Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1423)

Vierailija
821/1423 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi kun ei tekstiä saa läpi hemmetin sensruuri! PIDä tunkkisi prkele!!! ap

Vierailija
822/1423 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos stressin voisi materialisoida niin minun koko keho koostuisi pelkästä stressistä, lisäksi pään sisällön jos voisi materialisoida niin sekin olisi pelkkää stressiä.

Siellä olisi jääkiekkofinaali mutta ei kiinnosta, en ole itseasiassa katsonut sekunttiakaan yhtään ottelua, ainoastaan jos urheiluruutua katsonut siitä nähnyt jotain peliä, siinä se. Ennen katsoin kaikki ottelut mitä tuli kun ne vielä oli ylellä mutta sitten kun meni maikkarille ehkä Suomen pelit mutta muutaman viime vuoden aikana kiinnostus laskenut kokonaan, en muista katoinko olympialähetystä, se taisi tulla yöllä joten en koska nukuin, en muista miten ne meni vai tuliko se päivällä kun siellä oli silloin ilta, whatever.

Vttu että tämä elämä on yhtä paskaa, siivosin eilen ja ihan tyhjä ja mitätön olo senkin jälkeen. Kävelyllä tänään kävin niin ehkä siinä sai edes jostain vanhasta olotilasta kiinni mutta se nyt kestänyt kuin muutaman minuutin ja kun palaa kotia olo taas yhtä paska. "No muuta muualle" jne plaa plaa. En, paskempi olo ja varmasti kävelen katolta jos pitää johonkin kerrostaloon muiden ihmisten sekaan mennä. Jo ajatuskin saa ahdistuksen ja raivon päälle.

Ja kissakin pitänee viedä piikille stanan prkeleen vttu! Mitä seuraavaksi? No universumi vastaa?? Sinä et muuta tee kuin heitä paskaa tuulettimeen, heitä edes mantereen kokoinen asteroidi tänne niin loppuu tämä paska jos kerran et muuta aio kuin tehdä kaikkien elämästä hlvettiä paitsi sen spesiaali 1% joka omistaa lähes kaiken ja saavat tehdä mitä huvittaa. On sinullakin tasapaino näköjään ihan vtuillaan. Mitään jumalaa/jumalia ei ole tai jos on ne on täysiä prsepäitä.

Vai onko se niin että tehdään tällainen universumi tai multiuniversumi eri ulottuvuuksilla jne. ja sitten jäädään vaan tyyliin sohvalle röhnöttään ja vedetään kaljaa ja katsotaan mitä nämä kaikki ympäri universumia saa aikaan. Siis miten siinä saa ajan kulumaan, noin 14 miljardia vuotta vanha tämä universumi ja sitten vielä tiedä monesko tämä on, tämä voi olla vaikka numero 9 000 000 000 000 ja seuraava tulee taas kun tämä sammuu ja painuu kasaan ja uusi räjähdys tai miten tämä nyt totetuukaan. Eikö siinä tule tylsää loppujen lopuksi kun triljoonia vuosia tehnyt samaa kaavaa yhä uudestaan ja uudestaan. Siinä mielessä kyseenalaistan koko idean että olisi jos jotain ylempiä tahoja koska ainakin minulla loppuisi mielenkiinto vaan katsella eikä itse osallistua mitenkään, miettikää jos itse vaikka katsoisitte jotain tyyliin temppareita triljoona vuotta putkeen, järkihän siinä lähtisi. Periaatteessa maa on tällä hetkellä yksi iso temppari ohjelma, jo minulla menee hermot tähän touhuun, kuka jotain planeetan laajuista örvellystä jaksaa katsella vuosia putkeen.

Tässä pohdinnassa ei ollut mitään järkeä sitten. Minulla on niin paljon aikaa että järki lähtee jo siinä kun miettii kaikkea mahdollista paskaa mitä tällä planeetalla on käynnissä. Joo sulje uutiset, ei auta.

Olikohan tässä mitään järkeä, ei mutta eihän minussa olekaan. Yksinpuheluahan tämä on mutta ei sen väliä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1423 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon sinä lyhennät asuntolainaa kuukaudessa? Siihenkö sinun kaikki rahasi menee? Paljonko tulosi on kuukaudessa?

