Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Sinä et olisi syntynytkään jos Jumala ei olisi halunnut sinun syntyvän.
Sinun on heti lopetettava itsesi mitätöinti.
Ei siitä tulekkaan mitään jos niin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kuule moni ei osaa kirjoittaa noin selvästi ja hyvin .Ettet osaisi on sinun vääristyneitä ajatuksia.
Lainaan tässä Qui-Gon Jinniä (Star Wars-hahmo, episodi 1) "The ability to speak does not make you intelligent" eli kyky puhua ei tee sinua älykkääksi, tosin jedit oli aika arrogantteja mikä osaltaan johti siihen että sithit melkein onnistuivat tuhoamaan heidät kun 1000 vuotta istuivat mukavasti omassa pienessä piirissään mutta siis asiaan eli vaikka osaisin puhua tai kirjoittaa hyvin en minä ole millään tavalla älykäs tai edes keskiverto vaan ihan siellä pohjamudissa tai alimmassa mahdollisessa sedimentissä ryömivä ennen kuin mannerlaatta loppuu ja vastaan tulee se sula aines minkä päällä laatat lilluu.
Eli olen yhtä älykäs kuin se kivenkappale ennen sulaa laavaa.
Menipä taas ihmeelliseksi jauhamiseksi tämä minun juttuni, piti muutakin sanoa mutta aika taas loppuu mutta enhän minä mene taas nukkumaan vasta kuin huomenna. ap
Vttu minä vihaan hiiriä!!! Tällainen vanha peruskorjattu hirsirunkoinen talo rossipohjalla ja niillä on miljoona reittiä sisälle ja tuo kissakaan ei enää tajua mitä niille tehdä! Eilenkin puoli tuntia pirtissä jahtasin yhtä ja kissalla oli miljoona tilaisuutta napata se ihan nenänsä edestä mutta oli ihan "ei, en tiedä mitä tehdä tälle" Lopulta se juoksi eteisessä olevaan tyhjään kukka/sisäkasviruukkuun ja heitin sen hiiri sisällä ovesta ulos.
Mikä kissa tuo on kun se ei enää tajua mitä hiirelle tehdä??!!!! Viime talvena se vielä ainakin brutaalisti teurasti kaikki hiiret jotka sai näköpiiriinsä. No on sillä jotain 15 vuotta ikää mutta ei sen nyt pitäisi olla syy koska ketteryyttä ja nopeutta siltä löytyy vielä reilusti kun sen kanssa leikkii narulla ja "leikkihiirellä" joita se meinaa repiä kappaleiksi mutta kun elävä tulee eteen ei tiedä mitä tehdä, aaaarrrghh!!! ap
Vttu minä olen stanan vammainen jälkeenjäännyt tyhmä autistinen asperger luuseri idiootti!!!
Kasa paskaakin on hyödyllisempi maailmalle kuin minä koskaan olen edes ollut!!!
Minä olen niin tyhmä vammainen idiootti ettei maailmasta löydy lähellekkään samanlaista ääliötä!
Hyi hlvetti kun minä olen stanan ruma niin ulkoa kuin sisältä!!!
Minun pitäisi oikeasti huomenna olla enää ollenkaan heräämättä tähän maailmaan koska olen täysi mätä luuseri!!!
Olen täysin tyhmä vammainen hyödytön luuseri idiootti joka saisi ****** ***************!!!!!!!! ap
Olen täysin vammainen paska luuseri joka ei osaa mitään, ei muista mitään, ei opi mitään, OLEN VAIN PELKKÄ HAITTA JA TAAKKA TÄLLE MAAILMALLE!!!! MINUN PITÄISI KADOTA OLEMATTOMIIN!!
Tällaista paska luuseria kukaan jaksa eikä ketään kiinnosta minun jutut!!!
Olen saastainen paska olio joka on pelkkää ympäristömyrkkyä!!!
Vammainen paska luuseri joka saisi kadota olemattomiin!!!! ap
Kannattaa olla köyttä jemmassa pahan päivän varalle.
Jee kivaa minun pää on ihan sekaisin!!!! Varmaan tuo dissosisaatiohäiriö päällä nupit kaakossa ja mieli ja persoona ihan sekaisin ja tunnetila ihan irrallaan kaikesta!!!
PASKAA!!!
Ja terapiaan ei ole varaa, tarvitsisi ensin auton että pääsisi sinne miljoonan kilometrin päähän terapeutille ja sitten kokonaan kelan korvaamat käynnit ja matkakulut.
No koska tämä ei ole mahdollista ollaan sitten ilman.
