Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee itsellesi mitään pahaa. Kuoleman jälkeen olo vain pahenee, jos ei ole rakkaussuhdetta Jeesukseen.
Jumala on luonut jokaisen ihmisen yhteyteensä. Toivon, että alkaisit miettiä tätä mahdollisuutta.
Joka tapauksessa ansaitset ja tarvitset saada apua.
Olen ateisti.
Kuoleman jälkeen madot syö ruumiini.
Kuolema palauttaa ruumiini luonnon kiertokulkuun.
Ei olo siitä pahene..se on normaalia.
Ruumis kuolee, mutta sielu elää ikuisesti.
Tuo vihaamisen kierre tulisi katkaista. Sinulla ei ole oikeutta vihata itseäsi niin paljon. Et ole luonut itseäsi. Kirjoittaisit joka päivä ainakin sata kertaa paperille tai esim. Wordiin: olen arvokas ihminen.
Estääkö vihasi tutustumasta muihin ihmisiin? Joka paikkakunnalla on ihmisiä, jotka ovat yksinäisiä, masentuneita, sairaita, köyhiä jne. Jos tutustuisit vaikka yhteenkin ihmiseen, voisitte tehdä jotain, esim. pelata yhdessä. Et olisi niin yksin.
Jaaha joku kirjoittaa minuna tässä ketjussa eli sivun 12 klo 13.33 ja klo 13.38 kirjoitetut kommentit eivät ole minun, tosin teksti on sellaista joka 100% olisi samanlaista jos itse huonossa mielentilassa jotain tähän ketjuuni kirjoittaisin. Nyt olen vähän sellaisessa ei missään tilassa eli olo ei ole suuntaan eikä toiseen vaan aika tyhjä, kävin kävelemässä metsässä ja teillä ja sitten jäin "leikkimään" jäätyneen ojan luo eli yritin siinä pomppia jääkantta rikki ja sitten siinä oli siltarumpu niin heittelin lunta sinne ja mitä jäätä sain rikki ja ohjata vettä kulkemaan jään päällä jne. Halvat ja lapselliset huvit minulla näin 35-vuotiaana, kai nämä leikit kuuluisi ainoastaan joillekin 10-vuotiaille. ap
Tutustu kuolemanrajakokemuksiin. Toiset ovat käyneet helvetissä, toiset taivaassa. Uskon, että molemmat ovat totta. Mieti tätä?
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet tärkeä ja arvokas ihminen. Elämässä on asioita, joita voi muuttaa ja asioita, joita ei voi muuttaa. Mitä asioita sinun olisi mahdollista muuttaa elämässäsi? Minkä pitäisi olla toisin, jotta voisit olla tyytyväisempi elämään? Voisitko muuttaa vaikka lähemmäksi kaupunkia? Kaupungissa on enemmän mahdollisuuksia, on harrastuksia ja ihmisiä. Voisitko yrittää tutustua ihmisiin vaikkapa netissä? Voisitko lähteä mukaan johonkin toimintaan, vaikkapa seurakuntaan tai johonkin järjestötoimintaan? Jos et ole vielä hoidon piirissä, niin on erittäin tärkeää hakeutua hoidon piiriin, jotta saat keskusteluapua.
En tykkää kaupungista asumispaikkana että asun maalla mieluummin vaikka täällä asumisesta tehdään kokoajan katastrofaalisen kallista ja raja alkaa olla jo melkeinpä ylitetty minun kohdalla mutta mieluummin katoan kuin asun kaupungissa, maalla on mukavampi ja luonto lähellä. ap
Ap, halaus täältä ❤️ olet niin arvokas ja ainutlaatuinen ihminen, ettet tiedäkään. Sait hymyn huulille kun kerroit tuosta metsälenkistä. Haluaisin niin auttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Onko paikkakunnallasi muuta ruokajakoa kuin se diakonian apu? Jos saisit enemmän ruokaa tai säästäisit ruokamenoissa, voisit kuntoilla päivässä edes puoli tuntia. Laitatko ruokaa itse vai syötkö valmisruokia? Itse laittamalla säästää. Perunat, makaroni ja jauhot ovat edullisimpia, lisäksi tomaattimurskaa tai papuja tomaattikastikkeessa tai ketsuppia ja jauhelihaa, lihapullia, kalapuikkoja, hernekeittoa. Joskus silakkaa, sisältää hyviä rasvoja. Leipää voi leipoa itse tai ostaa kaupan halvinta ja syödä usein kaurapuuroa. Maitotuotteita. Kananmuna on hyvä. Pakastealtaan mustaherukoissa on paljon c-vitamiinia. Mandariinit ovat nyt myös halpoja.
Ruoka ei tietenkään ratkaise kaikkia ongelmia, mutta nälässä on kurja olla ja pienikin liikunta helpottaa oloa.
Kai joku työttömille tarkoitettu ruokakassiajako mutta en ole vähän aikaan siellä käynnyt. Ruokamenoissa olen säästänyt niin paljon kuin mahdollista mitä mielenterveys sallii eli tätä alemmas kuluja en laita että edes vähäinen järki pysyy päässä. Laitan ruokaa itse eli hyvin vähän valmisruokaa. En osaa leipoa siitä tulee vaan järkyttävä lopputulos, ostan kauraleipää vatsan takia ja siinä pitää katsoa sitä missä on eniten kauraa eli siinä ei voi mennä halvimman mukaan koska halvin tarkoittaa lähinnä pelkkää vehnäleipää jossa kauraa on vain nimessä, syön kaurapuuroa aamuisin ja useita mitä tuossa nyt luettelit. ap
En ole ap mutta haluaisin itsekin jo kuolla, tämä puolikuntoinen kroonisten sairauksien hallitsema elämä ei ole minkään arvoinen. Uskonnollisen vakaumukseni takia en kuitenkaan harkitse itsemurhaa. Ainakaan vielä. Toivon vaan, että Jumala armahtaa ja ottaa minut taivaaseen mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha joku kirjoittaa minuna tässä ketjussa eli sivun 12 klo 13.33 ja klo 13.38 kirjoitetut kommentit eivät ole minun, tosin teksti on sellaista joka 100% olisi samanlaista jos itse huonossa mielentilassa jotain tähän ketjuuni kirjoittaisin. Nyt olen vähän sellaisessa ei missään tilassa eli olo ei ole suuntaan eikä toiseen vaan aika tyhjä, kävin kävelemässä metsässä ja teillä ja sitten jäin "leikkimään" jäätyneen ojan luo eli yritin siinä pomppia jääkantta rikki ja sitten siinä oli siltarumpu niin heittelin lunta sinne ja mitä jäätä sain rikki ja ohjata vettä kulkemaan jään päällä jne. Halvat ja lapselliset huvit minulla näin 35-vuotiaana, kai nämä leikit kuuluisi ainoastaan joillekin 10-vuotiaille. ap
Jollain toisellakin on sitten paha olo? Kiva, että kävit metsässä ja ei yhtään haittaa, jos 35-vuotias "leikkii", se on vain positiivista. Tulin tästä iloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta haluaisin itsekin jo kuolla, tämä puolikuntoinen kroonisten sairauksien hallitsema elämä ei ole minkään arvoinen. Uskonnollisen vakaumukseni takia en kuitenkaan harkitse itsemurhaa. Ainakaan vielä. Toivon vaan, että Jumala armahtaa ja ottaa minut taivaaseen mahdollisimman pian.
Itsensä vahingoittaminen ei todellakaan ole ratkaisu mihinkään. Jokaiselle on ne päivät täällä laskettu, siis päivä vain ja hetki kerrallaan mennään.
Maailmassa on paaaljon huonosti voivia ihmisiä. Heidän puolestaan voi aina rukoilla. Jumalalla on tehtävä jokaiselle ihmiselle. Aina voi auttaa jotain, joka voi vielä huonommin. Eikä ne kauniit, terveet ja rikkaatkaan niin hyvin voi. Synnistä voi saada hetkellistä nautintoa.
Onni on olla Jumalaa lähellä. Inhimillisesti katsoen olen monella tavalla puutteenalainen ja sairauksia on myös monia, mutta kun elän Jumalan todellisuudessa, unohdan välillä kokonaan itseni. Innostun siitä, mitä mahdollisuuksia Jumalalla on minulle, paljon juurikin tuota rukoilua ja auttamista. Hyvät hengelliset kirjat ja radio-/nettiohjelmat voivat avata uusia näkökulmia.
Kiva kun on kasvisjumppasosiaalisuusvinkkejä.
Täällä vähän syvemmällä uiskellessa sain voimaa laittomasta perintöaseesta, kunnes huomasin, että hallussani olevat panokset eivät sovi po. aseeseen.
Allekirjoitin eutanasia-aloitteen, koska on ikävää ajatella, että ainoa menolippu on 7:n kerroksen parvekkeelta asfalttiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun on kasvisjumppasosiaalisuusvinkkejä.
Täällä vähän syvemmällä uiskellessa sain voimaa laittomasta perintöaseesta, kunnes huomasin, että hallussani olevat panokset eivät sovi po. aseeseen.
Allekirjoitin eutanasia-aloitteen, koska on ikävää ajatella, että ainoa menolippu on 7:n kerroksen parvekkeelta asfalttiin.
Olet arvokas. Soita sinäkin kriisipuhelimeen 09 2525 0111.
Minkälainen talo sinulla on., ap?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen talo sinulla on., ap?
No iso ja kun tässä on vielä muita rakennuksia tontilla niin nekin siinä vielä. Pienempään en vaihda ja vaikka lainaa ei paljoa ole jäljellä niin minun tuloille sekin on liikaa ja nykyisellä tahdilla maksettu pois vasta 2031. Ja koska sijainti on syrjässä ja remonttia olisi pian vailla tästä mitään saisi niin käytännössä jäisi velkaa tai nollille eikä omakotitaloja uskalla kukaan myydä koska joutuu käräjille kun tulee vikoja vastaan joista uudet omistajat valittavat. Ja mikä sitten olisi tämän vaihtoehto, joku yksiö kerrostalossa, ei kiitos en missään nimessä tai tilanteessa sellaiseen lähde, lähden maailmasta mieluummin pois.
Enkä ala tarkentamaan enempää miten tällaiseen asuntoon päätynyt mutta maailma oli erilainen vielä alkuvuodesta 2008 ja Jyrki Käteinenkin höpötti ettei jenkkilän asuntokriisi "koske Suomea" ei tietenkään joo. Kyllä minulla silloin oli työkunto ja töitä ainakin niihin hommiin missä pärjäsin mutta työkyky mennyt viime vuosina ja työtkin muutaman viime vuoden aikana vähentyneet rajusti.
Mutta aivan sama minä pidän pääni ja tästä en lähde mihinkään vaikka yritettäisiin pakottaa viranomaisvoimin. ap
Taas olen siinä tilassa etten tiedä oikein missä olen vaikka näen missä olen niin silti en koe että olen olemassa ja tämä maailma on totta. Ei tarvitse olla kuin pieni asia ja mieli hajoaa hetkessä kappaleiksi ja näkee kaiken vääränä ja epätodellisena ja mikään ei ole totta. ap
Minulla ei ole enää joulumieltä, ei ole ollut vuosiin se on hiipunut vuosien varrella vähän niinkuin kaikki muu ettei mikään enää tahdo innostaa vaan kaikki tuntuu ei miltään. Laiton jotain jouluvaloja eikä niistä tullut enää mitään mieltä vaan pelkää tyhjyyttä päässä. ap
Muuta tänne Itä-Suomeen vanhaan mummonmökkiin niin mökin uunien lämmitys, veden kantaminen kaivosta ja hengissä pysyminen talvella vie niin paljon energiaa töitä tehden että ei tule tuollaista pohdittua.
Valo on syntynyt Vapahtaja ja maailman valkeus.
Jesaja 9:5
Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Kansa, joka pimeydessä vaeltaa,
näkee suuren valkeuden;
jotka asuvat kuoleman varjon maassa,
niille loistaa valkeus.
2
Sinä lisäät kansan,
annat sille suuren ilon;
he iloitsevat sinun edessäsi,
niinkuin elonaikana iloitaan,
niinkuin saaliinjaossa riemuitaan.
3
Sillä heidän kuormansa ikeen,
heidän olkainsa vitsan
ja heidän käskijänsä sauvan sinä särjet
niinkuin Midianin päivänä;
4
ja kaikki taistelun pauhussa tallatut sotakengät
ja verellä tahratut vaipat
poltetaan ja tulella kulutetaan.
5
Sillä lapsi on meille syntynyt,
poika on meille annettu,
jonka hartioilla on herraus,
ja hänen nimensä on:
Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala,
Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
6
Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton
Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa;
Kunnia Jumalalle korkeuksissa ja maassa rauha ihmisillä joita kohtaan hänellä on hyvä tahto.
Onko paikkakunnallasi muuta ruokajakoa kuin se diakonian apu? Jos saisit enemmän ruokaa tai säästäisit ruokamenoissa, voisit kuntoilla päivässä edes puoli tuntia. Laitatko ruokaa itse vai syötkö valmisruokia? Itse laittamalla säästää. Perunat, makaroni ja jauhot ovat edullisimpia, lisäksi tomaattimurskaa tai papuja tomaattikastikkeessa tai ketsuppia ja jauhelihaa, lihapullia, kalapuikkoja, hernekeittoa. Joskus silakkaa, sisältää hyviä rasvoja. Leipää voi leipoa itse tai ostaa kaupan halvinta ja syödä usein kaurapuuroa. Maitotuotteita. Kananmuna on hyvä. Pakastealtaan mustaherukoissa on paljon c-vitamiinia. Mandariinit ovat nyt myös halpoja.
Ruoka ei tietenkään ratkaise kaikkia ongelmia, mutta nälässä on kurja olla ja pienikin liikunta helpottaa oloa.