Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1423)

Vierailija
781/1423 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menenkö huomenna töihin en tiedä, olosta en tiedä koska väsyttää ja oman kunnon ja olotilan diagnosointi itse ei toimi, järjestelmävirhe, tarvitsee resetoinnin tai päivityksen tosin minua pysty päivittämään mitenkään. Parempi olisi työntää johonkin monttuun vaan, lannoittaisi jotain puita vaikka niin olisi edes jotenkin hyödyksi tälle maailmalle.

Voisi sitä levätä jos kipeä mutta tarvitsee rahaa jotta pystyy terveyttä ylläpitämään eli on oltava töissä sairaana tai olemattomassa työkunnossa koska "TEE TYÖTÄ" Suomessa arvostetaan vain työtä tekeviä, kaikki muut ovat alempiarvoisia. Vaikka olisi raajat irti tai pää irti pitää silti olla töissä tai on lusmu. Wtf eli Welcome To Finland.

Minä olen totaalisen jälkeenjäännyt autistinen sairas vammainen paskakasa!! ap

Vierailija
782/1423 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla 7 mutta en vaan saannut itseäni ylös vasta kuin joku 5 yli 8, keho vaan huusi "antakaa minun olla!" ja vaan makasin siinä peiton alla vaikka siinä alkoi nälkäkin tulla ei vaan keho liikkunut mihinkään. No nyt ylhäällä mutta kroppa on "minä en jaksa, en jaksa"

Stana kun pitää olla tällainen paska eikä normaali työkykyinen ihminen, tässä pysty syömäänkään kunnolla vaan pitää säästellä ja sehän onkin terveellistä kun vajailla ruuilla yrittää tehdä 6-7 tuntia töitä siirtymineen ja sitten on stanan väsynyt muutenkin ja ruoaksi jotain pientä että varaa maksaa noita STATNAN SÄHKÖLASKUJA PRKLENEE KORONA JA VVTUN PUTININ PASKA!!!!

VTTU TÄMÄ IHMISLAJI ON YKSI STANAN HUONO VITSI, PELKKÄ MÄTÄ PASKA LAJI!!!

JA MINÄ YKSI ISO VAMMANEN PASKA!!!

En tiedä jaksanko lähteä töitä kokeileen kun ei kuumetta ole mutta en tiedä onko olo muuten ok että jaksaa töissä kun ei osaa lukea kroppaa tai huutaahan se että "antakaa minnun ollla!" mutta pakko saada raahaa. En minä jaksa tätä elämää, kuka tämän elämänkin on keksinyt??!!!! Kuolleenakin varmasti parempi olla kuin elossa!

Tämä on yhtä hlvettiä sanon minä! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1423 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa mä lähden kokeileen tuonne työmaalle tuleeko siitä mitään, jos kuolen sinne niin sitten niin. Eipä mua sieltä kukaan kaipaa vasta kun ehkä sunnuntaina niin saapahan raadonsyöjät vähän aikaa syötävää. Vähän myöhään menee aloitus mutta empä siellä paljoa tänään teekkään varsinkaan jos kaadun maahan heti 5 minuutin jälkeen. No teenpähän sitä mitä ek ja yhteiskunta vaatii, repii itsestään kaiken irti työssä ja jos kuolee niin voi voi, helppoa heille ei tarvitse maksella eläkkeitä ym. kun saa kumminkin uutta työvoimaa tilalle kun entinen kupsahtaa. Markkinatalous ja yhteiskunta pähkinänkuoressa. ap

Vierailija
784/1423 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkun menet ap

Vierailija
785/1423 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa mä lähden kokeileen tuonne työmaalle tuleeko siitä mitään, jos kuolen sinne niin sitten niin. Eipä mua sieltä kukaan kaipaa vasta kun ehkä sunnuntaina niin saapahan raadonsyöjät vähän aikaa syötävää. Vähän myöhään menee aloitus mutta empä siellä paljoa tänään teekkään varsinkaan jos kaadun maahan heti 5 minuutin jälkeen. No teenpähän sitä mitä ek ja yhteiskunta vaatii, repii itsestään kaiken irti työssä ja jos kuolee niin voi voi, helppoa heille ei tarvitse maksella eläkkeitä ym. kun saa kumminkin uutta työvoimaa tilalle kun entinen kupsahtaa. Markkinatalous ja yhteiskunta pähkinänkuoressa. ap

Voimia sulle! Näinhän se juuri on. Yhteiskunta haluaa äkkiä eroon kansasta, kun alkaa eläkeyhtiöiden vuodot paljastumaan. Kassan pohja näkyy jo! Huomio varastetusta kansan kassasta yritetään häivyttää jatkuvan mediahumpan taakse.