Tätä tilaa kaiken muun paskan lisäksi ei voi käsittää jos ei kärsi tästä! Tämä on ihan jotain!!!!!
Joo menneisyys on traumoja täynnä ja niihin vaan sanottu "se on voi voi pitää vaan hyväksyä"!!! MITÄ???!!!!
Turha ihmetellä kenenkään jos päädyn uutisiin. ap
Kuka minä oikeasti olen?????
Mitä minä täällä teen ja mikä minun tarkoitus on ja oikeasti onko täällä mikään oikeasti totta????
Mennyt sekaisin päässä, nykyisyys ei ole todellinen ja tulevaisuutta ei ole!!! ap
Onko sinulla ap ihmisiä joiden kanssa jutella, kun tulee paska olo ap? Psykiatrisille sairaanhoitajille pääsee ilmaiseksi juttelemaan yhteiskunnan varoilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ap ihmisiä joiden kanssa jutella, kun tulee paska olo ap? Psykiatrisille sairaanhoitajille pääsee ilmaiseksi juttelemaan yhteiskunnan varoilla.
No juuri tuo psyk sh mutta sekin on vain sen about 2 kertaa kuussa ja kriisipuhelimeen soittaminen ei auta kuin puoli tuntia, jos pääse läpi. ap
Joka kuukausiko sinä tämän tänne pasteat kun alkaa menkat ja on krapula?
Minun aivot menee sekaisin siitä jos nyt esim kuuntelen ysäribiisejä ja kun ne on ysäriltä ja minä olen tässä ajassa aivot ei pysty käsittelemään tätä vaan menevät sekaisin enkä tiedä missä olen. Eikä siihen tarvita mitään biisejä riittää että menee vaikka ulos kävelemään aivot menee siitäkin sekaisin. ap
Vierailija kirjoitti:
Joka kuukausiko sinä tämän tänne pasteat kun alkaa menkat ja on krapula?
Olen mies ja en juo tai käytä mitään päihteitä. ap
Voiko mistään kääntää kelloja vaikka 10 vuotta taaksepäin tai 20 vuotta?
Minä en kuulu tänne, tässä on jotain täysin väärää ja viallista!
Minä niinkuin olen mutta en ole ja todellisuus on mutta ei ole ja aika on yhtä aikaa mennyt ja nykyisyys.
Oikeasti nyt!!!!!!!! ap
Eli ryvet itsesäälissä.
Nouse pois koneelta huomenna ja ala muuttamaan elämääsi.
Hei AP, toivottavasti päivä tuo mukanaan valoisampia hetkiä sinulle! Kritisoimme usein itseämme liian paljon, älä ole liian ankara itsellesi. Joskus keskittyminen johonkin itsensä ulkopuoliseen asiaan tekee hyvää, niin ajatukset saa tuulettua, ainakin itse koen niin. Joku mieluisa tekeminen, esim. elokuvan katsominen tai vaikka piirtäminen, mistä vain itse nautit, voi viedä ajatuksia muualle. Onko sinulla jotain mielenkiinnon kohteita, joihin voisit paneutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, mutta heti kun tulee oireita jostain vakavasta fyysisestä sairaudesta, tuleekin yhtäkkiä todella vahva halu elää ja pitkään. Mielen harmaus hälvenee yhtäkkiä.
Onhan tuossakin perää, mutta voin vakuuttaa, että siinä vaiheessa kun on päiväkausia kovat kivut, ei mieli todellakaan ole aurinkoinen (vaikka kuoleman halu olisi tavallaan kaikonnut).
Muhun tuo ei ole pätenyt. Esimerkiksi hiljattain sain sydänkohtauksen. Harmitti ja harmittaa kun en kuollut siihen. Ainoa lohtu on että ehkä se tulee vielä uudestaankin. Mieluiten tällä kertaa silloin kun olen ihan yksin. En ole AP.
MINÄ EN JAKSA MINÄ EN JAKSA!!!! TÄmä maailma saa palaa hlvetin liekeissä!!! Minä olen täysi paska minä en jaksa jaksa!!!!! Kaikki menee sekaisin minä en jaksa siis mikään ei onnistu minulla ei ole enää mitään kykyä ja toimintoa mihinkään kaikki rikki minä haluan kuolla!!!!!! ap
Jumala voi auttaa sinua ja rakastaa jokaista ihmistä.
Oikea on Luoja, joka on tehnyt kaiken.Hän ilmoittaa millainen on ja mitä tapahtuu, Raamatussa.Taivaassa on kaikki ,mitä tarvitaan, mitä ei voi edes kuvitella. On ilmoitettu myös miten sinne pääsee.