Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1389)

Vierailija
21/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm jaa en tiedä mitään nukkumaan ei jaksa aamulla herätä pitäisi ei jaksa pakko kun asia mutta ei kiinnostaisi herään jossain 9 aikaan yleensä nukkumaan 00.30 joo en tiedä väsyttää tyhmä olen. ap

on hyvä herätä siinä ysiltä jos ei ole menoa minnekään, ja kiva kun pääset nukkumaan puolen yön maissa etkä valvo koko yötä.

Huomenta, ja mukavaa päivää just Sulle!

Vierailija
22/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hm jaa en tiedä mitään nukkumaan ei jaksa aamulla herätä pitäisi ei jaksa pakko kun asia mutta ei kiinnostaisi herään jossain 9 aikaan yleensä nukkumaan 00.30 joo en tiedä väsyttää tyhmä olen. ap

on hyvä herätä siinä ysiltä jos ei ole menoa minnekään, ja kiva kun pääset nukkumaan puolen yön maissa etkä valvo koko yötä.

Huomenta. Niin no mihinkään ei ole kiire tai menoa niin miksi herätä aikaisin tai mennä nukkumaan aikaisin kun kerran sairaslomalla on mutta tulee vaan henkistä painetta yhteiskunnasta kun ei tee mitään et on "laiska luuseri jne" vaikka ei olisi työkykyinen. Kokee että pitäisi olla kuten muut eikä oma itsensä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan pois. Olen niin yksinäinen.

Vierailija
24/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista että jos olo käy ylitsepääsemättömäksi voit soittaa kriisipuhelimeen. Ei tarvitse harkita itsemurhaakaan, paha olo riittää. Mulla on auttanut tuo puhelin vaikeina hetkinä.

09 2525 0111

https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

Linjat ovat lähestulkoon aina varattuja eli soittajia sinne on enemmän kuin vastaajia. ap

Niin on, eteenkin iltaisin ja viikonloppuisin. Jos jaksaa yrittää yleensä pääsee kyllä läpi. Eivät koskaan hoputa vaan oikeasti kuuntelevat rauhassa kun vuoro tulee. Ja päivisin voi myös soittaa vaikka se pahin olisi jo takana, voi käydä läpi sitä tilannetta jonkun kanssa. Näin itse siis tein.

Vierailija
25/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Niin no mihinkään ei ole kiire tai menoa niin miksi herätä aikaisin tai mennä nukkumaan aikaisin kun kerran sairaslomalla on mutta tulee vaan henkistä painetta yhteiskunnasta kun ei tee mitään et on "laiska luuseri jne" vaikka ei olisi työkykyinen. Kokee että pitäisi olla kuten muut eikä oma itsensä. ap

Jokainen saa olla oma itsensä. Parantele nyt rauhassa ja keskityt omaan hyvinvointiin ja terveyteen. Se on tärkeintä jokaiselle, terveys <3

Vierailija
26/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan pois. Olen niin yksinäinen.[/quote

Älä mene minnekään, kivaa kun olet täällä meidän kanssamme. :)

Voimahalit Sulle! <3

Vierailija
27/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista että jos olo käy ylitsepääsemättömäksi voit soittaa kriisipuhelimeen. Ei tarvitse harkita itsemurhaakaan, paha olo riittää. Mulla on auttanut tuo puhelin vaikeina hetkinä.

09 2525 0111

https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

Linjat ovat lähestulkoon aina varattuja eli soittajia sinne on enemmän kuin vastaajia. ap

Niin on, eteenkin iltaisin ja viikonloppuisin. Jos jaksaa yrittää yleensä pääsee kyllä läpi. Eivät koskaan hoputa vaan oikeasti kuuntelevat rauhassa kun vuoro tulee. Ja päivisin voi myös soittaa vaikka se pahin olisi jo takana, voi käydä läpi sitä tilannetta jonkun kanssa. Näin itse siis tein.

Ihana kun sait apua sieltä. Minäkin olen joskus hyvin heikkona hetkenä soittanut ja sain todella empaattista kuunteluapua ja vertaistukea. Kiitin heitä, että teette tärkeintä työtä mitä voi olla olemassa, olette tukena ja annatte sillä toivoa lähimmäiselle että pimeästä voi nousta taas valoon venyttelemään.

Kiitos Kriisipuhelin, olette kultaa.

Vierailija
28/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taskut täyteen kiviä ja retkiluistelua harrastamaan vaan.

Sinä.

Läpeensä.

Ruma

Paha.

Sairas.

Yksilö.

Vierailija
29/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo onnellinen siitä, mitkä asiat sinulla on hyvin. Jos olet terve ole siitä kiitollinen. Jos voisin antaisin sinulle omat sairauteni ja ehkä kuolen ennen joulua, niin sinä pääsisit pois ja minä saisin elää, kun elämän halua on.

Ihminen ei monesti tajua, miten hyvin hänellä osiat on, ennen kuin ne ei enää olekaan hyvin. Sitten saa katua, että miksi en silloin ollut onnellinen, kun kaikki loppujen lopuksi oli hyvin.

Älä junitu konee ääreen päiväksi, se vie elämänhalun. Lähde ulos ja nauti kauniista päivästä, ulkoile ja liiku kuonnossa. Se antaa elämään sisältöä.

Vierailija
30/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuu masentaa. Tänään tunsin itseni aamulla vanhaksi ja raihnaiseksi. Väsyneeksi. Tuntuu, että tukehdun hiljaisuuteen. Kenenkään ei tule tietää minusta mitään. En halua valittaa tai tuntea kipua. En odota elämässä mitään, rakkautta tai menestystä.

Vierailija
31/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaischat, laulaminen, kirkossa käynti ja laulaminen. Yhteyden tunne muihin edes näillä tavoilla lievittää yksinäisyyttä ja antaa kuulumisen tunnetta.

Mieli on nyt likainen, vanhojen muistojen tahroissa, siksi tuntuu että pitää sammuttaa valot. Mutta siellä on hyvää seassa ja sinä olet hyvä, sinä siellä kaikkien kurjien kokemusten alla olet hyvä! muutenkaan ei kannata tuijotella nyt sisään vaan ulos. On helpompi käydä mieltä järjestämään kun saa ensin voimat ja tunteen että se on merkityksellistä. Sitten ulkopuolista apua siivoushommiin!

Vierailija
32/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, että minulla ei ole oikeutta valittaa. Minun pitää olla vahva. Aina iloinen. Ne harvat ihmiset, jotka elämässäni ovat, eivät kysy kuulumisia.

Vierailija
33/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, että minulla ei ole oikeutta valittaa. Minun pitää olla vahva. Aina iloinen. Ne harvat ihmiset, jotka elämässäni ovat, eivät kysy kuulumisia.

Ainut mitä sinun pitää tehdä on rakastaa itseäsi. Olla täysin aito oma itsesi, elää haluamallasi tavalla,ei niin kuin äitisi tai joku muu haluaa. Sanoa EI silloin kun et oikeasti halua tehdä jotain. Lopettaa toisten ihmisten miellyttäminen eli ovimattona oleminen. Teet niin kuin sinusta parhaalta tuntuu. Seuraat iloa.

Vierailija
34/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin sinusta tuli transsu?

miksi slnä olet ruma ja tyhmä

Vierailija
35/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marraskuu masentaa. Tänään tunsin itseni aamulla vanhaksi ja raihnaiseksi. Väsyneeksi. Tuntuu, että tukehdun hiljaisuuteen. Kenenkään ei tule tietää minusta mitään. En halua valittaa tai tuntea kipua. En odota elämässä mitään, rakkautta tai menestystä.

Onnea, menestystä ja rakkautta elämääsi. tuokoon Joulu lahjoista parhaan ,hyvää oloa ja mielenrauhaa Sinulle.

Vierailija
36/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin sinusta tuli transsu?

miksi slnä olet ruma ja tyhmä

miksi Sinä keskityt varjoihin, kun aurinko pilkahtelee pilvien lomasta... Valoa taipaleellesi ja onnea! <3

Vierailija
37/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama, läheisiä on vähän ja perhettä asuu ulkomailla. olen usein yksinäinen ja masentunut. sitten sain itsetuntoa kun sain kotia siivottua ja laitettua nätiksi, ja heräsin kuin unesta, minullahan on ihana kaunis koti! olen aina ollut epävarma sisustaja ja nyt kerrankin tunnen että minullakin on nättiä naisellista kotona, sellainen naisen kosketus hipaissut koko kodin, mitä olen aina tavoitellut mutten osannut. siispä sain voimaa uskomattoman paljon tästä pienestä asiasta ja nyt suunnittelen jo joulukattauksia kun ystäväni tulee joulukylään! Tänääkin on ihana päivä elää <3

Vierailija
38/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa matkaa 😊

Minne olet matkalla? Noh, mukavaa matkaa silti! :)

Vierailija
39/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaischat, laulaminen, kirkossa käynti ja laulaminen. Yhteyden tunne muihin edes näillä tavoilla lievittää yksinäisyyttä ja antaa kuulumisen tunnetta.

Mieli on nyt likainen, vanhojen muistojen tahroissa, siksi tuntuu että pitää sammuttaa valot. Mutta siellä on hyvää seassa ja sinä olet hyvä, sinä siellä kaikkien kurjien kokemusten alla olet hyvä! muutenkaan ei kannata tuijotella nyt sisään vaan ulos. On helpompi käydä mieltä järjestämään kun saa ensin voimat ja tunteen että se on merkityksellistä. Sitten ulkopuolista apua siivoushommiin!

Kauniisti sanottu! Ihania viestejä täällä. Kiva, kun ihmiset tukevat toisiaan  - me useimmat olemme tarponeet joskus elämässä syvissä vesissä. Sieltä noustaan kun opetetaan uimaan <3

Vierailija
40/1389 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-12175380

"Tamperelainen nuorisolääkäri kysyi itsemurhaa yrittäneen nuoren puolesta hyviä syitä elää"

Tässä oli jotenkin ihania kommentteja. Ei tarvitse olla toiveikas tai positiivinen, vähän uteliaskin riittää. "Onko niin, että et enää halua elää, vai onko niin, että et enää halua elää noin?"

Sekasin-chat on myös auki, vaikkakin jonoja toki sielläkin.