikuuta ja kohta sitten viimeinen päivä ja 1/12 jo vuodesta kulunut ja pian huomaa että onkin jo loppuvuoden puolella, aika menee niin nopeaa tällä tahdilla että pian on jo 2030-luvulla. ap

1224/1389 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelehän varovasti näin liukkaalla kelillä. Ja tsemppiä siivouksiin. Täällä ois kans tarkotuksena saada jotaki aikaseksi, ku sen jälkeen on kuitenki viihtysämpää ja vähä parempi mieli.

Vierailija
1225/1389 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25 kirjoitti:

Kävelehän varovasti näin liukkaalla kelillä. Ja tsemppiä siivouksiin. Täällä ois kans tarkotuksena saada jotaki aikaseksi, ku sen jälkeen on kuitenki viihtysämpää ja vähä parempi mieli.

Joo yrittää kävellä kun ei ole jalkinneita joissa olisi nastat ja sivutiet ovat ihan jäisiä. Kiitos ja samoin sinne, onhan se kyllä mukavemmin näköistä kun on siistimpää. ap

Vierailija
1226/1389 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu antaa ymmärtää, että meidät on luotu jumalan kuvaksi.  Ilman jumalaa ei ole syntynyt ketään ihmistä.  Rukoile jeesusta ja pyydä hänet asumaan sydämeesi ja antamaan sinulle elämän, joka on hänen tahtonsa mukaista ja onnellista ainakin lopputuloksen tähden.

Vierailija
1227/1389 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä oikein on kun on siivonnut ja sitten syö niin sen jälkeen tuntuu siltä että on syönnyt liika tai muuten sellainen ähky ym. olo ja siis ainoastaan lähinnä siivoamisen jälkeen? Samaa ruokaa ja samallalailla syönnyt kuin eilen ja sitä ennen eikä yhtään ongelmaa mutta siivouspäivänä aina sama homma, en edes syö heti siivoamisen jälkeen vaan siinä hetki lepoa ja sitten vasta enkä edes hotki jne. mutta silti tuntuu kuin ruoka haluaisi tulla ulos ja kaasua pukkaa.

Siis ruoat eivät varmasti ole pilaantuneita jne. koska siinä olen psykoottisen tarkka ettei esim päivämäärät ja valmistus ja säilytys ym. on kunnossa kun muutaman kerran pilaantunutta ruokaa kokenut niin tarkasti katon ja haista jne. että ruoka on kunnossa.

Siivotessa kumminkin liikkuu edes takaisin kun isossa talossa kävelee sinne tänne ja ylös alas niin liikkumattomuuskaan ei ole syy kun oli tuossa kipeä ja lähes liikkumatta päiviä eikä samanlaista ongelmaa ollut ollenkaan. Ruoassakaan ei syy voi olla kun samaa syönnyt eilen eikä ongelmaa ja muutenkin samalla tavalla syönnyt ja ruokarytmi eli ainoa muutos on siivoaminen.

Onko sitten niin että siivousasennot aiheuttaa ongelman vai mikä en tiedä ärsyttävää kun muuten ok päivä ja sitten vatsa valittaa ja ainoa syy minkä keksin on siivoaminen, pitääkö tässä sitten lopettaa siivoaminen tai ei syö siivouspäivänä vai en tiedä minun kroppa ja mieli ovat kyllä sellaisia rakennelmia että ties yksinkertainen juttu voi laittaa koko kropan sekaisin, todella ärsyttävää ja mielialaa pahasti laskevaa kun aina jotain. Turha ihmetellä jos mieliala ei kohene kun jokin aina vetää sitä alaspäin. ap

Vierailija
1228/1389 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä tänään mitään juuri, menin tänään klo 1 nukkumaan ja herääminen tai nousin ylös klo 10 kun siinä jonkun tunnin ensin herättelin aivoja. Kävin puolen tunnin kävelyllä ja lämmittänyt leivinuunia ja katsonut telkkaria ja siinäpä päivän saavutukset.

Minä olen melko huono huonekasvien hoitaja ja pihalla olevine myös, täytyisi joka puulle, pensaalle ja kukalle olla kirjallinen manuaali eli kunnon ohjekirja jotta niiden kanssa selviää, tyyliin joku autoesitteen tapainen tai korjausoppaan tapainen kirja niin osaisi niiden kanssa toimia. Tuossakin minulla on takana joku kasvi en nyt muista nimeä mutta välillä vettä annan ja on hengissä pysynyt mutta muistaakseni melko helppohoitoinen. Sitten on perinteinen jukkapalmu joka ehkä vähän vaativampi mutta hengissä ollut vuosikausia, välillä leikkanut sen kun kasvanut liian isoksi ja ihme kyllä lähtenyt kasvamaan uudelleen. Jos muistaa niin vaihdan mullat mutta siis jos muistan. Muutama jotain kukkaa joiden nimeä en muista sain tuossa joskus ja niillekin vettä välillä annan ja hengissä on mutta kun ei muista nimeä niin vaikea hoitaa paremmin.

Sitten minulla on varmaan yli 10 vuotta sitten saatu kahvipensas, en tiedä tarkkaa lajia taaskaan mutta siinä sekin vielä hengissä vaikka ei ehkä niin hyvässä kunnossa kuin muut kun ei tiedä miten hoitaa ja ei muista ja jaksa kun se että muistaa itsensä niin on jo saavutus. Viime vuoden loppupuoliskolla huomasin että oli ilmeisesti kukkinut ensimmäistä kertaa, en kyllä huomaa varmaan kohta enää mitään mutta sellaisessa paikassa ja kukat ikkunaan päin niin eipä niitä heti huomaa. Ja toissapäivänä huomasin että siihen on tullut hedelmiä tai miksi niitä kutsutaan ja niitä on useampia eli niistä kai jossain vaiheessa saa kahvipapuja. No kelpaako ne kahviin on eri asia ja toisekseen kun en juo kahvia niin eipä niillä mitään tee mutta mielenkiintoinen havainto kumminkin. Pitää yrittää muistaa tarkkailla sitä nyt enemmän tosin minun muistilla se unohtaa taas pitkäksi aikaa mitä välillä muistaa vettä antaa. ap

Vierailija
1229/1389 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun ei ole oikeastaan mitään päivärytmiä tai no aamulla yrittäisi syödä 9 aikaan mutta se ei tällä hetkellä toimi ja seuraavan kerran klo 12 ja sitten klo 16 ja illalla klo 21, näillä olen mennyt pitkän aikaan kun minulle sopii 4 kertaa päivässä syöminen kuin 3 tai 5.

Ja kun ei ole päiväohjelmaa juuri niin minullakin on tällä hetkellä oma "retroperjantai" menossa nyt sunnuntaina kuin perjantaina mutta no jaa. ap

1230/1389 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kun ei ole oikeastaan mitään päivärytmiä tai no aamulla yrittäisi syödä 9 aikaan mutta se ei tällä hetkellä toimi ja seuraavan kerran klo 12 ja sitten klo 16 ja illalla klo 21, näillä olen mennyt pitkän aikaan kun minulle sopii 4 kertaa päivässä syöminen kuin 3 tai 5.

Ja kun ei ole päiväohjelmaa juuri niin minullakin on tällä hetkellä oma "retroperjantai" menossa nyt sunnuntaina kuin perjantaina mutta no jaa. ap

Vanhempi musiikki on kyllä paljo parempaa ku nykymusiikki. Ja tuntuu jotenki niin arvokkaalta ku samanlaista ei enää tehä. Samalla pääsee hetkeksi käymään siihen maailmaan jossa monet asiat oli paremmin ku nykyään.

Vierailija
1231/1389 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi musiikki on kyllä paljo parempaa ku nykymusiikki. Ja tuntuu jotenki niin arvokkaalta ku samanlaista ei enää tehä. Samalla pääsee hetkeksi käymään siihen maailmaan jossa monet asiat oli paremmin ku nykyään.

Onneksi tuota vanhaa musiikkia on tehty niin paljon ettei siihen kyllästy toki on siellä muutama bändi jota on joko soitettu monilla kanavilla niin paljon että korvat ei enää kestä tai muuten meh. Tuossa tietysti on se ongelma että kun mieli siirtyy hetkeksi menneeseen niin se ei ainakaan minun kohdallani tee kovin hyvää kun siinä saattaa tulla paha olo kun on menneessä ja vielä pahempi kun palaa takaisin nykytilanteeseen siitä hetkestä.

Yrittää tässä nostaa tuon päivittäisen kävelymäärän siihen normaaliin eli vähintään 5km/päivä mikä kesäisin menee alle tunnissa helposti mutta näin liukkailla aikaa menee sen tunti ainakin. Lisäksi jalkineet ei ole ehkä parhaat että voisi kävellä niitä 6-9km lenkkejä joita tullut tehtyä aiemmin mutta kesällä ne ei tunnu niin kivalta jos on kuuma eli jossain 20 asteen paikkeilla nuo kävelymäärät päivisin onnistuu. Syksyllä piti tehdä pidempiä kävelyjä kun keli oli sopiva mutta oli muuta ja jotenkin jäi sitten.

Tuntuu muutenkin selässä että liian vähän liikkumista tai sitten jännittää sitä liikaa tai kyllähän minulla nuo lihakset jumissa on joka puolelta et hierojalle pitäisi päästä mutta pitäisi ensin saada tuo olkapää siihen kuntoon että se sallii hieronnan ja muut jumppaliikkeet kuin ne mitä fysio on määrännyt.

Ärsyttävää kun on sellaisessa ristiriitaisessa tilassa että tekisi mieli tehdä sitä ja tätä liikkua mutta psyyke ja fyysinen kunto ei salli eli ei jaksa mutta myös jaksaisi jne. Todella ristiriitaista ja minun kroppa ei tykkää liiasta paikallaan olosta tai mieluiten se ehkä liikkuisi kokoajan mutta mahdollisuudet siihen ovat tällä hetkellä huonot. Talon sisällä edestakaisin kävelykään ei ole kovin järkevää kun törmää pian johonkin.

Hieman alkaa pää ihmetellä kun alkaa jo valoistua aamusta ja illasta kun vasta vähän aikaa sitten pimeni eli aivot mene todella herkästi sekaisin tällaisesta. Ja eihän tässä ole kuin 2,5 kuukautta siihen kun joutuu taas niitä viisareita kääntämään, saisi siitäkin pelleilystä luopua. ap

Vierailija
1232/1389 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti katson taas puoleenyöhön tai yli netistä jotain jne. koska miksi mennä ajoissa nukkumaan tai ajoissa herätä kun ei minulla kumminkaan ole juuri muuta tekemistä kuin netin katsominen, joku tunnin ulkoilu nyt ei paljoa tee. Ei kiinnosta lukea, ehkä makoilla ja kuunnella musiikkia mutta sekin passiivista tekemistä. No jaa, menee se elämä näinkin ohi tai hukkaan tai miten vaan. ap

Vierailija
1233/1389 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... no tänään kävelyä 4km ja sitä muutama päivä ja sitten nostaa sen 5km per päivä. Kaupassa käynti ja silti unohtuu pari asiaa. Kalenterin sentään seinälle löysin, kalliita vaan on kalenterit mutta antaa edes jotain todellisuuden tajua missä vuodessa ja kuukaudessa ja päivässä menee kun on kalenteri seinällä. Joo näkee vaikka kännykästä mutta tuollainen perinteinen tapa tietää mikä päivä jne. on parempi. Lisäksi kun on edes jotain tradiotioita ja asioita eikä jatkuvaa luopumista tuosta ja tästä koska se stanan prkeleen raha raha joka määrä kaikesta niin pysyy edes vähän järjissään tai hidastaa sekoamista.

Oikeasti tuo stanan raha määrää joka asiassa elämässä, siinäkin onko kavereita tai parisuhdetta ja voi väittää vastaan mutta tuskin ketään kiinnostaa henkilö jolla ei ole varaa lähteä kavereiden kanssa mihinkään tai kumppani jolla ei ole rahaa tehdä mitään yhteistä tai lähteä mihinkään. Jo pelkkä kävely on kallista jos sen haluaa tehdä terveellisesti ja turvallisesti. Minulla on saappaat millä kävellä ja jotkut talvikengät missä nastat maksaa minun jalka koolla ainakin 70-150e riippuen minkälaiset kengät.

Sitten kun miettii jos hankkisi kissan tai 2 olisi parempi mutta kallista sekin, kaikki on stanan kallista. "No jos ei ole varaa et hommaa olet ilman" plaa plaa plaa tällaisille jankuttajille. Tuollaiset ihmiset pysykööt hiljaa kun ei heillä aivoissa paljon mitään järkevää pyöri. No ei kyllä minullakaan mutta ainakin tiedostan sen toisin kuin jotkut.

