Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1423)

Vierailija
741/1423 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiiän ota Eetu mä otan mun kissan Herra Hakkaraisen ja matkataan toiseen aurinkokuntaan no ei mut tsempit et tunnu olevan mikään shitkasa vaan mukava.

Vierailija
742/1423 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä päivässä ei ollut mitään raportoitavaa, ihme että sain tunnin verran haravoitua vähän, muuten istuin sisällä katsomassa töllöä tai nettiä. Mietin onko minulla kuntoa töihin mutta pakko jotain tehdä tarvii rahaa kun tulot ei riitä kun sähkö maksaa stanasti. Eikä muutenkaan tässä vaiheessa iltaa aivot toimi niin saa mitään kirjoitettua. Aamulla ei saa itseään ajoissa itseään ylös ja illalla ei saa itseään nukkumaan. En tiedä jaa joo. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1423 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kävelin tänään vajaa 7km ja haravoin pihaa en silti koe että olisin fyysisesti missään kunnossa. Ja kun kävelee paljon pitää syödä enemmän ja sitten miettii "mistä rahaa ruokaan ja kun töihinkin pitäisi ruokaa keksiä" Varmaan tyhjällä vatsalla pitää työskennellä kun rahat menee stanan satojen eurojen verran lämmitykseen. Ja kun lämmitystä ei voi pakkasilla pienentää kun muuten palelen stanasti vaikka olisi kuinka vaatetta päällä ja pitäisi kokoajan pomppia ja kävellä ympyrää että pysyy lämpimänä, tosin sama näillä keleillä et kokoajan pitäisi olla liikkeessä jos lämpötila sisällä alle 20, muuten alkaa palella. Ja sitten kun taas lämpötila alkaa olla yli 21 niin on liian kuuma eli pitää olla tarkasti siinä 20-21, ei alle tai yli.

Mitähän huomenna tapahtuu, ei varmaan mitään hyvää arvelisin. ap

Vierailija
744/1423 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hankalassa tilanteessa. Samoja fiiliksiä, oma tilanteeni hieman parempi mutta saa käyttää mielikuvitusta että saisi rahat riittämään. Eikä tilanne näytä parantuvan vaikka päällään seisoisi. Tuli mieleen, jos laittaisit tori.fi - sivustolle ilmoituksen, että otetaan vastaan moottorisahan ketju tai miesten vaatetta ja kokonumero?

Monet siivoilee kotia ja jää paljon tarpeetonta. Jos vaikka löytyisi lähialueelta niin voisit noutaa.

Vierailija
745/1423 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu minä olen vammanen paska, kävin 6.6km kävelyllä ja tulin siltä jo puoli yksi ja söin siinä ja sitten olisi pitänyt ruveta jotain järkevää tekemään mutta nyt vasta huomasin että olen 2 tuntia istunut tässä koneella tekemättä mitään järkevää!!! Vttu että minä olen stanan vammainen luuseri paska joka ei tajua mistään mitään minun pitäisi jäädä kaatuvan puun alle!!!!!! PASKA AP

Vierailija
746/1423 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kuntoutustuen tilille niin ensiksi siitä lähtee asuntolaina ja sitten pitää maksaa pois kotivakuutus jolla oli alkuperäinen eräpäivä jo helmikuun alussa (säälittävä) ja sitten sähkönsiirtolasku joka nyt taas muista minkä kuun, jonkin kumminkin ja lopulta tilille jää noin 20e jee. Sitten olisi vielä lisää sähkölaskuja tässä kuussa mutta toinen on kysymysmerkki, sille tehty maksusuunnitelma viime kuussa mutta nyt kun tämä kevät on ollut niin stanan hidas ja lunta vielä metsäteillä niin milloin pääsee töihin koska suunnittelin maksavani tuon ensimmäisen maksuerän palkkatuloilla mutta jos en pääse ajoissa töihin tai saa ajoissa palkkaa niin mitäs sitten??? Tosin pitäisi jostain keksiä myös rahaa ruokaan koska tuo 20e ei riitä mihinkään kun jos töihin menee sitä tyhjällä vatsalla jaksa työskennelllä.

Olisi jo viime vuonna pitänyt käydä hammaslääkärissä ja suuhygienistillä mutta kun molemmat yhteensä 100e niin millä minä ne laskut olisin maksanut ne olisi varmuudella mennyt perintään kun ei sitä ilman sähköä voi elää kun siihen 90% rahoista menee arvelisin. Jos hammasvikaa sähköyhtiöiden syy.

