Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt jakselet, ap? Onko sielläpäin paljon lunta?
No samanlaisia päiviä ja koska olen väsynyt en enää tänään jaksa kirjoittaa tähän sitä mitä aion. Lunta täällä on joitakin senttejä, voisi huomenna mitata niin osaisi tarkemmin sanoa. ap
Jäät vain tilastoihin ja unohdut huomenna. Suosittelen tekemään jotain aivan muuta. Avunsaanti tässä maassa taitaa olla hankalaa ja apukaan ei aina ole avuksi.
Koita aloittaa jonkinlainen harrastus ulkoile? Valokuvaus?
Sisällä kököttäminen ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Jäät vain tilastoihin ja unohdut huomenna. Suosittelen tekemään jotain aivan muuta. Avunsaanti tässä maassa taitaa olla hankalaa ja apukaan ei aina ole avuksi.
MINULLA EI OLE RAHAA ULKOILUUN KOSKA EI VARAA KUNNON KENKIIN JOTKA EIVÄT TUHOA JALKOJA!!! JA VALOKUVAUS VAATII KAMERAN MIHIN EI RAHAA!!! SISÄLLÄ KÖKÖTTÄMINEN VIE VÄHITEN RAHAA TAI KROPPA SIITÄ KÄRSII KUN LIHAKSET SURKASTUU YM. MUTTA LIIKUNNAN LISÄÄMINEN KASVATTAA KUNTOA MUTTA SILLOIN KULUU MYÖS ENEMMÄN RUOKAA JA SITÄ MYÖTEN RAHAA JA RUOKAANKIN ON RAHAT VÄHISSÄ!!! LOPPU ON LÄHELLÄ KUN EI VEIKKAUKSESTAAN TULE RAHAA VAIKKA SINNE SITÄ LAITTAA!!!
MINÄ OLEN PASKA VAMMANINEN HULLU JÄLKEENJÄÄNNYT LUUSERI!! AP
Miten päiväsi yleensä kuluvat? Mitä teet?
Minullakin oli lapsesta asti tunne, että olen väärään aikakauteen syntynyt. Tämä nykyelämä se on luonnotonta, mielisairasta ja vammaista.
Toivoin puolet nuoruudestani kuolemaa ja ajattelin itsestäni jokseenkin niinkuin sinäkin.
Toivottavasti pystyt pitämään talon. Se vaikuttaa kivalta ja paikka myös.
Minullakin vanha talo, jota ei varaa rempata, jäin yksin maksamaan isoa lainaakun mies kuoli. Ei oikein ota tuulta alleen siivet tässä elämässä.
Jos ei ole sopivaa lääkitystä löytynyt, sitä kyllä olisi hyvä vielä etsiä. Jollain tuo tuskaisuus pitäisi kuriin saada. Se vie kaikki voimat. Eri lääkeyhdistelmiä ja annostusvaihtoehtoja on lukemattomia.
Jos puhuminen ja purkaminen yhtään auttaa, niin antaa tulla vaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu kuolemanrajakokemuksiin. Toiset ovat käyneet helvetissä, toiset taivaassa. Uskon, että molemmat ovat totta. Mieti tätä?
Vaikka aloitus on ainakin ulosannista, kirjoituksen sävystä, itsensä turhasta haukkumisesta ja ruoskimisesta ja erikoisen kirjoitustapansa perusteella ja niistä tehtyjen havaintojen perusteella todennäköisimmin ennemminkin trollausta, niin ottaen silti kantaa mm. tähän edellisen kirjoittamaan viestiin:
Se Helvetti on täällä maan päällä.
Joillakin on sen verran parempaa tuuria tässä elämässä, että on hyvä perhetausta lapsuudessa, hyvät geenit, tarpeeksi älyä, turvaverkko, sosiaalisia suhteita etc.
Joitakin taas ei lykästä koskaan.
Eli ne taivas ja helvetti ovat täällä maan päällä. Kunkin olosuhteista ja tilanteesta riippuen. Ja lisäksi toiset voivat tehdä ja järjestää ne taivaat ja helvetit meille jokaiselle. Kuten suurvaltojen johtajat naurettavassa ja typerässä geopoliittisessa taistelussaan, mitä tällä hetkellä näyttävät tekevän; ja joka voi johtaa pahimmillaan vaikka 3. maailmansotaan asti.
Terv. Ei ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINULLA EI OLE RAHAA ULKOILUUN KOSKA EI VARAA KUNNON KENKIIN JOTKA EIVÄT TUHOA JALKOJA!!! JA VALOKUVAUS VAATII KAMERAN MIHIN EI RAHAA!!! SISÄLLÄ KÖKÖTTÄMINEN VIE VÄHITEN RAHAA TAI KROPPA SIITÄ KÄRSII KUN LIHAKSET SURKASTUU YM. MUTTA LIIKUNNAN LISÄÄMINEN KASVATTAA KUNTOA MUTTA SILLOIN KULUU MYÖS ENEMMÄN RUOKAA JA SITÄ MYÖTEN RAHAA JA RUOKAANKIN ON RAHAT VÄHISSÄ!!! LOPPU ON LÄHELLÄ KUN EI VEIKKAUKSESTAAN TULE RAHAA VAIKKA SINNE SITÄ LAITTAA!!!
Hittojako sinä huudat? Kirjoittaessasi isoilla kirjaimilla teet nimenomaan niin?
Mutta luulen, ei vaan uskon, että et ole, etkä kirjoita oikeasti tosissasi. Vaan trollaat.
Tee jotakin järkevämpää. Mutta lopeta tuo argumentointi huutamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hittojako sinä huudat? Kirjoittaessasi isoilla kirjaimilla teet nimenomaan niin?
Mutta luulen, ei vaan uskon, että et ole, etkä kirjoita oikeasti tosissasi. Vaan trollaat.
Tee jotakin järkevämpää. Mutta lopeta tuo argumentointi huutamalla.
Hittojako sinä tässä keskustelussa teet?
Jos on todella paha olla, tekee mieli huutaa. Mene itse muualle komentelemaan tai tekemään jotain järkevämpää, jos et viitsi ymmärtää.
Te ketkä trollia huudatte, niin onnea vaan. Älkää tukehtuko kultalusikoihinne, joita suunne ovat täynnä. Toisilla voi olla ihan oikeasti vaikeaa.
Kansalaisen hätähuuto.Miten voimme auttaa .Näitä hätähuutoja tulee joka suunnasta!
Älä hyvä ihminen laita rahaa veikkaukseen, jos ruokakin vähissä.
Taasko tämä otsikko on ylhäällä? Minä kun jo oletin, että olet "hoitanut homman".
Ei tarvi kunnon kenkiä. Laahustele vaan satunnaisiin luonnonläheisiin paikkoihin vaikka kerran päivässä. Jokapaikassa on jotain yllättävänkin kiinnostavaa kunhan saa silmät auki sumusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustu kuolemanrajakokemuksiin. Toiset ovat käyneet helvetissä, toiset taivaassa. Uskon, että molemmat ovat totta. Mieti tätä?
Vaikka aloitus on ainakin ulosannista, kirjoituksen sävystä, itsensä turhasta haukkumisesta ja ruoskimisesta ja erikoisen kirjoitustapansa perusteella ja niistä tehtyjen havaintojen perusteella todennäköisimmin ennemminkin trollausta, niin ottaen silti kantaa mm. tähän edellisen kirjoittamaan viestiin:
Se Helvetti on täällä maan päällä.
Joillakin on sen verran parempaa tuuria tässä elämässä, että on hyvä perhetausta lapsuudessa, hyvät geenit, tarpeeksi älyä, turvaverkko, sosiaalisia suhteita etc.
Joitakin taas ei lykästä koskaan.
Eli ne taivas ja helvetti ovat täällä maan päällä. Kunkin olosuhteista ja tilanteesta riippuen. Ja lisäksi toiset voivat tehdä ja järjestää ne taivaat ja helvetit meille jokaiselle. Kuten suurvaltojen johtajat naurettavassa ja typerässä geopoliittisessa taistelussaan, mitä tällä hetkellä näyttävät tekevän; ja joka voi johtaa pahimmillaan vaikka 3. maailmansotaan asti.
Terv. Ei ap.
Ei minulla ole omaa taloa tai osaketta, köyhä olen ja sairas monella tapaa, työkyvytön, yksinäinenkin. Lasken itsekin koko ajan, mihin rahat riittää. Paljon on monenlaista tuskaa sydämellä, mutta usko lohduttaa. En käperry oman itseni synkkyyteen vaan kurottaudun kohti valoa.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Kansalaisen hätähuuto.Miten voimme auttaa .Näitä hätähuutoja tulee joka suunnasta!
miten voisi auttaa?
kansa, joka pimeydessä istui,
näki suuren valkeuden,
ja jotka istuivat kuoleman maassa ja varjossa,
niille koitti valkeus".
MINÄ HUUDAN JOS MINÄ HALUAN JA NIILLE TIEDOKSI JOTKA VÄITTÄÄ RÖLLIKSI EN OLE VAAN TÄYSIN MIELISAIRAS JÄLKEENJÄÄNNYT VAMMAINEN PASKA LUUSERI IDIOOTTI JOKA OIKEASTI SAISI ****** POIS!!!!
JA SILLE TIEDOKSI JOKA KYSELEE MIKSI VIELÄ OLEN TÄÄLLÄ NO KUN JOKU STANAN HIUKKANEN KROPASSA YRITTÄÄ VIELÄ LAITTAA VASTAAN SEN KUN SAAN NUJERRETTUA NIIN PÄÄSEN LÄHTEMÄÄN TÄÄLTÄ JA NÄYTTÄVÄSTI!!!
LÄÄKKEET ON IHAN TURHIA ENÄÄ TÄSSÄ TILANTEESSA NE EI AUTA MITÄÄN OLISI SAMA JOS MAKAISI MAASSA JA PÄÄLLE KAADETTAISIIN REKKAKÄRRYLLINEN PASKAA JA MEHUPILLILLÄ PITÄISI SEN PASKAN ALTA YRITTÄÄ HENGITTÄÄ!!!
PAKOLLISET SUKULAISET JOULUNA EI JAKSAISI KUN MITÄ MINÄ IHMISTEN KANSSA JUTTELEN KUN OMA ELÄMÄ TÄYTTÄ PASKAA JA MUILLA SITÄ JA TÄTÄ JA MILJOONA KERTAA PAREMMIN MENEE KUIN MINULLA!!!
TÄYSI PASKA MINÄ OLEN!!!!
SIIVOOMINENKIN TÄYSIN TURHAA JO ENÄÄ JOTA TÄNÄÄN TEIN KOSKA EI TÄTÄ TALOA KOHTA OLE TÄLLÄ PAIKALLA ENÄÄ JOTEN MIKSI EDES SIIVOTA SITÄ???!! AP
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä otsikko on ylhäällä? Minä kun jo oletin, että olet "hoitanut homman".[/quote
Älä pilkkaa muita. Sitä ei tiedä milloin kenelläkin tulee elämässään vaikeaa. Kirjoittamalla saa pahaa oloa pois. Tähän kyseessä olevaan tekoon ei voi ketään yllyttää, vaikka miten olisi epätoivoinen.
Hlvetti että olen paska olio, ei jaksa edes keppijumppaa tehdä. Lihakset edelleen jumissa vaikka kävin hieronnassa eikä toiseen käyntiin ole varaa, lihakset ihan heikot ja paskat. Ei jaksa mitään kuntoa parantavia liikkeitä tehdä. Olen ihan täysi paska.
Haluan rahaa, se on ainut asia millä täällä maailmassa pärjää ja on merkitystä, ilman sitä ei ole mitään.
Olen täysin vammainen jälkeenjäännyt paska idiootti säälittävä autistinen luuseri. ap
Vierailija kirjoitti:
Kaapissa on köyttä, sille on vain yksi käyttötarkoitus. Myös bensaa on ja sillekin on enää yksi käyttötarkoitus. ap
Nyt ala ajattele tuollaisia! Onko sinulla vanhemmat vielä elossa?
Huonoudestasi ollaan kyllä eri mieltä Korkeinta tahoa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaapissa on köyttä, sille on vain yksi käyttötarkoitus. Myös bensaa on ja sillekin on enää yksi käyttötarkoitus. ap
Nyt ala ajattele tuollaisia! Onko sinulla vanhemmat vielä elossa?
Ei minulla ole enää mitään muuta ajateltavaa kun kaikki on pelkkää stressiä, ahdistusta ja kipua, pää on ihan hajonnut.
Toinen on elossa. ap
Miten nyt jakselet, ap? Onko sielläpäin paljon lunta?