Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1423)

Vierailija
801/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuo meni läpi no montako hlvetin sanaa mun pitää tuosta minun tekstistä joka ei mene läpi niin poistaa tai muokata stanana?????? ap

Vierailija
802/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt valita että "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" vaan anna sen tulla läpi senkin typerä s******i!!! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitetaan koko paska sitten uusiksi stanana!!!! ap

Vierailija
804/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hlvetti mikä siinä on ettei mene läpi jesus sentään!!! Ja ihan sama olenko psykoosissa vai en satana!!!! ap

Vierailija
805/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla, miten Eetu-kissa voi?

Edellinen viestini oli surun täyteinen. Kivuton päivä tarkoittaa hyvää päivää.

Tänään ehkä on sellainen.

Kivutonta päivää ei olekaan, se etten tänne kirjoita ei tarkoita että minulla menisi hyvin, en vaan jaksa kirjoittaa.

Kissa nukkuu ulkona rapulla, takajalat mennyt huonommaksi kevään aikana, kävelee kyllä mutta ei samanlailla kuin viime vuonna tai talvella.

Oikeasti minä en ymmärrä miten hlvetin vaikeaa se on minulta toimia KUTEN NORMAALI IHMINEN!! Tälle päivälle olisi ollut sähkölasku maksuunnitelmalla 1 erä mutta ei rahaa maksaa kun palkkaa ei ole tullut ja firma kiinni en voi enää soittaa ja kysyä voiko sitä vielä muuttaa ja se olisi pitänyt ajoissa jo ottaa yhteyttä mutta kun on niin yksi sanonko mikä sonta ja aivovaurio paska ettei tajua mistään mitään!!!!

Oikeasti minä vihaan itseäni totaalisesti!! Ei näin typerätä luuseria voi olla olemassa mutta ilmeisesti voi kun olen olemassa! ap

Vierailija
806/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt meni läpi jee! ap

Vierailija
807/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö tosin sillä meneekö läpi vai ei koska ei näitä kukaan lue!! Parempi olisin jos kaatuisin ja löisin pääni kunnolla kiveen niin että kallo halki! ap

Vierailija
808/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita huomenna siitä sähkölaskusta. Jos et saa palkkaa, saat toimeentulotukea.

Vierailija
809/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita huomenna siitä sähkölaskusta. Jos et saa palkkaa, saat toimeentulotukea.

Ei se auta ja onko edes auki huomenna ja vaikka olisi se olisi viimeistään tänään pitänyt soittaa koska huomenna se ei enää käy vaan sitten koko summa pitää maksaa eikä maskusuunnitelma enää päde.

Oikeasti missä minun kuolemani viipyy??? Täällä on oikeasti minua paljon tärkeämpiä tyyppejä joiden pitäisi elää eikä minun! Minä en täällä saa mitään aikaiseksi! ap

Vierailija
810/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha kissasi on?

Vierailija
811/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha kissasi on?

17-18 vuotias, tulivat 8-9 vuotiaina. 2 näitä siis oli mutta toinen kuoli 4 vuotta sitten. ap

Vierailija
812/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha kissasi on?

17-18 vuotias, tulivat 8-9 vuotiaina. 2 näitä siis oli mutta toinen kuoli 4 vuotta sitten. ap

Iäkäs kissa. Sitten kun sillä aika jättää niin onko sinulla rahaa eläinlääkärille? Voisin auttaa sinua sitten maksussa jos annat tilinumeron?

Vierailija
813/1423 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha kissasi on?

Iäkäs kissa. Sitten kun sillä aika jättää niin onko sinulla rahaa eläinlääkärille? Voisin auttaa sinua sitten maksussa jos annat tilinumeron?

Haluan siellä piikin itsellenikin niin loppuu tämä paska. ap

Vierailija
814/1423 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää vapaata ja huomenna töitä ei jaksa tai en tiedä olen paniikissa tai jotain ahdistaa pakko töitä että rahaa rahaa hrahaaa!!! Minä en jaksa tätä elämää minulla ei ole minkäänlasita organioisoitnti kykyä enää jäljellä että mitä teet missä ajassaja missä järjejestkstyssä enaja ksas kirjoittaa oiekein väsyyttää pois täältä tämä on hlvetti tämä maanpäälinen "elämä" ei tämä ole elämää vaan olla koneiston ratas ja jos ratas eli sinä hajoat uusi tilalle ja sinä roskiin minä roskiin minä olne roska rikki romu paska!! ap

Vierailija
815/1423 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unohdin eilen toisenkin asian mikä olisi pitänyt silloin hoitaa. Mikä hlvetti siinä etten saa mitään aikaan??? Pelkkä säälittävä paskakasa olen kun mitään en saa aikaseksi. Pelkkä luuseri olen, toivottavasti se kaatuminen kiveen ja kallo halki tapahtuu, voi ehkä sattua mutta jo valmiiksi sai rikkinäiset aivot niin loppuupahan niistä kärsiminen. ap

Vierailija
816/1423 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha odottaa että taaskaan saisin itseäni ajoissa maate, eilenkin kesti puoli yhteen että nukahdin ja sitä edellisenä meni kanssa puoli yhteen kun jäin vain tuijottamaan ruutua. Ei minulla ole mitään ajantajua tai kykyä kohta pysyä järjestelmmällisessä suunnitelmissa tai päivärytmissä, se aika oli ja meni, nyt olen vaan tällainen loppuun kulunut luuseri jonka aivot on kärvähtäneet niin pahasti että en varmasti pääsisi edes ala-astetta läpi jos nyt yrittäisin kun perus laskutoimituksetkin päässä ei toimi vaan pitää laskinta käyttää koska jos päässä laskee yksinkertaisiakin laskuja menee pahasti pieleen. Juu varmasti minusta joku ohjelmoija varmasti tulee jos joku työkkärin täti tai eläkelaitoksen lääkäri sitä mieltä on "ei tuossa mitään vikaa ole, työelämään vaan sekaan" Joo sekaan vaan ja sitten ihmetellään tai ei ihmetellä kun ei minun katoamista kukaan huomaisi, varmaan 20 vuoden päästä löytyisi jäänteet jostain metsästä ja tutkimuksissa todettaisiin kun henkilöllisyys selviäisi "ai se on tuo luuseri, heittäkää roskiin" ap

Vierailija
817/1423 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja turha odottaa että taaskaan saisin itseäni ajoissa maate, eilenkin kesti puoli yhteen että nukahdin ja sitä edellisenä meni kanssa puoli yhteen kun jäin vain tuijottamaan ruutua. Ei minulla ole mitään ajantajua tai kykyä kohta pysyä järjestelmmällisessä suunnitelmissa tai päivärytmissä, se aika oli ja meni, nyt olen vaan tällainen loppuun kulunut luuseri jonka aivot on kärvähtäneet niin pahasti että en varmasti pääsisi edes ala-astetta läpi jos nyt yrittäisin kun perus laskutoimituksetkin päässä ei toimi vaan pitää laskinta käyttää koska jos päässä laskee yksinkertaisiakin laskuja menee pahasti pieleen. Juu varmasti minusta joku ohjelmoija varmasti tulee jos joku työkkärin täti tai eläkelaitoksen lääkäri sitä mieltä on "ei tuossa mitään vikaa ole, työelämään vaan sekaan" Joo sekaan vaan ja sitten ihmetellään tai ei ihmetellä kun ei minun katoamista kukaan huomaisi, varmaan 20 vuoden päästä löytyisi jäänteet jostain metsästä ja tutkimuksissa todettaisiin kun henkilöllisyys selviäisi "ai se on tuo luuseri, heittäkää roskiin" ap

Olet kyllä totaalisen loppuunpalanut. Voi kun saisit raha-asiat kuntoon, helpottaisi oloasi.

Vierailija
818/1423 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun raha-asiat koskaan tule järjestymään, paskempaan päin vaan menee kiitos paska koronan ja paskapersekusipääsyöpä putlerin joiden takia kaikki on stanan kallista. Sitten vaan sanotaan "hommaa sähköauto koska öljystä pitää luopua jne" Millä hlvetin rahoilla minä ostan sähköauton ja toisekseen en halua sellaista. Autossa pitää olla oikean kokoinen moottori josta lähtee kunnon äänet ja kulkee ja on hienon näköinen, taloudellisuus ja käytännöllisyys ovat tylsyyden huipentuma autossa, auton pitää olla nopea ja hieno, mieluiten takaveto.

Kiva käydä kaupassa kun kaikki ostaa mitä haluaa ja minä ostan muutaman tavaran mihin on rahaa kunnes jos joskus saa taas palkan tai kelasta jotain ja ne rahat menee paskaprkele laskuihin jotka kaikki kallistuneet paskakoronan ja syöpäkuspää putlerin. Jos olisi mahdollista hakkaisin lapiolla kyseisen loisen kappaleiksi.

Pitäisi siivota viikonloppuna kun viimeksi siivosin 4 viikkoa sitten mutta ei jaksaisi eikä kiinnosta, pelkkää työtä ja työtä koko prkeleen elämä. Sitten taas ens viikolla töitä, ei kiinnosta tai kiinnosta tai en jaksa tai jaksan vttu en tiedä pari viikkoa ehkä tai en tiedä kauaa jaksaa mutta tarvitsee rahaa, vttu työkyvyttömänä tai lähes sellaisena pitää töitä tehdä täysillä kunnes väsyttää niin että ei jaksa enää mutta tarvitsee rahaa. RAHAA RAHAA RAHAA!!! Yhtä stanan rahaa, yksi prkeleen keksintö tai kun kaikki raha valuu vain niille muutamille ja niillä on montako 1% ja niillä on 90% kaikesta varallisuudesta? Reilu meininki. Ei tässä nyt mitään kommunismia kaivata mutta eihän tuo yhtälö ole reilu missään mielessä.

Ihan sama, iltapalaksi leipää ja banaani mitä syönnyt samaan menoon vuoden tai jotain ja päivisin leipää töissä tai kotona aamulla puuroa ja sitä ja tätä, vaihtelua ei juuri ollenkaan. Jauhelihakastiketta tehnyt varmaan viimeksi yli puoli vuotta sitten kun jo liian kallista niin syödään lihapullia tai kanan koipireittä, nämä kaksi mitä syön vuoron perään tai välillä pelkkää lihapullaa kun ei rahaa, tekisi mieli tehdä lasagnettea mutta ei varaa ainakaan vielä eli 90 prosenttia vuodesta syödään rajatusti tai jotain en tiedä vammainen paska olen.

Sitten kun puita tarvitsisi tehdä ensi talveksi, ei kiinnostaisi ollenkaan. Nurmikkoa pitäisi alkaa pian leikata ei kiinnosta eikä itseasiassa ole bensaakaan kanisterissa ja ei rahaa ostaa kun vasta ehkä ensi kuussa tai miten nyt saa ja koneeseen pitäisi öljyt vaihtaa eli jos sitä ei tuolla jossain ole niin sitäkin pitäisi ostaa.

Osta osta osta osta osta osta osta. Raha raha raha raha raha raha raha jne.

Mistään ei saa enää mitään iloa, tai jos saa se vaikuttaa vain hetken ja taas sama paska olo päälle. Voisiko sitä vain lyödä päänsä kiveen kiitos vai jatkatko vielä kauankin tätä kidutusta arvoisi universumi? Sitten kun kuolen niin revin koko aika-avaruuden kappaleiksi ja teen uuden paremman. ap

Vierailija
819/1423 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sinä lyhennät asuntolainaa kuukaudessa? Siihenkö sinun kaikki rahasi menee? Paljonko tulosi on kuukaudessa?

Vierailija
820/1423 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan vihaisena ja ahdistuneena, todella kivaa. Aivan sama. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi