Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1389)

Vierailija
61/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hlvetti oikeasti minä olen ruma paska niin ulkoa kuin sisältä!! Jos puhun jollekin jotain se varmasti ajattelee "pitäisi nyt tuokin turpansa kiinni" ja kaikki jotka kävelee vastaan tai näkee minut ajattelee "hyi hlvetti miten ruma ja paska olio"

Järkyttävää miten minä olen voinnut syntyä tänne, minun ei pitäisi edes olla olemassa täällä!! ap

Vierailija
62/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ainakin olet kovin nihilisti itsesi suhteen, se on mielenkiintoista! voisi sanoa, että nykypäivän minäminäilmapiirissa sinulla ei ole todellakaan noussut oma tärkeytesi hattuun vaan suhtaudut itseesi hyvin .. skeptisesti. ehkä voisit hieman höllätä kravattia itsesi suhteen ja opetella olemaan myötätuntoinen itseäsi kohtaan? osaisitkohan?

Minä en ole tärkeä missään muodossa, pahimman laatuiset rikollisetkin ovat minua tärkeämpiä!! Minä en ole mitään, en yhtikäs mitään!!

Minulla ei ole mitään myötätuntoa itseäni kohtaan, EI YHTÄÄN!!! EI MINKÄÄNLAISTA EMPATIAA!!! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetahan jaksella 

Vierailija
64/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ainakin olet kovin nihilisti itsesi suhteen, se on mielenkiintoista! voisi sanoa, että nykypäivän minäminäilmapiirissa sinulla ei ole todellakaan noussut oma tärkeytesi hattuun vaan suhtaudut itseesi hyvin .. skeptisesti. ehkä voisit hieman höllätä kravattia itsesi suhteen ja opetella olemaan myötätuntoinen itseäsi kohtaan? osaisitkohan?

Minä en ole tärkeä missään muodossa, pahimman laatuiset rikollisetkin ovat minua tärkeämpiä!! Minä en ole mitään, en yhtikäs mitään!!

Minulla ei ole mitään myötätuntoa itseäni kohtaan, EI YHTÄÄN!!! EI MINKÄÄNLAISTA EMPATIAA!!! ap

oletko kokenut rakkautta ? onko sinua halattu? jos on ,etkö muista miten kivalta se tuntui? jos ei ,etkö ole utelias kokemaan miltä se jonkun kanssa tuntuu?

Vierailija
65/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei haluaisi.      Mutta vain vahvimmat pääsevät ja heikot joutuvat kitumaan.

Vierailija
66/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko kokenut rakkautta ? onko sinua halattu? jos on ,etkö muista miten kivalta se tuntui? jos ei ,etkö ole utelias kokemaan miltä se jonkun kanssa tuntuu?

En. En muista milloin viimeksi, joku sukulainen. Ei ne tunnu miltään. Vastakkaisen sukupuolen kanssa joka ei ole sukulainen en muista milloin olen halannut ja varmasti tämä toinen on vihannut tätä tilannetta ja itse olen niin autisti etten osaa mitään. ap

Vierailija
67/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sitten olen järkyttävän ruma paska ja typerä idiootti!!! ap

Vierailija
68/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap. Lopeta toi itses haukkuminen. Menee jo ihan yli äyräiden

Hanki jostain ne lämöisemmät lenkkarit ja ala käydä lenkillä.

Parempia vointeja.

Vierailija
69/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä vaikuta yhtään idiootilta, kun osaat tännekin ihan hyvin ja selkeästi kirjoittaa.

Autistiset ihmiset on usein vähän liian mustavalkoisia ja ehdottomia. Siksi olet niin jyrkkä itseäsi kohtaan.

Vierailija
70/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vakavalta masennukselta.

Vierailija
71/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vetää hiljaseks, tuollainen negatiivisuus. Haluatko Ap sääliä viesteilläsi vai mitä? Koska olemme yrittäneet sinua tsempata ja puhua järkeä, antaa vinkkejä miten itse olemme masennuksesta nousseet, mutta mikään ei tunnu sinulle kolahtavan.

Nyt taisin keksiä mistä kenkä puristaa, olet naista vailla. Oletko yrittänyt löytää tyttöystävää ilmoituksella esim? Vinkkinä sanon että pidä turpasi kiinni sitten noista itseviha höpötyksistäsi, muuten ei flaksi käy. Ethän halua, että sinua pelätään, koska tuollainen negatiivisuus on jo pelottavaa ja säikyttää tiehensä. 🤫😉

Vierailija
72/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä terapia auttaisi sinua? jokaisen pitää löytää asioita joista tykkää itsestään muuten käy elämä rankaksi. ja jokaisessa niitä on erityisesti varmasti sinussakin on ap.sinulla on lupa tykätä itsestäsi. muistahan se. sinulla on myös lupa opetella rakastamaan itseäsi, ja sitä kautta hitaasti mutta varmasti alat hakea myös rakkautta elämääsi.

sitä me kaikki haluamme, tarvitsemme ja etsimme. se on normaalia. et siis ole yksin sen asian kanssa. jokaisella on omanlainen polkunsa

Vierailija
73/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin jos olisin terve ja pystyisi edes nukkumaan yskältä muuten kuin päissään niin että olen kohta alkoholisti. Tämä on koronaa.

Vierailija
74/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustulo kaikille olisi hyvä tatkaisu, myös sinulle. Ei tarvitse Kelan kanssa tapella.

Jotenkin tuntuu siltä, että olet väsynyt asiomaaan Kelan kanssa, ja et ole ainoa.

Kelassa on paljon epäinhimillistä toimintaa. Sairaita ei päästetä eläkkeelle ,vaan pakotetaan ns. kuntouttavaan toimintaan 9 e päiväpalkalla. Huoh!

Vika on tässä yhteyskunnassa. Laiskuutta se ei ole, jos ei saa töitä. Moni yliopiston käynytkin menee siistijäksii, kun ei edes haastatteleen pääse.

Koeta päästä syyttelemästä itseäsi. Jos semmoinen tulee mieleen, laita se ajatus pois, siirrät sen vaikka laatikkoon ja lukko kiinni.

Tee itsellesi uusi mietelause, vaikka ,olen onnellinen juuri nyt ja toistele sitä.

Voit huomata, että se vaikuttaa myönteisesti. Voimia ja hyviä ulkoilmoja sinulle. Raikas ilma tekee ihmeitä.

Vierailija
75/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia paljon kaikille tähän ketjuun, etenkin heille joilla on vaikeaa. Olette / olemme selviytyjiä! 

tuo on hyvä neuvo tuo oma positiivinen mietelause, sellainen joka rauhoittaa ja tuo hyvää oloa. vaikkapa " olen turvassa ja minulla on oikeus voida hyvin" palauta mieleen se kun alkaa nuo itsesyytökset puhua. sinä voit päättää miten puhut itsellesi . itsekritiikkikin on tärkeää ,mutta itseruoskinta taas ei.

ja vielä lopuksi, olet todella urhea ja rohkea kun ilmaiset synkkiäkin mietteitäsi, ja olet rehellinen niissä. se varmasti tekee sulla hyvää ja auttaa taas eteenpäin, huomiseen - tulevaisuuteen.

Vierailija
76/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hlvetti oikeasti minä olen ruma paska niin ulkoa kuin sisältä!! Jos puhun jollekin jotain se varmasti ajattelee "pitäisi nyt tuokin turpansa kiinni" ja kaikki jotka kävelee vastaan tai näkee minut ajattelee "hyi hlvetti miten ruma ja paska olio"

Järkyttävää miten minä olen voinnut syntyä tänne, minun ei pitäisi edes olla olemassa täällä!! ap

Jumalalle jokainen kelpaa sellaisena kuin on. Ole ihan rauhassa. Sinulla on elämä. Juttele vain ihmisille, vaikka ajattelisivat mitä. Sinulla on oikeus jutella.

Vierailija
77/1389 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Kuulostaa todella kurjalta tuo sinun olosi tällä hetkellä. Ja samalla niin kovin tutulta. Minä myös välillä koen olevani ihan täysi paska.

Onko sinulla olo jatkuvasti tuon kaltainen vai koetko välillä olevasi ihan ok? Minulla onneksi nuo "olen paska" -olot menevät aina jossain vaiheessa ohi, jonka jälkeen saatan jopa pitää itsestäni. Silloin kuitenkin, kun tuollainen olo tulee, niin se itseviha on niin syvää, että ei voi kuvitellakaan, että on koskaan voinut pitää itsestään tai koskaan tulevaisuudessakaan voisi pitää itsestään. Sitä haluaisi vain täältä pois, että se hirveä olo loppuisi. Ja sillä hetkellä kaikki yritykset olla myötätuntoinen itselleen ja esim. yritykset miettiä miten voisi pitää itsestä hyvää huolta saavat sen itsevihan vain kasvamaan entisestään. Eli aika karsea tilanne ja on tosi vaikea päästä itse tuosta kierteestä irti.

