Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1423)

Vierailija
901/1423 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt keksi mitään kirjoitettavaa vaikka ehkä jotain olisi mutta eipä riittäisi aika. Laitan siispä tähän hieman musiikkia yhdestä lempisarjastani. ap

Vierailija
902/1423 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon videon yleensä kun katsoo niin sitten se pitää kuunnella loppuun asti eli ei jätetä kesken, eilenkin kun laitoin sen tuohon niin lopuksi ajattelin "kuunnellaas vähän" no eihän kesken jätetä vaan kuunnellaan loppuun koko päälle 17 minuuttia. Itseasiassa pistin sen nyt pyörimään kun kirjoitan tässä, oikeastaan sopii kun tuo pitää kuunnella joko illalla kun on hämärää tai pimeää ainakin minun tapauksessa. Kyseinen anime on aika synkkä paikoin, varsinkin ekalla kaudella. Muutenkin hyvä sarja mutta musiikit siinä on aivan 15/10. Nämä kappaleet tässä on aika voimakkaita tunnetasolla mutta samalla rauhoittavia mutta myös, mikä se sana on aivot meni solmuun...en tiedä hukkasin sen sanan millä kuvata myös mutta löytyisiköhän se tässä. En tiedä vaikea kuvata noita tunnetiloja mitä näistäkin tulee, kai minulla samat tunnetilat tulee kuten normaaleille ihmisille, ei vain samalla tavalla tai samoista asioista tai samassa tilanteessa, en tiedä selitinkö oikein, väsyneenäkin vaikeampi kirjoittaa ja selittää.

No palataan aiheeseen kun on hereillä mutta yrittänyt tässä pitää talon viileänä ennen helteitä, saannut pari edellistä yötä ikkunat auki laskettua sisälämpötilan 17-18 aamulla ja sitten kiinni niin päivän pysyy viileänä sisätilat. Ja samalla soi tietty biisi nyt niin iskee rajusti mutta ei osaa noita tunnetiloja kuvailla, no mutta palataan asiaan eli nytkin taas ikkunat auki mutta en tiedä mitä huomenna teen tai siitä eteenpäin kun lämpötila 30 tai jotain, en voi mennä ulos koska ei siinä lämpötilassa voi olla päivällä eli jään sisälle tuijottamaan ruutua ja vasta illansuussa ulos.

Ennuste näyttää tätä käristystä ensi viikonlopulle asti jne. Kiva, olen sitten sisällä viikon, ei kiva. En tykkää 25 ja yli lämpötiloista, en vaan tykkää, saisivat pysyä poissa Suomesta. Aika loppuu taas. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1423 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yöllä ikkunat auki toimii kyllä et sisälämpötila pysyy alhaalla tosin sitten joutuu käyttämään enemmän vaatetta päällä ettei palele vaikka nytkin on 19.2 tai jotain tässä tietokoneen lähellä mutta minua palelee lämpimässäkin jos olen pitkään paikallani enkä liiku. Toinen että kosteusprosentti nousee isoksi et nytkin se näytti toisessa huoneessa noin 80% mikä menee yli sen 50-70 mikä sisällä saa olla ja kyllä sen tuntee, tosin jos se muutaman päivän on sitä niin tuskin haittaa mutta pidemmän päälle ei hyvä. Mutta koska ikkunat yöllä auki on ainut viilennystapa niin ei voi muuta kun ei ole ilmalämpöpumppua viilentämään, ilma-vesilämpöpumppu on mutta se vain lämmittää.

Eilen illalla en tiedä mikä nettiyhteyteen tuli kun se alkoi siinä puoli yhdentoista aikaan hidastua ja klo 23 se oli jo 90-luvun modeemin tasoa melkein kun hyvä kun sai latausnopeudeksi mitattua vain 0.8 Mbps. No okei silloin puhuttiin vielä kbps nopeuksista niin ei sama et tuokin on nopeampi mutta vertauksellisesti tuntui samalta, vielä kun olisi ollut se legendaarinen ääni joka tuli kun modeemi yhdisti nettiin, se tuut ääni ja sitten näppäilyäänet ja perään rähinää ym. piti kuunnella se nyt samalla kun tätä kirjoitti, tuo muistoja sekin ääni kuten sen että kuvan lataamisessa kesti ikuisuuden :D Mutta joo nyt kun mittasin niin nopeus taas normaali noin 70 Mbps mikä on hyvä kun on 70% maksimista mihin tämä liittymä pystyy. En sitten tiedä mikä tuon aiheutti illalla, onhan täällä mökkiläisiä mutta laittoiko menikö kaikki nettiin yhtäaikaa ennnen klo 23 ja ylikuormitti kaistan kun testasin kännykälläkin niin sekin oli jumissa.

No nytkin lämpötila on jo yli 20 tässä ja paistaa täysillä ja on uv-varoitus ja parin tunnin päästä ulkona ei edes kannata olla ettei iho pala kun 5-6 on taso ja pitäisi laittaa sentin kerros aurinkorasvaa tai peittävää vaatetusta päälle jne. Tosin mistä löytäisi sellaisia valkoisia tai vaaleita ohuita, pitkähihaisia ja vaikka ohuella hupparilla varustettuja paitoja kun ne olisi käteviä niin töissä tai ulkoillessa kun saisi kädet ja niskan peitettyä mutta olisivat silti ohuita ettei tulisi kuuma niissä kun töissäkin ne olisi hyvä kun metsässä on ötököitä niin huppari suojaa siellä niskaa jne.

Käsikin taas kränää eli ei nouse vaakatason yläpuolelle et mikä sitäkin taas jurppii. Pitkä tarina lyhyesti kaaduin vasemmalle olkapäälle liukkaalla talvella ja olkapää oli kipeä ja käsi ei noussut vaakatasoa ylemmäs kun olkapää jumitti, lääkärissä katsoivat ettei siellä mitään ollut rikki tosin julkisen tason on mitä on eli siellä on voinnut olla jotain repeämää kiertäjäkalvossa mutteivat nähneet mitä fysiokin epäili, no fysiossa se tuli kuntoon vaikka siihen jäi pieni ero verrattuna oikeaan puoleen. No se välillä mutta todella harvoin tekee tuota eli jää uudestaan jumiin ilman syytä tai välillä syynä voi olla kova ahdistus mutta mikä yhteys siinä on mutta nytkin se ilman syytä meni taas samaan jumiin. En tiedä, todella kivaa vaan kun sitten tuonne selän ja rintalihasten alueelle säteilee kipua mutta jos soittaa lääkäriin ne sanoo "no ota särkylääkettä ja plaa plaa plaa" Onko täällä Suomessa edes tarkoitus hoitaa ihmisiä toimintakuntoon vai myydä pillereitä???

No enivei tällainen aamunavaus, nyt pitää sulkea tietokone koska se tuottaa liikaa lämpöä ja lämmittää huonetta niin katson sitten telkkaria  vaikka sekin tuottaa ehkä lämpöä mutta paljon vähemmän kuin tämä. Mutta juhannus menee varmasti tässä tänään päivällä sisätiloissa ja ilalla sisätiloissa katsellen telkkua tai tässä tietokoneella, ompa hauska juhannus, vielä ei ole alkanut ahdistaa mutta aikaisempina juhannuksina olo ollut kyllä aika paska. Mutta joo varmaan illalla jotain tarinoin tähän taas. ap

Vierailija
904/1423 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin päivä mennyt sisällä tähän mennessä mitä muutaman minuutin ulkona käynnyt mutta en jaksa laittaa 5 kiloa aurinkorarvaa päälle että sinne voisi pidemmäksi aikaa mennä vaikka keli nätti onkin mutta liian kuuma ja iholle vaarallinen.

Ei ole tuntunut tämä päivä juhannusaatolta vaan ihan normi perjantailta mutta silti jokin tuntuu sisimmässä että jokin on erilaista eli mieli tietää että on juhannusaatto vaikka se päällimäiseksi ajatukseksi ei sitä laske koska liian tuskallista ajatella muiden juhlimista ym. mutta varmaan se tässä jossain kohtaa iskee tajuntaan tai jos ei iske alan olla sisäisesti kuollut kun mikään kohta ei tunnu miltään, oleppa siinä sitten, sama vaikka siirtyisi siihen tiettyyn juhannustilastoon, mitäpä täällä tekee.

