Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Vierailija kirjoitti:
46 jatkaa: jokainen meistä on arvokas, vaikka ei enää koskaan tekisi yhtään mitään. Yritän muistaa tämän myös itse, joka päivä uudestaan. Kaikki ulkopuoliset häkkyrät ja paineet on ihmisten kehittämiä, jotta olisimme tuottavia ja "hyviä". Mutta olemme jo hyviä. Vaikka istuisimme sitten kissan kanssa koneella koko yön. Vauva-palstalla muiden kanssa jutteleminenkin on sosiaalista.
Niin on ! nätisti sanottu. toivotaan nyt ap:lle parempaa päivää ja huomista, kyllä se aurinko vielä paistaa
Vierailija kirjoitti:
Ap, nyt otat 100ug D-vitamiinia joka päivä ja vaikka sellaisen Nordicin B-vitamiinisuihkeen joka aamu. Käyt pienen lenkin joka päivä ja aloitat vaikka jonkun mukavan sarjan kattomisen kotona iltaisin. Syöt hyvää ruokaa ja alat lukea vaikka jotain henkistä kirjallisuutta vaikka Louise Haylta, "You can heal your life". Rukoile myös. Alkaa helpottamaan. Tämä on sinun sielun "pimeä yö", ja pimeintä on juuri ennen auringonnousua, joka nousee pian.. 2022. Rukoilen myös sinun puolesta. Valoa elämääsi on tulossa.
D-vitamiinit loppu ja rahaa ei ostaa lisää on multivitaa vielä jäljellä. Lenkkiä en pysty käymään koska lämpimät talvilenkkarit puuttuu ja ei rahaa ostaa. 8 asteeseen asti pystyn kesälenkkareilla käymään lenkillä mutta ne kelit on jo ohi et nyt olen käynnyt ainoastaan metsäkävelyillä saappailla, tänäänkin 1h 40min meni sellaiseen 5,7km rämpimiseen erilaisten metsien läpi. Tuli tuossa syötyä sen jälkeen mutta vieläkin nälkä mutta pakko olla vähän nälässä ja säästä rahaa että riittää ruokaan loppukuulle, diakonista sain 60e rahaa ruokaan mutta jos minun kroppa alkaa vaatimaan paljon ruokaa jos alan vähinkin liikkumaan tai rehkimään. Pitäisi liikkua että pysyisi kunnossa mutta sitten ei ole rahaa ruokaan kun tulee jatkuva nälkä vaikka yrittää katsoa että syö sillai että nälkä lähtisi mutta ei auta.
En ole kirkossa tai mitenkään hengellinen ihminen sillai et hengellinen kirjallisuus tai muu olisi minun olisi minun juttuni.
Joku taisi tuossa kirjoittaa että tämä aika vuodesta ja marraskuu masentaa, no ei minua pimeys tai marraskuu masenna, ainakaan ennen ole vaan olen 4 vuodenajan ihminen eli tykkään joka vuodenajasta. Talvella pimeässä oli ennen hauska ajella musiikkia kuunnellen takavetoautolla kun sai perän irtoamaan ja muutenkin ajaminen oli hauskaa. Nyt ei ole autoa tai jos saan lainaan asioille niin ei ole takaveto eli ei ole hauska auto. No tykkään eri asioista kun muut.
Kelakin vtuttaa kun no en sano mitä.
Ei jaksa, olisi siellä metsäreissulla ollut jotain kallioita mutta en tiedä olisiko pudotusta ollut tarpeeksi. Olisi siellä ollut masto et siinä olisi korkeutta tarpeeksi kyllä ollut jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Pitäisi siivota viikonloppuna kun 2 viikkoa tulee edellisestä siivouksesta mutta ei jaksaisi kun iso siivouspinta-ala ja matotkin pitäisi laittaa pakkaseen tuulettuun ei jaksa kun ei mitään mielekästä tekemistä vaan pelkkää suorittamista oli se siivoamista tai kunnon ylläpitoa ne ei ole hauskaa vaan pakkopullaa.
Aivan sama, kyllä tekisi mieli vaan saada joku kohtaus ja hyvästi maailma. ap
Nytkin taustalla soi Kim Wilde mutta ennen musiikki piristi mutta nykyään ei juuri aiheuta muuta kuin ahdistusta, elämä on pelkkää paskaa. Kaikki musiikki mistä pidän niin ei enää tahdo tuntua miltään. Kasari, ysäri ym. musiikki mistä pidän mutta ei vaan tuo mitään piristystä vaan päinvastion. ap
Haluta pois siitä mutta jokainen keino siitä pois on silti sitä. Kuin kynttilä joka haluaa puhaltaa itsensä sammuksiin. Lähestymme perimmäisiä totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Raiteet, ne raiteet
??? Jos tarkoitat junan raiteita niin ei mielellään sitä, veturinkuljettajalle tulisi traumat. ap
kyllä sun kannattaa puhua nyt vaikka sinne kriisipuhelimeen jossa otetaan vakavasti sinut ja kuunnellaan. toivon paljon tsemppiä ja rohkeutta soittaa sinne ja keskustella rauhassa asioistasi. sillä lailla ne selviää, kun saat ammattilaisneuvoja ja tukea. täällä on yritetty tsempata, mutta tarvitset jotain yksityisempää apua kuin täällä. tämä on yleinen keskustelupalsta. hienoa kuitenkin kun puhut rohkeasti se auttaa sinua avautumaan sinne tukipuhelimeenkin. tiedän mistä puhun.
Aina pitäisi muistaa venytellä etenkin tuota niskahartiaseutua koska nytkin päänsärkyä tai en ole juonnut riittävästi tai liikaa näytön tuijottelua mutta ei näitä muista koska muisti ihan paska ja eikä auta mitkään muistutuslaput. Vihaan itseäni kun olen tällainen luuseri. Piti tehdä keppijumppaa mutta ei onnistu koska päänsärky ja kun otin panadol fortea niin tai en tiedä en minä tiedä mitä saa tehdä ja mitä ei.
Minulla pitäisi olla lääkäri/fysioterapeutti/liikunnanohjaaja tyttöystävänä joka osaisi muistuttaa näistä kaikista ym. vastaavista asioista koska olen tyhmä. No aivan sama sellaista ei tule kun on tällainen idiootti. ap
Samat sanat. Eutanasia mahdolliseksi ihmisille, jotka ovat valmiita lähtemään.
Kannattaa siivota edes vähän. Puhtaassa kodissa on mukavampi elää.
Lopeta itsesi haukkuminen. Et ole sen kamalampi kuin me muutkaan.
Miksei muistilaput auta? Sun kannattaa kehittää muistutussysteemiäsi että tärkeimmät jutut tulee hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule toteutumaan ikinä että masentuneet saisivat eutanasian.
Olen itsekin uppoutunut itsetuhoisiin ajatuksiin ajoittain mutta kuulostat niin itsekkäältä, typerältä, avuttomalta pelkurilta jos et uskalla itse tehdä viimeistä päätöstä vaan toisen ihmisen olisi sekin hoidettava sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei muistilaput auta? Sun kannattaa kehittää muistutussysteemiäsi että tärkeimmät jutut tulee hoidettua.
Niin olisi mutta ei vaan jaksaisi siivota kun se anna mitään vaan vie. Ja kun on siivonnut niin sitten ei 2 viikon aikana muuten tule juuri yhtään siivottua eli tavarat menee hujan hajan siivouksen jälkeen jne.
Ei tätä itsensä haukkumista saa enää lopetettua, se on jäännyt päälle vuosikausien toistelun seurauksena ja osittain myös siksi kun muut haukkuneet niin todennut sitten itselleen että kun muut ovat haukkuneet niin minun pitää haukkua itseäni koska olen paska ja se on totuus jos muut niin sanoneet.
Jos kirjoitan muistilappuja ja laitan niitä joka seinälle niin parin päivän päästä en enää huomaa ja noteeraa niitä, aivot ikäänkuin sivuuttaa ne täysin, kokeiltu on. Minulla on esim. yhdet harjoituslaput seinällä joita minun pitäisi tehdä mutta en vaan huomaa niitä, ne jäi huomiotta heti kun ne siihen asensin ja tein harjoitteen eikä ole nyt useampaan viikkoon tullut tehtyä vaikka ne näkyy seinällä kun nousen sängystä.
Minulla vaan on todella surkean huono muisti ja huononee vaan kokoajan ja ikää on 35. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule toteutumaan ikinä että masentuneet saisivat eutanasian.
Olen itsekin uppoutunut itsetuhoisiin ajatuksiin ajoittain mutta kuulostat niin itsekkäältä, typerältä, avuttomalta pelkurilta jos et uskalla itse tehdä viimeistä päätöstä vaan toisen ihmisen olisi sekin hoidettava sun puolesta.
Ei ole masennusta, jos ei koe elämäänsä elämisen arvoiseksi esim. jatkuvien kipujen kanssa tai vammautuneena. Eutanasiassa vain tarjottaisiin inhimillinen tapa kuolla. Itse voi myrkyt juoda/itseensä piikittää.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, mutta heti kun tulee oireita jostain vakavasta fyysisestä sairaudesta, tuleekin yhtäkkiä todella vahva halu elää ja pitkään. Mielen harmaus hälvenee yhtäkkiä.
Onhan tuossakin perää, mutta voin vakuuttaa, että siinä vaiheessa kun on päiväkausia kovat kivut, ei mieli todellakaan ole aurinkoinen (vaikka kuoleman halu olisi tavallaan kaikonnut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muistilaput auta? Sun kannattaa kehittää muistutussysteemiäsi että tärkeimmät jutut tulee hoidettua.Niin olisi mutta ei vaan jaksaisi siivota kun se anna mitään vaan vie. Ja kun on siivonnut niin sitten ei 2 viikon aikana muuten tule juuri yhtään siivottua eli tavarat menee hujan hajan siivouksen jälkeen jne.
