No nyt näin kävi minullekin. Kotoa löytyi vieras kännykkä!
Näyttää käytetyltä. Missään ei ole näkynyt ko. merkin laturia tai ostopakkausta, että mieheni olisi tuollaisen ostanut (vaikka sitten käytettynä). Mies ei ole mitään asiasta sanonut. Yleensä esittelee kaikki laiteostokset, koska olen se meidän perheen laitefriikki ja muutenkin on viime aikoina puhunut ihan toisen merkin kännykästä, johon haluaisi vaihtaa. Virtaa en saa päälle.
Keksikääpäs tälle nyt hyvä selitys!
(Olin juuri lapsen kanssa poissa kotoa viikon lomalla.)
Kommentit (43)
Onko Nokialainen. Multa katosi sellainen n. viikko sitten yhden miehen luokse. Meillä on ollut suhde jo noin puoli vuotta. En saa mieheen yhteyttä, kun numero on kännyssä, enkä kehtaa mennä oven taakse kolkuttamaan. Ymmärrette varmaan miksi.
Eikä ole provo. Ihan totisinta totta. Naureskelin itsekin näille vastaaville jutuille täälle, ettei nyt noin oikeasti voi käydä. No näköjään voi käydä.
Ei ole Nokian.
Olisko joku ollut yötä, ei se välttämättä kenenkään naisen ole.
Pitäiskö mennä nuuhkimaan vierashuoneen lakanat? Sinne jäi vaihtamatta, kun äitini oli meillä yötä ja sitten yhdessä lähdettiin täältä etelänlomalle ja samat on siellä vieläkin. Mies vois just ja just olla niin fiksu, ettei peuhaisi kenenkään kanssa meidän omassa sängyssä... -ap
Ei luulisi olevan huolta, jos vierashuoneesta löytyi.
eiköhän se ukkos ois ihan teidän sänkyyn asti hoitonsa huolinut. nuuhki sieltä.
Se on vaan jäänyt joltain huoralta.
Niin, ja olin vähän ihmeissäni palattuamme, kun mies oli siivonnut talomme poissaollessamme. Ei yleensä todellakaan kuulu tapoihinsa! -ap
No jo äitidi oli teillä yötä, niin ehkä se on äitisi luuri? sit te ootte olleet ulkomailla ja äitisi on ostanut uuden sillä aikaa.
Se on jonkun kaverin. Ovat pitäneet siellä miesten illan. Jonkun hoidon jäljiltä ei olisi tarvetta siivota.
Ap, sä oot niin surkee! Älä pliis keksi provoja kun et osaa!!
Ehkä se onkin siivonnut sitä hoitoa VARTEN.
Katso onko vaihtanut lakanat ja missä surffaillu netissä.
Miehes känny jolla viestittelee hoidoille :) vanha nokialainen on kestävä.
No kun ei ole provo! Pahoittelen, jos tosielämän tapahtumat ei nyt sitten ole niin värikkäitä kuin parhaimmat provojutut...
Lakanat on meidän sängyssä samat kuin lähtiessämme, vierashuoneessa samat, joissa äitini nukkui. Omassa sängyssä olisin varmasti haistanut, jos siellä olisi joku ylimääräinen kiehnännyt.
Äitini oli siis minun ja lapsen kanssa yhdessä lomalla. Ei ole hänen kännykkänsä. -ap
Kuulostaa pahalta. Ja se, että ei ole puhelinta hakenut, viittaa siihen ettei saa yhteyttä muuten, eli ei kukaan tuttu tai kaveri.
Tulipa ahdistava olo vaikka ei itselle tapahtunutkaan. Tosin minuakin on petetty. Kerrothan miten kävi?
Hoitoja ei nussita vierashuoneessa vaan voitonmerkkinä aviovuoteessa. Fakta. Miehellä ollut joku mieskaveri kylässä.
Täh, on mullakin pari vanhaa irtoluuria jossain ympäri kämppää, toinen varapuhelin ja toinen hajonnut romu. Ja ei ole salasuhteita :D tarviiko aina vääntää draamaa.
No kyllä minä tämän talouden irtoluurit ja vanhat kännykät tunnistan. -ap
Kännykkä oli vierashuoneemme yöpöydällä. Mies on töissä, enkä nyt tällaisen takia soita perään. -ap