Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävästä tullut hirviö :(

Vierailija
08.02.2015 |

Tapasimme keväällä. Ensimmäiset puoli vuotta oli elämäni parasta aikaa. Luulin että olin tavannut unelmien pojan. Täydellisen. Komean kiltin ja ystävällisen joka rakastaa minua 100%. Huomasin olevani raskaana kesällä ja päätettiin yhteistuumissa pitää lapsi vaikkei kauan ole tunnettu. Mieskin innoissaan.
Sitten alkoi alamäki :(

Mies alkanut kohdella minua kuin roskaa. Kilahtaa oudoista jutuista. Koirani ei ole tervetullut enää luokseen ja on helvetin ruma rotta. ( Kiltein ja hiljaisen chihuahua ikinä joka palvoo miestä yli kaiken )
Tänään kun olin ollut mummolla niin poikaystävä pyysi että tulisin takaisin luokseen illalla. Tulin ja poikaystävä poissa. No hetken päästä kuulin kun tuli veljensä kanssa kotiin. Mies näki minut ikkunasta ja sanoi joku puli siellä halveksivalla äänellä. Kun näki koirani alkoi huutamaan hyi helvetti toi saatanan rotta on täällä.
Sitten käski mun tilata pitsaa koska itse rahaton :(

Käyttää mua kokoajan hyväkseen ja ilmaisena kuskina. On sossupummi ja minä työssäkäyvä ja siksi joudun kokoajan ostamaan hänelle kaikkea. Haukkuu minua huoraksi ja vaikka miksi ja saattaa yhtäkkiä haluta erota ja suuttui ulrassa kun vauva olikin tyttö.. Lista jatkuu vain :( en tajua mitä on tapahtunut ja olen ihan sekaisin apua ;(

Olemme noin 20v

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 02:54"]

Onko mies MUSLIMIMAMU?

Ei noin käyttäytyvää miestä voi pitää, todennäköisesti vaarallista lapsenkin kannalta...

- oletko kertonut miehelle, kuinka huonosti tämä käyttäytyy - vai onko siinä tapauksessa jopa väkivallan uhkaa?

[/quote]

Johan tuossa jo on väkivallan uhka. Ap kertoi, kuinka poikkiksen tekee mieli lyödä tyttöä, kun oli ensin haukkunut tytön huoraksi tms. 

Vierailija
42/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asiasta vanhempiesi lisäksi myös neuvolassa jotta saat myös ulkopuolista keskustelutukea; ota vastaan kaikki tuki jota siellä ehdottavat, esim. Psykologikäynnit. On tärkeää että puhut vanhemmillesi rehellisesti millainen mies on. Miehen käyttäytyminen on täysin törkeää, eikä sinun missään nimessä pidä sietää tuollaista. Tuollaiseen mieheen et voi luottaa nyt etkä tulevaisuudessa. Jäämällä /sietämällä vahingoitat itseäsi ja lastasi. Ole päättäväinen, älä suostu kynnysmatoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma siskoni jäi tuollaiseen suhteeseen, älysi lähteä vasta kun makasi sairaalassa pahoinpideltynä ja keskenmenon saaneena. Älä tee samaa virhettä tai menetät vielä lapsesi ja liikuntakykysi!!!

Vierailija
44/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla narsisti. Narsistihan hurmaa alussa, on maailman ihanin ja huomaavaisin ihminen. Sitten kun kumppani on varma (=raskaana) alkaa haukkuminen. Haukkuminen on narsistin tapa kohottaa omaa arvoaan. Oma arvohan kohoaa kun toisen arvo laskee. Lopeta loukkaantuminen miehesi sanoihin, haukkuminen on niin loputonta, ettei kannata tuhlata tunteitaan siihen. Ilmoita hänelle, että nyt loppuu haukkuminen. Kuuklaa narsismia, ota selvää. Jos tulet tulokseen, että hän on narsisti, Kerro Se Hänelle. Jos mies sanoo ettei ole, niin kerro hänelle, että sitten voit lopettaa narsistimaisen käyttäytymisen. Ilmoita, että eroat, jos ei muuta tapojaan parempaan. Kiristä häntä millä voit: lopeta ostelu hänelle :) eroa, jos et ole edelleenkään tyytyväinen.

terv. Nana

Vierailija
45/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies on ilmiselvä narsisti. Kehotan että eroat suoraan hänestä, mutta varaudu että pyytelee sinua takaisin ja vielä laittaa 'hyvät puolensa' esiin.

Vierailija
46/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:31"]

Olen viikolla 26 raskaana ja teen töissä pitkiä päiviä. Poikaystävä ei anna minun nukkua edes 6 tuntia yöllä ja minun pitäisi kokoajan rahoistani ostaa hänelle tupakkaa ja ruokaa ja tavaraa :( Vaikka raadan niska limassa niin en halua rahojani mieheen kaikkia käyttää. Haukkuu mua vain laiskaksi ym :( Polttaa sisällä vaikka olen raskaana ja kauhealla tappelulla siirtyy ulos. Polttaa kuitenkin poissa ollessani sisällä ja kaikki vaatteet haisevat :( Myös sängyssä nukkuu niin keskellä tahallaan etten mahdu itse nukkumaan ja raivoaa että saa nukkua miten haluaa ja voin nukkua vanhemmillani ihan rauhassa jos haittaa :( Potkii ja huitoo unissaan ja itse roikun reunalla. Sitten kun menen vanhemmilleni niin anelee takaisin :(

[/quote]

No mut onneksi sä olet niin fiksu, että ymmärrät aina palata noin ihanan poikkiksen luokse! Hyvä tyttö, jatka ihmeessä noin, koska selvästikin olette älyllisesti samalla tasolla ja näin olleen täydennätte kivasti toisianne.

Vierailija
47/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö-raukka, narsisti on saanut sinut pihteihinsä. Pakene, kun vielä voit. Ei elämäsi muuten tuosta paremmaksi muutu.

Vierailija
48/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:35"]

Ja siis oikeasti vielä mietit että mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä? En koskaan kuvitellut sanovani tätä kenellekään, mutta JSSAP!

[/quote]

JSSAP = jätä se sika aika pian?

Vierailija
49/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puli??? Mikä on puli?

Vierailija
50/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:35"]

Ja siis oikeasti vielä mietit että mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä? En koskaan kuvitellut sanovani tätä kenellekään, mutta JSSAP!

[/quote]

JSSAP = jätä se sika aika pian?
[/quote]

JSSAP = jätä se sika ansaitset parempaa

Vierailija
51/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun femakon fantasiaa tämäkin juttu. Säälittävä yritys levittää miesvihaa.

Vierailija
52/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla lievästi kehitysvammainen. Ehdota että menee ÄO-testiin

Vierailija
53/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:33"]

Kerran yhtäkkiä alkoi raivoamaan että 9kk sitten ennen kuin tunnettiinkaan hädin tuskin olen harrastanut seksiä ulkomaanlomallani ja olen likaiken lortto ym. Itkin sitten paniikissa kertoen etten ole ja mies vaan sanoo että hänen tekisi mieli vain mosauttaa mua päähän :( Ap

[/quote]

Nyt oikeasti JÄTÄ SE MIES!!! Tuollainen käytös on vaarallista ja uhkaavaa, ei todellakaan normaalia. Lähde niin pian kuin voit!

Vierailija
54/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:28"]

Saattaa olla lievästi kehitysvammainen. Ehdota että menee ÄO-testiin

[/quote]

siis se mieskö?

Vierailija
55/55 |
08.02.2015 |