Jos sinusta joskus tuntuu, että et kestä enää pahaa oloasi niin sinne Kriisipuhelimeen kannattaa yrittää soittaa. Voi tosiaan joutua yrittämään useammakin kerran varsinkin ilta-aikoina, mutta jos jaksaa riittävän useasti yrittää niin kyllä sieltä yleensä lopulta vastataan. Se, että saa puhua jonkun kanssa ja saa kerrottua miltä ihan oikeasti tuntuu, voi auttaa saamaan olon paremmaksi. Varsinkin silloin, jos on itsetuhoisia ajatuksia, niin puhuminen jonkun kanssa voi saada taas aivot toimimaan normaalisti ja sen jälkeen on helpompi nähdä asiat vähän laajemmin kuin silloin, kun henkinen tuska on kaventanut ajattelun pelkästään siihen, että miten tämän tuskan saa loppumaan.

Sille, että sinulla ja minulla on taipumuksena haukkua itseämme ja pitää itseämme huonona on olemassa joku syy menneisyydessä. Itsensä sättiminen on silloin joskus ehkä ollut ainoa keino selvitä elämässä eteenpäin. Itseä ei kannata syyttää siitä, että on joskus, ehkä lapsena, joutunut turvautumaan näin itseä kohtaan julmaan selviytymiskeinoon. Se on ollut tarpeen silloin, mutta nyt se on käynyt tarpeettomaksi ja aiheuttaa lähinnä haittaa ja nyt voi yrittää opetella muita keinoja selviytyä kuin itsensä haukkuminen. Helppoa se ei ole, koska vanhat tavat ovat niin tiukassa ja sitä niin uskoo niihin ajatuksiin, joita on toistellut itselleen niin pitkään. Ne kuitenkin ovat vain ajatuksia ja kaikki ajatukset eivät ole totta vaikka ne kuinka siltä tuntuisivat. Alku kuitenkin on jo se, että tunnistaa, että ajattelen näin. Siitä voi pikku hiljaa päästä eteenpäin kyseenalaistamaan sen, että onko tämä ajatus totta vai ei.

Se mitä tässä yritän sanoa on, että et ole ainoa, josta tuntuu, että sitä on ihan paska. Ja että tällaiset ajatukset eivät oikeasti ole totta vaikka ne siltä tuntuvat. Ja että sitä voi oikeasti oppia ajattelemaan itsestään tosin. Ja apua kannattaa hakea, jos tuntuu, että omat keinot eivät riitä.

Vierailija
78/1389 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalalle jokainen kelpaa sellaisena kuin on. Ole ihan rauhassa. Sinulla on elämä. Juttele vain ihmisille, vaikka ajattelisivat mitä. Sinulla on oikeus jutella.

Okei puhutaas tämä nyt läpi et mitä tuo nyt tarkoittaa että "jumalalle jokainen kelpaa sellaisena kuin on" Niinkuin mitä se minua tässä tilanteessa hyödyttää mitenkään varsinkaan kun en kuulu kirkkoon enkä usko jumalaan ja lähinnä mitä uskon että tämä universumi, multiuniversumit, eri todellisuudet jne on EHKÄ joidenkin mitä lienevätkään simulaatio eikä ihminen heille merkkaa mitään, kunhan ihmettelevät mitä tässä simulaatiossa tapahtuu.

Jos nyt sitten tuo jumala sitten on olemassa niin mikä hyöty siitä on? Ja mikä jumala on se oikea kun niitä on aika monta ja jokaisen nimeen on tehty aika järkyttävää touhua tuhansien vuosien aikana. Jos kuolee niin pääseekö sitten omaan mieleiseen "taivaaseen" jossa saa aikojen loppuun asti toteuttaa kaikki ne asiat mitkä tässä nykyelämässä jäivät tapahtumatta ym. vai joutuuko siihen perinteiseen ikuiseen kuoroon laulamaan ylistyslauluja hamaan loppuun asti, siinä ainakin hajoaisi pää.

Saako siellä taivaassa kaikki minkä haluaa eli tyttöystävän, kunnon pelikoneen ja kaikki peli, hienot autot, traktorit ja kaikkea muuta kivaa mitä tässä maailmassa ei saa kun on vammainen rahaton autistinen idiootti joka ei kykene töihin joista saisi rahaa näihin ynnä muihin asioihin.

Muutakin piti tähän kirjoittaa mutta pitää mennä suihkuun niin palaan asiaan myöhemmin jaksan ja ajatus alkoi taas katkeilla, aivot alkaa olla aika rikki jo tässä vaiheessa.

Tällainen aivopieru nyt tähän väliin. ap

Vierailija
79/1389 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin vammainen paska että mitä minä täällä maailmassa oikein teen ja miksi olen täällä??? Siis jos on tällainen vammainen idiootti autisti asperger joka ei osaa mitään ja jolla on niin rajoittuneet kiinnostuksen kohteet joita ei enää koskaan pääse kokemaan kun on työkyvytön paska että mikä järki täällä on elää????!!!

Esim. jos vaikka haluaisi tällaisen:

https://www.turunkonekeskus.fi/tuotteet/massey-ferguson/mallisto/trakto…

Miten työtön työkyvytön paska tuollaisen voi saada??? Ja jos mennään maan tasalle niin minä en saisi edes 20 vuotta käytettyä massikkaa enkä edes 50 vuotta vanhaa 135:sta joka maksaa jotain muutaman tonnin.

Sitten ei ole rahaa edes käytettyyn Opeliin tai rahaa ylläpitää, stana.

Tuollainenkin esim olisi kiva:

https://www.nettiauto.com/opel/insignia/12392026

Ja miksi tuollainen koska neliveto hauskempi kuin etuveto ja takaveto opelit alkaa käydä vähiin ja osiakaan tuskin pian saa mistään. Lisäksi jäljellä olevat Omegat jos tehoja haluaa ovat V6:sia ja automaatteja joten verot niissä ovat järkyttävät, no onhan niitä nelipyttyisiäkin mutta meh, tarvii ääntä ja tehoa.

Sitten kun puhutaan pelaamisesta niin miten minä saisin uuden pelikoneen jolla pyörisi uudet pelit ja uudet siksi koska vanhoja ei pelaa kukaan enää, uudet pelikoneet maksaa sen 1000-2000e vähintään jos haluaa pelien pyörivän edes säädyllisesti koska nykypelit vaatii ihan järjettömästi tehoja pyöriäkseen kunnolla.

Ja mitä minä traktorilla tekisin joku varmaan kysyy no vaikka mitä kun ottaa kaikki työkoneet mukaan. Maatilalla varttunut ja jollain ihmeellä saannut maatalousalan koulutuksen suoritettua vaikka pää oli jo valmiiksi paskana. No koulunumerot oli peruskoulussa ja ammattikoulussa paskoja ja kaikenlisäksi olen 90 prosenttia unohtanut oppimastani siellä että en edes pysty tuolla alalla työskentelemään ja lisäksi tämä autismi haittaa työelämässä toimimista pahasti ja nythän minä olen työkyvytön kun yritin siinä sinnitellä ja lopulta palkintona ei tullut kuin vakava masennus, ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö, sekamuotoinen persoonallisuushäiriö ym. paskaa en minä edes tiedä mitä kaikkea paskaa minun päässä on varmasti minusta saa irti miljoona eri diagnoosia.

Vttu tässä kirjoittelussa ei taaskaan ollut mitään järkeä!!!

Ja olen yrittänyt soittaa kriisipuhelimeen, VARATTU! AINA!

Näettekö millaista sontatekstiä tässäkin taas syntyy kun on tällainen hullu! Oikeasti tässä ei ole missään mitään järkeä.

Tässäkin kun katsoo tontilta ympärilleen niin naapureita mitä tässä on tai kylällä on niin kaikilla on ELÄMÄ! MINULLA EI OLE!! MINÄ OLEN PASKA!!

Kaikilla on työt, harrastukset, kavereita, suhteet, rahaa jne. ja nekin jotka eläkkeellä on elämä ja menot ja huvit, minä istun koneella kirjoitan tänne!!! OLEN SÄÄLITTÄVÄ ROMULÄJÄ!!!

Olipa taas sontaa kirjoitettuna. ap

Vierailija
80/1389 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule moni ei osaa kirjoittaa noin selvästi ja hyvin .Ettet osaisi on sinun vääristyneitä ajatuksia.