Onko täällä ihmisiä, jotka ovat valmiita irtisanoutumaan töistänsä, ennen kuin ottaa koronarokotteen?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Hassua sinällään, että olen ollut kolmessa sairaalassa töissä, jossa osa rokotetuista on juuri niin ääliöitä, että tulevat töihin nyt taas pienessä flunssassa. Aivan järkyttävä seurata sitä välinpitämättömyyttä ja samaan aikaan pidetään meteliä siitä, kuinka koronarokotukset pitäisi olla pakollisia....
Kuljetaan myös baarista toiseen, mutta eihän sekään mitään haittaa... näitä sankareita on yllättävän paljon.Tämä vain ohiksena siihen, ettei me kaikki rokotetutkaan kovin järkeviä olla.
Saatanpa jopa itse irtisanoutua, jos pakkorokotus työpaikalle tulee, vaikka rokotettu olenkin. Saisinpa tekosyyn lähteä, en jaksa tällä hetkellä työtäni ollenkaan :)
"Hassua sinällään, että olen ollut kolmessa sairaalassa töissä, jossa osa rokotetuista on juuri niin ääliöitä, että tulevat töihin nyt taas pienessä flunssassa."
Tätä on liikkeellä muissakin työpaikoissa.
He ilmeisesti ajattelevat että kun rokote on otettu niin flunssa ei ole koronaa ja koska ennen koronaa on tultu pikkuflunssassa normisti töihin niin nyt voidaan tehdä sitä samaa...
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis irtisanomaan kaikki alaiseni, jotka eivät ota koronarokotetta.
Saakos terveydellisin syihin vedoten irtisanoa työntekijöitä?
Vastaavasti oletko valmis olemaan vastuussa jos työntekijäsi ottaa rokotteen työpaikan menettämisen pelossa ja saakin siitä haittavaikutuksen?
Hiphei, sairastaminen ei tarjoa immuniteettia pitkäksi aikaa. Antaa tollojen pyöriä oravanpyörässä.
Olen viettänyt viimeiset pari vuotta kotonani, etätöitä tehden, ruoat ovelle tilaten, jne. Mahdollisuuteni saada korona, saatika sitten tartuttaa joku muu, on ollut puhdas nolla.
Mikäli Suomen laki päättäjiltä yhtäkkiä taas unohtuu, minut voi sitten irtisanoa. Tätä kyseistä piikkiä en tule koskaan ottamaan. Oletan joskus vielä saavani kyseisen taudin ja suunnitelmani on olla tarkkaana ja riittävässsä erityksessä kaikkien mahdollisten tulevien ihmiskontaktien jälkeen niin, etten tautia kenellekään tartuta.
Vaikka teen työtä kotonani, saatan hyvinkin kuulua niihin muihin ryhmiin, joille moni nyt kovasti pakkorokotuksia haluaisi. Alani on myös sellainen, että siihen on vaikea saada ammattitaitoista väkeä, joka pysyisi hommassa.
Tätä piikkiä en tule ikinä ottamaan, tapahtui mitä tahansa.
En irtisanoutuisi itse, odottaisin työnantajan tekevän sen päätöksen.
Pakottaminen alkaa olla sillä mallilla että en tiedä menenkö hakemaan toista rokotetta lainkaan... Oksettaa tämä syyllistäminen ja kahtiajako, ei sovi suomalaiseen yhteiskuntaan tämmöinen.
Kuuninen kirjoitti:
Hiphei, sairastaminen ei tarjoa immuniteettia pitkäksi aikaa. Antaa tollojen pyöriä oravanpyörässä.
No et sitten ole erehtynyt tutkimuksia lukemaan. Ei tämä tauti ole niin erilainen kuin muut. Sen ensimmäisten joukossa sairastaneilta löytyy yleensä joko vasta-aineet, taikka myöhemmin soluvälitteinen immuniteetti. Suurin osa ei sairastu kahdesti ja loput kukistavat taudin nopeasti ja helposti. Valitettavasti samaa ei voi sanoa rokotetuista, oli piikkejä otettuna mikä määrä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa tämä syyllistäminen ja kahtiajako, ei sovi suomalaiseen yhteiskuntaan tämmöinen.
No näin! Eikä minusta sovi myöskään jatkuva porsaanreikien etsiminen laista. Esim. "Suomen perustuslaista johtuen koronapassi on ajatuksena mahdoton". Joidenkin viikkojen päästä sitä sitten jo tutkitaankin ja yhtäkkiä se ei enää olekaan mahdoton. Ja siitä sitten vielä hieman eteenpäin ja, kas kummaa, passi on otettu käyttöön.
Siitä ei koskaan seuraa hyvää, että kansalta viedään luottamus päättäjiään kohtaan. Vähintäänkin vaaliuurnilla tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua sinällään, että olen ollut kolmessa sairaalassa töissä, jossa osa rokotetuista on juuri niin ääliöitä, että tulevat töihin nyt taas pienessä flunssassa. Aivan järkyttävä seurata sitä välinpitämättömyyttä ja samaan aikaan pidetään meteliä siitä, kuinka koronarokotukset pitäisi olla pakollisia....
Kuljetaan myös baarista toiseen, mutta eihän sekään mitään haittaa... näitä sankareita on yllättävän paljon.Tämä vain ohiksena siihen, ettei me kaikki rokotetutkaan kovin järkeviä olla.
Saatanpa jopa itse irtisanoutua, jos pakkorokotus työpaikalle tulee, vaikka rokotettu olenkin. Saisinpa tekosyyn lähteä, en jaksa tällä hetkellä työtäni ollenkaan :)
"Hassua sinällään, että olen ollut kolmessa sairaalassa töissä, jossa osa rokotetuista on juuri niin ääliöitä, että tulevat töihin nyt taas pienessä flunssassa."
Tätä on liikkeellä muissakin työpaikoissa.
He ilmeisesti ajattelevat että kun rokote on otettu niin flunssa ei ole koronaa ja koska ennen koronaa on tultu pikkuflunssassa normisti töihin niin nyt voidaan tehdä sitä samaa...
Ei meillä pikku räkätaudista saikkua saa. Töihin vaan räkäisenä, oli rokotettu tai ei.
Minä kyllä irtisanoutuisin töistä jos rokote olisi pakollinen että saa tehdä töitä.
Meidän työpaikalla on minä ja neljä muuta eli meitä on 5 täällä.
Meistä on 2 rokottamatonta ja 3 rokotettua.
Olen valmis irtisanoutumaan, jos työkaverit eivät ota rokotetta ja pidä maskia eivätkä näin huolehdi työpaikan työturvallisuudesta. Itse asiassa olen jo tehnyt ennakkojärjestelyjä asian suhteen ja olen valmis tarvittaessa lähtemään yli 20 vuoden vakituisesta työsuhteesta. Mitä tahansa pas...aa en työn takia siedä.
Toivottavasti työpaikat alkavat vaatia koronapassia.
Ainahan sitä pohtii ottaisiko paremmin palkatun työn, mutta en usko että Suomessa alettaisiin vaatia koronapassia työpaikoilla, niin tuskin vaihdan työnantajaa?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen tällä hetkellä alalle jossa tuolla voidaan alkaa kiristämään. Olen jo pohtimassa muuta suuntaa elämääni, vaikkapa yrityksen perustamista. Kehoni on minun, rokotteilla minua ei pomputella.
Oma on kehosi. Hoida myös itse oma kehosi, jos sairastut kotonaan. Älä anna muiden koskea kehoosi.
Toivotaan että mahdollisimman moni lähtee t. Työtön
En todellakaan lähde tuohon rokoterumbaan. Siinäpä sitten irtisanoisivat minut, nytkään eivät ole löytäneet päteviä työntekijöitä yksikköömme koska harvalla on osaamista/koulutusta alastani. Jään ilomielin hyvälle ansiosidonnaiselle ja alkaisin virittelemään lomani aikana omaa yritystoimintaa jne kun olisi kerrankin aikaa.
Yrittäkää sitten muistaa, että tänne ajautuu trollit, ja ne joilla on vahva mielipide asiasta.
Kuten tilastot näyttää, tämä palsta ei ole mikään läpileikkaus suomalaisten mielipiteistä. Täällä meuhkataan, julistetaan ja yritetään vaikuttaa muiden mielipiteeseen. Harvemmin täällä oikeasti keskustellaan.
Trollit ja kiihkoilijat jatkavat peukutuksiaan sanoipa kuka tahansa mitä tahansa, eli tämä on ihan turha palsta. Täällä pakkosyötetään vihaa ja väärää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hautaan asti olen valmis menemään. Tiedän etten pystyisi elämään mahdollisten rokotehaittojen kanssa ilman että sekoaisin. Korona rokottamattomana on "itseaiheutettua" ja täten täysin eri asia. Oma valinta se ainakin oli, ja seuraamuksiahan ei välttämättä tule. Se on minulle 1+1.
Minäkään en kestäisi sitä, jos olisin itse mennyt rokotuksen ottamaan vaikka oma ajatus on se että siitä on minun tapauksessani enemmän haittaa kuin hyötyä, ja sitten nämä haitat konkretisoituisivat.
En usko mihinkään salaliittoteorioihin, mutta uskon että rokotteella on vakaviakin sivuvaikutuksia. Niinpä en aio rokotetta ottaa eikä minua siihen voida kiristää edes työpaikan menettämisen uhkailuilla eikä millään muullakaan.Kuin v***n tyhmää porukkaa täällä oikein elää? Itsekästä, käsittämättömän typerää ja sairasta sakkia. Kuolkaa pois kotonanne ja pysykää pois julkisilta paikoilta ennen sitä, teitä ei pidä sairaaloissa hoitaa.
Lässynlää. Mene ottamaan kymmenes piikkisi ja pelkää koronaa loppuelämä kotona neljän seinän sisällä.
Onko sattumaa vai ei, mutta aktiivimalli ja koronapassi työpaikoille käynnistyvät samoihin aikoihin?
Tuleeko työnantajalle velvollisuus korvata rokottamaton työntekijä rokotetulla työnhakijalla?
Onhan se jo selvä, että terveydestä tässä painostuksessa ei ole enää kyse. Vaan siitä, että se Pfizerin rokote on pakko ottaa. Rokotteen tutkimus- ja turvallisuusdata halutaan salata vuoteen 2076. Suomen valtio pakottaa kansalaiset ottamaan kokeellisen rokotteen, vaikka valtio ei ole tarkistanut rokotteen sisältöä. Ajatelkaa, mitä turvatarkastuksia tehdään kauppoihin tulevaan tavaraan leluista elintarvikkeisiin. Mutta ei tähän kokeelliseen aineeseen, joka tahdotaan piikittää jokaiseen suomalaiseen.
Eihän siinä ole mitään järkeä! Tämä on täysin edesvastuutonta.
Luovutaan samantien puolustusvoimista, kun voidaan kerta vain olettaa, että kukaan ei ole hyökkäämässä.
”Työkalupakissa” on keinoja hallitusta edustava virkamies sanoi tv:ssä muutama päivä sitten. Hänestä pakkorokotus oli parempi vaihtoehto rokottamattoman kannalta kuin kotikaranteeni. Veikkaan, että hallitus odottaa vain, miten maailmalla saadaan ne käyttöön. Sitten helppo Suomessa runnoa läpi.
Arvelen myös, että hyvin pian äänestysoikeus sidotaan rokotteeseen. Rokottamaton ei saa äänestää oman "turvallisuutensa" vuoksi.
Lopuksi tulevat pakkorokotukset, joissa käytetään voimakeinoja.
Taitaa rokotepassi olla lakien vastaista koska ihmisiä ei saa syrjiä? Eikö rokotepassi ole sama kun vaikka ihmisiä syrjittäisiin ihonvärin tai sukupuolen mukaan? 🤔
Olen valmis irtisanomaan kaikki alaiseni, jotka eivät ota koronarokotetta.