Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Vierailija kirjoitti:
Et ole kirjoittanut vähään aikaan. Mietin mitä sinulle kuuluu? Olen aina välillä lukenut tätä ketjua. Luin niitä viestejä missä kerroit katselevasi tähtiä ja sateelliitteja kiikarilla. Vai kaukoputkiko se oli. Kuitenkin itsekin mietin kuinka tuo olisi varmaan kivaa puuhaa. En vaan omaa mitään välinettä siihen. Minua on kaikki avaruusaiheet ja varsinkin tähdet kiinnostaneet aina. Nyt uutisissa on ollut kuinka Venus ja Jupiter kohtaavat. Oletko nähnyt niitä jos olet taivaalle katsonut? Täällä on ollut pilvistä ja en ole vieläkään oikein paikantanut niitä. Toki eihän minulla ole kuin omat silmät millä yrittää niitä taivaalta etsiä. Samoin täälläkin on ollut revontulia. Harmillisen heikon värisiä, mutta näkyivät sentään. Vihreitä väriltään. Toivon, että sinulla on parempi olo ja kaikki on hyvin. Niin hyvin kuin nyt voi olla. Itselläkin melko vaikeaa välillä.
Eipä ole tullut kirjoitettua tähän mitään kuukauteen, oikeastaan viimeiset pari viikkoa pyrkinyt lähes kokonaan välttämään täällä käyntiä mitä nyt paria sivua ketjujen nimiä lukee ja toteaa ei kannata lukea tai saa pahoinvointikohtauksen koska on itse niin stressaantunut tällä hetkellä että täällä aikaa viettämällä se pahointi vaan moninkertaistuu eli pyrkinyt pysymään poissa täältä.
Mutta joo kuulumiset lähinnä stressiä, ahdistusta jne. Liikkumista yrittää ylläpitää mitä tänään 4km ja toissapäivänä 6km. Johonkin jos lähtee niin välillä menee maha sekaisin ja muuta fyysistä oireilua tai välillä ei eli stressi näkyy todella herkästi vaikka kauppaan lähtemisessä. Itseinho tai itsensä haukkuminen myös todella voimakasta tällä hetkellä mikä ei tietysti ole suositeltava josta pitäisi päästä eroon mutta ei onnistua ja kun katkeruus vähän kaikkea kohtaan lisääntynyt niin eipä sekään auta.
Venus ja Jupiter meni oikeastaan ohi vaikka niistä oli juttua mutta välillä oli niin pilveä ettei nähnyt ja sitten kun ei ollut niin ei muistanut, yhtenä iltana muistin katsoa ennenkuin laskivat horisontin taakse mutta kiikarit tippuneet liian monta kertaa lattialle ettei ne kovin tarkasti enää näytä. Revontuliakin täällä olisi varmaan nähnyt mutta taas se ettei muistanut.
Niin olisipa sitä parempi olo mutta eipä oikein tahdo mennä kuin alaspäin. Hierojalla tarkoitus käydä että saisi kropan jumit pois niin vähän olo helpottaisi kun niin jumissa mutta pään sisältö on niin jumissa ettei sitä enää korjata ja kun psyyke huono niin kroppa on taas pian uudestaan jumissa eli hieronta ei auta kuin hetkeksi. ap
Ja kun päivä meinaa mennä jotenkin ok niin aina tuo stanan elämä päättää että "eihän tämä käy vaan laitetaampa tuolle paskalle lisää stressiä" ja siinä totta vieköön onnistui stanana taas kerran!!!!!
Minulla ei ole varaa rempata tätä taloa, ei yhtään, aivan sama ovet vetää, ikkunat vetää, katto vuotaa jne. Aivan sama vaikka homehtuu pystyyn!!! Ja pk-seudun jankkaajille jotka aina "no muuta pois" niin suu kiinni, ensinnäkin en koskaan aio muuttaa vaikka mikä olisi eikä tälle tässä kunnossa ole edes ostajaa koska teidän näkökulmasta sijainti keskellä ei mitään. Stanan pankkiinkin vielä lainaa ja ei varmana tule lisää remontteihin.
Ja vttu vastataan no miksi tällainen tuli hommattua ja eikö tullut otettua asioita huomioon jne??? NO TULI OTETTUA MUTTA MAAILMA JA TERVEYS OLI ERILAINEN SILLOIN!!! JA TÄMÄ ENNEN FINANSSIKRIISIÄ!!!! Jonnet ei muista. Vttu ei kiinnosta mielipiteet siitä mitä minun pitäisi tehdä. Tämä maailma saisi palaa.
Vttu aivan sama poltan itseni tämän paskan kanssa tai tulkaa ja viekää montun reunalle ja niskalaukaus!!! ap
Palakoot tämä koko maailma, ottakoot nato ja venäjä yhteen koko arsenaalillaan, loppuu ainakin tämä paska elämä tällä pallolla tässä muodossa, ottakoot seuraava elämänmuoto vuoronsa paska ihmisen jälkeen. ap
MINULLA PITI OLLA STRESSIVAPAA LOPPUPÄIVÄ HAISTA ELÄMÄ PASKA KUN MUUTENKIN KAIKKI PASKAA!!!! ap
Kun Jeesus tulee takaisin, loppuu niiden kärsimys, jotka ovat turvanneet Häneen.
Jaa-aa, taas alkaa olla "normaalia" talven jälkeen eli ihmettelin kun talvella ei niin jaksanut mistään raivostua niin ilmeisesti kevätvalo ym niin "piristää" sillä tavalla että raivostuu taas todella herkästi pienestäkin asiasta ja alkaa taas tavarat ja huonekalut hajota. Tänäänkin siivosin niin hakkasin imuria kun siinä on pää jossa voi nostaa tasoa lattioille ja laskea kun imuroi mattoja mutta koska tuo jatkuvasti ei pysy ylhäällä vaan laskee niin menee hermot ja yhdessä vaiheessa kun jotain siivosin tuoli oli niin tiellä että meinasin kaatua heitin sen parin metrin päähän rikkoen siitä käsinojan pään. Eli siis paluu normaaliin taas.
Vaikka sitä kävisi kävelemässä paljon tai riippuen kelistä jos tuulee ja sataa en mene koska naama ei siedä kylmää tuulta niin vaikka kävelisi pari tuntia niin se ei auta kuin hetken ja minun pitäisi oikeastaan kävellä tuota 2 tuntia joka päivä että se pitäisi mielen edes jollain huonolla tasolla eikä paskalla tasolla, eilen ei päässyt kun kävin lääkärissä ym. ja tänään siivonnut ja nyt lämmittää uunia ei pääse jolloin vasta huomenna jne.
Huomaa oikeasti jos pari päivää jää väliin ettei kävele alkaa tuntua mutta samalla kumminkin kroppa ja mieli väsynyt ettei jaksaisi mutta kumminkin jaksaisi tai en tiedä ihanan ristiriitainen olo ym. Ja yöunet todella huonoa kun aamulla aina väsynyt vaikka nukkuisi jotain 8 tuntia kun stressaa miljoonaa asiaa ja ahdistuu ties mistä ja saa paniikkikohtauksia jne.
Olen niin loppussa tämän stressin takia ja kun siitä ei tule koskaan enään pääsemään eroon kun vanhat traumat ja tietää että enää ei koe tiettyjä asioita ja alkaa olla liian vanha jo jne. niin ahdistaa ja katkeroittaa ym. Monia asioita jäännyt kokematta kun on ollut tyhmä tai ei ole huomannut tai kun Suomi on täällä kaukana kaikesta jokin sarja ei tänne koskaan päädy ellei etsi netistä ja vasta nyt huomaa ja tajuaa että on tyyliin yli 20 vuotta myöhässä jne.
Lisäksi olen niin säälittävä paska että tuskin tyttöystävää enää löydän ja kun alkaa olla niin vanha jo ettei kohta enää kiinnosta ja kun monella lapsia ei kiinnosta ne ollenkaan jne. Vartalotyyny hankkittuna ja siihen vielä animetytön kuvalla päällysliina niin ompa jotain jota halata ja tätä lähemmäs tyttöystävää en pääse koskaan, säälittävää varmasti mutta minun tilassani edes jotain mitä halata ja kun on kyseiseen hahmoon vielä ihastunut ja puhuu hänelle päivittäin kun on tietokoneella taustakuvana. Saa vapaasti haukkua, haukun ja vihaan itseäni päivittäin niin eipä siinä mitään uutta. ap
Ainiin ja tuo hlvetin kesäaika taas, eikö tuostakin pelleilystä eli viisareiden siirtelystä pitänyt luopua jo aikoja sitten??? ap
Jo pelkkä kellojen siirto teki aamusta hankalan mutta eniten aamulla vaivasi kun oli unen aikana kehittynyt paniikkikohtaus ja herätessä oli sekavan, väsyneen ja ahdistuneen oloinen, kiva aloitus päivään. Lisäksi huomasi että kun oli aikeissa lähteä kävelylle vaatteet oli pesemättä eli eipä sitten lähdettykään kävelyllä vaan pyykit koneeseen ja ollaan sitten sisällä. Syy miksi olisin tänään mennyt oli se että huomisesta eteenpäin muutama päivä ovat niin tuulisia ettei siellä viihdy varsinkin kun pohjoistuuli niin naama ei siedä kylmää tuulta.
Lisäksi vatsa taas sekaisin ja lääkäri no somaccia kuuri mutta olisi mukavempaa olla ilman lääkkeitä ja ettei tarvitsisi kokoajan pelätä mistä ruoasta vatsa menee sekaisin. Appelsiinin kun söi vatsa alkoi valittamaan vaikka suurimman osan ajasta ei tee niin vaan välillä tuo ruoka aiheuttaa ongelmia ja taas ei tosin siellä on ne tietyt ruoat mitä vältän mitkä 100% varmuudella aiheuttaa ongelmia mutta sitten nämä jotka 90/10% suhteessa ei ongelmia/ongelmia.
Tietysti paha stressi mikä minulla on jatkuvasti päällä aiheuttaa vatsaongelmia kun mokomat ovat pää ja vatsa ovat linkissä keskenään niin hyvässä kuin pahassa. ap
Pipo päähän ja pihalle siitä!
Mieliala ja olotila vaihtuu kokoajan päivän mittaan, aamulla todella ahdistunut ja paniikissa ja kroppa väsynyt, päivällä maha sekaisin, alkuillasta ok olo mutta nyt taas sellainen outo haikean väsyneen katkeran ja "ei jaksa enää" olotilan sekoitus.
Neuvot masentuneelle tai sellaiselle jolla ei ole mitään tekemistä niin keksisi mielekästä tekemistä no mitä tuossa nyt katselin mielenkiintoista sarjaa niin vaikka hyvä sarja se onnistuu nostamaan niitä traumoja ym. tunteita pintaan jolloin siitä jää sellainen sekava olotila kun ei voi oikein nauttia kun tulee ne huonot fiilikset sen jälkeen. Neuvo että katso jotain muuta ei toimi koska ei ihminen katso mitään mikä ei kiinnosta, siinä ei ole mitään järkeä.
Mutta joo, saa nähdä miten nukun taas onko se ahdistava vai täysi paniikkitila koko yö, kiva kun kroppa ja pää ei saa olla yölläkään rauhassa. Joku mindfull vai mitä ne on tai jooga ym. ei toimi kun en osaa keskittyä niihin yksin, rentoutumisharjoittelutkin ennen koronaa eivät toimineet muutakuin siellä ohjaajan luona, kotona yritti siitä ei tullut mitään. ap
Onko sulla mielialalääkitystä?
Ei kannata ahdistua, jos ei jooga tai mietiskely toimi. En voi suositella niitä. Se on minun mielipiteeni ja olen kristitty. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mielialalääkitystä?
Ainostaan rauhoittavat ja melatoniini koska muista seurannut pahoja sivuoireita jotka eivät vaan päättyneet viikkojenkaan jälkeen ja muutama oli niin paha että muutaman päivän jälkeen piti lopettaa kun olo todella huono ja tyyliin olisi varmasti juossut pää edellä seinään jos olisi pidempään pitänyt jatkaa niin nuo mitkä minulla nyt käytössä ainoat jotka sopii tai niidenkin teho ei taida riittää tai onko jo kehittynyt vastustuskyky rauhoittaville mutta eipä ole muita vaihtoehtoja. ap
Tämä aamu taas oli sellainen että ei nukkunut paljoa tai nukkui huonosti ja väsyttää edelleen vaikka tuossa puoli tuntia taisin nukkua päikkäreitä kun väsytti niin paljon tosin minun kohdallani aina kun nukkuu päikkärin on väsynyt siitä eteenpäin ja näin on ollut aina siksi vältän niitä kun yli 20 vuotta sitten kun vielä oli jotenkin terve niin jos nukkui päikkärin oli koko loppupäivän sekaisin ajasta ja väsynyt eli tuo on ollut normaalia aina ettei päikkärit sovi minulle. Joskus nuorena kun vaikka talvella nukahti ei tiennyt oliko aamu vai ilta kun oli niin sekaisin sen jälkeen ja paniikissa etsi kello joka näytti oliko se klo 7 vai 19 kun vanhasta seinäkellosta ei tiennyt.
Tämä päivä menee näköjään maatessa kun ulos katsoo lunta sataa vaakatasossa niin ei oikein ole hyvä kävelysää ja näin väsyneenä kävely ei oikein toimisi. Ja tämäkin väsymys on melko varmasti tuosta kellojen tai ajansiirrosta mikä nyt sopiva termi onkaan niin johtuvaa kun heti sen jälkeen sunnuntaista lähtien ollut todella väsynyt ja vaikka väsyttää muutenkin niin näin väsynyt en yleensä ole. Keho on kellosekoilusta yleensä aina jonkin aikaa sekaisin, saa nähdä taas kuinka kauan tällä kertaa. ap
Minä vihaan itseäni ja olen katkera sille että olen tällainen tyhmä ja vammainen idiootti jolla on elämä mennyt hukkaan eikä saa sitä enää takaisin eikä sitä ole juuri enää mitään elettävääkään. Monta asiaa tajuaa vasta myöhään tai ei ollenkaan eikä ja silloin on liian myöhäistä joka asiassa. Ei nuo minun traumatkaan ole mihinkään lähteneet vaan oikeastaan pahentuneet vaikka niistä olisi hoitajan kanssa jutellut yli 17 vuotta ja siinä välissä tullut uusia ja hoitaja ei ole sama kuin terapia mutta olisiko sekään auttanut oikeasti? No paremmin olisi auttanut jos minun autismi olisi huomattu jo lapsena eikä vasta yli 30 vuotiaana, eikö oikeasti kukaan huomannut mitään vaikka näin jälkikäteen muistellut niin kyllä selkeästi olisi pitänyt kellojen muilla soida vai onko muutkin olleet päästään omaltaan sekaisin vai mitä tosin kyllä joka hemmetin ongelmia ollut lapsuudessa siellä ja täällä ja jälkeenpäin alkanut vihaamaan jo aikoja sitten kuolleita henkilöitä käytöstensä takia.
Olen menetty tapaus ja sitten taas jos puhun jostain asioista mitä haluaisin kokea jne. mikä voisi auttaa ym. niin sitten minut kyllä haukutaan jne. Jos haukun itseäni saan olla rauhassa mutta jos puhun mitä haluaisin jne. tulee tyyliin lapiosta heti naamaan.
En tiedä, enää ei väsytä mutta välillä miettii meneekö tässä kohta psykoosiin kun olo sellainen. Nyt ei sentään ole vatsaoireita mutta vastineeksi väsymys aamuisin ja pää sitten enemmän pim pom. Minulle tulee surullinen ja katkera sekä vihainen olotilan sekoitus kun vaikka katsoo jotain ohjelmia, sarjoja esim. missä on autoja, parisuhteita, kissoja jne. ja musiikistakin tulee samoja olotiloja.
En tiedä onko tässä enää mitään järkeä tai minun puheissani, eipä kyllä ole. ap
Esimerkkejä musiikista mikä on hyvää mutta pää menee hämilleen ja tulee surua tai muita ei mukavia mielentiloja. Ensimmäinen kuultu joskus 1996 mutta seuraavat vasta tässä pari vuotta sitten tai äsken ja siitä seuraa sellaisia olotiloja että vihainen kun vasta äskettäin löytänyt ne eikä jo tyylin 20 vuotta sitten. On kuin olisi hukannut elämästään jotain, viimeinen noista vielä jotenkin tuntuu että olisi kuullut sen jo 30 vuotta sitten, en tiedä mitä tämä feikki nostalginen tunne oikein on? Olen valmis lataamoon varmaan tai lopputili elämälle. ap
Vihaan sitä että olen sairas ja eläkkeellä enkä terve ja töissä. Ja sitten aina välillä joku aloittaa jonkun ketjun missä valittaa kuinka "tuilla elävillä" menee mukavasti jne. Joko ne provoilee tai ei oikeasti tajua millaista hlvettiä tämä on tai ainakin minulle, toisille voi olla helpotus kun pääsee vaikka työkyvyttömyyseläkkeelle mutta minua ahdistaa vaikka tavallaan oli helpotus kun tälle pääsi ettei tarvinnut työttömyysturvan kanssa tapella kun ei oikeasti ole työkykyä paljoa jäljellä mitä nyt jotain käyn tekemässä jos terveys sallii mutta mieluummin olisin terve ja kävisin kokoaikatöissä tai sekin on vähän kun traumoja ja vaikeuksia oli olla työelämässä jo yli 10 vuotta sitten kun vielä oli jotenkin kunnossa vaikka tuo autismi siellä taustalla aina ollut muttei silloin vielä ollut siitä tietoinen, ihmetteli vaan kun töissä aika-ajoin ei jotain tajunnut vaikka kuinka selitettiin.
Masennusta on ollut ties kuinka kauan en tiedä mutta 2000-luvun puolivälistä lähtien lähdetty alaspäin, aluksi putoaminen oli hitaampaa mutta tuossa viime vuosikymmenen puolivälin jälkeen vauhti kiihtyi tähän pisteeseen missä olen. Nyt kun muistelee niin välillä töissä silloin yli 10 vuotta sitten niin aivotkin oikeastaan välillä toimi että keksi ihan itse jonkun tempun millä työ suju nopeammin, yksinkertaisen mutta toimivan millä homma toimi nopeammin. Nykyään moinen ajattelu ei toimisi ollenkaan kun nytkin taas tuossa tein yhdessä asiassa virheen ja senkin korjaaminen ei onnistu muutakuin rahalla jolle olisi muutakin käyttöä.
Elämä menee vaan hukkaan kun ei pysty elämään kuten muut ja katkeroituu vaan. Alkaa pään sisältö olla kohta niin sysimusta ettei mikään mielekäs tekeminenkään juurikaan auta vaan melkeimpä pahentaa mikä on outoa tai en tiedä.
Autismi, masennus, työkyvyttömyys ja ei mielekästä tekemistä niin siinä on sellainen sekoitus että kauanko tätäkin jaksaa. Pelkkä autismi nyt ei(?) kai haittaisi mutta nuo muut lisättynä siihen niin heipparallaa tai ei tarvitsisi edes autismia kun nuo muutkin ovat yhdessä jo kamalia.
En tiedä mitä tässä taas selitän, yksin jutustelua tämä yleensä tässä on, hoitajaakin tapaa kerran kuussa eli jee, todella tehokasta tämä mielenterveyden hoito nykyään, säästetään sekin nyt olemattomiin varmaan seuraavan hallituksen toimesta. En tiedä kuinka paljon se rasittaa kun joutuu näyttelemän tervettä muille ihmisille mutta onko vaihtoehtoja? Tai fyysisiä vaivoja voi kertoa vaikka polvi tai selkä mutta ei mielenterveys tai autismia. Tosin kyllä tämä että joutuu näyttelemään rasittaa ja on varmaan tehnyt vahinkoa päälle mutta niin en tiedä. ap
Et ole kirjoittanut vähään aikaan. Mietin mitä sinulle kuuluu? Olen aina välillä lukenut tätä ketjua. Luin niitä viestejä missä kerroit katselevasi tähtiä ja sateelliitteja kiikarilla. Vai kaukoputkiko se oli. Kuitenkin itsekin mietin kuinka tuo olisi varmaan kivaa puuhaa. En vaan omaa mitään välinettä siihen. Minua on kaikki avaruusaiheet ja varsinkin tähdet kiinnostaneet aina. Nyt uutisissa on ollut kuinka Venus ja Jupiter kohtaavat. Oletko nähnyt niitä jos olet taivaalle katsonut? Täällä on ollut pilvistä ja en ole vieläkään oikein paikantanut niitä. Toki eihän minulla ole kuin omat silmät millä yrittää niitä taivaalta etsiä. Samoin täälläkin on ollut revontulia. Harmillisen heikon värisiä, mutta näkyivät sentään. Vihreitä väriltään. Toivon, että sinulla on parempi olo ja kaikki on hyvin. Niin hyvin kuin nyt voi olla. Itselläkin melko vaikeaa välillä.