Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1389)

Vierailija
201/1389 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa laittaa rikkoutuneeseen ihoon  hunajaa.

Hunaja sisältää parantavaa ainetta ja on antibakteerista. 1 viikko joka päivä  alkuun.

Toinen halpa on  omenaviinietikka ruokakaupasta. (n. 2-3 e)

Laimenna sitä vedellä puolet ja sivele ihoon ,niin se parantaa.

Sitä on hyvä myös käyttää suuvetenä ,niin se parantaa. 1 viikko joka päivä.

Ei tarvitse aina jotain apteekin tuotteita.,kun nää lääkkeet sitten aiheuttaa taas kuvaamaasi ongelmaa.

3 vaihtoehto on kylmäpuristettu kookosöljy samaan tarkoitukseen ja myös ravintoon.

Kaikki lisäongelmat on niin typeriä ,mutta kokeile näitä.

Minä olen niin tyhmä etten muista tai osaa näitä ja nytkin muutama asia taas tullut huomattua mitä vuosia tullut tehtyä väärin ja tekisi oikeasti mieli vain lopettaa itsensä kun on niin stanan tyhmä paska!!! Jos olisin elänyt kivikaudella niin varmasti minut olisi pudotettu kalliolta alas koska olisin rasite heimolle ja varmasti vielä sata vuotta sitten minut olisi viety saunan taakse kun ei tällaista vammaista ääliöitä olisi ollut järkeä pitää hengissä eikä ole nytkään vaikka kauniisti puhutaan että kaikilla on ihmisarvo niin ei ole, ainakaan minulla!!!

Olen täysin tyhmä vammainen autistinen jälkeenjäännyt idiootti!!! ap

Vierailija
202/1389 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo itsesi sättiminen! Sinulla on ihmisarvo niinkuin muillakin! Oletko nähnyt ikinä oikeasti vaikeasti vammaista? Sellaista jota joudutaan ruokkimaan ja vaihtamaan vaipat? Sinulla on sentään kädet, millä syödä ja jalat millä kävellä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1389 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)))   Mikä olisi helpoin.

hunajasta saat lisäravintoa joka auttaa mieleen.

Osta ruokakaupasta omenaviinietikkaa 3 e (rajamäki)

laita 1dl omenaviinietikkaa ja 1dl vettä  ,sillä voi hoitaa vahingoittunutta ihoa.

Ymmärrän että kuormitettuna ei jaksa.

Vierailija
204/1389 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ostat vaan kaupasta sinkkivoidetta. Se korjaa rikkoutunutta ihoa ja mm. palovammoja.

Vierailija
205/1389 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lopettamaan itseni haukkumista, itsetuntoni on niin negatiivisen puolella. Pienestäkin asiasta alan haukkumaan itseäni. Vihaan myös itseäni todella paljon. ap

Vierailija
206/1389 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty lopettamaan itseni haukkumista, itsetuntoni on niin negatiivisen puolella. Pienestäkin asiasta alan haukkumaan itseäni. Vihaan myös itseäni todella paljon. ap

Sinun mieli valehtelee ja ympäristötekijät. Sinun ulkopuolelta on sanoma rakastetusta ,hyväksytystä, toivotusta ja autetusta. Toivosta ja tulevaisuudesta.

Itseviha kuormittaa paljon.

Vierailija
207/1389 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, joudutat prosessia hakemalle ilmaiset tehokkaat ja turvalliset rokotteet.

Vierailija
208/1389 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, joudutat prosessia hakemalle ilmaiset tehokkaat ja turvalliset rokotteet.

Olen lukenut täältä että on jo tehnyt niin .Nyt parannellaan  mutta ei kuormiteta lisää.

Vierailija
209/1389 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit ap jossain viestissäsi, että sinulle on menneisyydessäsi tapahtunut traumaattisia asioita ja viittasit myös dissosiaatiohäiriöön. Oletko saanut niihin hoitoa? Terapiaan et ilmeisesti ole päässyt, mutta jonkinlainen hoitosuhde sinulla kuitenkin ilmeisesti on. Onko sinulle neuvottu keinoja olotilasi vakauttamiseen, esim. erilaisia maadoittumisharjoituksia ja keinoja, joiden avulla on mahdollista yrittää päästä olemaan paremmin läsnä nykyhetkessä?

Vierailija
210/1389 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsit ap jossain viestissäsi, että sinulle on menneisyydessäsi tapahtunut traumaattisia asioita ja viittasit myös dissosiaatiohäiriöön. Oletko saanut niihin hoitoa? Terapiaan et ilmeisesti ole päässyt, mutta jonkinlainen hoitosuhde sinulla kuitenkin ilmeisesti on. Onko sinulle neuvottu keinoja olotilasi vakauttamiseen, esim. erilaisia maadoittumisharjoituksia ja keinoja, joiden avulla on mahdollista yrittää päästä olemaan paremmin läsnä nykyhetkessä?

No ei minulla muuta hoitoa ole kuin tuo mt-hoitajan luona juttelulla käyminen mutta eipä se mitään hoitoa ole vaan lähinnä hidastaa etten täysin sekoa kun pääsee edes vähän juttelemaan.

Kaikenlaiset muut hoidot olisi minulle liian kalliita kun diakonistakin joudun hakemaan rahaa ruokaan kun sairaspäiväraha ei riitä eikä minulla ole autoa joten en edes pääsisi mihinkään hoitoon koska ne sijaitsee kaukana minusta. ap

Vierailija
211/1389 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAISTAKOOT TYÖELÄKEYHTIÖ PITKÄN PASKAN!!!!! HYLÄTTY HAKEMUS!!!! PERUSTELU OLEN MUKA TYÖKYKYINEN!!!! AI JAA JA NIINKUIN MILLÄ MITTARILLA????? VAIKUTANKO MINÄ TYÖKYKYISELTÄ???!!!!!

VTTU MITÄ PASKIAISIA!!!!!!

JA NYT PITÄISI SITTEN TAPELLA KELAN KANSSA JA SEHÄN TOIMII KUTEN MUUKIN ASIA TÄSSÄ YHTEISKUNNASSA ELI EI MIKÄÄN!!!!

STANA EN LÄHETÄ MITÄÄN TYÖHAKEMUSTA TAI MENE HAASTATTELUIHIN KUN SAIRASPÄIVÄRAHA JA LOMA PÄÄTTYY NOIN KUUKAUDEN PÄÄSTÄ!!!! ENNEMMIN KUOLEN KUIN LÄHDEN SIIHEN PELLEILYYN!!!!! NÄKEEHÄN TÄSTÄKIN ETTÄ MINULLA TODELLAKIN ON TYÖKYKYÄ JÄLJELLÄ!!!! MITÄ HLVETIN TYNNYRISSÄ ELÄVIÄ ROBOTTILEIMAISIMIA SIELLÄ ON TÖISSÄ TEKEMÄSSÄ NÄITÄ PÄÄTÖKSIÄ?????!!!!!

PASKAA JOULUA NÄILLE KAIKILLE TAHOILLE!!!!! AP

Vierailija
212/1389 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ EN KUULU TÄHÄN AIKAAN!!! HALUAN AJASSA TAAKSEPÄIN SINNE MINÄ KUULUN EN TÄNNE!!! TÄÄLLÄ ON PELKKÄÄ AHDISTUSTA KIPUA JA TUSKAA!!!

MINÄ OLEN IHAN IRRALLAAN TÄSTÄ MAAILMASTA SE EI TUNNU MILTÄÄN!!! OIKEASTI EI ENÄÄ MILTÄÄN KAIKKI VANHA JA MENNYT TUNTUU OIKEALTA MISSÄ OLEN OLLUT ELI PAKKO PÄÄSTÄ AJASSA TAAKSEPÄIN!!!

KUKAAN EI TAJUA!!!!! AP

Vierailija
213/1389 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ensin annettu eläkettä, vaikka en pysynyt pystyssä,enkä ilman tukea kävelemään.

Työ olisi vaatinut äänenkäyttöä ja kaikkea mihin ei pystynyt  missääntapauksessa.

Kauhistutti kyllä.

Tarkoitan että ei ole ymmärrystä aina näillä.

Älä nyt moiti itseäsi jos et ole työkykyinen,Sinun täytyy saada oikea päätös.

Eikä vaatimuksia joita ei voi täyttää.

Vierailija
214/1389 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt masennustestin lääkärin vastaanotolla? Vaikutat syvästi masentuneelta ja apua tarvitsevalta. Jos jonottaisit sinne kriisipuhelimeen ja sanoisit, että olet itsetuhoinen. Toivon ja rukoilen, että saat apua. Olet kallisarvoinen, vaikka et tiedä sitä itse.

Vierailija
215/1389 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet syvästi masentunut, sinun ei tarvitsekaan yrittää jaksaa itse kuin sen verran, että soitat 112 tai kriisipuhelin.

Vierailija
216/1389 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ensin annettu eläkettä, vaikka en pysynyt pystyssä,enkä ilman tukea kävelemään.

Työ olisi vaatinut äänenkäyttöä ja kaikkea mihin ei pystynyt  missääntapauksessa.

Kauhistutti kyllä.

Tarkoitan että ei ole ymmärrystä aina näillä.

Älä nyt moiti itseäsi jos et ole työkykyinen,Sinun täytyy saada oikea päätös.

Eikä vaatimuksia joita ei voi täyttää.

Vaikea olla moittimatta koska oppinut haukkumaan itseään kun tarpeeksi kuullut kuinka paska on jne. Jos esim töissä huudettu "ETKÖ SINÄ TAJUA" tai "MITÄ SINÄ OIKEIN TEET" niin olen jatkanut tätä itse eli haukun itseäni tyhmäksi jne. Riittävän kauan kun tätä toistettu siellä täällä niin minä olen sellainen eli tyhmä ja vammainen joka ei tajua mitään.

Tuskin tulevat mitään päätöstä muuttamaan, tulevat olemaan sitä mieltä että olen työkykyinen vaikka en ole. No jos voinhan kokeilla työtä jos uhkaavat lopettaa tuet jos en mene töihin mutta turha sitten ihmetellä heidän jos uutisissa puhutaan taas autosta rekan keulassa.

Väsyttää. Metsässä kävelykään ei tuo yhtään hyvää mieltä, päässä pyörii sielläkin ollessa kaikenlainen paska mikä maailmalta työnnetään ihmisten päähän. ap

Vierailija
217/1389 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt masennustestin lääkärin vastaanotolla? Vaikutat syvästi masentuneelta ja apua tarvitsevalta. Jos jonottaisit sinne kriisipuhelimeen ja sanoisit, että olet itsetuhoinen. Toivon ja rukoilen, että saat apua. Olet kallisarvoinen, vaikka et tiedä sitä itse.

On masennusdiagnoosit, ahdistuneisuus, paniikki ja asperger ja kaikkea muuta vielä lisäksi. 16 vuotta vähintään masentunut ja viimeiset 5 vuotta menty alaspäin ja lujaa. ap

Vierailija
218/1389 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet syvästi masentunut, sinun ei tarvitsekaan yrittää jaksaa itse kuin sen verran, että soitat 112 tai kriisipuhelin.

Soitin kriisipuhelimeen ja puhuin noin tunnin lähes taukoamatta koska päästä saatava jotain ulos mutta se ei juuri auta koska pää on hetken päästä taas täynnä, pitäisi kokoajan puhua jollekin eikä sitä kukaan jaksaisi. ap

Vierailija
219/1389 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko kriisipuhelimessa, että olet itsetuhoinen vai kuuntelivatko ne vain? Eivätkö he neuvoneet eteenpäin?

Kun sinulla on paljon ajatuksia, auttaisiko vähän, jos pitäisit päiväkirjaa?

Vierailija
220/1389 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko kriisipuhelimessa, että olet itsetuhoinen vai kuuntelivatko ne vain? Eivätkö he neuvoneet eteenpäin?

Kun sinulla on paljon ajatuksia, auttaisiko vähän, jos pitäisit päiväkirjaa?

En koska olin sillä hetkellä ja osin vieläkin epätodellisessa tilassa, onko tämä sitten sitä dissosisaatiohäiriöitä vai mikälie mutta rupesin siitä puhumaan ja selittämään miten olen irrallaan tästä todellisuusta eikä mikään tunnu oikealta jne. ja puhelu meni aspergerista ym työkyvyttömyydestä puhuessa ja kuinka sai hylätyn päätöksen eläkelaitokselta jne. ja kävi läpi elämää jne.

Minä olen joko itsetuhoisella päällä tai just epätodellisessa tilassa tai pahasti ahdistunut jne. eli olotila vaihtelee kokoajan ja jos on vaikka itsetuhoisella päällä niin silloin on aina tietysti kriisipuhelimen päivystäjät varattuja ja 112 en ala soittamaan koska en halua lanssia tai poliisia pihaan ettei naapurit näe ettei tarvitse hävetä silmiään päästä kun näkee muita ihmisiä tämän jälkeen.

ap