Ei tätä itsensä haukkumista saa enää lopetettua, se on jäännyt päälle vuosikausien toistelun seurauksena ja osittain myös siksi kun muut haukkuneet niin todennut sitten itselleen että kun muut ovat haukkuneet niin minun pitää haukkua itseäni koska olen paska ja se on totuus jos muut niin sanoneet.
Jos kirjoitan muistilappuja ja laitan niitä joka seinälle niin parin päivän päästä en enää huomaa ja noteeraa niitä, aivot ikäänkuin sivuuttaa ne täysin, kokeiltu on. Minulla on esim. yhdet harjoituslaput seinällä joita minun pitäisi tehdä mutta en vaan huomaa niitä, ne jäi huomiotta heti kun ne siihen asensin ja tein harjoitteen eikä ole nyt useampaan viikkoon tullut tehtyä vaikka ne näkyy seinällä kun nousen sängystä.
Minulla vaan on todella surkean huono muisti ja huononee vaan kokoajan ja ikää on 35. ap
Muista hyvä ihminen ,että Sinä Olet Hyvä, Tärkeä ja Arvokas. Elämässä voi mennä eteenpäin, vaikka olisi miten syviä haavoja. ne haavat on hyvin arkoja ja kipeitä, mutta sinun ei tarvitse alistua jonkun toisen sanomaan itsestäsi. Sinulla on oikeus kasvaa, kehittyä ajatella itsestäsi kiltisti ja myönteisesti.
Sinä riität, sinä olet mukava ja sinusta on vaikka mihin. Muista se aina.
Jos joku kiusaa toista ihmistä systemaattisesti, se tulee aina elämässä lopulta hänelle itselleen vastaan, tavalla tai toisella. Usein kiusaaja on itse alistettu kiusattava lapsi esim kotona, joka oireilee ulospäin. Siinä keskeistä on katkaista kiusaaminen, ottaa kiusattu suojaan ja keskittyä kiusaajan ongelmiin ja tilanteeseen. myös häntä pitää auttaa.
Kiusaaminen on tämän yhteiskunnan syöpä, sitä esiintyy kaikissa ikäluokissa ja se aiheuttaa aloituksia nimelta "Haluan pois tästä maailmasta"
Jos kohtaa kiusaamista, avaa suusi ja sano. Sinulla on oikeus ja velvollisuus puuttua henkiseen väkivaltaan.
Auta katkaisemaan kierre ja suomalaisia voimaan paremmin henkisesti.
Vttu että minä olen täysi paska, totaalisen vammainen autistinen idiootti! Riittää että käy kaupassa tai menee ulos kävelemään niin tajuaa että on täysi paska!
Kaikki ihmiset katsoo minua ajattelee takuuvarmasti että "vttu tuossa menee täysi idiootti" ja että "menisi ja lopettaisi itsensä ettei häiritsisi meitä" Tätä samaa ajattelee koko yhteiskunta ja maailma!!
Peiliin kun katsoo niin siinä näkyy vaan yksi totaalisen ruma idiootti paska!!!
Vihaan itseäni ja tätä maailmaa!!! Olisi edes rikas niin ei tarvitsisi tapella kelan ja laskujen kanssa kokoajan ja yksinäisyyskin olisi parempi rikkaana kuin köyhänä, rikkaana olisi myös kiinnostavampi, nyky-minä on yhtä kiinnostava kuin kasa paskaa.
Ei voi edes tehdä mitään itseä kiinnostavaa kun ei ole rahaa ja uskokaa jo että itsensä pakottaminen tekemään jotain ilmaista jne. mikä ei itseä kiinnosta ollenkaan olisi sama jos ihminen pakotettaisiin suhteeseen ihmisen kanssa josta ei pidä ollenkaan.
Olen 1000% paska. ap
no ainakin olet kovin nihilisti itsesi suhteen, se on mielenkiintoista! voisi sanoa, että nykypäivän minäminäilmapiirissa sinulla ei ole todellakaan noussut oma tärkeytesi hattuun vaan suhtaudut itseesi hyvin .. skeptisesti. ehkä voisit hieman höllätä kravattia itsesi suhteen ja opetella olemaan myötätuntoinen itseäsi kohtaan? osaisitkohan?
Samaistun. Kela-jutut kaiken päällä tuntuu ihan pskalta kyykytykseltä ja naaman hieromiselta kurjuuteen, taas uupuu ensi kuun päätös. Jos olis henkisesti terve ei nää kelajutut niin painaisi ja jos olis rahaa olis kivempi olla sairas.
46 jatkaa: jokainen meistä on arvokas, vaikka ei enää koskaan tekisi yhtään mitään. Yritän muistaa tämän myös itse, joka päivä uudestaan. Kaikki ulkopuoliset häkkyrät ja paineet on ihmisten kehittämiä, jotta olisimme tuottavia ja "hyviä". Mutta olemme jo hyviä. Vaikka istuisimme sitten kissan kanssa koneella koko yön. Vauva-palstalla muiden kanssa jutteleminenkin on sosiaalista.