Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1423)

Vierailija
881/1423 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, työt oli suurelta osin tässä, tänään tuli hommat valmiiksi, enää olisi yksi pikkujuttu mutta siinä mene kuin ehkä tunti ja se nyt ei vaivaa. Helpotus kylläkin kun saa nukkua ja levätä ja yrittää tehdä omia hommia kun ei todellakaan riitä energia molempiin yhtäaikaa. Tuntuu kyllä että takki on tyhjä, pari stressin lähdettä pois mutta se nyt ei stressin kokonaismäärään vaikuta yhtään kun stressiä on niin paljon että jos pari asiaa ei enää stressaa se ei vaikuta yhtään mitään. Enempää ei jaksa kirjoittaa, katsotaan vaikka huomenna, aivot on kyllä tyhjät. ap

Vierailija
882/1423 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen irrallinen osa tätä maailmaa, en minä kuulu tänne. Hukkasin sanan mitä piti tässä käyttää jolla kuvailisi oloa mutta ei enää muista sitä. Ei minulla ole mitään paikkaa tässä maailmassa vaan olen pelkkä roska joka jumittaa tätä yhteiskuntaa ja haitaa ihmisten elämää ja minusta haluttaisiin varmasti eroon jos laki sen sallisi olisin montussa jo tai johonkin suohon dumpattu.

Nurmikot leikattu pihasta ja siimattu muut paikat mutta mikään ei tunnu oikein miltään, yritin tikkaa heittää mutta sekään ei kiinnostanut. Kävin kaupassa ja oikeastaan siitä reissusta jäi vaan paha mieli kytemään joka nyt on sitten päällä.

Kesäkin on kohta ohi kun aika kuluu minulla sitä vauhtia ettei sitä huomaa että yhtäkkiä onkin jo syksy kun kohta puolet vuodesta jo mennyt jne.

Ei minusta ole mihinkään, olen pelkkä paska vammainen säälittävä jälkeenjäännyt luuseri joka näyttää joka paikassa siltä kun ei kuuluisi sinne, ihmistenkin joukossa minä olen se joka sinne ei kuulu kun olen niin vammanen idiootti että pilaan ihmisten olon jo olemalla paikan päällä.

Vihaan itseäni ja tätä maailmaa. Tänäänkin vaan tulen istumaan ja katsomaan telkkaria tai tietokoneen näyttöä. Kaikilla muilla varmasti miljoona kertaa paremmin asiat ja ovat miljoona kertaa älykkäämpiä ja ahkerampia kuin minä, minä en ole yhtään mitään, vähemmän kuin mitään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1423 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona nätti keli mutta kun katsoo ikkunasta ulos maisema ei tunnu miltään tai herätä mitään ja menee rapulle ja katselee ympärilleen niin, ei tunnu miltään.

Kissan ruokakupin ja juomakupin paikalla on tyhjää, eilen tänäänkin kun söin kanaa niin mietin pitäisikö pieni pala leikata Eetulle jos söisi tosin maustettua niin ei aina maistunut mutta sitten muisti ai niin joo ei tarvitse enää leikata palaa.

Tekisi mieli sanoa tähän jotain todella väkivaltaista mitä haluaisin tapahtuvan tietyn maan johdolle tai itseasiassa useamman maan johdolle ja tietyille yritysjohtajille tai johtoportaalle tai tietyille ihmisille koska eivät muuta tee kun pilaa maailmaa tai ihmisten elämää mutta ei menisi teksti läpi. ap

Vierailija
884/1423 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli varpusia alapihalla nurmikolla omenapuun alla, olisivatko olleet tuoreita poikasia syömässä aikuisten kanssa, muutama päivä sitten lähtivät pöntöstä mutta toisessa pöntössä on toinen varpus pariskunta pesimässä vielä. Tiedä montako poikuetta tekevät, yksi kesä taisivat tehdä 3. Kolmannessa pöntössä on sinitiaisen poikue tai ovatko jo lähteneet en ole kuunnellut, neljäskin pönttö on mutta se on sen verran kaukana tontin toisessa päässä etten tiedä onko siellä ketään, onko se sitten liian aukealla paikalla pitää varmaan vaihtaa suojasempaan paikkaan kun peltoaukean reunalla koivussa. Voi olla että on huono paikka tosin täytyisi keksiä toinen hyvä paikka, yksi pihlaja voisi olla tosin sekin on pellon reunassa mutta on suojaisempi niin voisi ehkä paremmin kelvata. ap

Vierailija
885/1423 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolinen oli se sana mitä eilen hain, tälläkin hetkellä yhdessä kesätapahtumassa ja ainoa olo mitä tunnen on ulkopuolinen ja yksinäinen täällä, varmaan lähden pian kotia tuijottamaan ruutua entistä masentuneemmalla olotilalla. ap

Vierailija
886/1423 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla oli varpusia alapihalla nurmikolla omenapuun alla, olisivatko olleet tuoreita poikasia syömässä aikuisten kanssa, muutama päivä sitten lähtivät pöntöstä mutta toisessa pöntössä on toinen varpus pariskunta pesimässä vielä. Tiedä montako poikuetta tekevät, yksi kesä taisivat tehdä 3. Kolmannessa pöntössä on sinitiaisen poikue tai ovatko jo lähteneet en ole kuunnellut, neljäskin pönttö on mutta se on sen verran kaukana tontin toisessa päässä etten tiedä onko siellä ketään, onko se sitten liian aukealla paikalla pitää varmaan vaihtaa suojasempaan paikkaan kun peltoaukean reunalla koivussa. Voi olla että on huono paikka tosin täytyisi keksiä toinen hyvä paikka, yksi pihlaja voisi olla tosin sekin on pellon reunassa mutta on suojaisempi niin voisi ehkä paremmin kelvata. ap

Kiva ku kirjoitat näitä lintu juttuja, niitä on kiva seurata.

Vierailija
887/1423 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin pois kun mitä minä siellä enää olisin tehnyt jos yksin siinä seisoo tai istuu paikallaan niin naurunalaiseksi itsensä siinä tekee kun paikalla muuten pelkkiä pariskuntia, perheitä, kaveriporukoita jne. niin minä siellä yksin seisoskelen mikä on nolouden huippu. Pari makkaraa siinä söin mutta koska ahdistus ja jännitys ym. niin vatsa tahtoo mennä niistä vähän mutkalle vaikka 5-6 vuotta sitten kun ei tilanne näin paha vielä ollut pysty kesäisin joka lauantai grillaamaan paketillisen hiillosta ja vetään ne vatsaan eikä tuntunut missään eikä edes näkynyt kun jos minulla on oikein tekemistä jne. niin voin vetää vaikka kuinka ruokaa eikä paino nouse ja vaikka talvisin ei paljoa liikkuisi niin siltikin pystyy syömään suht paljon eikä näy, nytkin kun käynnyt työssä ongelmana ollut ennenmminkin se että syökö tarpeeksi kun paino vaan laskee et pitää syödä paljon, talvella tosin kun rahaa vähemmän joutuu syömään myös vähemmän jne.

Mutta ahdistava tapahtuma kun on vaan ulkopuolinen olo ja vaikka kuinka yritti esittää normalia varmasti minusta näki että minua ahdisti ja että olin sellainen haahuilijan näköinen niin lähdin pois. Ensi viikonloppu ahdistaa varmasti vielä enemmän kun juhannus, oikea yksinäisten ja ulkopuolisten tuhoaja. Varmaan täällä ehkä kokko on tai en ole katsonut mutta mitä minä siellä teen kun yksin kumminkin siellä seisoskelisin, teen vaan itsestäni naurunalaisen.

Helpompaa olisi jos olisi parisuhteessa kaikenlaiset tapahtumat jne. Ja joo joo "opettele ensin pitämään itsestäsi, lopeta itsesi haukkuminen jne. ja laita elämä ja terveys kuntoon" Siinä menee loppuelämä tai menee jo seuraavan elämän puolelle ennenkuin on edes päässyt alkuun eli yksinkö tässä sitten pitää olla?

Tosin ei minulla ole varaa seurusteluun tai parisuhteeseen koska ei mahdollisuutta tavata ketään koska läheltä ketään löydä niin pitäisi kauempaa etsiä ja siinä sitten bensaa kuluisi jos haluaisi nähdä fyysisesti. "No muuta lähemmäs jne." Aina näitä typeriä neuvoja.

Tosin en minä osaa myöskään oikein edes lähestyä ketään kun on tällainen autistinen idiootti joka ei osaa puhua ja vaikka tässä näyttää että osaan kirjoittaa jne. se on täysin eri asia kun yrittää tutustua johonkuhun, jotkut kauan sitten tapahtuneet yritykset ovat olleet niin säälittäviä että ei niistä voi edes kertoa kun saisi vaan naurua päälleen.

Piti käydä toisen kerran suihkussa vaikka kävi ennen tapahtumaa niin pakko käydä jälkeenpäin koska vaikka olisi puhdas pakko käydä vielä koska likaisena en mene nukkumaan vaikka ei olisi likaantunut mutta silti pitää "pölyt" ym huuhtoa pois. Kuulostaa varmaan neuroottiselta mutta sellaista.

Ei tästä elämästä tule yhtikäs mitään. ap

Vierailija
888/1423 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon sinun tilanteeseen on olemassa satavarmasti toimiva ratkaisu. Lue Psalmi 50:15 ja toimi sen mukaan: Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä,

niin minä tahdon auttaa sinua,

ja sinun pitää kunnioittaman minua

Jeesus vastaa varmasti, jos lähestyt Häntä tosissasi ja vilpittömin mielin. Hänen maineensa on kiinni siitä ja jos Hän on jotain luvannut, niin Hän myös sen lupauksen pitää.

Vierailija
889/1423 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon sinun tilanteeseen on olemassa satavarmasti toimiva ratkaisu. Lue Psalmi 50:15 ja toimi sen mukaan: Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä,

Jeesus vastaa varmasti, jos lähestyt Häntä tosissasi ja vilpittömin mielin. Hänen maineensa on kiinni siitä ja jos Hän on jotain luvannut, niin Hän myös sen lupauksen pitää.

Eipä taida toimia kun katsoo vaikka mitä Ukrainassa tapahtuu, ei ole heidän avukseen rientänyt. ap

Vierailija
890/1423 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin päivä ollut taas mielenterveyden kannalta vähintään kidutusta, aamusta asti ollut epämääräinen olo ja hukkasin jo mielestä sanamuodon millä olisin kuvannut oloa tässä mutta pitäisi aina kirjoittaa heti ylös mitä mielessä tai se unohtuu.

Olen kyllä kokonaan unohtanut mitä tähän piti kirjoittaa, yleensä käyn päivällä läpi päässä mitä tähän kirjoitan mutta sitten se tietenkin unohtuu, pitäisi samantien kirjoittaa. Tietää että se on päässä se tunne ja ajatus mikä tähän pitäisi saada ja se olotila on päällä nytkin muttei saa kiinni siitä mikä se olotila on. Sehän se vasta hauskaa onkin kun tuntee että on paska olo muttei osaa määritellä minkälainen ja ahdistaa kun ei saa sitä purettua mihinkään tai mitenkään.

Jonkun puoli tuntia jo tässä istunut ja katsonut jotain muuta välillä jos se ajatus tulisi päälimmäiseksi muttei ole tullut.

Ei tätä jaksa, siivosin tänään mutta eipä se mieltä parantanut millään lailla että on puhtaampaa.

Oliko se ajatus jotain sitä että jatkuu tuosta eilisestä eli täysin ulkopuolinen olo ja sitten tänään vielä sellainen että tuntuu että olen ihan yksin tässä maailmassa et olen ilmaa muille ja en näe muita vaikka olisivat tuossa tai jotain en tiedä mikä se alkuperäinen olotila aamulla oli.

Kauanko tässä maailmassa enää jaksaa olla kun olotila menee jatkuvasti yhä huonompaan suuntaan ja maailma omilla toimillaan vaan pahentaa sitä entisestään. Olisipa laite johon laitetaan esimerkiksi 9 milliä pitkiä pätkiä ja niitä voi laukaista kovalla nopeudella esimerkiksi omaa päätä kohti. ap

Vierailija
891/1423 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida toimia kun katsoo vaikka mitä Ukrainassa tapahtuu, ei ole heidän avukseen rientänyt. ap

Pa ko lai sia on autettu paljonkin. Jumala on siinä myötävaikuttanut.

Vierailija
892/1423 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oikein valehtelet, että olet maailman surkein tapaus? Et kyllä varmasti ole. Eikös se ole hirvittävää ylpeyttä tuommoinen väite? Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa armon.

Olet kuralammikkoon pudonnut timantti.

Vierailija
893/1423 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopetat yleensä juttusi niin ikävään sävyyn? Kirjoitus olisi muuten hyvä, mutta loppu on ihan kuraa luettavaa. Kirjoitat usein että haluat iskeä pään johonkin tai jotain muuta vastaavaa. 19.6 2022 kirjoitit taas loppuun ikävän asian. Moni nuori myös voi lukea ketjuasi ja ottaa mallia lukemastaan. Ajattele myös lukijoitasi minkä kuvan annat maailmasta.

Vierailija
894/1423 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oikein valehtelet, että olet maailman surkein tapaus? Et kyllä varmasti ole. Eikös se ole hirvittävää ylpeyttä tuommoinen väite? Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa armon.

En kyllä näe siinä mitään ylpeyttä että pidän itseäni luuserina, pikemminkin hävettää olla tällainen. ap

Vierailija
895/1423 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopetat yleensä juttusi niin ikävään sävyyn? Kirjoitus olisi muuten hyvä, mutta loppu on ihan kuraa luettavaa. Kirjoitat usein että haluat iskeä pään johonkin tai jotain muuta vastaavaa. 19.6 2022 kirjoitit taas loppuun ikävän asian. Moni nuori myös voi lukea ketjuasi ja ottaa mallia lukemastaan. Ajattele myös lukijoitasi minkä kuvan annat maailmasta.

No kirjoitus päättyy yleensä noin tai suurelta osin on ikävään sävyyn kun en nyt valehtelemaan ala omia olotiloja vaan kirjoitan tähän siltä miltä minusta yleensä tai sillä hetkellä tuntuu, välillä voi olla neutraali olo mutta yleensä ja varsinkin nyt kesällä olo on että joutaisi pois ja silloin siihen tulee tekstiä joka sisältää myös ajatusta miten haluaisi pois jne.

Tuskin tätä ketjua kovin moni lukee ja nuori varsinkaan ja vaikka lukisi niin minä nyt vaan kirjoitan näin miten kirjoitan enkä ala sitä muuttamaan vaan teksti on sellaista millainen pään sisältökin on ja jos alan väkisin kirjoittamaan tähän eri tavalla kuin mitä ajattelen teen siinä vain vahinkoa itselleni kun oikeat ajatukset eivät pääse esiin vaan jäisivät sinne pään sisään pyörimään ja sitä ne suurelta osin tekee kun kerran kuussa on hoitokontakti ja välillä pääsee kriisipuhelimeen jutteleen mutta muuten sitä on omien ajatusten kanssa kokoajan niin eihän se hyvää tee jos ei ollenkaan pääsee ajatuksiaan purkamaan mihinkään.

Onko minun maailmankuva väärä vai vääristynyt? No kun autistinen niin se kuva on jo valmiiksi erilainen tai jokaisella on omanlaisensa mutta sitten kun kokenut tuollaista ja tämmöistä sen enempää sanomatta niin nekin muokkaa sitä maailmankuvaa ja tällä hetkellä se on tällainen mitä teksteissäni tulee esiin.

En nyt taas tiedä yhtään mitä kirjoitin tähän kun menee vähän automaatilla kun siirtää ajatuksia päästä tähän tekstiin ja samalla yrittää vastata kommenttiin niillä ajatuksilla mitä ne itsessä herätti ja sitten kun saa tekstin valmiiksi on taas että mitähän minä taas tähän kirjoitin, kirjoittaa tähän ajatuksiaan mutta lopuksi ei tiedä mitä tähän kirjoitti. En tiedä saiko kukaan tästä ajatuksesta mitenkään kiinni mutta joo, pitäisi nurmikkoa mennä leikkaamaan ennenkuin uv-säteily nousee kovaksi ja keskipäivä olla sisällä ja ulos taas klo 5 jälkeen aikaan, en tykkää pistävästä auringosta jne. ap

Vierailija
896/1423 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää sivusta tähän vastata, että itsellenikin maailma on ollut jo aika ikäväkin paikka. Olen melko nuori. Näen ketjussa paljon silti omiakin ajatuksiani. Ei tämä maailma ole monestikaan mikään reilu paikka. Olin itse esim kiusattu koko nuoruuteni ja edelleen todella yksinäinen. En koe sellaista maailmaa omakseni jossa joku tavallaan elää todella hyvää elämää. Itselle kun elämä ei näyttäydy sellaisena.

Vierailija
897/1423 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sarkastisesti ajatellen hassua, miten raamattua käytetään lyömäaseena! Sieltä voi näppärästi poimia lauseen sieltä, toisen täältä. Eikös siellä kielletä antamasta väärää todistusta lähimmäisestä, mitä sillä ikinä mahdetaan tarkoittaakaan.

Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi.

Minusta ap vain kertoo rehellisesti omista ajatuksistaan.

Vierailija
898/1423 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv:ssä tuli dokumentti Norjasta, siellä oli ollut ongelmaksi asti blokkareita, jotka olivat avautuneet itsetuhoisuudestaan. Olivat saaneet seuraajia huonoin seurauksin. Jopa jonkin sortin tähtiä :(

Vierailija
899/1423 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sarkastisesti ajatellen hassua, miten raamattua käytetään lyömäaseena! Sieltä voi näppärästi poimia lauseen sieltä, toisen täältä. Eikös siellä kielletä antamasta väärää todistusta lähimmäisestä, mitä sillä ikinä mahdetaan tarkoittaakaan.

Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi.

Minusta ap vain kertoo rehellisesti omista ajatuksistaan.

Sorry nyt vaan, mutta tällä ei ollut mitään tekemistä väärän todistuksen antamisen kanssa. Oletko lukenut ketjua yhtään? Ap:han on mielestään maailman surkein luuseri. Käsitit kaiken kirjoittamani väärin. Raamattu on ilosanoma, mutta harva hakeutuu sen äärelle ilman synnintuntoa. En käyttänyt Raamattua lyömäaseena.

Vierailija
900/1423 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä elämännäkemykseni.