Sitten hehkutetaan suomalaisuutta ja samaan aikaan tehdään ihmisten elämä mahdollisimman kurjaksi kyykyttämiseksi.

Vierailija
786/1423 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko säästää jossain sähkölaskussa? Onko sinulla suuret sähkölaskut? Jäisi enemmän rahaa ruokaan. Tai saatko toimeentulotukea sähkölaskuihin silloin kun et ole töissä?

Vierailija
787/1423 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin minä tänän työmaalla mutta en siellä ehtinyt kun noin 1,5 tuntia tehdä kun alkoi olemaan puhti poissa. Tein minä koronatestin mikä oli negatiivinen et olenko sitten muuten vaan kipeä kun kuumettakaan ei ole. Tai sitten psykosomaattista tai olen vain niin loppuun palanut että tarvitsee parin työpäivän jälkeen useamman päivän palautumisen mikä tietysti ei yrityksille ole kannattavaa jos henkilö tarvitsee parin päivän jälkeen usemman päivän levon että toipuu.

Olisi sitä kai voinnut yrittää pidempään olla mutta varmaan olisin kaatunut ja jäännyt sinne tosin ketä se olisi haitannut.

Ja minä en voi sille mitään että haukun itseäni tai yritän olla töissä kipeänä, useammassa työpaikassa minua on haukuttu ja yhdessäkin työpaikassa pomo vaati töihin kun olin toipumassa en nyt muista mistä kun yritän unohtaa koko ajanjakson tuosta työpaikasta niin pomo, yrittäjä, sanoi että "on täällä muutkin kipeänä töissä" kun yritin selittää etten ole työkunnossa. No koska olen idiootti menin töihin ja olihan se olo aika huono ja piti työskennellä vielä. Että semmoista. Tultu raivoamaan päin naamaa kun en ole jotain osannut tai olen ollut hidas jne. Arvatkaa kiinnostaako paljoa katsella muita kuin niitä tuttuja ja turvallisia töitä kun pelkää ihmisiä mitä niistä uusista töistä voi tulla vastaan. Jo näissä tutuissa töissä panikoin ja mietin teinkö oikein tai sanoinko jotain oikein vaikkei mitään valitusta tai huutoa ole tullut mutta kokoajan pelkotila päällä että teinkö virheen jne. et en voi olla rauhallisin mielin edes turvallisessa työssä.

Olen niin tottunut siihen että kun minua on haukuttu niin pakko sen on olla totta ja teen sitä sitten itsekin kun ei muut voi väärässä olla.

En tiedä, tuntuu että jotain olen unohtanut nyt jotain mutta en muista mitä mutta kokoajan semmoinen olo. ap

Vierailija
788/1423 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko säästää jossain sähkölaskussa? Onko sinulla suuret sähkölaskut? Jäisi enemmän rahaa ruokaan. Tai saatko toimeentulotukea sähkölaskuihin silloin kun et ole töissä?

Talvella on vaikea säästää sähkölaskuissa kun vesikiertoiset patterit ja talon rakenne sellainen että pakko olla lämmitys päällä kun hella ja uuni ei riitä lämmittämään. Ja varmasti talon kuntokin kyseenalainen mutta väliäkö sillä kun sen arvo varmasti nolla kun remontteja pitäisi tehdä ja sijainti keskellä ei mitään niin joo.

Mutta siis lämmitys vie sähköä ja vasta huhti-toukokuun vaihteessa riippuen lämpötiloista voi lämmitystä kytkeä välillä pois. On se nyt pääsääntöisesti ollut pois päältä toukokuussa päivisin paitsi muutamina päivinä kun tuullut niin että pakko pitää päällä. Yöllä se on ollut päällä tosin välillä pois kun lämmittää hellaa ja uunia ne riittävät pitämään lämpöä kun päivisin tarpeeksi lämmintä ja aurinko paistaa.

Olen minä jo huhtikuun laskua ainakin saannut pienennettyä ja yritys saada toukokuu niin pieneksi kuin mahdollista. Kesällä sitten sähköä ei paljoa kulu mutta kun siirtomaksut ja sähkönhinta muuten noussut niin pienikin kulutus näkyy. Lämmitystä ei tarvitse käyttää sitten taas vastakun joskus lokakuussa riippuen millainen syyskuu et noin puoli vuotta pystyy säästämään ja menemään pienellä kulutuksella mutta jos on puoli vuotta kylmää niin se kesän säästö ei auta mitään.

No jaa tiedä taas mitä minä höpisen tässä. ap

Vierailija
789/1423 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon yhteen kommenttiin palaisin et ei minulla ole oikein muuta tekemistä kuin ruudun tuijottaminen. Kun nämä työt loppuu milloin nyt loppuu mutta viimeistään ensi kuun puolivälissä niin sitten minulla ei ole päivällä mitään tekemistä ja vaikka kävisi kävelyllä siinä ei aikaa saa kulumaan kuin sen 1-2 tuntia. Ja pihatöitä nyt ei joka päivä ole ja vaikka olisi nurmikon leikkausta yhteensä sen 3-4 tuntia ja laittaisi tunnin per päivä siinä olisi siltikin paljon aikaa kun ei mitään tekemistä. Viime kesä kun oli kuuma oli täysin hirveä kun päivällä ei voinnut olla ulkona niin tuijotin telkkaria kun ei siellä ulkona voinnut olla vasta kun myöhään illalla tai todella aikaisin aamulla. Jos tästä kesästä tulee samanlainen hellehlvetti niin sekoan.

Joskus 10-12 vuotta sitten oli vielä helppoa kun jos talvella ei ollut töitä nukkui 10-12 tuntia niin eipä ollut liikaa tyhjää aikaa. Tosin silloin oli myös jotain tekemistäkin, nyt ei ole.

Varmaan taas tuijotan tätä näyttöä tuonne puoleen yöhön vaikka mitään järkevää katsottavaa ei olekaan niin aivan sama kun tällainen vammanen paskaa olen. Varmasti jokainen joka minut näkisi sanoisi "hyi stana miten ruma paskakasa!!!" Minä en osaa edes ottaa kuvaa itsestäni, facebook kuvakin on täysi susi, naama näyttää siltä kun se olisi täytettä täynnä vaikka peilissä naama näyttää normalilta mutta ei saa kameralla ollenkaan hyvää kuvaa, tosin kyllä minä ruma olen, ulkoisesti kuin sisäisesti, miksi muuten olisin 36 ja kokematon naisten saralla kun niiden kanssa osaa toimia mitenkään. Tosin ei minulla ole edes varaa toimia naisten kanssa joten joo.

Turhaa löpinää osa 2563744. ap

Vierailija
790/1423 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää lainata vielä yhtä youtube-kommenttia biisiin 90-luvulta: "Tämä biisi vie minut aikaan kun olin nuori ja onnellinen ennenkuin maailman paino rikkoi sieluni"

Hyvin osuvasti sanottu häneltä kuka lieneekään. Tämä maailma tuhoaa lopulta kaikkien elämän. Rikkoo ja potkii palasiksi ja kiduttaa hengiltä. Sairas maailma. ap

