Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät uusi spekulointiketju

Vierailija
08.04.2026 |

Hyvää ja asiallista keskustelua Salkkareista! 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski tulee antamaan Noelille kenkää.

Vierailija
2/5 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että täällä tuskin homma toimii sen paremmin. Tämä sama jankkaus ja muu tylsä jatkuu ihan tasan siihen saakka kunnes Salkkarit lopetetaan kokonaan. 

Mutta voihan sitä aina yrittää.

Jännä nähdä vieläkö Väyrynen yrittää sotkeutua Magnuksen ja Matiaksen väleihin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanko tästä riita Magnuksen ja Matiaksen välille ennen pohjoiseen lähtöä? Matias luulee että Magnus on mustasukkainen Väyrysestä

Vierailija
4/5 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaanko tästä riita Magnuksen ja Matiaksen välille ennen pohjoiseen lähtöä? Matias luulee että Magnus on mustasukkainen Väyrysestä

Vahvat veikkaukset, että näin tulee menemään. Se todennäköisesti on Melvin jota Väyrynen suutelee. Pienellä varauksella joku muu esim. Kaspian. Magnus alkaa jollain muotoa katua päätöstään, Matias luulee, että Magnus tykkää edelleen Väyrysestä ja he ajautuvat riitoihin. Muistammehan senkin, että myöhemmin on tulossa vielä jakso nimeltä "Älä mun rakasta rakasta", joka voi ihan hyvin liittyä tähän.

Luka muistaakseni kuvasi Leevin kanssa ihan loppuun asti silloin syksyllä, joten luulen, että Väyrynen linkittyy Matiaksen ja Magnuksen suhteeseen ihan loppuun asti.

Vierailija
5/5 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte päätösjaksossa tapahtuvan? Teemu Lehtilän mukaanhan päätösjakson cliffhanger tulee olemaan todella iso. Itse veikkaisin että Lassen ja Jutan häät voisivat olla yksi aiheista. Elleivät sitten ehdi eroamaan ennen päätösjaksoa. Tai sitten Gunnar ja Dahlia voisivat olla menossa naimisiin. Ja tietenkin häissä tapahtuu kauheita. Esimerkiksi hääpaikka räjähtää/syttyy tuleen niin että hääpari ja vieraat ovat sisällä ja jäävät loukkuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä