Saatuaan vihkisormuksen vaimoni lihosi 20 kiloa muutamassa vuodessa. Oma sormukseni on alkanut tuntua käsiraudalta
Ennen urheilullinen naisystäväni vaihtoi liikunnan olutsuunnistukseen heti kun mentiin naimisiin.
Pitäisikö meidän erota.
Kommentit (72)
Entä jos seuraavakin lihoo ja sitä seuraava? Olet täydellinen?
Kiitoksia kirjoitusvirhe röllit kun pidätte ketjuani näkyvillä. Teitä kutsutaan hyödyllisiksi idiooteiksi.😂🤪🤭
Ap
Höpö, höpö landesika.
Maalla ei kukaan mies laihdu, olet emakkoasikin lihavampi. Oink, oink.
Vierailija kirjoitti:
Siis pystyt rakastamaan vain hoikkaa urheilijatyttöä? Voi sua... Koita kehittää luonnettasi!
Mun mies on mennyt naimisiin hoikan ja siron naisen kanssa. En voisi ikinä olettaa että hän tuntisi esim samanlaista halua tai nauttisi katsellessaan minua jos olisin paisunut pullataikinaksi. Rakastaisi varmaan velvollisuudentunnossaan mutta jos halut hiipuu siitä tulee ennenpitkää ongelmia.
En usko itsekään että pystyisin haluamaan 130 kg miestä satakiloisen nykyisen sijaan. Nuo kilot kun toisi muitakin ongelmia tullessaan.
Eikä tässä ole mitään pinnallista. Enhän mä syö homejuustoakaan koska en pidä siitä vaikka muita juustoja rakastan
Lihota- ja lihoa-verbit taipuvat eri tavoin. Molemmat ovat täysin hyväksyttyjä muotoja kirjakielessä.
Minun mieheni järkyttyi, kun näki valokuvasta hirmuisen möhömahansa. Kävi sitten vaa'alla ja tajusi painavansa melkein sata kiloa. Juu ei ole hän enää se laiha luikku, jonka kanssa alttarille astelin kymmenen vuotta sitten. Itse olen pysynyt samoissa mitoissa. Ei minulle silti ole tullut mieleenkään, että pitäisi tuo mies sen takia jättää.
Vierailija kirjoitti:
Lihota-verbin taivutus: lihosin lihosit lihosi
Joskus voi lihota jos vaikka vaan sydämmessä on enään morsiammen pinppa,
Vain ja ainoastaan tältä palstalta olen oppinut, että jotkut käyttävät tuollaista muotoa ja että se on jopa kieliopillisesti oikein. Koskaan en ole kuullut kenenkään noin sanovan. Kyllä se yleensä on
lihon, lihot, lihoo, lihomme, lihotte, lihovat
lihoin, lihoit, lihoi, lihoimme, lihoitte, lihoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ja ainoastaan tältä palstalta olen oppinut, että jotkut käyttävät tuollaista muotoa ja että se on jopa kieliopillisesti oikein. Koskaan en ole kuullut kenenkään noin sanovan. Kyllä se yleensä on
Varsinais-Suomessa käytetään, mutta siellä on muutenkin murteessa tuollainen -si tyypillinen (istusin, seisosin jne.).
Vierailija kirjoitti:
Lihota- ja lihoa-verbit taipuvat eri tavoin. Molemmat ovat täysin hyväksyttyjä muotoja kirjakielessä.
Lihota on landeversio. Ei sitä kukaan sivistynyt käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihota on landeversio. Ei sitä kukaan sivistynyt käytä.
Sivistynyt ihminen ei alenna muita näyttääkseen itse jotenkin fiksummalta.
Kyllä aika läskit miehet iskee naisia ravintoloissa . Ei naisia niin haittaa jos mies muuten mukava . Parempi tukeva kuin luikku narkkari . Huumeet on paholaisesta. Tavalliset jutut on ok. Huumeet lisää ruokahalua muuten . Voi ahmia . Ei kai joku huumaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pystyt rakastamaan vain hoikkaa urheilijatyttöä? Voi sua... Koita kehittää luonnettasi!
Mun mies on mennyt naimisiin hoikan ja siron naisen kanssa. En voisi ikinä olettaa että hän tuntisi esim samanlaista halua tai nauttisi katsellessaan minua jos olisin paisunut pullataikinaksi. Rakastaisi varmaan velvollisuudentunnossaan mutta jos halut hiipuu siitä tulee ennenpitkää ongelmia.
En usko itsekään että pystyisin haluamaan 130 kg miestä satakiloisen nykyisen sijaan. Nuo kilot kun toisi muitakin ongelmia tullessaan.
Eikä tässä ole mitään pinnallista. Enhän mä syö homejuustoakaan koska en pidä siitä vaikka muita juustoja rakastan
Kyllä se ihminen muuttuu muutenkin vuosien saatossa, lihoaa ja laihtuu eikä naamakaan pysy samana. Surkeeta on jos parisuhde on siitä kiinni.
"00 - the fat, who loved me"
"00 - you only eat twice"
"00 - from buffet with love"
"00 - Dr. more"
Onko suhteessanne muita ongelmia? Oliko vaimosi ulkonäkö sinulle ainoa syy mennä hänen kanssaan naimisiin?
Olet erehtynyt - avioliitto ei tarkoita juridista sopimusta, että kumpikaan puoliso ei liho.
Oletko itse kulahtanut? Varmaan se vaimo taas hoikistuu kun löytyy joku kuuma ori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä haluaisi satakiloistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinais-Suomessa käytetään, mutta siellä on muutenkin murteessa tuollainen -si tyypillinen (istusin, seisosin jne.).
En ole koskaan Turussa kuullut kenenkään sanovan puhekielessä lihosi, ainoastaan tällä palstalla tuohon sanaan törmää.
Teoriassa noin, mutta käytännössä:
Minä pysyin normaalipainoisena
Sinä lihoit paljon
Hän lihoi paljon
Me emme lihoneet vaan ainoastaan sinä lihoit paljon
Te (naiset) lihoitte
He (kauhea joukko naisia) lihoivat