Vierailija
791/1423 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen tehnyt, yllätys yllätys niin istunut koneella, säälittävää. Tosin kun eilen ja toissapäivänä heikko olo että töissäkään ei mistään meinannut tulla mitään niin ollaan sitten rennosti tosin kun ei tiedä miten rennosti pitäisi ottaa ja voiko käydä kävelemässä jne. Sitten kun vielä kellon laitoin herättämään 8 niin tottakai heräsin 7 kun tottunut siihen kun töissä käy niin ei onnistu enää edes se että nukkuisi viikonloppuna vähän pidempään vaan se on näköjään joko tuo tai tämä aika. Sitten kun vielä on, en tiedä miten muilla ihmisillä kun kaikilla erilainen kroppa tai minä nyt mikään ihminen ole mutta siis kun sellainen omaisuus tai ongelma miten sen nyt ottaa. Noloa puhua tästäkin mutta siis kun jos aamulla herää vaikka klo 7 niin sitten iso vessahätä on siinä samalla. Mutta jos tulee viikonloppu suolisto ei seuraa heti perässä vaan menee sen klo 7 mukaan ja joutuu heräämään aikaisemmin ja sitten taas jos vaikka tyyliin sunnuntaina on jo siinä klo 8 tottunut sekin niin maanantaina mennäänkin vielä sen sunnuntain mukaan ja kiire olisi mutta ei ole vielä vessahätä ja tämä on todella ärsyttävää ja ahdistavaa kun joskus ollut töitä jotka ovat alkaneet vähän miten sattuu ja voisi nukkua pidempään niin sehän sekoittaa koko kropan et töihin joutuu lähtemään ja sitten töissä tuleekin hirveä hätä eikä vessaa lähellä niin todella hauskaa.

Enkä varmasti ala tämän takia heräämään viikonloppuisinkin klo 7 vaikka tosin kun muutenkin sekaisin niin herää miten sattuu jne.

Väsyttää. Voisi tietysti mennä ulos mutta koska aurinko paistaa niin pitäisi aurinkorasvaa laittaa ja sekin on vähissä ja pitää säästää se töihin kun siellä kumminkin on sen 6-7 tuntia auringon alla niin ehkä myöhemmin kun uv-säteilyä on vähemmin niin ei tarvitse enää laittaa aurinkorasvaa. Tällaista tämä on, säästetään kaikessa, syömisessä jne. Vaatteitakin pitäisi ostaa kun ovat melkein kaikki jo rikki mutta pitää ehjiä pestä enemmän ja kun saa työn loppuun ja palkan voi ostaa uusia. Tyyliin kerran vuodessa saan vaatteita ostettua ja niillä mennään, säälittävää oikeasti. ap

Vierailija
792/1423 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on irti radaltaan ja sairaat asiat valloillaan.

Koita jaksaa.

Vierailija
793/1423 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vväärin, että osalla menee todella huonosti ja sitten toinen osa isoilla palkoillaan jalveksii heitä jotka on sairastutettu ja syösty rradaltaan.

Saarikkokin isolla rahallaan kehoittaa pahan pvn varalle säästämään. Ja mistä kysyy iso osa. He joilla aina on mistä ottaa ei ymmärrä.

Vierailija
794/1423 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, arvaatte varmaan mitä olen tämän aamun tehnyt, istunut tässä koneella. No lämmitin minä hellan ja keitin puuron jne. mutta siinäpä suunnilleen kaikki. Säälittävää. Muut tuolla tekee kaikenlaista, näkee tai kuulee kun siellä täällä tehdään naapurit tai vähän kauempana jotkut tekee jotain ja minä istun koneella.

Ja huomenna töihin, tosin kun minulla meni torstai osin kipeänä ja perjantaina en saannut aamulla juuri mitään aikaan vaan pakko lähteä pois mutta en tiedä mikä vaivaa. Olenko sitten vain niin paljon ylirasittunut tai loppuunpalanut etten minä paljoa enää jaksa mutta pakko mennä koska tähän mennessä tienattu ei riitä vaan tarvitsen vähintään saman verran minkä viime vuonna tienasin samassa hommassa koska jos en siihen yllä ahdistus vaan pahenee kun taloudellinen tilanne täysin paska ja kaikki alkaa hajota jne. että rahaa menee jonkin uusimiseen tai korjaamiseen jne. Jos jotain isoa hajoaisi mihin ei rahat riittäisi varmasti päässä napsahtaisi ja minua ei enää olisi.

Ei voi edes ostaa itselleeen mitään kivaa, ei ole pitkään aikaan edes pystynyt vaan kaikki rahat menee laskuihin tai siihen että jotenkin on elossa jne, ei tällaista enää jaksa että on vaan elossa ilman että elämässä on mitään iloa vaan on täällä vaan sen takia ettei muille tule paha mieli jos poistuu.

Ja vaikka nyt olisi jotain ylimääräistä millä ostaa jotain niin siitäkin tulisi vaan syylinen olo, 6 vuotta sitten kun ostin uuden kännykän niin oli oikeasti sellainen olo et "minä en ansaitse tällaista enkä saisi ostaa tätä" Ja nyt pitäisi saada uusi puhelin kun vanhaan ei saa enää päivityksiä eli se alkaa olla käyttöikänsä päässä tietoturvallisuuden suhteen kiva kun pitää ostaa uusi vaikka vanha vielä toimisi tai alkaa se tökkiä jo eli ilmeisesti sitä ei ole suunniteltu softan osalta pidempikestoiseksi vaikka mekaanisesti se toimii vielä hyvin.

Ja minullekaan ei mikä tahansa puhelin sovi kun tämä nykyinen on Samsung Xcover 3 eli kun minä olen pääosin ulkotöissä niin puhelimenkin pitää kestää vettä, likaa ja maanhan tai lattilalle putoamista jne. Kaikkia noita se on kestänyt hyvin eli tyytyväinen olen ollut, puhelimen voi hyvin vedellä ja saippualla pestä jos on likaantunut eli ei välitä. Loogisin valinta olisi Xcover 5 eli sama mutta uudempi versio tuosta, viimeksi kun katsoin niin maksoiko ne jotain 250-300 väliltä mutta varmaan kiitos naapurin niidenkin hinta noussut pitää tarkistaa... No parista paikasta katsoin niin siinä vähän alle 300e eli aikalailla samoissa hinnoissa pysynyt.

Miksiköhän nuo västäräkit ja pääskyt eivät ole niin ihmissäikkyjä kuin muut pikkulinnut kun tuossa pihassa voi hyvin kävellä ja västäräkit kävelee omiaan siinä muutaman metrin päässä ja pääskytkin lentää tuossa pihassa ja sähköjohdon päällä mikä tuossa kulkee niin istuvat ja usein siinä kuljen niin ovat siinä ja jotain niille höpötän eivätkä lähde karkuun. Yksikin västäräkki kerran seurasi minua ja kissaa kun mentiin tikkaa heittämään se vaan istui kannolla ja kokoajan seurasi meitä ja puhui siinä jotain, kiva olisi ollut tietää mitä se höpötti. Muut linnut lähtee lipettiin nopeasti vaikka niille tuossa on pönttöjä ollut vuosikausia eli varpusia ja tiasia mitä tuossa nyt on ja sieppoja ja jotain pajulintuja ties mitä muita tässä pihassa on mitä en tunnista, kaikenlaisia kumminkin.

Kai sitä pitäisi jotain tehdä eikä täällä istua. Alkaa vaan olla motivaatio loppu eli kun elämästä katoaa ilo kun ei voi tehdä mitään mistä tykkää tai hankkia tai mennä mihinkään niin miksi jaksaa tehdä mitään kun ei pelkkä elossa oleminen riitä. No jaa. ap

Vierailija
795/1423 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on, onko väsymystä vai mikä lie kun torstaista asti ollut veto poissa tai silloin alkoi eli torstaina vielä jaksoi tehdä 90% päivän hommista mutta perjantaina jaksoi vain 10%. Eilen pelkästään lepäillyt ja tänään tuossa kävin rauhallisella 2km kävelyllä ja tuntui että virta lopussa. Paikkoja ei särkenyt mutta lihakset tuntui siltä kun niistä olisi puhti pois ja olo tuntui muutenkin vähän oudolta, jos taas on paikoillaan niin ok olo, ruokahalu, ei lämpöä ja maku ja hajuaistit kaikki ok.

Minä en jaksa tätä paskaa, huomenna on pakko mennä töihin vaikken olisi kunnossa koska tarvitse rahaa vai maksanko laskut ja ruoat ilmalla!!?? Tässä teille ilmaa kun rahaa minulla ei ole!! Vttu mikä elämä oikeasti. Oikeasti hlvettiin ei päädytä vaan siellä ollaan jo valmiiksi ja sen nimi on elämä. ap

Vierailija
796/1423 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto ei auta mitään. Olet itsekin varmasti vahingoittanut monia ihmisiä.

Vierailija
797/1423 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meneehän tämä näinkin et päivässä ei juuri mitään vaan istuu sisällä. Oikeastaan minä en ole enää elossa vaan olen vaan kävelevä kuori mutta sisin on täysin kuollut ja reagointi johonkin on vaan niitä viimeisiä jäljelle jäänneitä tunnetiloja jotka nekin kyllä pian kuolee pois, sitten onkin vaan pelkkä zombi mitä tämä yhteiskunta ja maailma tavoittelee.

Kuolisipa sitä vaan pois. Ja aina joku täällä sanoo "et sinä oikeasti toivo poistumista jne" Niin, mitähän tähän sanoisi, jos tilanne olisi toinen niin en mutta koska on tämä tilanne mitä en voi muuttaa tai parantaa mitenkään niin eipä täällä kyllä kiinnostusta olla olemassa paljoa ole. Elämä muuttuu päivä päivältä sellaiseksi zombi-toiminnaksi jossa vaan on elossa mutta mitään iloa tai sisältöä siinä ei ole, kuka sellaista muka jaksaa tai haluaa?

Minulla on tai oikeastaan oli ne haaveet miten elämäni menisi tai siihen kuuluisi, no suurin osa meni vessasta alas ja nytkin viimeinen mikä on jäljellä niin lähtee luultavasti kohta käsistä ja sitten ei enää ole mitään jäljellä ja en ala uudelleen keksimään elämääni, se on joko se mitä halusin tai ei mitään. En ala kompromisseja tekemään, aivan sama mutta ne haaveet mitkä minulla oli niin takaisin ja toteutumaan, ei kiinnosta vaikka olisi mahdotonta, aivan sama ei kiinnosta. Minä en elä tätä yhtä elämää jollain kakkos, kolmos tai nelos tai vitos varasuunnitelmalla vaan sillä alkuperäisellä ja jos ei käy niin heippa sitten. Toivottavasti tämä maailma palaa. ap

Vierailija
798/1423 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, meneehän tämä näinkin et päivässä ei juuri mitään vaan istuu sisällä. Oikeastaan minä en ole enää elossa vaan olen vaan kävelevä kuori mutta sisin on täysin kuollut ja reagointi johonkin on vaan niitä viimeisiä jäljelle jäänneitä tunnetiloja jotka nekin kyllä pian kuolee pois, sitten onkin vaan pelkkä zombi mitä tämä yhteiskunta ja maailma tavoittelee.

Kuolisipa sitä vaan pois. Ja aina joku täällä sanoo "et sinä oikeasti toivo poistumista jne" Niin, mitähän tähän sanoisi, jos tilanne olisi toinen niin en mutta koska on tämä tilanne mitä en voi muuttaa tai parantaa mitenkään niin eipä täällä kyllä kiinnostusta olla olemassa paljoa ole. Elämä muuttuu päivä päivältä sellaiseksi zombi-toiminnaksi jossa vaan on elossa mutta mitään iloa tai sisältöä siinä ei ole, kuka sellaista muka jaksaa tai haluaa?

Minulla on tai oikeastaan oli ne haaveet miten elämäni menisi tai siihen kuuluisi, no suurin osa meni vessasta alas ja nytkin viimeinen mikä on jäljellä niin lähtee luultavasti kohta käsistä ja sitten ei enää ole mitään jäljellä ja en ala uudelleen keksimään elämääni, se on joko se mitä halusin tai ei mitään. En ala kompromisseja tekemään, aivan sama mutta ne haaveet mitkä minulla oli niin takaisin ja toteutumaan, ei kiinnosta vaikka olisi mahdotonta, aivan sama ei kiinnosta. Minä en elä tätä yhtä elämää jollain kakkos, kolmos tai nelos tai vitos varasuunnitelmalla vaan sillä alkuperäisellä ja jos ei käy niin heippa sitten. Toivottavasti tämä maailma palaa. ap

Et ehkä usko tätä mutta täällä on toinen jolla kaikki romahti.

Jatkuvat kivut pahentaa oloa. Ei jaksa edes pakollisia tehdä.

En toivo enää mitään. Vain poispääsyä.

Ei auta enää ulkoilu ja happi.

Vierailija
799/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla, miten Eetu-kissa voi?

Edellinen viestini oli surun täyteinen. Kivuton päivä tarkoittaa hyvää päivää.

Tänään ehkä on sellainen.

Vierailija
800/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa minun julkaista minun kommentini hlvetti!!!!!! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi