Poikaystävästä tullut hirviö :(
Tapasimme keväällä. Ensimmäiset puoli vuotta oli elämäni parasta aikaa. Luulin että olin tavannut unelmien pojan. Täydellisen. Komean kiltin ja ystävällisen joka rakastaa minua 100%. Huomasin olevani raskaana kesällä ja päätettiin yhteistuumissa pitää lapsi vaikkei kauan ole tunnettu. Mieskin innoissaan.
Sitten alkoi alamäki :(
Mies alkanut kohdella minua kuin roskaa. Kilahtaa oudoista jutuista. Koirani ei ole tervetullut enää luokseen ja on helvetin ruma rotta. ( Kiltein ja hiljaisen chihuahua ikinä joka palvoo miestä yli kaiken )
Tänään kun olin ollut mummolla niin poikaystävä pyysi että tulisin takaisin luokseen illalla. Tulin ja poikaystävä poissa. No hetken päästä kuulin kun tuli veljensä kanssa kotiin. Mies näki minut ikkunasta ja sanoi joku puli siellä halveksivalla äänellä. Kun näki koirani alkoi huutamaan hyi helvetti toi saatanan rotta on täällä.
Sitten käski mun tilata pitsaa koska itse rahaton :(
Käyttää mua kokoajan hyväkseen ja ilmaisena kuskina. On sossupummi ja minä työssäkäyvä ja siksi joudun kokoajan ostamaan hänelle kaikkea. Haukkuu minua huoraksi ja vaikka miksi ja saattaa yhtäkkiä haluta erota ja suuttui ulrassa kun vauva olikin tyttö.. Lista jatkuu vain :( en tajua mitä on tapahtunut ja olen ihan sekaisin apua ;(
Olemme noin 20v
Kommentit (55)
Kannattaa ehdottomasti satsata tuollaiseen mieheen ja parisuhteeseen. Tilanne varmasti korjaantuu lapsen synnyttyä. Ja olihan hän alussa niin ihana ja hyviä hetkiä on edelleen ainakin joskus. Ei haukku haavaa tee ja lyhyisiin yöuniin kannattaa totutella hyvissä ajoin ennen lapsen syntymää. Ja mies vain pilaili lapsen sukupuoleen pettymisestä. Mies haluaa levätä ja kehitellä luovia ideoita, kun sinä tienaat rahaa ja maksat hänen viihdykkeensä. Se on sitä tasa-arvoa.
Hei nainen, ihan oikeesti, jos nyt kirjoitus on totta, niin lopeta valehtelu itsellesi. Mun mielestä tarviit ammattiapua, jos edes harkitset tuollaisen suhteen toimivuutta.
Ja mikäli tehtailet tekaistuja aloituksia näin vakavasta aiheesta, kehoitan myös hakemaan apua.
Ei se taida olla kovin helppoa lähteä suhteesta, kun on raskaana miehelle ja noin nuori. Voin kuvitella tarinan todeksi, koska olen tavannut tuollaisia miehiä. Esim. uusi tuttavuus nukkuu keskellä sänkyä ja tönii, haukkuu, kommentoi ikävästi, mutta piilottaa sen tietyllä tavalla ja yrittää pahoittaa mielen niin, että itsessään ei olisi vikaa jne. Tyypilliseltä parikymppiseltä kuulostaa tuo ap:n mies, vaikka on niitä hyviäkin olemassa.
Kakarat tekevät kakaroita. Mikä voisi mennä vikaan? Kauhean elämänkoululaisilta kuulostatte.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 02:26"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 02:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 02:03"]Oletko sama joka vähän tästä äityleihinkin kertoi? :/ [/quote] Kaivetaas ap:n naama ja nimi esiin
[/quote]
Kaivetaas tämän älynväläyksen tänne näpytellyt takaisin sinne kivenkoloon, josta hän kömpi av:lle levittelemään näitä aivopierujaan.
[/quote]
Suututtaako?
Siis säkö viel mietit että mitä tehdä? Siis huhhuh.......... Vaikutat jotenki yksinkertaiselta, voiko tämä olla tottakaan. Jos on niin tottakai sä jätät sen ja unohdat koko äijän?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:31"]
Olen viikolla 26 raskaana ja teen töissä pitkiä päiviä. Poikaystävä ei anna minun nukkua edes 6 tuntia yöllä ja minun pitäisi kokoajan rahoistani ostaa hänelle tupakkaa ja ruokaa ja tavaraa :( Vaikka raadan niska limassa niin en halua rahojani mieheen kaikkia käyttää.
Haukkuu mua vain laiskaksi ym :(
Polttaa sisällä vaikka olen raskaana ja kauhealla tappelulla siirtyy ulos. Polttaa kuitenkin poissa ollessani sisällä ja kaikki vaatteet haisevat :(
Myös sängyssä nukkuu niin keskellä tahallaan etten mahdu itse nukkumaan ja raivoaa että saa nukkua miten haluaa ja voin nukkua vanhemmillani ihan rauhassa jos haittaa :(
Potkii ja huitoo unissaan ja itse roikun reunalla.
Sitten kun menen vanhemmilleni niin anelee takaisin :(
[/quote]
Älä jää tuollaiseen suhteeseen! Kun vauva on syntynyt niin olette molemmat huonossa tilanteessa. Lähteminen on nyt vielä helpompaa. Pakkaa tärkeimmät kamat ja lähde vanhemmillesi. Jos kämppä on sinun niin irtisano vuokrasopimus, muuta ystävien avulla omat tavarat. Saat uuden asunnon varmasti vauvan kanssa. Olet niin nuori että ehdit löytää vielä paremman miehen. Kun saat vauvan niin ymmärrät mikset voi jäädä tuollaiseen suhteeseen! Lapsikaan ei tuo voimaan hyvin tuossa kuviossa!
Elämä on valintoja, jos tuollaisen elämän haluat niin oma on asiasi.
Olet "noin" 20v. joten vaikka olisit Yh, niin ehdit hyvin löytää itsellesi miehen. Heitä tämä virheyksilö taloyhtiön roskalaatikkoon.
41v m
Ei ikinä tuosta paranna tapojaan, päinvastoin. Nyt lähdet sieltä ja lujaa. Miksi ihmeessä haluaisit olla kenenkään kynnysmattona? Ajattele miten käy, kun jäät kotiin äitiyspäivärahalla, jos se nyt vie sulta kaikki rahat, niin mistä sulle ja vauvalle riittää ruokaan rahat? Onko poika suomalainen?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:26"]
Tapasimme keväällä. Ensimmäiset puoli vuotta oli elämäni parasta aikaa. Luulin että olin tavannut unelmien pojan. Täydellisen. Komean kiltin ja ystävällisen joka rakastaa minua 100%. Huomasin olevani raskaana kesällä ja päätettiin yhteistuumissa pitää lapsi vaikkei kauan ole tunnettu. Mieskin innoissaan. Sitten alkoi alamäki :( Mies alkanut kohdella minua kuin roskaa. Kilahtaa oudoista jutuista. Koirani ei ole tervetullut enää luokseen ja on helvetin ruma rotta. ( Kiltein ja hiljaisen chihuahua ikinä joka palvoo miestä yli kaiken ) Tänään kun olin ollut mummolla niin poikaystävä pyysi että tulisin takaisin luokseen illalla. Tulin ja poikaystävä poissa. No hetken päästä kuulin kun tuli veljensä kanssa kotiin. Mies näki minut ikkunasta ja sanoi joku puli siellä halveksivalla äänellä. Kun näki koirani alkoi huutamaan hyi helvetti toi saatanan rotta on täällä. Sitten käski mun tilata pitsaa koska itse rahaton :( Käyttää mua kokoajan hyväkseen ja ilmaisena kuskina. On sossupummi ja minä työssäkäyvä ja siksi joudun kokoajan ostamaan hänelle kaikkea. Haukkuu minua huoraksi ja vaikka miksi ja saattaa yhtäkkiä haluta erota ja suuttui ulrassa kun vauva olikin tyttö.. Lista jatkuu vain :( en tajua mitä on tapahtunut ja olen ihan sekaisin apua ;( Olemme noin 20v
[/quote]
Tunnen sut, mikset vaan jättäny sitä niinkuin kehotin-,-
M22
No kuule. Miten olis jos äkkiä pakkaisit jotain mukaan ja menisit vaikka sinne mummolles!? Sulle voi käydä vielä huonosti!
Olen viikolla 26 raskaana ja teen töissä pitkiä päiviä. Poikaystävä ei anna minun nukkua edes 6 tuntia yöllä ja minun pitäisi kokoajan rahoistani ostaa hänelle tupakkaa ja ruokaa ja tavaraa :( Vaikka raadan niska limassa niin en halua rahojani mieheen kaikkia käyttää.
Polttaa sisällä vaikka olen raskaana ja kauhealla tappelulla siirtyy ulos. Polttaa kuitenkin poissa ollessani sisällä ja kaikki vaatteet haisevat :(
Myös sängyssä nukkuu niin keskellä tahallaan etten mahdu itse nukkumaan ja raivoaa että saa nukkua miten haluaa ja voin nukkua vanhemmillani ihan rauhassa jos haittaa :(
Kerran yhtäkkiä alkoi raivoamaan että 9kk sitten ennen kuin tunnettiinkaan hädin tuskin olen harrastanut seksiä ulkomaanlomallani ja olen likaiken lortto ym. Itkin sitten paniikissa kertoen etten ole ja mies vaan sanoo että hänen tekisi mieli vain mosauttaa mua päähän :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:31"]Olen viikolla 26 raskaana ja teen töissä pitkiä päiviä. Poikaystävä ei anna minun nukkua edes 6 tuntia yöllä ja minun pitäisi kokoajan rahoistani ostaa hänelle tupakkaa ja ruokaa ja tavaraa :( Vaikka raadan niska limassa niin en halua rahojani mieheen kaikkia käyttää.
[/quote]
Kuulostaa hirveältä. Sun pitää oikeasti jättää tuo mies.
Huh