Noin 250e kuussa ja tulot noin 850e. Suurin osa rahoista menee sähkölaskuihin kun puolet vuodesta joutuu lämmitys olemaan päällä ja kun sähkön hintakin nousi viime vuonna niin entistä enemmän menee rahaa sähköön. Kesällä sähköä ei paljon kulu mutta vaikkei kuluisi siirtomaksu on jokatapauksessa noin 100e kuussa vaikka kulutus pientä koska syrjäseutu ja kaapeloivat tai mitä lie ja eri perusteilla siirtohinnat nousseet ja kun sähkönkin hinta nousi niin sekin vielä. Kesällä vaikkei paljoa kulu niin pitkälle kesään maksan talven ja kevään laskuja jotka tulee viivellä ja vasta joskus heinäkuun jälkeen laskut "pieniä" huom. mutta kun syyskuu päättyy ja lokakuussa alkaa viiletä on lämmitys pakko kytkeä päälle, riippuu siis keleistä mutta yleensä silloin ja taas sama rumba alkaa.

ap

Vierailija
824/1423 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla kaikki ilo mennyt tästä elämästä, sanotaan ettei pessimisti pety mutta ainakin minun tapauksessa se onnistuu ja elämänhalu, mikä se on? Ei töihinkään olisi mitään intoa eikä varmaan jaksamistakaan mutta pakko mennä että saa rahaa mutta luultavasti olen vielä enemmän rikki kun työt loppuu mutta ompahan luultavasti laskupino kadotettu mutta muutaman kuukauden päästä se taas alkaa kasvaa. Loputon kierre. Yrittää keksiä syitä miksi mennä suihkuun ja syömään mutta haluaisi vain istua ja kuihtua pois. Katson näyttöä mutta en näe siellä mitään järkevää. ap

Vierailija
825/1423 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla kaikki ilo mennyt tästä elämästä, sanotaan ettei pessimisti pety mutta ainakin minun tapauksessa se onnistuu ja elämänhalu, mikä se on? Ei töihinkään olisi mitään intoa eikä varmaan jaksamistakaan mutta pakko mennä että saa rahaa mutta luultavasti olen vielä enemmän rikki kun työt loppuu mutta ompahan luultavasti laskupino kadotettu mutta muutaman kuukauden päästä se taas alkaa kasvaa. Loputon kierre. Yrittää keksiä syitä miksi mennä suihkuun ja syömään mutta haluaisi vain istua ja kuihtua pois. Katson näyttöä mutta en näe siellä mitään järkevää. ap

Olisko sun parempi asua kerrostalossa? Siellä ei olisi noin isoja sähkölaskuja, mitä makselet myös kesällä pois. Pääseehän sieltäkin ulos luontoon kävelemään. Jotenkin tuntuu siltä että junnaat paikoillaan pahassa olossa. Mieti sitä kerrostalo asumista. Katso vaikka netistä paikkakuntasi vuokra asuntojen tilanne tai omistus asunnot.

Vierailija
826/1423 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko sun parempi asua kerrostalossa? Siellä ei olisi noin isoja sähkölaskuja, mitä makselet myös kesällä pois. Pääseehän sieltäkin ulos luontoon kävelemään. Jotenkin tuntuu siltä että junnaat paikoillaan pahassa olossa. Mieti sitä kerrostalo asumista. Katso vaikka netistä paikkakuntasi vuokra asuntojen tilanne tai omistus asunnot.

Ei olisi ja kun minulla tulee väsymys ja ahdistus monista ihmiskokoontumisista kuten sukuloinneista jne. joista kumminkin pääsee pois sitten omaan rauhaan kun on tonttia ja välimatkaa naapureihin. Sitten kun ne olisi seinän takana ja kuuluisi äänet ym niin kroppa olisi kokoajan väsynyt. On se nytkin mutta välillä se saa osittain levätä, siellä ei olisi lepoa ollenkaan. Eikä se luontoon lähtö siellä olisi sama asia, nyt luonto on kun katsoo ulos ikkunasta ja kävelee 100m on jo metsässä. Lisäksi vaikka tässä on miljoona tekemistä ja osa tai suurin osa jää välillä tekemättä tai kokonaan tekemättä on sentään jotain tekemistä ja jotain ehkä mikä voisi jos jaksaa niin pakottaa liikkeelle. Kerrostalossa vaan homehtuisin sisään kun ei ole omien pihapuiden kasvatusharrastustakaan sitten enää. Ei siitä tulisi mitään ja kun minun elämäntyyli on välillä että musiikki soi täysillä klo 00 yöllä koska täällä voi jne en tottuisi että pitäisi muiden sääntöjen mukaan elää. Lisäksi minä menen saunaan silloin kun haluan enkä jonkun typerän saunavuoron mukaan.

Joka tapauksessa ei nyt jaksa tuota miettiä tai muuta kun pahempaa tulossa tässä mistä en nyt jaksa puhua, ehkä huomenna parilla sanalla jos sitäkään. ap

Vierailija
827/1423 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos stressin voisi materialisoida niin minun koko keho koostuisi pelkästä stressistä, lisäksi pään sisällön jos voisi materialisoida niin sekin olisi pelkkää stressiä.

Siellä olisi jääkiekkofinaali mutta ei kiinnosta, en ole itseasiassa katsonut sekunttiakaan yhtään ottelua, ainoastaan jos urheiluruutua katsonut siitä nähnyt jotain peliä, siinä se. Ennen katsoin kaikki ottelut mitä tuli kun ne vielä oli ylellä mutta sitten kun meni maikkarille ehkä Suomen pelit mutta muutaman viime vuoden aikana kiinnostus laskenut kokonaan, en muista katoinko olympialähetystä, se taisi tulla yöllä joten en koska nukuin, en muista miten ne meni vai tuliko se päivällä kun siellä oli silloin ilta, whatever.

Vttu että tämä elämä on yhtä paskaa, siivosin eilen ja ihan tyhjä ja mitätön olo senkin jälkeen. Kävelyllä tänään kävin niin ehkä siinä sai edes jostain vanhasta olotilasta kiinni mutta se nyt kestänyt kuin muutaman minuutin ja kun palaa kotia olo taas yhtä paska. "No muuta muualle" jne plaa plaa. En, paskempi olo ja varmasti kävelen katolta jos pitää johonkin kerrostaloon muiden ihmisten sekaan mennä. Jo ajatuskin saa ahdistuksen ja raivon päälle.

Ja kissakin pitänee viedä piikille stanan prkeleen vttu! Mitä seuraavaksi? No universumi vastaa?? Sinä et muuta tee kuin heitä paskaa tuulettimeen, heitä edes mantereen kokoinen asteroidi tänne niin loppuu tämä paska jos kerran et muuta aio kuin tehdä kaikkien elämästä hlvettiä paitsi sen spesiaali 1% joka omistaa lähes kaiken ja saavat tehdä mitä huvittaa. On sinullakin tasapaino näköjään ihan vtuillaan. Mitään jumalaa/jumalia ei ole tai jos on ne on täysiä prsepäitä.

Vai onko se niin että tehdään tällainen universumi tai multiuniversumi eri ulottuvuuksilla jne. ja sitten jäädään vaan tyyliin sohvalle röhnöttään ja vedetään kaljaa ja katsotaan mitä nämä kaikki ympäri universumia saa aikaan. Siis miten siinä saa ajan kulumaan, noin 14 miljardia vuotta vanha tämä universumi ja sitten vielä tiedä monesko tämä on, tämä voi olla vaikka numero 9 000 000 000 000 ja seuraava tulee taas kun tämä sammuu ja painuu kasaan ja uusi räjähdys tai miten tämä nyt totetuukaan. Eikö siinä tule tylsää loppujen lopuksi kun triljoonia vuosia tehnyt samaa kaavaa yhä uudestaan ja uudestaan. Siinä mielessä kyseenalaistan koko idean että olisi jos jotain ylempiä tahoja koska ainakin minulla loppuisi mielenkiinto vaan katsella eikä itse osallistua mitenkään, miettikää jos itse vaikka katsoisitte jotain tyyliin temppareita triljoona vuotta putkeen, järkihän siinä lähtisi. Periaatteessa maa on tällä hetkellä yksi iso temppari ohjelma, jo minulla menee hermot tähän touhuun, kuka jotain planeetan laajuista örvellystä jaksaa katsella vuosia putkeen.

Tässä pohdinnassa ei ollut mitään järkeä sitten. Minulla on niin paljon aikaa että järki lähtee jo siinä kun miettii kaikkea mahdollista paskaa mitä tällä planeetalla on käynnissä. Joo sulje uutiset, ei auta.

Olikohan tässä mitään järkeä, ei mutta eihän minussa olekaan. Yksinpuheluahan tämä on mutta ei sen väliä. ap

Minua ainakin nauratti nuo kuvaukset kaiken järjettömyydestä. Totta toriset.

Sarjakuva-ainesta, sanon minä.

Temppareita uudelleen ja uudelleen aina, kun ihmiskunnan kehitys on alkanut versoa uudelleen alkusoluista, varsieväkaloista ja ihmisapinoista ja jossain vaiheessa vuosimiljardien kuluttua on lopulta keksitty onnentuojaksi viihde!

Vierailija
828/1423 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu kävi eläinlääkärillä, nyt ei ole enää tai on tuolla maassa, takajalat meni huonoksi, käynnyt tuossa kattomassa automaattisesti onko hän ulkona vai sisällä nukkumassa, ei näy missään, vttu olo on paska. ap

Vierailija
829/1423 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu kävi eläinlääkärillä, nyt ei ole enää tai on tuolla maassa, takajalat meni huonoksi, käynnyt tuossa kattomassa automaattisesti onko hän ulkona vai sisällä nukkumassa, ei näy missään, vttu olo on paska. ap

Onko Eetu kissojen taivaassa?

Vierailija
830/1423 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään taivasta missään muodossa edes olemassa kellekkään mutta poissa on. ap

Vierailija
831/1423 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen automaattisesti käyn etsimässä kissaa sieltä täältä. ap

Vierailija
832/1423 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään taivasta missään muodossa edes olemassa kellekkään mutta poissa on. ap

Voi otan osaa suruun. Hyvin hoidit loppuun asti.

Vierailija
833/1423 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta hirttokäysin. Jumalauta!

Uli uli sitä uli uli tätä.

Vierailija
834/1423 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin nauratti nuo kuvaukset kaiken järjettömyydestä. Totta toriset.

Sarjakuva-ainesta, sanon minä.

Temppareita uudelleen ja uudelleen aina, kun ihmiskunnan kehitys on alkanut versoa uudelleen alkusoluista, varsieväkaloista ja ihmisapinoista ja jossain vaiheessa vuosimiljardien kuluttua on lopulta keksitty onnentuojaksi viihde!

Tämä on evoluutio TEORIAA.

Luoja Jumala on kaiken luonut,siksi on tarkoitus kaikella alku ja loppu.

Vierailija
835/1423 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidot paranee kun väki vähenee äkkiä narua kaulaan

Vierailija
836/1423 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja antaa tulevaisuuden ja toivon luomalleen ihmiselle.

Tämä on mahdollisuus .Ei ole mitään järkeä muuten.

Vierailija
837/1423 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi kissasi poismenosta.

Vierailija
838/1423 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta hirttokäysin. Jumalauta!

Uli uli sitä uli uli tätä.

Tuolla kommentoijalla kasvaa jo sarvet. Lämmintä iäisyyttä sulle, ellei peräti hehkuvaa!

Vierailija
839/1423 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kissani joutui piikille täytettyään 18 vuotta. Meni huonoon kuntoon. Samalla hetkellä, kun ystäväni vei kissavanhuksen eläinlääkäriin, kuulin ikään kuin kissan hyppäävän puisen lipaston päälle ikkunan ääreen, niin kuin se oli aina tehnyt. Se lohdutti hieman, silti surin varmaan vuoden.

Vierailija
840/1423 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa myös kissasi poismenoon. Surullista tuo, että etsii lemmikkiä kun on niin tottunut sen läsnäoloon. Hoisit sen kuitenkin hyvin loppuun asti. Sai viettää hyvää elämää maaseudulla.

Tuli mieleen oma kissani jonka sain, kun olin 4-vuotias. Olimme käymässä erään tutun luona ja siellä pentuja. Pennut laatikossa ja valitsin sieltä itse sellaisen tumman ruskean kirjavan kollin. Äitini ei oikein pitänyt ajatuksesta, että kissa tuli meille, kun olin niin pieni vasta. Kohtelin kuitenkin kissaa hyvin ja olen aina pitänyt eläimistä. Se kissa hyvin kiltti ja mukava. Sai viettää maalla hyvää elämää. Sitten muutimme ja uusi paikkakunta erilainen. Kulki autoja enemmän. Niinpä kissani pelästyi koiraa ja juoksi auton eteen. Luulimme, että selviää, mutta ei kuitenkaan. Tosin jälkeenpäin olen miettinyt paljon sitä, että veimme "väärälle" eläinlääkärille missä ei ollut esim röntgen laitteita niin ei nähty oliko esim kylkiluita poikki. Kissa oli shokissa ja pyöri ympyrää. Silti olisin ehkä vielä toivonut, että oltaisiin tarkemmin katsottu olisiko kissa vielä pystynyt toipumaan. Olin vaan aika nuori 12 v silloin ja järkyttynyt enkä osannut edes pyytää vanhempia, että olisivat kysyneet kissasta tarkemmin. Tosin eläinlääkäri itse oli lopetuksen kannalla. Jäi silti ainiaaksi vähän epäselväksi tuo tilanne. Järkytti itseäni aika paljon. Kissa oli vasta 8-vuotias.

Koirani taas eli rotuunsa nähden pitkän elämän. Tuli minulle, kun olin nuori ja hyvin yksinäinen. Sen avulla jaksoin eteenpäin. Harrastimme myös koiran kanssa koulutuksissa käyntiä. Oli hieno ja kiltti koira rotuunsa nähden myös ja piti muista koirista. Voin rodunkin laittaa eli oli dobermanni. Ensimmäinen koirani, mutta pärjäsin sen kanssa hyvin. En oikein voi kuvailla sen merkitystä minulle, kun oikeastaan se auttoi minua niin paljon ja oli ainoa ystäväni. Elämässä oli paljon surua tuolloin ja ihmiset ikäviä. Koirani oli hyvin tärkeä ja hoidin sen hyvin. Oli joitakin leikkauksia ja vaivoja, mutta niistä selvittiin. Lopulta sydän ei toiminut enää kunnolla. Söi lääkettä joka auttoi kolme vuotta eteenpäin.

Myöhemmin vuosia sitten kunto laski ja kävimme vielä eläinlääkärissä. Jokin tulehdus oli ja sai lääkkeet siihen, mutta kuoli viikon päästä yöllä sohvalle nukkuessaan. Piti sellaisen vinkauksen pari kertaa mitä yleensä nukkuessaan välillä piti. Ajattelin mennä herättämään koirani jos näki pahaa unta, mutta kun pääsin viereen niin tajusin, että koirani kuoli siinä. Olihan se kauhea tilanne. Myöhemmin tuttu eläinlääkäri sanoi, että se oli hyvä lähtö täältä kun nukkuessaan sai lähteä. Samalla koirani oikeastaan päätti itse, että nyt on aika lähteä ja säästyin ikävältä päätökseltä minkä moni muu joutuu tekemään. Oli myös aika hyvässä kunnossa loppuun asti. Kyllä silti on nyt hankalaa edes harkita toista koiraa ja en näe sitä ajankohtaisena. En tiedä miksi kirjoitin tämän, mutta tuli nämä asiat mieleen, kun luin kissasi kuolemasta. Lemmikillä on suuri vaikutus monien elämään. Itsekin kävelisin mieluummin koirani kanssa ja nyt yksin on kurjempi mennä. Koirani kanssa kuljin rohkeammin ja sillä tavalla, että olin ylpeä koirastani. Nyt ei ole enää ketään vierellä. Sori viestin pituus, mutta päätin nyt kirjoittaa. Luen ketjuasi aina välillä ja samaistun moniin asioihin myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi