Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatuaan vihkisormuksen vaimoni lihosi 20 kiloa muutamassa vuodessa. Oma sormukseni on alkanut tuntua käsiraudalta

Vierailija
18.11.2021 |

Ennen urheilullinen naisystäväni vaihtoi liikunnan olutsuunnistukseen heti kun mentiin naimisiin.
Pitäisikö meidän erota.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihota- ja lihoa-verbit taipuvat eri tavoin. Molemmat ovat täysin hyväksyttyjä muotoja kirjakielessä. 

Lihota on landeversio. Ei sitä kukaan sivistynyt käytä.

Sivistynyt ihminen ei alenna muita näyttääkseen itse jotenkin fiksummalta.

Omaan sivistykseesi kuuluu varmasti silmänalukset -taivutusmuodon käyttö muutenkin. Turha tulla pätemään.

Vierailija
42/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele alapeukkuja, koska lihavia vaimoja riittää niitä antamaan. Kiukun takana on huoli, että oma mies on pettynyt. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta lihavuus on silti monelle deal breaker ja nopea lihominen naimisiinmenon jälkeen voi aivan oikeasti tuntua vastapuolesta jopa petokselta. Sekä miehestä että naisesta. Todennäköisemmin kuitenkin miehestä, koska miehet painottavat keskimäärin enemmän visuaalisia puolia kumppanissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pystyt rakastamaan vain hoikkaa urheilijatyttöä? Voi sua... Koita kehittää luonnettasi!

Mun mies on mennyt naimisiin hoikan ja siron naisen kanssa. En voisi ikinä olettaa että hän tuntisi esim samanlaista halua tai nauttisi katsellessaan minua jos olisin paisunut pullataikinaksi. Rakastaisi varmaan velvollisuudentunnossaan mutta jos halut hiipuu siitä tulee ennenpitkää ongelmia.

En usko itsekään että pystyisin haluamaan 130 kg miestä satakiloisen nykyisen sijaan. Nuo kilot kun toisi muitakin ongelmia tullessaan.

Eikä tässä ole mitään pinnallista. Enhän mä syö homejuustoakaan koska en pidä siitä vaikka muita juustoja rakastan

Minusta on absurdia väittää ettei tuo ole pinnallista. Tietysti se on. Mutta ihmisellä on täysi oikeus olla juuri niin pinnallinen kuin huvittaa, ei sitä tarvitse tuntemattomille ihmisille netissä puolustella.

En ylipäänsä tajua tuollaisia ihmisiä, joilla on hirveä tarve väittää etteivät ole jotain mitä ilmiselvästi ovat. En ole pinnallinen mutta eroottinen rakkaus loppuu jos puoliso lihoo on vähän sama kun sanoisi, että en ole r*sisti mutta kyllä nuo tummat ihmiset v*tuttaa.

Vierailija
44/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele alapeukkuja, koska lihavia vaimoja riittää niitä antamaan. Kiukun takana on huoli, että oma mies on pettynyt. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta lihavuus on silti monelle deal breaker ja nopea lihominen naimisiinmenon jälkeen voi aivan oikeasti tuntua vastapuolesta jopa petokselta. Sekä miehestä että naisesta. Todennäköisemmin kuitenkin miehestä, koska miehet painottavat keskimäärin enemmän visuaalisia puolia kumppanissaan.

Alapeukku = kiukku..???

Vierailija
45/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoiset taikasormukset teillä. Osta vaimolle Oura, jospa terveysdata auttaa painonhallinnassa.

Vierailija
46/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on juridinen sopimus ja perustuu vapaaehtoisuuteen. Jos ei enää halua avioliittoa niin sitten hakee avioeroa ja juridinen sopimus lakkaa jonkun ajan päästä olemassa. Se nyt ei auta mitään, että kitisee asiasta palstalla.

Vierailija
47/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pystyt rakastamaan vain hoikkaa urheilijatyttöä? Voi sua... Koita kehittää luonnettasi!

Mun mies on mennyt naimisiin hoikan ja siron naisen kanssa. En voisi ikinä olettaa että hän tuntisi esim samanlaista halua tai nauttisi katsellessaan minua jos olisin paisunut pullataikinaksi. Rakastaisi varmaan velvollisuudentunnossaan mutta jos halut hiipuu siitä tulee ennenpitkää ongelmia.

En usko itsekään että pystyisin haluamaan 130 kg miestä satakiloisen nykyisen sijaan. Nuo kilot kun toisi muitakin ongelmia tullessaan.

Eikä tässä ole mitään pinnallista. Enhän mä syö homejuustoakaan koska en pidä siitä vaikka muita juustoja rakastan

Minusta on absurdia väittää ettei tuo ole pinnallista. Tietysti se on. Mutta ihmisellä on täysi oikeus olla juuri niin pinnallinen kuin huvittaa, ei sitä tarvitse tuntemattomille ihmisille netissä puolustella.

En ylipäänsä tajua tuollaisia ihmisiä, joilla on hirveä tarve väittää etteivät ole jotain mitä ilmiselvästi ovat. En ole pinnallinen mutta eroottinen rakkaus loppuu jos puoliso lihoo on vähän sama kun sanoisi, että en ole r*sisti mutta kyllä nuo tummat ihmiset v*tuttaa.

Ei se ole pinnallista. Vain naiset vinkuvat pinnallisuudesta, kun taas ikävä kyllä lukemattomat miehet eivät henno potkaista lyhyessä ajassa lihonutta mursua pihalle. Miettikää paljonko on pareja, jotka osallistuvat jopa tv-ohjelmiin, kun rakkaasta on tullut lihava. 

Meille miehille visuaalisuus on tärkeimpiä asioita esim. erektion kannalta katsottuna ja siinä on lihoneen naisen aivan turha keksiä tekosyitä, miksi mies ei enää panekaan samalla innolla, kun alkuaikoina, jolloin nainen oli normaalipainoinen tai hoikka.

Vierailija
48/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku = kiukku..???

Ei välttämättä. Alapeukku voi merkitä sitä, että sen antaja on lihava ja jos siitä pääsisi henkilökohtaisesti mainitsemaan, niin seurauksena olisi kiukku.

Vierailija
49/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia kirjoitusvirhe röllit kun pidätte ketjuani näkyvillä. Teitä kutsutaan hyödyllisiksi idiooteiksi.😂🤪🤭

Ap

Ja tämä on parasta mitä ulosannillasi on tarjota? Aivan. Vaimosi voi olla lihonut, mutta sinä olet töykeä, sivistymätön moukka.

Vierailija
50/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedätkä että parisuhteet perustuu vapaaehtoisuuteen, sä voit erota ihan ilman, että tarvii vauvapalstalla märistä.

Annatko saman vinkin naisille jotka valittavat puolisostaan palstalla?

Entäs te palstanartut jotka tykkäätte tästä kommentista?

Mutta kiitos viestistäsi, laitan sen jatkossa JOKAISEEN miesv ihaketjuun jonka löydän, ja vttu niitä muuten riittää.

Vierailija
51/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku = kiukku..???

Ei välttämättä. Alapeukku voi merkitä sitä, että sen antaja on lihava ja jos siitä pääsisi henkilökohtaisesti mainitsemaan, niin seurauksena olisi kiukku.

Alapeukkua voi nyt käyttää kukin parhaaksi katsomallaan tavalla. Jos mieli sillä kohentuu, että etsii selitystä alapeukuille peukuttajan painosta, niin antaa mennä. Hyvin on silloin asiat! *näyttää keskipeukkua*

Vierailija
52/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin saa käydä että otetaan simpsakka naaras ja heti kun takuu menee umpeen niin lihotaan muodottomaksi.

Vierailija
53/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedätkä että parisuhteet perustuu vapaaehtoisuuteen, sä voit erota ihan ilman, että tarvii vauvapalstalla märistä.

Annatko saman vinkin naisille jotka valittavat puolisostaan palstalla?

Entäs te palstanartut jotka tykkäätte tästä kommentista?

Mutta kiitos viestistäsi, laitan sen jatkossa JOKAISEEN miesv ihaketjuun jonka löydän, ja vttu niitä muuten riittää.

Tarvetta vastakkain asettelulle tilaisuuden tullen? Miksi nainen/mies kokee tarvetta kaataa sitä itseään vastakkaisen sukupuolen niskaan, mitä saman sukupuoliset ovat saaneet? Ei henkisesti vakaa ihminen tällaiseen typeryyteen tarvetta koe. Ikävää, että voit huonosti. Palstailu tuskin kuitenkaan oloasi kohentaa.

Vierailija
54/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olen kuullut tuollaisia muotoja - lihosi, istusi, seisosi, ottasi… - lähinnä duunariympyröissä. Se selittäisikin. Ap tekee jotain todella fyysistä ja vetää lihamakkaramättöjä päivittäin, vaimo syö samaa ja miehen ruokarytmissä mutta on päässyt sisätöihin. Sama selitys sopisi kätevästi myös sivistymättömiin juttuihin.

Muokatkaa yhdessä koko perheen ruokavaliota terveellisempään suuntaan ja opettele puhumaan kauniimmin muista ihmisistä, ei se tee sinusta neitiä.

Vierailija
55/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on juridinen sopimus ja perustuu vapaaehtoisuuteen. Jos ei enää halua avioliittoa niin sitten hakee avioeroa ja juridinen sopimus lakkaa jonkun ajan päästä olemassa. Se nyt ei auta mitään, että kitisee asiasta palstalla.

Taas tämä nousi esiin. Lihavat vaimot yrittävät uskotella itselleen, että on se mies kuitenkin aivan vapaaehtoisesti heidän kanssaan. Tiedät itsekin ettei asia useinkaan ole aivan noin yksinkertainen.

Vierailija
56/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ihminen muuttuu muutenkin vuosien saatossa, lihoaa ja laihtuu eikä naamakaan pysy samana. Surkeeta on jos parisuhde on siitä kiinni.

Iälle ei voi mitään jokainen vanhenee mutta painolle voi. Kivuille ja sairauksille ei voi mitään mutta edelleenkin painolle voi.

Mä arvostan parisuhdettani niin paljon etten uhraa sitä sidukan ja suklaanhimolle. Vaikka ikää on jo +/- 60v voi itsestään pitää huolta.

Vierailija
57/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä haluaisi satakiloistakaan.

On se ok paino lihaksikkaalle 193cm pitkälle. Mulle sopiva

Vierailija
58/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu ihan sinusta itsestäsi. Jos puolison painonnousu on sinulle tuon mittakaavan kynnyskysymys, niin eroa ihmeessä. Turha sormusta on käsiraudaksi mieltää, Suomessa avioeron saa ihan omasta tahdostaan koska vain ja mistä syystä vain.

Itse lihoin parikymmentä kiloa niihin aikoihin, kun suhteeni oli muuttunut vakavaksi - käytännössä tämä tarkoitti muutosta huomattavan hoikasta melko pyöreäksi. Tiedän varsin hyvin, että mies pitää lähtökohtaisesti nykyistä minua hoikemmista naisista. Minun näkökulmani on, että poistu ehdottomasti suhteesta jos olet onneton. Lähde mielummin kävelemään, kuin että yrittäisit esim. painostaa puolisoa painonpudotukseen. Tämä on ainakin minulla periaatteena, että mies saa kaikin mokomin nostaa kytkintä jos painoni muodostuu kynnyskysymykseksi. Se, mitä en itse sietäisi, on murjottava mies tai mies, joka yrittää vaikuttaa painooni.

Vierailija
59/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ymmärrän, jos puolison lihominen ärsyttää ja ällöttää. Varmaankin siihen kuitenkin liittyy muutakin kuin se lihominen niin kuin tapojen ja käytöksen muuttumista. Ennen itsevarma ja ylpeä nainen, nyt heikko itsetuntoinen, itseinhoinen, pahantuulinen ja väsynyt. Näin on käynyt monelle ystävälleni.

Vierailija
60/72 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sormusta ei saa pois sormesta kuin palokunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi