Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Hei, miten nyt jakselet? Ammattiapua vailla oot selkeästi. Muista että täällä sinulla on jonkinlainen tukijoukko tsemppaamassa. Älä tee mitään epätoivoista! Asutko maaseudulla?
Vierailija kirjoitti:
Hei, miten nyt jakselet? Ammattiapua vailla oot selkeästi. Muista että täällä sinulla on jonkinlainen tukijoukko tsemppaamassa. Älä tee mitään epätoivoista! Asutko maaseudulla?
No vasta tuossa puoli tuntia sitten herännyt tai oikeastaan jo 8 soinnut herätys mutta siinä menee se 1-1,5 tuntia ennenkuin pääsee ylös, tosin nukkumaan menin vasta siinä puoli yksi yöllä. Miksi niin myöhään no eipä oikein mitään syytä ja kun eipä aamullakaan kiire mihinkään niin miksi herätä aikaisemmin. Vielä on osin unessa niin aivot sellaisessa ei mitään tilassa joten ei tällä hetkellä mitään ajatusta suuntaan tai toiseen. Asun maalla. ap
Tarvitsisit seuraa: diakoniapiiri tai muut seurakunnan tilaisuudet, esim. jos teillä on seurakunnan ruokajakoa. Siellä voi olla muitakin yksinäisiä.
Asutko vuokralla? Jos menisit vapaaehtoisesti sairaalaan, he voisivat todeta, että hoitokoti olisi seuraava väliaikainen ponnahduslauta takaisin elämään. Tämä vaihtoehto ei ole ehkä hyvä, jos joutuisit myymään kotisi.
Miltä nämä vaihtoehdot kuulostavat?
Kun menet psyk. sairaanhoitajan vastaanotolle, kirjoita kotona vaikka paperille, että sinulla on vakavia itsetuhoisia ajatuksia ja anna paperi hänelle. Niin se ei jää sanomatta.
Älä tee itsellesi mitään pahaa. Kuoleman jälkeen olo vain pahenee, jos ei ole rakkaussuhdetta Jeesukseen.
Jumala on luonut jokaisen ihmisen yhteyteensä. Toivon, että alkaisit miettiä tätä mahdollisuutta.
Joka tapauksessa ansaitset ja tarvitset saada apua.
Ap en lukenut koko ketjua
Sinulla ei ole mitään menetettävää.
Yritä saada mielialalääkitys ja nukahtamislääkkeet.
Mee postille paketinkääntäjäksi tai varastohommiin.
SÄÄSTä, SÄÄSTÄ, SÄÄSTÄ.
Kun tilillä on 8000 mieti mitä haluat elämältä.
työpaikka=kouluun haku
matka etelään=thaimaassa syö ja yöpyy noin 80 egel päivä hyvin.
TAI
Luo avatar nettiin=voit näyttää miltä haluat
Tutustu nettipelin kautta uuteen puolisoosi, joka on yhtä ruma kuin sinä
ja TZEMPPPPPiiiii!!"
Ap
Kuullostaa siltä että sinulla ei ole mitään menetettävää.
Mene paikallisen imaamin luo ja pyydä koraani lainaan.
Imaami myös juttelee mielellään kanssasi.
elämän tarkoitus voi olla muutakin kuin työ ja loma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin samanlaisia tuntemuksia AP:n kanssa. Tuntuu siltä, että ei minun olisi koskaan pitänyt syntyäkään. Elämä on niin tyhjää ja merkityksetöntä töiden ulkopuolella. Ei ole ystäviä, ei kumppania, ei oikein harrastuksetkaan enää aiheuta niitä samoja ilon tunteita kuin ennen. Kaikki päivät ovat vaan samaa harmaata paskaa vailla ilon häivähdystäkään, ei mitään onnistumisen tunteita. Alkoholi on tullut nyt kuvioihin mukaan, ja se saa jotenkin pään kestämään kun vetää itseltään filmin poikki, että ei tarvitse olla hereillä ja kärsiä tätä paskaa. Krapulat ovat myös ihan hyvä tapa kiduttaa itseään. Kännääminen on vaan valitettavan kallista puuhaa.
Kovasti sitä miettii, että miksi olen sellainen kuin olen. Miksi en voisi olla mukava ja hyvä ihminen, jonka seura olisi haluttua.
Terveisin Naispelko28
Ole paha
Voit tutustua pahuuteen NETFLIXIN squidgame ja rikossarjoja katsomalla.
Esimerkiksi Katiska jutun päätekijät ovat pahoja.
Isi s järjestön jäsenet ovat pahoja.
Kuinka paha sinä voisit olla?
Miksi en voisi olla mukava ja hyvä ihminen, jonka seura olisi haluttua.
Terveisin Naispelko28
Vihaan elämää! Se on tehty ainoastaan terveille ja älykkäille, minä tyhmänä vammaisena työkyvyttömänä mielisairaana autistina täällä pärjää enää ollenkaan!
ap
Onneksi vihasi on laimeaa kuin paukku paikallisessa alepubissa.
Vihainen kirjoitti:
Vihaan elämää! Se on tehty ainoastaan terveille ja älykkäille, minä tyhmänä vammaisena työkyvyttömänä mielisairaana autistina täällä pärjää enää ollenkaan!
ap
Olivatko vanhempasi
työkyvyttömiä
autistisia
vammaisia
mielisairaita
autistisia?
Käytkö ap suihkussa..vai onko saippua loppu?
Ap, onko sulla hoitokontaktia johonkin?
Vttu että minä olen täysi paska, totaalisen vammainen autistinen idiootti! Riittää että käy kaupassa tai menee ulos kävelemään niin tajuaa että on täysi paska!
Kaikki ihmiset katsoo minua ajattelee takuuvarmasti että "vttu tuossa menee täysi idiootti" ja että "menisi ja lopettaisi itsensä ettei häiritsisi meitä" Tätä samaa ajattelee koko yhteiskunta ja maailma!!
Peiliin kun katsoo niin siinä näkyy vaan yksi totaalisen ruma idiootti paska!!!
Vihaan itseäni ja tätä maailmaa!!! Olisi edes rikas niin ei tarvitsisi tapella kelan ja laskujen kanssa kokoajan ja yksinäisyyskin olisi parempi rikkaana kuin köyhänä, rikkaana olisi myös kiinnostavampi, nyky-minä on yhtä kiinnostava kuin kasa paskaa.
Ei voi edes tehdä mitään itseä kiinnostavaa kun ei ole rahaa ja uskokaa jo että itsensä pakottaminen tekemään jotain ilmaista jne. mikä ei itseä kiinnosta ollenkaan olisi sama jos ihminen pakotettaisiin suhteeseen ihmisen kanssa josta ei pidä ollenkaan.
Olen 1000% paska. ap
Vierailija kirjoitti:
Vttu että minä olen täysi paska, totaalisen vammainen autistinen idiootti! Riittää että käy kaupassa tai menee ulos kävelemään niin tajuaa että on täysi paska!
Kaikki ihmiset katsoo minua ajattelee takuuvarmasti että "vttu tuossa menee täysi idiootti" ja että "menisi ja lopettaisi itsensä ettei häiritsisi meitä" Tätä samaa ajattelee koko yhteiskunta ja maailma!!
Vihaan itseäni ja tätä maailmaa!!! Olisi edes rikas niin ei tarvitsisi tapella kelan ja laskujen kanssa kokoajan ja yksinäisyyskin olisi parempi rikkaana kuin köyhänä, rikkaana olisi myös kiinnostavampi, nyky-minä on yhtä kiinnostava kuin kasa paskaa.
Ei voi edes tehdä mitään itseä kiinnostavaa kun ei ole rahaa ja uskokaa jo että itsensä pakottaminen tekemään jotain ilmaista jne. mikä ei itseä kiinnosta ollenkaan olisi sama jos ihminen pakotettaisiin suhteeseen ihmisen kanssa josta ei pidä ollenkaan.
Olen 1000% paska. ap
Ala kävelemään suoraan, älä väistä ihmisiä.
sinulla on enemmän valtaa kuin luulet
Kaikki väistävät:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 1000% paska. ap
Ala kävelemään suoraan, älä väistä ihmisiä.
sinulla on enemmän valtaa kuin luulet
Kaikki väistävät:)
Riittää että käy kaupassa tai menee ulos kävelemään niin tajuaa että on täysi paska!
Uskotko jumalaan ap?
Nyt ehkä kantsis alkaa uskoa..
Koittelee..vaan ei hylkää herra
Ap, olet tärkeä ja arvokas ihminen. Elämässä on asioita, joita voi muuttaa ja asioita, joita ei voi muuttaa. Mitä asioita sinun olisi mahdollista muuttaa elämässäsi? Minkä pitäisi olla toisin, jotta voisit olla tyytyväisempi elämään? Voisitko muuttaa vaikka lähemmäksi kaupunkia? Kaupungissa on enemmän mahdollisuuksia, on harrastuksia ja ihmisiä. Voisitko yrittää tutustua ihmisiin vaikkapa netissä? Voisitko lähteä mukaan johonkin toimintaan, vaikkapa seurakuntaan tai johonkin järjestötoimintaan? Jos et ole vielä hoidon piirissä, niin on erittäin tärkeää hakeutua hoidon piiriin, jotta saat keskusteluapua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopeta jo tuo valitus! Tiedätkö. että sinun kaltaisia on paljon muitakin kuin sinä. Et ole ainut jolla menee huonosti, tuhansilla ihmisillä menee huonosti juuri nyt. Mutta arvaa mitä, eivät he mieti itsensä tai maailman tuhoamista. He etsivät keinoja selviytyä, ammattiapua tms. MIkset sinäkin? Minäkin haluaisin auttaa sinua, vaikka olen tuntematon sinulle. Voisin vaikka tulla juttelemaan sinun luokse, jos olisit lähellä.
Olet ihana ihminen.
Ap on vain kaiken avun ulkopuolella.
Hänen tulisi ensin hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
Kun on pohjalla matka käy vain ylöspäin.
Mutta ensin pitää nollata.
sitten pitää tehdä suunnitelma.
Sitten edes yrittää..
Edes yHDEN kerran.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee itsellesi mitään pahaa. Kuoleman jälkeen olo vain pahenee, jos ei ole rakkaussuhdetta Jeesukseen.
Jumala on luonut jokaisen ihmisen yhteyteensä. Toivon, että alkaisit miettiä tätä mahdollisuutta.
Joka tapauksessa ansaitset ja tarvitset saada apua.
Olen ateisti.
Kuoleman jälkeen madot syö ruumiini.
Kuolema palauttaa ruumiini luonnon kiertokulkuun.
Ei olo siitä pahene..se on normaalia.
Ei kai poliisi tule, jos vapaaehtoisesti menet lanssin. Voiko sen tilata esim. Psyk. sairaanhoitajan vastaanotolle?
Hyvää yötä nyt. Soita uudestaan kriisipuhelimeen jos tarvitset.