Tuntuu jotenkin omituiselta, omituinen mieliala semmoinen väsynyt ja aivoissa ei liiku paljon mitään tai jotenkin tiltannut pää tai jotain. No tämmöistä tänään. ap

Vierailija
1234/1389 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapää, tuo olkapää. Tee harjoituksia että paranee jne. mutta sitten aina onnistuu joko hidastamaan tai pahentamaan tilannetta, osin omasta tahdosta ja osin ei. Esim tekee typerän liikkeen kädellä mitä ei pitäisi tehdä ja sitten au au au vaikka monta kertaa aiemmin tehnyt ja tietää että siitä seuraa vain huono niin silti tekee saman yhä uudestaan. Jossain aiemmassa viestissä puhuin tuosta että on huonoja tapoja joita ei osaa lopettaa tai lupaa lopettaa mutta parin päivän päästä lupaus rikottu. Sitten on ne itsestä riippumattomat syyt eli vaikka nukkuessa auttaisi jos ei nukkuisi vasemmalla kyljellään mutta kun yöllä saattaa pyöriä miten sattuu ja herätä aamulla siihen että on vasemalla kyljellään ja sattuu niin miten tuotakin estää? Kai niitä on millä estää mutta niitäkään löydä mistään lähikaupasta, selällään paras asento mutta se mitä lukee huonoin asento nukkua, aargh, teet niin tai näin mikään ei ole hyvin tai johtaa huonoon lopputulokseen.

No tällaista tänään. ap

Vierailija
1235/1389 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihmiskeho on huono, jatkuvasti hajoaa niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Fyysinen oire aiheuttaa psyykkisiä oireita ja päinvastoin. Herää joskus 5 jälkeen yhteen vaivaan mikä vaikuttaa psyykkeeseen niin että pahimmillaan on olo "nyt kuollaan" jne. ja sitten vajaan parin tunnin päästä vaivaa ei ole et onko se sitten joku somaattinen häiriö vai mitä en tiedä. No tietysti kroppa on jumissa ja muutenkin sieltä täältä särkee tai jotain tai jos liikkuu väärin tai venyttelee väärin niin siitäkin varmaan seuraa lihaskipuja mutta kun ei tiedä ja peruslääkäri niitä nyt ei sen tarkemmin tutki ja jos on merkintä että kärsii psyykkisistä oireista niin otetaanko niin vakavasti?

Miksei voida keksiä samanlaisia laitteita kuin scifi-elokuvissa esim. sellainen skanneri johon vaan mennään makaamaan joka sitten skannaa kropan solutasolle asti ja jokaikinen vaiva ja muutos näkyy tai sitten samantapainen laite mutta se vielä korjaa samalla muista mikä elokuva mutta siinä laite diagnosoi vaivan tai vaivat ja korjasi ne oli se mikä tahansa ja tyyliin rakensi vielä kehon uudelleen eli vaikka puolet päästä puuttuisi niin ei ongelmaa vaan korjaa ja on kuin uusi tai vanha miten sen nyt ottaa, sellainen olisi kiva.

Kyllähän sitä yksinäisyyttä potee, no sanotaan et ihminen on laumaeläin tosin ei sitä jatkuvasti halua olla ihmismassan keskellä, liika on liika mutta jos pystyisi oman määrän mukaan olemaan niin se riittäisi. Tietysti tyttöystävä olisi kiva, joutuu tyytymään halimaan tyynyä mikä nyt ei auta tai ehkä aluksi joskus kauan sitten niin siitä tuli hieman parempi olo mutta eipä enää. On minulla mielikuvitus-tyttöystävä joka tosin on fiktiivinen hahmo mutta eipä siitä sen enempää, on jo tarpeeksi luuseri muutenkin niin tuosta ei enempää viitsi kertoa. Tosin mielenkiintoista on se että kun minulla on huono kasvo ja nimimuisti jollain tasolla niin se on mielenkiintoista että esim silloin kun vielä ihastui johonkuhun tosin siitä on varmaan vuosikymmen aikaa jo kun viimeksi ihastunut mutta kun oli ihastunut niin ei muistanut tämän ihastuksen kasvoja, sama tämän mielikuvitustytön kanssa ja sitten kun ei enää ollut ihastunut niin kasvomuisti tähän henkilöön palasi mikä on minusta outoa.

No päivän ohjelma on tuttu, istutaan ja katsotaan telkkua tai nettiä ja ehkä käy kävelemässä vähän ja siinäpä se ja juttelee itsekseen jne. ap

Vierailija
1236/1389 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun kävi kävelemässä mietti miksi väsyttää näin vähän lyhyemmällä lenkillä niin muistikin ai niin nukuin vaan 5 tuntia, no eipä siinä, hyvin näyttää tuo muisti pelaavan.

Yrittänyt muistaa mistä lähtien minulla on ollut tuo sama biisi soittoäänenä kännykässä kun tämä on 3 kännykkä jossa se on, joku 2010 tai 2011 ehkä kun tietokoneelta sen kännykkään siirsin, tiedä miksi juuri se biisi mutta ei enää muista. Varmaan seuraavassakin kännykässä sen pidän kun tapoihini kuuluu että ei paljoa muuta asioita jos en koe sille tarvetta, sen sijaan jos minua vaaditaan tekemään muutoksia joista en pidä ja halua tehdä niin ahdistun.

Saappaat ovat huonot kävelyyn kovalla alustalla, metsäkävelyille ne on sopivat tosin jos jalkapohjat valittaa pitää kai pitää välipäivää, lunta ei nyt niin paljoa ole että se haittaisi metsässä kävelyä tosin onko kunto niin ok että jaksaa, aiemmin sitä käveli tunnin pari kävelyjä yli puolen metrin lumihangen läpi, vtuttaa vanheneminen ja kropan hajoaminen ja että pitäisi kokoajan ottaa sitä ja tätä huomioon, vttu kun jaksaa ylös edes aamulla nousta ja jonkinlaista päivärytmiä pitää mutta vielä enemmän pitäisi tehdä ja syödä näin ja liikkua näin plaa plaa plaa ja mikä hyöty siitä on? Elää muka pitkän ja terveen elämän no entäs jos ei halua elää 100-vuotiaaksi? Saako vaihtaa et sopiiko että minulta lähtee nyt kaikki viat ja sairaudet pois mutta vastineeksi hyväksyn sen että saan vaikka sydärin 60-vuotiaana? Tuosta hyötyisi kaikki.

Tässä nyt pitäisi vaan löytää tyttöystävä sitten ja äkkiä koska ei vanhana enää kiinnosta ja tässä lähestyy neljänkymmenen rajaa ei siihen montaa vuotta ole. Ehtisi jokusen vuoden olla parisuhteessa ennenkuin kupsahtaa ja kupsahdan vaikka omasta tahdosta tietyssä vaiheessa kun ei kiinnosta vanhaksi eläminen ellei fyysistä ikääntymistä onnistuta pysäyttämään eli on tyyliin vaikka 60 mutta kroppa ja ulkönäkö ja terveys kuin 30-vuotiaalla, muuten ei kiitos.

Joo olen omituinen ja vammanen, miksi minä muuten tällaisessa tilanteessa olisin? ap

Vierailija
1237/1389 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ehtiikö sitä enää ollenkaan kun sitä olisi pitänyt olla parisuhteessa jo 20 vuotta sitten tai edes jotain seurustelua mutta ei, ei mitään tähän mennessä. Eihän sitä ole edes samassa asemassa muiden kanssa kun toiset on ties kuinka paljon seurustellut ja monella on tietysti lapsia mitkä ei itseä niin kiinnosta, menee jo sukulaisten lapsista paniikkiin ja ei tiedä miten niiden kanssa toimia kun juoksevat ja huutavat sitä vauhtia että aivot menee solmuun, olen kuin kissa eli juoksen turvaan meteliä. Paitsi jos meteli on koneista, autoista, traktoreista jne. niin musiikkia korville ja jos kulkee vielä kovaa niin vielä parempi. Pitäisi päästä Saksaan autobahnille vielä ennenkuin laittavat niille rajoitukset mokovat viherpas.... no sitten ajetaan kotimaassa kun on hiljasta.

Meni ohi aiheen eli jos toisilla on jo 20 vuotta kokemusta seurustelusta ym ja itse olen vasta lähtöviivalla odottamassa niin mitä siitä tulee, varsinkin kun on ne omat kaavat ja asiat mistä en jousta tippaakaan, osin varmaan autismin takia ja osin sen kun on elänyt itsekseen niin ei ole mitään tottumusta muiden tapoihin jne.

Tyyliin esim minä sanon mitä tässä talossa saisi muuttaa ja mitä ei koska asiat pitää olla näin ja muutos tuossa ja tässä ahdistaa ja esim syöminen minä syön omalla aikataululla enkä sitä muuta, jo sukuloidessa kun syömiset on ihan erilailla kun itsellä niin vatsakin on ihmeissään "mitäs tämä oikein on"

Sitten on kaikki musiikit ym. eli jos toinen vaikka kuuntelee radio-suomipoppia niin ulos koska sitä sontaa mikä siltä kanavalta soi ei kuuntele hullukaan, eräässä työpaikassa se soi kokoajan niin näkemiin ja se aamuohjelma, kuka sitäkin oksennusta on vapaaehtoisesti kuunnellut???!!

Ja kun tästä sitten lopulta kuollaan niin mitäs sitten, tyhjyys? Toisilla mennyt kaikki putkeen ja voi hyvin mielin poistua, reilu meininki. Vai saako tämän jälkeen sen oman todellisuuden missä saa touhuta sitä mistä aina haaveillut vai tungetaanko johonkin ikuiseen kuoroon hoilaamaan vaikken kirkkoon kuulukkaan, ennemmin menee vaikka alakertaan kun jotain kuorolaulua ikuisesti.

Rajoitin oli pääosin poissa päältä kun tätä kirjoitin niin tekstikin on sen mukaista. ap

Vierailija
1238/1389 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenkuin lahtaat itsesi: tee maailmanympärysmatka, lisäksi pyydä 5 hlöä "treffeille".

Sitten voit kuolla.

En halua matkustaa maailman ympäri. ap

Ystävä, pidätkö enemmän kylmästä vai kuumasta, valosta vai pimeästä, kesästä vai talvesta, kinuskista vai vaniljasta, melusta vai rauhasta, suolasesta vai makiasta, Turusta vai Tampereesta, silakasta vai miinusta, topeliuksesta vai sibeliuksesta, bachista vai händelistä, beethovenista vai Mozartista, kahvista vai teestä, hiihosta vai luistelusta, juoksusta vai kävelystä, käteistä vai digidigi?

Kerro miulle! Elä luovuta.

Vierailija
1239/1389 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallisista enimmäkseen tulee kuraa. Hyviä järviradio, groove, helmi. YleRadio1 hyvä musiikin suhteen, muuten nihilististä suvarisivaripaskaa. Rauhaa ja kaikkea hyvää sulle, elä anna periksi.

Vierailija
1240/1389 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenkuin lahtaat itsesi: tee maailmanympärysmatka, lisäksi pyydä 5 hlöä "treffeille".

Sitten voit kuolla.

En halua matkustaa maailman ympäri. ap

Ystävä, pidätkö enemmän kylmästä vai kuumasta, valosta vai pimeästä, kesästä vai talvesta, kinuskista vai vaniljasta, melusta vai rauhasta, suolasesta vai makiasta, Turusta vai Tampereesta, silakasta vai miinusta, topeliuksesta vai sibeliuksesta, bachista vai händelistä, beethovenista vai Mozartista, kahvista vai teestä, hiihosta vai luistelusta, juoksusta vai kävelystä, käteistä vai digidigi?

Kerro miulle! Elä luovuta.

Enemmän kylmästä kuin kuumasta esim ulkona jos on kuuma siellä ei kestä kun kylmälle sentään voi pukeutua ja lämmittää jne.

Tykkään valosta ja pimeästä sekä kesästä ja talvesta.

Vanilja.

Melusta sekä rauhasta mutta ainoastaan melusta jos se on hyvää musiikkia kovalla ja moottorien äänistä, muuten en esim ihmisten melusta.

Turussa en ole käynnyt ehkä kuin 2 kertaa mutta Tampereella useasti niin vaikea sanoa kun Turkua ei niin tunne.

Silakka ja miinus??? oliko kirjoitusvirhe eli muikku kyseessä mutta muikku mutta harvoin syön kalaa.

Kyseisiltä säveltäjiltä kuullut joitain sävellyksiä mutta paremmuusjärjestykseen en osaa laittaa.

Kahvia tai teetä en juo kumpaakaan.

Jos olisi kunnon sukset ja luistimet niin molemmista kun haluaisin sekä hiihtää että luistella järven jäällä esim.

Kävely koska polvi ei kestä juoksua.

Mieluummin käteinen kun tietää paljonko meni jne.

ap