Kun tässä päivällä ei mitään tekemistä ollut niin ajattelin kaivaa tabletin esille ja asentaa sen vaikkei kiinnostanut. Taustaa tähän siis kun liittymä minkä nimi jätetään mainitsematta oli menossa umpeen tarjosivat uutta sopimusta ja tyrkyttivät sitten tablettia siihen päälle parin euron lisähintaan kuussa ja kun sanoin en tarvitse niin se kuului tarjoukseen eli ei voinnut jättää pois, no sanoin että mietin asiaa MUTTA kun se olisi siinä samassa puhelussa pitänyt päättää eli tarjous voimassa vain sen päivän. Oikeasti mitä vttua näiden kanssa, muuten liittymään todella tyytyväinen ja nopeus hyvä mutta miksi pitää kaikkea krääsää tunkea siihen mukaan jota ei tarvitse. Sitten kun minä olen tällainen autistinen idiootti joka menee paniikkiin tai ei osaa neuvotella tai etsiä tarjouksia jne. niin joutuu ottamaan mitä on ja sitten tulee aina veetutus jälkikäteen ja itsensä haukkuminen. Olisivat mieluummin tarjonneet uutta puhelinta minkä olisin itse valinnut koska sellaista olisin tarvinnut mutta ei varmasti olisi käynnyt. Ja sitten valitetaan kun maailma täyttyy roskasta mutta kun pakosta tunkevat ihmisille laitteita joilla eivät tee yhtään mitään. Varmaan ensimmäinen ja viimeinen kerta kun sitä käytin tänään, jääköön johonkin pölyttymään, harmi vaan että sitä pitää maksella pari-kolme vuotta ainakin turhaan, mieluummin olisin puhelinta maksellut sen ajan.

Mietin olisiko pitänyt makkaraa ostaa kaupasta eilen mutta ei enää siinä jonossa jaksanut poistua hakemaan, no grilli on siinä kunnossa että se pitäisi ensin puhdistaa mutta ei ole sitäkään jaksanut tehdä ja onko siellä kaasuakaan jäljellä enää. Tosin eipä sinappiakaan ole niin sitäkin olisi pitänyt ostaa ja tiedä pitääkö vatsa niin makkarasta stressin takia, minkä takia vatsan ja aivojen pitää olla linkissä keskenään tai olisi vain yksisuuntainen datasiirto eli vatsa kertoisi avoille jos on nälkä jne. mutta aivojen ei pitäisi lähettää sille tietoja "pää on sekaisin, sinäkin vatsa menet nyt sekaisin jne"

Kohta uv-raja on alle kolmen niin voi mennä ulos ettei tarvitse pahemmin suojata itseään, saunaa ei voi lämmittää koska silloin talo lämpeää liikaa eli helteillä saunan lämmitys ei onnistu. On tuossa vanha pihasauna mutta se pitäisi rakentaa täysin uusiksi että olisi käyttökelpoinen. Ei ole Eetukaan enää höpisemässä mitään niin joutuu täysin itsekseen puhumaan ja itselleen puhuminen alkaa ärsyttää ja linnuille puhuminen vähän tylsää ja kun västäräkki ja pääsky ainoat jotka ei liidä heti karkuun kun kulkee lähellä. No jaa taas jotain pölinää. ap

Vierailija
905/1423 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että jos olo käy ylitsepääsemättömäksi voit soittaa kriisipuhelimeen. Ei tarvitse harkita itsemurhaakaan, paha olo riittää. Mulla on auttanut tuo puhelin vaikeina hetkinä.

09 2525 0111

https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

Ketkä 12 junttia alapeukuttavat tämmöistä viestiä? No palstallahan kaikki on mahdollista.

Vierailija
906/1423 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka          Lauri-Johansson---Jumalan-armo .ei voi laittaa koko osoitetta.

Tuommoisen juntin kirjoja en suosittele kenellekään.

Vierailija
907/1423 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan itseäni että sellaista. ap

Vierailija
908/1423 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, muut pitää tuolla hauskaa ja mitä minä olen tänään tehnyt, istunut sisällä ja katsonut telkkua tai tietokoneella mitä nyt puoli tuntia kävin 8 aikaan illalla kävelemässä kun aurinko ei enää porottanut mutta kyllä tässä ainoat tunteet on ulkopuolisuuden, yksinäisyyden ja oikeastaan myös katkeruuden tunteet päällä.

Kyllä tässä taas toivoo että kun menee nukkumaan ei enää koskaan heräisi, kiva kävellä tuossa aiemmin ja sieltä täältä kuuluu ja näkyy ääntä kun muilla on hauskaa ja menoa kun itse istun sisällä.

Ainoa mitä tässä voi tehdä on laittaa musiikit kaakkoon, kukaan ei tule valittamaan kun etäisyyttä on riittävästi. On tämä minun elämä ja minä itse säälittävyydeltään pohjanoteeraus koko maailmassa. Ei kukaan pääse lähellekkään sitä luuseriuden tasoa millä olen. ap

Vierailija
909/1423 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yksi paska vammainen autistinen jälkeenjäännyt luuseri, päivän viimeinen lause tähän. ap

Vierailija
910/1423 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin olla tässä vähän aikaa ulkona mutta vajaan tunnin siellä kesti seistä tai rauhassa kävellä kunnes takaisin sisälle viileään, uudestaan ulos vasta siinä lähempänä klo 18. En kyllä ymmärrä kuka voi nauttia noista lähemmäs 30 asteen lukemista, 20 tai vähän päälle niin siinä pystyn työskenteleenkin helposti mutta heti jos on 25 tai yli kroppa ei vaan kestä sitä pätsiä vaan pökertyminen vaarana vaikka kuinka joisi söisi ja olisi suolatasapaino ja taukoa jne ei vaan kroppa kestä kun tietyn lämpötilan yli mennään. 20 ja alle ei mitään ongelmia. ap

Vierailija
911/1423 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, mutta heti kun tulee oireita jostain vakavasta fyysisestä sairaudesta, tuleekin yhtäkkiä todella vahva halu elää ja pitkään. Mielen harmaus hälvenee yhtäkkiä.

Oloni saattaisi helpottua, koska tietäisin pääseväni pois. Hoitoja en ottaisi vastaan.

Vierailija
912/1423 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 km kävin alkuillasta kävelemässä ja kun normaalisti kävelen sen 50 minuutissa nyt meni 1h 20min kun kuuma niin kävelin rauhallisesti. Nyt ulkona olisi hieno keli ja lämpötilakin sopiva mutta alkaa olla myöhä jo ja ulos kun menee niin hyttyset käy kimppuun, niitä ei päiväsaikaan tässä ole mutta illalla ne aina jostain ilmaantuu eli muuten voisi tuonne mennä mutta ärsyttävät hyttyset ja ne pienet ökökät, mäkäräiset tai mitä lie käy heti kimppuun.

Olen aina pitänyt iltamaisemasta enemmän kuin aamusta tai oikeastaan en tiedä kun joskus oli yhtä hienoja molemmat mutta sitten se vaihtui iltaan enkä aamusta enään niin pitänyt, johtuu varmaan siitä että jatkuvat, stressaavat aikaiset aamulähdöt töihin ties minne eikä omaa rytmiä niin pilanneet aamun ilon, ihme ettei illat ole menneet pilalle kun kumminkin aikaisin pitäisi mennä nukkumaan jolloin ei voi nauttia illasta tai aamusta kun aina kiire töihin tai ajoissa nukkumaan.

Oma työtahti ja oma työ paras mutta tässä maailmassa tai tässä ajassa ei tule tapahtumaan, aika loppuu taas. ap

Vierailija
913/1423 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi jo tämä kuumuus loppua kun en voi ulkona tehdä mitään aamun ja illan välillä. Joku voi tykätä tästä käristyksestä mutta minä en tykkää ollenkaan.

Kävin vähän aikaan sitten hierojalla ja uudestaan ensi viikolla mutta kuinkahan monta kertaa siellä pitää käydä että nämä jumit aukeaa ja kroppa palaa "normaali tilaan" kun ollut vuosia jännittyneessä tilassa. Tietysti pitäisi säännöllisesti käydä hierojalla, minun ainakin näillä jumeilla mutta kallista touhua minulle, nyt jostain revittävä jotenkin siihen että pystyisi säännöllisesti siellä käymään. Tosin sitten pitäisi myös itse osata jumpata, venytellä jne. kroppaa mutta se vasta se vaikein homma on kun tässä mielentilassa yrittää edes muistaa syödä jne. Ensimmäisen hieronnan jälkeen paikat kipeänä tai takaraivoo särkee et paikat ovat ihan jumissa. Ärsyttävää näin monimutkainen elämä ja keho tai "normaaleille" ihmisille tässä ei ole mitään ihmeellistä mutta minä en ole normaali ja kaikki pitää vääntää rautalangasta minulle ja siltikään ei mene päähän, vtuttaa olla tyhmä jälkeenjäännyt ääliö joka saa oman kroppansa paskaksi kun ei tajua mistään mitään, olisi ollut kaikille ja minulle edullista ja vältytty kaikki kärsimyksiltä jos en olisi edes syntynyt.

Ja joo joo ei saisi olla itselleen negatiivinen jne. mutta vähän vaikeata olla olematta jos ei tajua mistään mitään ja tekee kaiken väärin. ap

Vierailija
914/1423 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan näitä helteitä koko sydämmestäni. Meinasin heittää tuolin telkkariin kun säätiedotus näytti pelkkää punaista kartalla. ap

Vierailija
915/1423 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan näitä helteitä koko sydämmestäni. Meinasin heittää tuolin telkkariin kun säätiedotus näytti pelkkää punaista kartalla. ap

Hanki netin kautta sellanen ilma täytettävä allas, mikä täytetään vedellä. Pulikoit siellä varjossa pihallasi. Ei keksi nyt muutakaan tällä kertaa.

Vierailija
916/1423 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki netin kautta sellanen ilma täytettävä allas, mikä täytetään vedellä. Pulikoit siellä varjossa pihallasi. Ei keksi nyt muutakaan tällä kertaa.

No tietysti yksi vaihtoehto mutta pitää rahoja kohdentaa muuhun eikä tuo ole ylimpänä listalla vaikka nuo ei varmaan paljoa maksa mutta jo 10e vastaa minulle tuhatta euroa. Lisäksi hieman hommaa täyttää se allas kun vaikka suihkuhuone ja sopiva varjopaikka puun alla ovat vierekkäin joutuisi ämpärillä kantamaan vettä siihen kun ei ole sopivaa letkua siihen ja liittimiä että saisi sen kiinnitettyä. ap

Vierailija
917/1423 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee sitten tämäkin päivä sisällä istuen mitä kaupassa täytyy käydä, ei tuolla pysty mitään tekemään tai voi sitä yrittää mutta onko siinä järkeä. Yksi asia mitä pitäisi olisi moottorisahalla puita tuossa sahata ja niitä pitäisi jotenkin pilkkoa ja joo joo se pitäisi tehdä jo keväällä mutta ei onnistunut ja toukokuu meni töissä niin ei siinä jaksanut enää töiden jälkeen mitään tehdä. Lisäksi tämä lämpötila on ongelma koska siinä voi huonolla tuurilla rikkoa sahan kun se lämpöleikkaa kiinni, pitäisi tyhjäkäynnillä pitää pitkään ennenkuin sammuttaa jne. mutta silti näin kuumalla riski sahan leikkaamiseen kiinni on suuri ja muutenkin rahaa menee sinne tänne eikä sitä ainakaan uuteen sahaan halua tuhlata eli odotettava että kelit viilenee että voi sahata ilman stressiä että pelkää sahan hajoamista.

No varmaan jotain muutakin oli mielessä mutta unohti. Ei ole muuta paikkaa juuri kuin tänne höpöttää sitä ja tätä, kauankohan tätäkin jaksaa ja sitten kun sekin loppuu varmaan olen niin sekaisin jo että voi sanoa hyvästit maailmalle kun sellaista ihmettä ei ainakaan tapahdu että löytyisi juttuseuraa oikeasta elämästä, ei viitsi enää edes haaveilla semmoisesta ettei pety. ap

Vierailija
918/1423 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen väsynyt, en saa nykuttua kunnolla, inhoan elämääni sillä olen adhd ja tiedän olevani ihan fiksu, mutta en vaan saa päätäni pysymään kasassa ja ajatuksia järjestyksessä.

Vierailija
919/1423 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyöty näistä helteistä on niin saa matot pestyä, 2 vielä jäljellä niin on sitten pesty. Ovat vaan leveempiä ja painavempia kuin muut niin pitää pestä yksi päivässä kun sopivia telineitä jotka kestää niiden painon märkänä ei ole kuin yksi.

Tosin hieman tämä helle auttaa myös viljoja kirimään myöhäisemmän kylvöajankohdan kiinni mutta vettä tarvitsisi myös mutta liika kuumuus lisää tuhohyönteisten määrää pelloilla, puutarhoilla ja metsissä eli kyllä näiden helteiden on pakko väistyä viimeistään ensiviikolla kuin on ennustettu.

Pääsisi myös ikkunoita pesemään kun viilenisi siihen 20 asteeseen, tällä kelillä sitä ei kyllä ala tekemään. Keväällä niitä ei voi pestä kun siitepölyä on vielä ilmassa eli odotettava kunnes puut lopettaa kukinnan. ap

Vierailija
920/1423 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun peset matot ja aiot pestä ikkunat :)