Onko Multala ensimmäinen jalat alta kännin julkisesti ottanut ministeri??
Katainen "kompastui" kukkaruukkuun ja Presidentti Ahtisaari löi päänsä mutta nämä tapahtui piilossa.
Kommentit (244)
Voi näitähän on historiassa vaikka millä mitalla, mutta kun ne ovat olleet miesministereitä ja aika on ollut erilainen vaikkapa kasarilla tai sitä ennen, niin eihän niitä kukaan enä muista eikä niistä ole kohuja noussut.
Vierailija kirjoitti:
Heikki Haavisto ajoi kännissä kaksi kolaria ja toisessa kuoli ihminen, jatkoi eduskunnassa...
Heikki oli MTKn puheenjohtajana silloin. Ei vielä ministeri.
Kimmo Sasi törmäili myös autolla ja aiheutti kuolemantapauksen.
Missä meni jalat alta? Ainakin ne videot, mitä minä olen nähnyt, on ihan tavallista kännäämistä. Kärpäsestä on tehty härkänen.
Paavo Arhinmäki sammui sotsissä lätkäpelaajien bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Missä meni jalat alta? Ainakin ne videot, mitä minä olen nähnyt, on ihan tavallista kännäämistä. Kärpäsestä on tehty härkänen.
Ei missään. Palstavájákkí vääntää totuutta.
Paavo Arhinmäki veti kännit yksissä olympialaisissa ja jääkiekkoilijat huolehtivat hänet hotelliin. Kauempana historiassa Ahti Karjalainen oli julkijuoppo, mutta kännitoikkarointeja ei silloin mediassa raportoitu tarkkaan. Tiedettiin kyllä. Naispoliitikkoja en muista.
Vierailija kirjoitti:
Entä videoinnin jälkeen? Kauanko pysyi jaloillaan?
Vierailija kirjoitti:
Paavo Arhinmäki sammui sotsissä lätkäpelaajien bileissä.
Se on hyvä tapaus. Multala on myös urheilija.
Älkää unohtako Sofiaa tässä Multalan maalittamisessa.
Arhinmäki oli eka minkä muistan. Ei Multala pärjää sille. Marin oli polvillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo Arhinmäki veti kännit yksissä olympialaisissa ja jääkiekkoilijat huolehtivat hänet hotelliin. Kauempana historiassa Ahti Karjalainen oli julkijuoppo, mutta kännitoikkarointeja ei silloin mediassa raportoitu tarkkaan. Tiedettiin kyllä. Naispoliitikkoja en muista.
Sanna Marinista oli montakin eri bilejuttua seiskassa. Tavallinen kansa koronapannassa mutta Sanna yökerhossa joka viikonloppu.
Työpuhelinkin oli hukassa kun biletti niin lujaa.
Multala vain maksoi Ruisrokin ilmaislipusta ja ilmaisesta viinasta niin kuin vip-lippulahjasta kuuluu maksaa: kännäämällä julkisesti nolosti. Näin Ruisrokki sai lisää näkyvyyttä ja kiinnostavuutta kun ihmiset tulevat jatkossa sinne myös siksi, että näkisivät hassusti kännisiä politiikkoja.
Sehän on vanha suomalainen perinne. Jos ei töihin tule päissään, niin ei ole mikään outo tapaus Suomen politiikassa.
Viime hallituksessakin oli ainakin yksi tunnettu viinamäen mies, aina piti matkoillakin avata jo pullo ennen kuin valtiovierailu alkoi. Mutta siitäkin vain kuiskittiin.
Yksikin ministeri tuli aikoinaan kontaten lentokoneesta viinakassi kiisten.
Mä luulen, että tämä on kokematon viinan juoja, ammattilaiset ei sorru ylikänniin julkisesti. Tai mistäpä minä tiedän.
Kohta joku varmaan kaivaa esille ne vanhat demarien nassebilevideot.
Aivan kamalaa, aikuinen ihminen joi kännit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinista oli montakin eri bilejuttua seiskassa. Tavallinen kansa koronapannassa mutta Sanna yökerhossa joka viikonloppu.
Poliitikoilla oli korona-aikana ihan oma ravintolatila jossa kävivät ryyppäämässä. Kävi siellä Kokoomuksen ja persujenkin porukoita. Mites luulet Sanna Marin kuvien päätyneen lehtiin ja kenen ottama?
Vierailija kirjoitti:
Voi näitähän on historiassa vaikka millä mitalla, mutta kun ne ovat olleet miesministereitä ja aika on ollut erilainen vaikkapa kasarilla tai sitä ennen, niin eihän niitä kukaan enä muista eikä niistä ole kohuja noussut.
🥱
Siellä oltiin ihan naamat ja vaaputtiin menemään!
Mites oli epäilyt elinkeinoministeri Mika Lintilän ajoittain reippaasta alkoholinkäytöstä tai esiintymisestä humalassa?
Hetken pääministerin ja muun seurueen touhuja seurattuaan Galle kertoo havaintonsa.
Te olette vetäneet märkää koko päivän, häh? Galle tiedustelee.
Te olette ihan kännissä, hän täräyttää.
Heikki Haavisto ajoi kännissä kaksi kolaria ja toisessa kuoli ihminen, jatkoi eduskunnassa...