Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1389)

Vierailija
181/1389 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on mitä se on -tai miten siihen suhtautuu minkälaista se on. Hetken me täällä ollaan, niin olis hyvä miettiä että miten tämän ajan haluaa täällä kuluttaa. Sitähän se on -ajan kuluttamista.

Ennen jos meinaat päiväsi päättää, mieti miltä se lopputulos mahtais tuntua läheisistäsi ja myöskin sitä mitä kissallesi mahtaisi tapahtua. Kuka hänestä huolehtisi?

Jokainen saa toki päättää omasta elämästään. Suosittelisin kuitenkin miettimään. Ehtiihän sitä kuolla myöhemminkin.

Ei täällä saa aikaan kulumaan mieluisasti ellei ole terve ja työssäkäyvä, sairaana ja työkyvyttömänä ja rahattomana ajankulu on yhtä tuskaa.

En mieti miltä muista tuntuisi jos täältä lähtisin. Kissan tilanne niin elämäni tehty niin hankalaksi ettei minulle sallita edes autoa kun ei ole rahaa niin kävisin viemässä sen johonkin kissataloon vaikka ja sitten poistuisin mutta ei niin ei tiedä mikä suunnitelma siihen.

Eipä tuossa sillai paljoa miettimistä ole jos elämä jatkaa tätä samaa rataa, 40 vuoden päästä olisin sata varmasti liikuntakyvytön ja sairas sekä täysin katkera elämälle et kumpi parempi, mädäntyä hitaasti olemattomiin vai lähteä kun vielä on toimintakykyinen? ap

Vierailija
182/1389 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin saada totaalisen hermoromahduksen aamulla kun heräsin ja vettä ei tullut hanasta kun jostain putket jäässä. Kävin kaikki hanat läpi ja vika oli tietyssä paikassa sen tarkemmin sanomatta joka jäätyy aina silloin tällöin kun kova pakkanen ja sitten lauhtuu, no riitti onneksi se normi minuutti kuumailmapuhaltimella puhallus ja aukesi mutta helposti minun mieli leviää kappaleiksi jos tulee vastoinkäymisiä.

Pian pitäisi myös tulla eläke/kuntoutustukihakemuksesta päätös, jos päätös kielteinen silloin ainakin sanon hyvästit tälle maailmalle. Työkkärin kirjoille en palaa koska työkyky ihan olematon ja mitään työhakemus rumbaa en edes ala suorittamaan tai haastattelua koska minun kohdallani ne ovat ihan täyttä ajan haaskausta, tällainen romuläjä saa edes 10 vuotta sitten aloittamaansa projektia päätökseen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1389 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä sano hyvästejä tälle maailmalle! Pitäähän meitä romuläjöjä olla tässä maailmassa! Eivät ne suuret ihmiset ole mitään suuria loppujen lopuksi. Heilläkin on omat vastoinkäymisensä ja murheensa!

Vierailija
184/1389 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken ja nauran täällä samaan aikaan, olen kokenut niin samanlaisia tunteita.

Voin varovasti sanoa että ymmärrän millainen olo sinulla on, minulla on myös ahdistuneisuushäiriö, masennus ja olen saanut viime aikoina useita paniikkikohtauksia ja itkukohtauksia. Vastoinkäyminen tai synkkä uutinen tai oma ajatuskela suistaa jonnekin hyvin syvälle ja pimeään. Tuntuu kuin jokin typerä usva tukkisi aistini ja ajatukseni. Kuljen sumussa, ennen iloa tuottaneet asiat eivät tunnu miltään. En koe elämää vaan seuraan sitä sivusta ja se on surullista. Ympäristö näyttää kummalliselta, epätodelliselta. Välillä miettii onko itsekään olemassa. Onko mikään edes totta. Pää tuntuu sekavalta. Sekin on tuttua että on näkymätön vastakaiselle sukupuolelle.

Tuntuu että syntymäni oli virhe. Tähdet väärässä asennossa. Olen miettinyt mikä tarkoitus on elämälläni, missään ei tunnu olevan mitään järkeä. Tuntuu että tervepäiset ihmiset, joilla menee hyvin, elävät omassa kuplassaan ja itseriittoisuudessaan. Harva jaksaa tällaista elämän kurjuutta valittavaa tyyppiä pidemmän päälle.

Elämä ei aina tunnu elämisen arvoiselta. Tämä elämä on ollut välillä niin helvetinperkeleenmoisen paskaa ettei tätä herkkä sielu pysty sietämään. Tuntuu ettei sovi tähän maailmaan, tähän todellisuuteen laisinkaan. Välillä kaikki ahdistaa ja pelkkä olemassaolo tuntuu sietämättömältä, toivon herääväni tästä painajaisesta. Kun vaan voisin olla NORMAALI! TERVE! Pakotan itseni tekemään asioita vaikka mikään ei tunnu hyvältä.

Otat hetken kerrallaan, kunnes voit sanoa että selvisit. Älä vaadi itseltäsi mitään muuta kuin sen, että edes yrität pysyä hengissä ja järjissäsi ja huolehtia terveydestäsi. Vain siksi että elämäsi on arvokas, ja kissasi vuoksi. Opettele rakastamaan itseäsi, se ei ratkaise ongelmia mutta jotta kokisit ansaitsevasi apua ja paremman elämän. Ansaitset elää hyvää elämää ilman jatkuvaa tuskaa ja huolta. Ihminen kehittyy ja kasvaa koko elämänsä ja synkistäkin ajoista on mahdollista selvitä.  On mahdollista oppia elämään, toipumaan ja tulemaan toimeen sairauksienkin kanssa. Joo, näin ainakin uskottelen itselleni pahalla hetkellä. Minäkin olen miettinyt itsemurhaa, vaikka se sotii arvojani vastaan. Mietin että olisiko parempi lähteä nyt, jos mikään ei muutu tai menee vielä huonompaan suuntaan. Sitten päätän pysyä vielä hetken täällä. Kuitenkin aivot muokkautuvat läpi elämän ja pystymme vaikuttamaan hyvinvointiimme ajatusten kautta.

Herkät ihmiset kärsivät eniten tässä maailmassa. Kaikki on niin pinnallista ja yhteiskunta tuntuu arvostavan vain tehokkaita, tuotteliaita ihmisiä. Mutta voit löytää oman tapasi elää. Mitä haluat elämältä? Maine ja materia on loppujen lopuksi vähiten tärkeää. Tärkeää on se, kuka olet, mitä sinulla vielä on jäljellä, silloinkin kun olet ihan rikki. Pidä elämänliekkisi palamassa. Niitä pieniä ilon ja onnistumisen hetkiä voi vielä tulla, silloin voi kiittää itseään että jaksoi edes sinne asti.

Olet arvokas, et ole yhtä kuin sairautesi, olet paljon, paljon enemmän. Et ole sen epäonnistuneempi kuin työkykyisetkään, sairauksia vain tulee, sille ei mahda mitään. Kirjoitat hyvää tekstiä vaikka ehkä tunnetkin että pääsi on sekaisin. Ihan samat fiilikset täällä.

Olisi tosiaan kiva elää eikä vain selvitä hengissä, ehkä se päivä koittaa vielä meillekin. Lähetän vertaistukea ja etähalin sinulle, vaikkei se mitään auttaisi.

Vierailija
185/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ainakin olet kovin nihilisti itsesi suhteen, se on mielenkiintoista! voisi sanoa, että nykypäivän minäminäilmapiirissa sinulla ei ole todellakaan noussut oma tärkeytesi hattuun vaan suhtaudut itseesi hyvin .. skeptisesti. ehkä voisit hieman höllätä kravattia itsesi suhteen ja opetella olemaan myötätuntoinen itseäsi kohtaan? osaisitkohan?

Minä en ole tärkeä missään muodossa, pahimman laatuiset rikollisetkin ovat minua tärkeämpiä!! Minä en ole mitään, en yhtikäs mitään!!

Minulla ei ole mitään myötätuntoa itseäni kohtaan, EI YHTÄÄN!!! EI MINKÄÄNLAISTA EMPATIAA!!! ap

oletko kokenut rakkautta ? onko sinua halattu? jos on ,etkö muista miten kivalta se tuntui? jos ei ,etkö ole utelias kokemaan miltä se jonkun kanssa tuntuu?

Olen eri, mutta pakko kommentoida. Se, että joku asia miellyttää sinua, ei tarkoita että se miellyttäisi muita. Itse en halua että minuun kosketaan, se kun ei tunnu kivalta. Ja vaikka pitäisin kosketuksesta, miksi kannustat kaipaamaan jotain mikä ei välttämättä ole saavutettavissa. Tiedät varsin hyvin, että kaikki eivät saa rakkautta, tai muutakaan läheisyyttä. Se, että roikkuu mielentilassa missä havitellaan kuuta taivaalta, ei ole hyväksi mielenterveydelle.

Vierailija
186/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen välillä "tieteellisiä kokeita" huvikseni, laitoin tuossa kovalla pakkasella vettä kattilaan ja rapun kaiteelle jäätymään ja kun oli jäätynyt sopivasti eli tuli jäälyhty niin kaadoin vedet pois ja sitten tiskialtaaseen kuumaa vettä ja lasken tämän jäälyhdyn siihen ja katselen kuin sulamisprosessi etenee.

Tai sitten jos talvella on paksu jäätikkö pihalla kaadan siihen kuumaa vettä katsoakseni kuinka hyvin ja nopeasti se sulattaa siihen reiän läpi ym. vastaavia kokeita.

Vttu minä vihaan itseäni ja haluan kuolla pois tänäänkin katselin kiihtyneessä mielentilassa rekkojen keuloja. Minä olen ihan stanan väsynyt ja loppuun palanut ja kulunut minä en jaksa!!!!!

Tässä elämässä ei ole mitään järkeä eikä minun puheissani koska olen täysin vammainen jälkeenjäännyt autistinen luuseri paska jonka ei olisi koskaan pitänyt syntyä tänne, minusta ei ole ollut kuin pelkkää harmia kaikille ja tälle maailmalle!!!!!

HALUAN KUOLLA POIS!!! AP

Vierailija
187/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄSYTTÄÄ TÄMÄ JATKUVA PASKA MINUN KROPPA JA MIELI EI KESTÄ TÄTÄ!!!! AP

Vierailija
188/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLISIPA JO KUOLLUT!!!! AP

Vierailija
189/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois tästä maailmasta? Pari vuotta kun odotat niin marssiin jo pääsee. Et nimittäin voi olla varma että kuolema vapauttaa sinut maan ikeestä. Päin vastoin joudut entistä lähemmäksi sitä, kun sinut oikein haudataan maan sisään.

Vierailija
190/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pois tästä maailmasta? Pari vuotta kun odotat niin marssiin jo pääsee. Et nimittäin voi olla varma että kuolema vapauttaa sinut maan ikeestä. Päin vastoin joudut entistä lähemmäksi sitä, kun sinut oikein haudataan maan sisään.

Ihan sama mihin ruumiini joutuu kuolleena, ihan sama vaikka heitätte ojaan tai teette siitä taideteoksen tai jotain kunhan minä en enää ole elossa en halua olla täällä enää!!!! ap

Vierailija
191/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä jahkaat tuota kuolemista?  Tee päätös, joko kuolet pois tai lopetat sen jahkailun asiasta. Ei se muidenkaan elämä mitään loisteliasta ole. Ehkä moni muukin jo haluaisi kuolla pois.  Ja onko sitten varma että kuolee.

Vierailija
192/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä jahkaat tuota kuolemista?  Tee päätös, joko kuolet pois tai lopetat sen jahkailun asiasta. Ei se muidenkaan elämä mitään loisteliasta ole. Ehkä moni muukin jo haluaisi kuolla pois.  Ja onko sitten varma että kuolee.

Koska olen niin sekaisin että uskon tai toivon että tyyliin kuukauden sisällä voittaisin lotossa jättipotin tai löytäisin taikalampun josta saisin rajattoman määrän toiveita. Nämä pitää hengissä vielä, joku sanoo ei tule tapahtumaan no silloin näkemiin ja riippuu myös mitä tuo työeläkeyhtiö päättää tuosta minun kuntoutustuki/eläkehakemuksesta tai mikä hemmetti sen nimi on en tiedä mitä hakemuksia minä edes enää lähetän.

MInä olEN PASKA!!

Rahaa pitää tulla ja PALJON!!! AP

Vierailija
193/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan hukassa itseni kanssa, minä en tiedä mitä täällä oikeasti teen tai mikä hlvetin tarkoitus minulla täällä on enkä yhtään taas tunnista tai tunne missä olen, mieli on taas ihan irti tästä maailmasta vaikka tässä kirjoitan niin olen irti täältä tunnetila on ihan oikosulussa.

Minulla ei ole juuri mitään paikkaa missä jauhaa ulos mitä päässä on tai onko tämä edes totta, hoitajalla kävin tällä viikolla juttelemassa ja sekin meni niin että melkein puhuin suu vaahdossa että saisi edes osan niistä päässä pyörivistä asioista pois mutta sinne edelleen jää ne samat ja ne mitä ei saannut puhuttua jatkaa pyörimistään päässä. Lisäksi tässä tulee lähes 2 kuukauden tauko ettei pääse hoitajan jutteille eli kiva joo. Kriisipuhelin on yksi mutta siellä on aina ruuhkaa.

Pian pitäisi tulla päätös tuosta hakemuksesta ja jos se hylätään minä olen ihan hukassa sen jälkeen koska ei minulla ole työkykyä ja sitten pitäisi tammikuun jälkeen palata työkkärin kirjoille ja siihen en ryhdy koska en minä ole työkykyinen mutta sairaspäivärahat loppuu silloin ja jos ei kuntoutusta/eläkettä tai mikä lie tule niin mitä sitten????? Minä en edes tahdo saada itseäni aamulla liikkeelle tai muutakaan aikaiseksi.

Ja mitä minä muka pystyisin tekemään??? Ainoat työt mistä rimaa hipoen selvinnyt parina viime vuonna on nurmikonleikkuu ja metsänistutus mutta nekin ovat vain jotain 1-2 kuukauden hommia niin ei niistä riitä mitään vaikka niihin jotenkin pystyisi. Mihinkään muuhun en pysty, no ehkä traktoria ajamaan mutta nekin taidot ovat todella ruosteessa ja siinä pitäisi myös muihin hommiin pystyä ja sietää stressiä johon minulla ei ole ollenkaan kapasiteettia, stressinsitokyky on täysin olematon.

Lisäksi minulla varmasti diagnosoimattomat adhd tai add koska minulla on hahmotus ja keskittymiskyvyissä ja tarkkaivaisuudessa todella paljon haasteita, minulla on varmaan miljoona eri diagonoisoimatonta sairautta tai ominaisuutta mitä nyt lienevät. Oppimiskyky olematon eli koulunpenkkikin täysin nou nou.

En tiedä oikeasti minä olen ihan täysin hukassa tässä maailmassa ja minä en enää oikeasti kohta varmasti tajua tai tunnista mitään koska aivot ovat niin kovan stressin ja paineen alla että ne oikeasti kohta kärvähtävät ja silloin minusta tulee varmaan yksi vihannes jollekin osastolle tuijoittamaan seinää, ennemmin menen narun jatkoksi kuin joudun osastolle oli syy mikä tahansa.

Tämän kirjoittaminenkin ottaa voimille. Ottaa voimille esittää normaalia, ottaa voimille edes elää täällä. Eihän tässä ole enää mitään järkeä. Miksei kukaan tunnistanut näitä minun oireilujani jo lapsuudessa, olisi sekin auttanut paljoa ettei olisi tarvinnut päätä hakata seinään yli 20 vuotta ennenkuin selvisi että ai joo enhän minä olekaan normaali vaan täynnä vikoja. Eli yli 20 vuotta mennyt hukkaan, kiitos vaan. Eihän sinä aikana onnistunut muuta kuin tuhoamaan mielenterveytensä.

Ei jaksa. ap

Vierailija
194/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen kuitenkin että koska olet Luojan rakastettu ja sinulla on tarkoitus ainutlaatuisena, niin elämäsi voi muuttua parempaan .

Rukoilen sitä, kun sinulla on niin paljon sressitekijöitä.

Vierailija
195/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaisiko jos vetäisi rauhoittavia ja alkoholia yhtäaikaa? Alkoholia vaan ei ole kun ei pääse kauppaan useaan päivään. Mitähän siitä seuraisi? Tuskin pahemaa mitä nyt olo on. ap

Vierailija
196/1389 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen kuitenkin että koska olet Luojan rakastettu ja sinulla on tarkoitus ainutlaatuisena, niin elämäsi voi muuttua parempaan .

Epäilen suuresti enkä oikeastaan usko että elämä muuttuu enää paremmaksi koskaan. Toivoa ei ole. ap

Vierailija
197/1389 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä aina uudet vaivat ja ongelmat, ei niinkuin yhtään päivää ilman ongelmia. Lääkkeet kuivattaa suun ja koska stressin ja huonon purennan takia pakko pitää purentakiskoa niin nämä kaikki aiheuttaa sen että posket ovat aika ajoin haavoilla ja myös kieleen tulee haavaumia ja näitä vaivoja ei ollut vielä muutama vuosi sitten, nytkin kielessä haavauma.

Lisäksi kun talvi niin kuiva ulkoilma ja sisäilma niin iho kuivuu haavoille mutta tämäkin ongelma pahentunut.

Oikeasti nyt hlvetti!!!! Ei ole keksitty lääkettä joka poistaisi stressin. Ai mutta onhan sellainen olemassa nimeltä raha tai ainakin se lieventää oireita merkittävästi. ap

Vierailija
198/1389 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen suuresti enkä oikeastaan usko että elämä muuttuu enää paremmaksi koskaan. Toivoa ei ole. ap

Se on vale ettei ole toivoa. Tätä en tule hyväksymään.

Ei terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.

Vierailija
199/1389 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin varmasti kuolemansairas eli minulla on koko kroppa täynnä sairauksia ja tauteja ja kuolen kohta mutta jos soittaa vaikka terveyskeskukseen niin voi jo aistia siitä puhelusta että pidättelevät varmasti naurua ja käskevät syömään buranaa.

No kuolemaa minä olen kokoajan toivonut MUTTA en mitään HIDASTA vaan olisi nopea ja unessa tapahtuva niin ei tarvitsisi kärsiä.

Eikä täällä mitään hoitoa saa koska ei ole rahaa ja RAHA MÄÄRÄÄ KAIKEN TÄSSÄ MAAILMASSA!!!! MITÄÄN EI VOI TEHDÄ TAI SAADA APUA JOS EI OLE RAHAA!!!

ELIITTI HALUAA ETTÄ KÖYHÄT JA SAIRAAT KUOLEVAT KITUEN POIS!!!! AP

Vierailija
200/1389 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa laittaa rikkoutuneeseen ihoon  hunajaa.

Hunaja sisältää parantavaa ainetta ja on antibakteerista. 1 viikko joka päivä  alkuun.

Toinen halpa on  omenaviinietikka ruokakaupasta. (n. 2-3 e)

Laimenna sitä vedellä puolet ja sivele ihoon ,niin se parantaa.

Sitä on hyvä myös käyttää suuvetenä ,niin se parantaa. 1 viikko joka päivä.

Ei tarvitse aina jotain apteekin tuotteita.,kun nää lääkkeet sitten aiheuttaa taas kuvaamaasi ongelmaa.

3 vaihtoehto on kylmäpuristettu kookosöljy samaan tarkoitukseen ja myös ravintoon.

Kaikki lisäongelmat on niin typeriä ,mutta kokeile näitä.