No nyt näin kävi minullekin. Kotoa löytyi vieras kännykkä!
Näyttää käytetyltä. Missään ei ole näkynyt ko. merkin laturia tai ostopakkausta, että mieheni olisi tuollaisen ostanut (vaikka sitten käytettynä). Mies ei ole mitään asiasta sanonut. Yleensä esittelee kaikki laiteostokset, koska olen se meidän perheen laitefriikki ja muutenkin on viime aikoina puhunut ihan toisen merkin kännykästä, johon haluaisi vaihtaa. Virtaa en saa päälle.
Keksikääpäs tälle nyt hyvä selitys!
(Olin juuri lapsen kanssa poissa kotoa viikon lomalla.)
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:25"]
Se on jonkun kaverin. Ovat pitäneet siellä miesten illan. Jonkun hoidon jäljiltä ei olisi tarvetta siivota.
[/quote]
Tämä varmasti on ainoa selitys, jonka tapahtumalle saan. Ja varmasti kaverikin "vahvistaa". Ellen nyt lähde tuolle laturia erikseen jostain ostamaan, ja kokeilemaan jos puhelimen saa ilman koodia auki (tuskin), niin tähän selitykseen on minun kai tyydyttävä.
Ja jotenkin ei nyt sittenkään tuntuisi niin järkyttävältä, jos miehellä joku hoito nyt olisi ollutkin. Pitkään on oltu yhdessä, eikä tämä liitto nyt yhteen panoon kaatuisi. Miksi siis lähtisin asiaa sen kummemmin kaivelemaan... Jos mies sanoo, että se on kaverin kännykkä, niin olkoon sitten. -ap
Mäki löysin parisen viikkoa sitten kylpyhuoneen lattialta puhelimen johon joku nainen soitteli kokoajan, vastasin. Ja tadaaaa, siellä oli poikani tyttöystävä kaverinsa puhelimesta koittanut löytää omaa puhelintaan :) (joka oli siis meillä)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:01"]No kyllä minä tämän talouden irtoluurit ja vanhat kännykät tunnistan. -ap
[/quote]
Veikkaan vierasta naista.