Tuleeko kädet luisevimmiksi kun vanhenee?
Ja alkaako jänteet ja verisuonet näkyä selvemmin?
Missä iässä se tapahtuu?
Kommentit (11)
Äiti 74 v, ei vielä ainakaan näyttäisi olevan. Hänellä on ollut aina kauniit pienet kädet.
Iho ohenee ja veltostuu. Läpi kuultaa luut ja verisuonet. Ihan vanhuusiällä.
Vierailija kirjoitti:
Iho ohenee ja veltostuu. Läpi kuultaa luut ja verisuonet. Ihan vanhuusiällä.
Jaa. Mä taidan sitten olla vanhempi kuin luulin. Mun nahka on löystynyt ja luut ja verisuonet paistaa läpi enkä ole kuin viisikymppinen vasta. Ihmettelin sitä tänään, että mitä on tapahtunut. Semmonen lihaksikkuus on kadonnut ja sormiluut näkyy ihon läpi kädenselkämyksessä.
58-vuotiaana. Iho rypistyy ohuille rypyille ja taipeille kaikkialla. Siniset suonet nousee kädenselkään. Allit lösähtää veltoksi. Näytän vanhalta.
N59 kirjoitti:
58-vuotiaana. Iho rypistyy ohuille rypyille ja taipeille kaikkialla. Siniset suonet nousee kädenselkään. Allit lösähtää veltoksi. Näytän vanhalta.
Mun parasta ennen päivämäärä on mennyt :(
Nainen, kosteuta ihoasi 2-3 krt päivässä. Kuorivat hapot sun muut aineet tehostavat kuivumista ja kun pahasti kuivuu tulee ryppy.
On yksilöllistä, pitkälti geneettisesti määräytyvää. Tietysti jos on erittäin laiha, kuivunut ja sairas voi olla nuorenakin ja ohimenevästi noin.
Katsele muita, eri ikäisiä, niin huomaat yksilöiden erot.
Aina ne on luisevat ollu lapsesta asti . Yli 20 vuotta kuntosalia takana mutta kädet / jalat kuin riisitautisella .
M47
Tulee, jos ei ole läskiä. Minusta se on kaunista.