Kyllä minä sitten olen säälittävä paska vammainen jälkeenjäännyt luuseripaska joka saisi kaatoa pää edellä portaissa alas ja jäädä siihen lopullisesti kun ei mitään saa aikaiseksi vaan kaiken päin hlvettiä. ap

Vierailija
747/1423 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on asuntolaina? Miksi et asu vaan vuokralla jossain? Jäisi kenties enemmän rahaa käteen? En sitten tiedä?

Vierailija
748/1423 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatat jannabista tai sieniä, paastoat ja joogaat. Veistele puusta vaikka joku huilu. Tai lähde kesäksi teltan kanssa erämaahan. Metsästä ollaan tultu, metsähään mennään.

Tai jos on mahdollisra niin muuta kaikki pienimmätkin jutut rahaksi, hätätilanteessa ota lainaa, ja lähde maailmalle. Espanja, aasia, väli- tai etelä-amerikka. Ei kannata palata, Suomessa on jotain mätää ja maailma on kauniimpi muualla.

Vierailija
749/1423 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa kun katsoo pelkästään ulos, kävin kävelemässä mutta siitä mieli yhtään sen paremmaksi tullut. Ei jaksaisi tehdä mitään muuta kuin poistua tästä maailmasta muttei sitäkään saa aikaiseksi kun on näin paska.

Tässä ei ole enää kuin alle 14 vuotta siihen kun täyttää 50, MITÄ HLVETTIÄ????!! EI EN HALUA VANHETA ENÄÄ YHTÄÄN ENEMPÄÄ!!!! Takaisin siihen vaikka kun oli 20v eikä tässä nykytilassa!!! Vttu ihan sama minä en hyväksy luonnonlakeja tai miten tämä yhteiskunta toimii MINÄ HALUAN ASIAT NIINKUIN MINÄ NE KOEN OIKEAKSI!!! Enkä sillai miten ne nyt on!!!! MAAILMA ON TÄYSIN SEKAVA SAIRAS PAIKKA!!!

Tämäkin päivä ollut taas ihan turha, olisi pitänyt nukkua tämäkin vaan ohi. Jaa on äitienpäivä, kuollu yli 20 vuotta sitten niin mitä tässäkin päivässä sitten on. Mutta putlerit ym psykot on vaan elossa ja porskuttaa menemään, kiva.

Tuossa lähellä on parikin mastoa mihin voisi kävellä ja kiivetä ylös ja tulla gravitaation voimalla alas, pitäisi vain onnistua alastulossa ettei epäonnistu siinä eli jäädä olemaan tänne.

Olispa pilleri jolla pääsisi pois. ap

Vierailija
750/1423 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on asuntolaina? Miksi et asu vaan vuokralla jossain? Jäisi kenties enemmän rahaa käteen? En sitten tiedä?

Hyvä kysymys, on vaan. Liian pitkä ja yksityiskohtainen tarina kerrottavaksi. En aio koskaan asua vuokralla jossain kerrostalossa tai rivarissa jossa ihmiset ovat seinän takana, pitää olla väliä ainakin 200m että saa olla rauhassa, en siedä muiden ihmisten elämistä eikä ne sietäisi minun. Rahaa ei jäisi sellaissikaan asunnoissa käteen mitään eikä elämänhalua olisi niissä enää ollenkaan vaan olisin siellä puoli vuotta homeessa ennenkuin kukaan edes huomaisi mitään.

Rahaa ei jäisi käteen siihen mitä haluasiisi tehdä ksoka yhteiskunta alkaa määräilemään mitä saa kohta thedä ja mitä ei. MInä pois täältä. ap

Vierailija
751/1423 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin pihan täyteen eri ikäisiä traktoreita. Kaikki massikoita, pienin voisi olla MF 35, seuraava MF 575, sitten MF 2725, sitten MF 3075 metsävarustuksella, seuraava MF 6150 etukuormaimella, sitten MF 6290, sitten MF 5S. 145 etukuormaimella ja etunostolaitteella ja lopuksi MF 8S. 265

Mitä minä noilla tekisin, enpä juuri mitään kun perunaata ei ole kuin ehkä aarin verran mutta olisivat siinä pihassa. Plus kaikki mahdolliset työkoneet mitä löytyy niin myöskin pihaan. Tarvitsisi vain lottovoiton, 35:sen ehkä saisi muutamalla tonnilla mutta kun ei niitä muutamaakaan tonnia koskaan tienaa tai jos tienaa ne menee laskuihin. Tosin tarvitsi olla myös nelivetoinen etukuormainkone mutta sitten puhutaan jos vähintään 20 tonnista tosin en ole katsonut mitä ne nykyään maksaa, hetki.

Joo no 35:sistakin pyydetään lähemmäs 10 tonnia, riippuu kunnosta mutta halpaa ja löytyi 6150 mitä mietin mutta hinta jo yli 25 tonnia, halpaa, olisin arvellut että eivät ne enää yli 20 olisi mutta ilmeisesti ovat. Mielenkiintoista tosin että 2 vuotta nuorempi noin 2000 tuntia vähemmän ajettua alemman mallisarjan 4255 etukuormaimella maksaa reilusti yli 30 tonnia. Ööö joo toki 2 vuotta nuorempi ja 2000 tuntia vähemmän ajettu mutta silti kun tuo on alemman mallisarjan kone ja tuossa on vieläpä mekaanisesti hallittava nostolaite niin en ihan 30t siitä maksaisi mutta saa toki pyytää mitä haluaa. 4200-sarja ei muutenkaan ole kovin hiljainen ja ergonomialtaan kummoinen kun jo 80-luvulla esitellyssä 3000-sarja on hiljaisempi ja parempi ergonomia mutta toinen onkin halvempi mallisarja ja toinen kalliimpi. Ontuva vertaus ehkä tai ehkä ei mutta toinen olisi vähän niinkuin C-sarjan mersu ja toinen E-sarjan eli vähän yritän kuvailla mikä ero niillä on vaikka autovertaus ei ehkä ihan osuvin ole mutta jotenkin sinnepäin. Tai en minä tiedä, kunhan höpötän taas jotain turhaa. ap

Vierailija
752/1423 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on 9 astetta lämmintä ja sataa hitusen lunta, oikeasti öö täh? Joo luoteistuuli ja riippuu kuinka kylmää siellä pilvien korkeudella on mutta onhan tuo nyt jo vähän huvittavaa. ap

Vierailija
753/1423 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi yrittää mennä aikaisemmin nukkumaan ja herätä kun kai ensi viikolla jossain vaiheessa pitäisi töihin mennä. Tosin siinä työssä niin väliä milloin menee tai lähtee kunhan saa tavoitteen tai oman tavoitteen päivässä tehtyä ja muutenkin työmaa edistyy sopivasti niin ei niin väliä onko töissä klo 8, 9 tai 10 ja lähtee 2, 3 tai 4 kun noin 6 tunnissa saannut yleensä tehtyä päivän työmaan mutta silti ahdistaa hemmetisti eikä haluaisi yhtään ajatella töitä tai heräämistä tai nukkumaan menemistä mutta tarvitsee rahaa. Terveydentilasta töiden suhteen ei hajuakaan sen näkee vasta työmaalla tuleeko siitä yhtään mitään.

Ahdistavaa tämä elämä, minulla ei ole minkäänlaista stressinsietokykyä enää jäljellä ollenkaan, pää hajoaa ja hermot menee pienestäkin asiasta. ap

Vierailija
754/1423 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edelleenkään saa aikaiseksi mitään aikaista nukkumista, vtut mitä paskaa minä olen. Ei vaan kiinnostaisi. Olisi kunnolla rahaa niin voisi vaan olla ja tehdä mitä huvittaa eikä tarvitsisi yrittää sopeutua tämän yhteiskunnan rytmiin ja normeihin mihin en selvästikään sovi. Aivot on pelkkää paskaa tässä vaiheessa jo, mitähän ne on 10 vuoden päästä, tuhkaa varmasti. 10 vuotta sitten ne vielä jotenkin toimi mutta nyt eivät juurikaan, stressi ym paska tuhonnut ne kokonaan.

MINÄ VIHAAN ITSEÄNI JA TÄTÄ MAAILMAA JA NIITÄ IHMISIÄ KETKÄ TÄÄLLÄ MÄÄRÄÄ!!! TÄYSIÄ PSYKOJA KUTEN IDÄSSÄ NÄKEE!!!

Voisi yrittää kaataa puun ja kokeilla kävellä niin että olisi sen alla lopulta.

Vttu että minä olen täysi paska!!!! ap

Vierailija
755/1423 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä TODELLA väsynyttä tarinaa ap. Hanki vaikka elämä.

Vierailija
756/1423 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä TODELLA väsynyttä tarinaa ap. Hanki vaikka elämä.

Hankippa @@ ite. Tämä kommenraattori ei ollut jonossa, kun empatiaa jaettiin. Tai meni tikku rakennekynnen alle. En ole aloiitaja.

Vierailija
757/1423 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, tämä maa on täynnä tyyppejä, joille toisten kärsimys tuottaa nautintoa.

Tai ollaan hätäisiä, jos valittaa fyysisiä kipuja niin heti ollaan jotain nappulaa tarjoamassa. Halutaan että juttelu kääntyisi johonkin pinnalliseen.

Itselläni luonto on auttanut hetkellisesti. Varsinkin nyt kun on niin kaunista, linnunlaulut ja tulvivat purot ja tuoksuva metsä. Kuljetko ap aina samoja reittejä? Joskus, kun hetken oikusta lähtee oudolle reitille, voi kokea yllätyksiä ja mieli virkistyy.

Vierailija
758/1423 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella, tämä maa on täynnä tyyppejä, joille toisten kärsimys tuottaa nautintoa.

Tai ollaan hätäisiä, jos valittaa fyysisiä kipuja niin heti ollaan jotain nappulaa tarjoamassa. Halutaan että juttelu kääntyisi johonkin pinnalliseen.

Itselläni luonto on auttanut hetkellisesti. Varsinkin nyt kun on niin kaunista, linnunlaulut ja tulvivat purot ja tuoksuva metsä. Kuljetko ap aina samoja reittejä? Joskus, kun hetken oikusta lähtee oudolle reitille, voi kokea yllätyksiä ja mieli virkistyy.

No hetkellisti luonnossa olo auttaa mutta ei enää samallalailla kuin vaikka pari kolme vuotta sitten, nykyään metsässäkin pyörii kaikki paska päässä eikä linnunlaulut tai purot auta juuri ollenkaan. Ehkä sekunnin pari kunnes palaa tähän kaameaan todellisuuteen.

Reitit on välillä samoja ja välillä eri reittejä eli vaihtelua on mutta jos haluaisi käydä jossain tietyssä paikassa pitäisi päästä autolla lähemmäksi mikä ei aina onnistu koska saappaiden kanssa ei viitsi kävellä teitä pitkin pitkiä matkoja. Mitään kunnon vaelluskenkiä minulla ei ole, lenkkarit, paremmat kengät kylille, työkengät ja saappaat siinäpä ne on Tässä pitäisi lähteä kohta kävelemään tietty reitti teitä pitkin kohta. ap

Vierailija
759/1423 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 6.8km kävelemässä mutta ei sekään onnistunut kun ei osaa pukeutua. Tämä noin 10 astetta ja tuuli on sellainen yhdistelmä ettei tiedä miten pukeutua kun alkumatkasta alkoi tulla kuuma ja sitten kun oli hiessä ja tuli aukea osuus niin tuli kylmä kun hiessä ja tuulee täysiä päin, no iltapäivästä 2 jälkeen olisi ollut 16 astetta lämmintä ainakin mittarin mukaan mutta tuulessa ei siltä tunnu. Lopulta sai vaan päänsäryn koko reissusta tai en tiedä johtuko se siitä kun heräsi tänään klo 7 kun yrittää siirtää rytmiä kun työt alkaa mutta ei vaan meinaa saada aikaiseksi että ajoissa nukkumaan ajoissa ylös kun klo 7 heräsi mutta sai itsensä vasta 8 ylös et joo.

Sitten kun on sen kävelyn tehnyt ei oikein muuta ole kun piha käytännössä haravoitu ja kun tuolla tuulee sen verran niin tuntuu kylmältä seisoa tuossa pihassa. Tai no olisi tuossa jotain mutta niitä koskaan muista vastakun illalla ja ei enää jaksa mennä tekemään tai ennen olisi jaksanut mutta nyt tuntuu että tyyliin yhden asian jaksaa päivässä tehdä ja sitten on ihan loppu tai väsynyt niin ettei muista hommista tule mitään. ap

Vierailija
760/1423 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa mennä nukkumaan, tuntuu kuin olisi orja ja pitäisi tanssia muiden pillin mukaan. "Pitää tehdä töitä että voi on yhteiskuntakelpoinen pala pala" Paska minä olen enkä mikään yhteiskuntakelpoinen, antakaa minulle pilleri jolla pääsee pois niin en häiritse tätä yhteiskuntaa ja teidän elämäänne enää koskaan! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan