Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävästä tullut hirviö :(

Vierailija
08.02.2015 |

Tapasimme keväällä. Ensimmäiset puoli vuotta oli elämäni parasta aikaa. Luulin että olin tavannut unelmien pojan. Täydellisen. Komean kiltin ja ystävällisen joka rakastaa minua 100%. Huomasin olevani raskaana kesällä ja päätettiin yhteistuumissa pitää lapsi vaikkei kauan ole tunnettu. Mieskin innoissaan.
Sitten alkoi alamäki :(

Mies alkanut kohdella minua kuin roskaa. Kilahtaa oudoista jutuista. Koirani ei ole tervetullut enää luokseen ja on helvetin ruma rotta. ( Kiltein ja hiljaisen chihuahua ikinä joka palvoo miestä yli kaiken )
Tänään kun olin ollut mummolla niin poikaystävä pyysi että tulisin takaisin luokseen illalla. Tulin ja poikaystävä poissa. No hetken päästä kuulin kun tuli veljensä kanssa kotiin. Mies näki minut ikkunasta ja sanoi joku puli siellä halveksivalla äänellä. Kun näki koirani alkoi huutamaan hyi helvetti toi saatanan rotta on täällä.
Sitten käski mun tilata pitsaa koska itse rahaton :(

Käyttää mua kokoajan hyväkseen ja ilmaisena kuskina. On sossupummi ja minä työssäkäyvä ja siksi joudun kokoajan ostamaan hänelle kaikkea. Haukkuu minua huoraksi ja vaikka miksi ja saattaa yhtäkkiä haluta erota ja suuttui ulrassa kun vauva olikin tyttö.. Lista jatkuu vain :( en tajua mitä on tapahtunut ja olen ihan sekaisin apua ;(

Olemme noin 20v

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ihan terveeltä kuulosta. Lähde pois, ansaitset parempaa.

Vierailija
22/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä usko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis oikeasti vielä mietit että mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä?
En koskaan kuvitellut sanovani tätä kenellekään, mutta JSSAP!

Vierailija
24/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et muka mitään huomannut ennenkuin oot raskaana, jos mies on tosiaan noin törkeä? Noh, ei sitten muuta kuin jätät ja koitat löytää paremman.

Vierailija
25/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä tiedä itsekin jossain sisimmässäsi: juokse vielä kun voit! Tuo menee vain yhteen suuntaan ja se vie sinut ja lapsesi vielä kasvattamaan perheväkivallan uhrien tilastoja.

Vierailija
26/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, tyttö, nyt helvetin joutuin eroon tuollaisesta mätisäkistä! Jos hän jo nyt osoittaa narsisminsa avoimesti, on turha odottaa muutosta sitten kun tyttö syntyy. Kerää kaikki rohkeutesi ja voimasi ja irtaudu tuosta kuviosta HETI! Kerro vanhemmillesi koko totuus miehestä ja pidä yllä muistikuvaa noista vittumaisuuksista, niin sinunkin on helpompi unohtaa hänet. Te pärjäätte kyllä lapsen kanssa kahdestaankin, mutta tuollaisen jätekasan sietäminen tekee elämästäsi helvettiä. Pakene vielä, kun voit! Kaikkea hyvää ja hirmuisesti voimia sinulle <3

Vierailija
27/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te ette asu yhdessä? Miksi edes mietit mitä tehdä? Ota mahdolliset kamasi miehen luota ja häivy. Älä vastaa puheluihin ja säästä viestit.

Vierailija
28/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti, tsemppiä!

Vierailija
29/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis näyttänyt merkkiäkään ensimmäiseen 6kk mistään tuollaisesta :( Oli niin täydellinen. Pelottaa olla yksin vauvan kanssa kun miehellä joskus hyviäkin päiviä kuitenkin. Apua olen ihan sekaisin :(

Ap

Vierailija
30/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:33"]

Kerran yhtäkkiä alkoi raivoamaan että 9kk sitten ennen kuin tunnettiinkaan hädin tuskin olen harrastanut seksiä ulkomaanlomallani ja olen likaiken lortto ym. Itkin sitten paniikissa kertoen etten ole ja mies vaan sanoo että hänen tekisi mieli vain mosauttaa mua päähän :( Ap

[/quote]

Oot sitten oikein tyylipuhtaan lassukan ottanut poikaystäväksi. 

Vierailija
31/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät tuohon tilanteeseen, niiden "hyvien päivien" määrä vähenee johdonmukaisesti ja pian huomaatkin eläväsi elämääsi niin fyysisesti kuin henkisestikin täysin alistettuna. Normaalilla psyykellä varustettu mies ei tee tuollaista EDES huonoina hetkinään -kertomasi ovat todella äärimmäisen hälyttäviä merkkejä! Yleensä käytös vain pahenee ja jos väkivallan uhka on jo ääneen todettu, ei sen toteutumista tarvinne kauan odotella, jos tuohon vielä jäät. Lapsesikin vuoksi sinun täytyy lähteä NYT ja sulkea korvasi miehen aneluilta! Teot ne osoittavat rakkauden ja noissa teoissa ei kyllä ole rakkautta nimeksikään.

Vierailija
32/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet mikä on aiheuttanut muutoksen käyttäytymisessä? Vai suostuuko se edes keskutelemaan sun kanssa? 

Vierailija
33/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jonkun luotettavan aikuisen puheille. Tarvitset tukea tilanteeseen. Soita vaikka ensi- ja turvakotiin, osaavat auttaa. Lapsesi ei tarvitse tuollaista isää.

Vierailija
34/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti, lähde, heti. Mies/poika ei tule muuttumaan, hän on häiriintynyt. Sä oot niin nuori, mutta usko, että jäämällä tuo tilanne tulee vain pahenemaan. Kokemusta on, onneksi tajusin itse lähteä. Älä nyt vaan herrantähden jää tuohon suhteeseen, sinä ja lapsi ansaitsette parempaa! Älä vastaa puheluihin/viesteihin joissa anelee takaisin.

Vierailija
35/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:31"]

Olen viikolla 26 raskaana ja teen töissä pitkiä päiviä. Poikaystävä ei anna minun nukkua edes 6 tuntia yöllä ja minun pitäisi kokoajan rahoistani ostaa hänelle tupakkaa ja ruokaa ja tavaraa :( Vaikka raadan niska limassa niin en halua rahojani mieheen kaikkia käyttää. Haukkuu mua vain laiskaksi ym :( Polttaa sisällä vaikka olen raskaana ja kauhealla tappelulla siirtyy ulos. Polttaa kuitenkin poissa ollessani sisällä ja kaikki vaatteet haisevat :( Myös sängyssä nukkuu niin keskellä tahallaan etten mahdu itse nukkumaan ja raivoaa että saa nukkua miten haluaa ja voin nukkua vanhemmillani ihan rauhassa jos haittaa :( Potkii ja huitoo unissaan ja itse roikun reunalla. Sitten kun menen vanhemmilleni niin anelee takaisin :(

[/quote]

Ja sinäkö menet sitten takaisin? Tietenkin se anelee sinua takaisin. Kukapa nyt haluaa menettää rahakukkaroaan, kun on kerran onnistunut hankkimaan itselleen elättäjän. 

Tuo ei tuosta paremmaksi muutu vaan muuttuu aina vaan pahemmaksi. Poika on jo testannut sinut: laittanut sinut paksuksi, kohdellut sinua kuin kakkakikkaretta ja sinä vaan tulet kerran toisensa jälkeen takaisin hänen pilkattavakseen. Se tietää, ettei sinulla ole selkärankaa, siksi se muuttuu tuosta entistä pahemmaksi. Kohta sillä on toinen rääkättävä sinun lisäksesi: vauva, joka syntyy. Hän on huomannut, että hän voi käyttää henkistä väkivaltaa sinua kohtaan joutumatta vastuuseen teoistaan, koska sinä olet mukautunut kaikkeen pahaan, mitä hän on kohdistanut sinuun. 

Paitsi, että kyllähän sinulla löytyy selkärankaa ja itsekunnioitusta, löytyyhän! Sano, että löytyy!

Kerää tavarasi ja muuta takaisin vanhempiesi luokse. Jätä se sika. Ihan oikeasti. Kerro vanhemmillesi, miten huonosti poika kohtelee sinua, jotta vanhempasi suojelisivat sinua. Voin olla varma, ettei kukaan tosiasioista tietoinen vanhempi halua oman lapsensa joutuvan noin huonosti kohdelluksi. Minä ainakin olisin valmis pelastamaan omat lapseni moisilta hirvityspoikakavereilta. (Minulla on suurin piirtein sinun ikäisesi ja hieman vanhempi lapsi.)

Muuta vanhempiesi luo ja kerää voimia. Etsi itsellesi asunto. Ota yhteyttä lastensuojeluun. Kannattaa tarkkaan miettiä, haluatko poikakaveria lapsesi ja omaan elämääsi enää. Sinuna pitäisin huolen, että saisin pidettyä lapsen yksinhuoltajuuden. Voipa olla, etten ilmoittaisi lapsen isääkään papereihin saadakseni olla rauhassa moiselta hirvitykseltä. Näin arvelen, että olisin tehnyt, jos olisin ollut sinun tilanteessasi.

Olen ihan varma, että kunhan toivut alkujärkytyksestä, huomaat, että tulet oikein hyvin toimeen ilman loisivaa poikakaveriasi.

Vierailija
36/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama joka vähän tästä äityleihinkin kertoi? :/

Vierailija
37/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi kun sulla on kauheeta :( mitä sä nyt teet :( oot just tommone perus luuseri joka roikkuu narsistissa eikä osaa päästää irti :( sitten vielä levität lettus miehelle ja pidät äpärän vaik ootte tuntenu pari kk :(

Vierailija
38/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 02:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 02:03"]Oletko sama joka vähän tästä äityleihinkin kertoi? :/ [/quote] Kaivetaas ap:n naama ja nimi esiin

[/quote]

Kaivetaas tämän älynväläyksen tänne näpytellyt takaisin sinne kivenkoloon, josta hän kömpi av:lle levittelemään näitä aivopierujaan.  

Vierailija
39/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tarina on totta, mutta joka tapauksessa: jätä ja unohda se tyyppi nyt saman tien. Poika ei tule tuosta muuttumaan, ainakaan parempaan suuntaan. Jos toimit nyt, voit vielä pelastaa itsellesi ja lapsellesi ihmisarvoisen elämän.

Vierailija
40/55 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskuvio: pistettiin paksuks aka saatiin nalkkiin ja paljastettiin vasta sitten todellinen luonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi