Onko täällä ihmisiä, jotka ovat valmiita irtisanoutumaan töistänsä, ennen kuin ottaa koronarokotteen?
Kommentit (184)
Mitä vittuu, ketää enää kiinnosta tuo koronapiikkikoohotus, ottakaa iisisti, eläkää normaalisti, elämä kantaa heeeiiii
En irtisanoudu, mun työn pytyy tekemään täysin etänä eli ei voida vaatia rokotusta
Todellakin. Ehdottomasti. Lähden vihellellen
Vierailija kirjoitti:
Minusta voidaan kaikki rokottamattomat jäädä kotiin, sillä meitä on haukuttu ja solvata aivan solkenaan koko syksyn ajan.
Kannustan kaikkia työttömyystuelle tai ainakin puhumaan sen uhkasta kovaan ääneen. Todellakin, olkoon koko maa sitten rokotettujen valtakuntaa ja maksakoot viulut ja tuet, kerran tätä halusitte. Onnea vaan matkaan hoitaa duunit!
Minä lähden mielummin vaikka salille leikkimään omalla ja toisten terveydellä, että pysyn järjissäni tämän kaiken keskellä.
Miksi rokotettujen pitää maksaa rokottamattomien kulut? 84% väestöstä rokotettu, 16% rokottamattomia. 70% sairaalapaikoista on täytetty rokottamattomilla koronapotilailla. Mietipä sitä. Minusta rokottamattomien pitäisi maksaa koronaan liittyvät sairauskulunsa itse eikä maksattaa muilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikka kuula kalloon ennen rokotetta jos niikseen tulee. Mieluummin lähtee pystypäin kuin polvillaan anelee pääsyä Klaus Schwabin ja muiden hullujen psykopaattien uuteen maailmanjärjestykseen. Emme mekään ole tälle maalle minkään arvoisia, miksi tämä maakaan olisi minkään arvoinen meille.
Siinäpä uhoat. Vois mietteesi muuttua, kun ase olisi ohimollasi. Hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei tarvitse rokottamattomia sairaanhoitajia.
Anteeksi nyt vain, mutta oletko koskaan ajatellut, että miksi ei?
Olen sama kirjoittaja joka kertoi työkavereistaan, jotka tulevat nyt pikkuköhässä töihin.. koska rokote ja ei voi olla korona... hups mutta olikin ja osasto kiinni! Näistä ei vain uutisoida tai puhuta!
Itsekin olen valitettavasti eräässä asumispalveluyksikössä aloittanut aikoinani influenssa epidemian. (vain toki arvailen) Tulin sairaaksi kesken päivän, lähdin töistä pois ja hetken päästä kaikkilla asukkailla tartunta. Olin ottanut rokotteen ja niin myös kaikki asukkaat!!! Ei nämä kysymykset oikeasti näin yksinkertaisia ole jos yhtään laajemmin ajattelee tai uskaltaa avata silmiään.
Korona-aika on saaneet ihmiset pelkäämään kuolemaa ja täytyy sanoa, että minusta tuntuu, että osa on vieraantunut täysin siitä että elämä on sattumankauppaa. Takeita emme saa mistään ja jokainen meistä tietää sen, että me takuulla tulemme kuolemaan, ennemmin tai myöhemmin.
En usko yhdenkään kuoleman hetkellä miettivän... Ihanaa en kuollut koronaan!!
Vierailija kirjoitti:
Lykkäsin ensin alapeukkua ja muutin yläpeukuksi. Mutta tuo on totta, kohta koneet vie ihmisten työt ja toivottavasti ihmiset saavat keskittyä elämään, viisauteen ja ajatteluun. Tuliko mieleen että enemmistö näistä foliohatuista ei ymmärrä edes perus englantia ja/tai he eivät kykene oikestaan mihinkään objektiiviseen ajatteluun? Eikä video oikeastaan liittynyt keskusteluun mitenkään.
Onneksi olen opiskelija eli en vain mene töihin. Jos olisin töissä, niin irtisanoutuisin. Määräaikainen se kuitenkin olisi ja jotain hölynpölyä. Saisin hyvän syyn vain olla ja nauttia elämästä. Piikkiä en ota, koska minut on vastentahtoisesti huumattu useaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään irtisanoudu. Minut saa irtisanoa, odotan sitä enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä.
Jokainen joka odottaa toisen ihmisen ottavan terveysriskin itsensä pelastamiseksi on minun silmissä ihmissaastaa.
Mutta kun se meneekin niin päin, että rokotetut tartuttavat rokottamattomia. Sinuahan tässä yritetään pitää teholta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta voidaan kaikki rokottamattomat jäädä kotiin, sillä meitä on haukuttu ja solvata aivan solkenaan koko syksyn ajan.
Kannustan kaikkia työttömyystuelle tai ainakin puhumaan sen uhkasta kovaan ääneen. Todellakin, olkoon koko maa sitten rokotettujen valtakuntaa ja maksakoot viulut ja tuet, kerran tätä halusitte. Onnea vaan matkaan hoitaa duunit!
Minä lähden mielummin vaikka salille leikkimään omalla ja toisten terveydellä, että pysyn järjissäni tämän kaiken keskellä.
Miksi rokotettujen pitää maksaa rokottamattomien kulut? 84% väestöstä rokotettu, 16% rokottamattomia. 70% sairaalapaikoista on täytetty rokottamattomilla koronapotilailla. Mietipä sitä. Minusta rokottamattomien pitäisi maksaa koronaan liittyvät sairauskulunsa itse eikä maksattaa muilla.
Ja minusta kenenkään ei pitäisi saada ilmaiseksi verovaroilla hommattua rokotetta!! Maksakaa itse piikkinne hinta ja siihen liittyvät muut kustannukset. Samalla voitte toki kieltäytyä shokin hoidosta jos sellainen sattuu kohdalle ta muiden vakavien haittojen hoidon. Rokotteessahan on kuitenkin jo se tieto, että korvauksia on turha hakea jos haittoja ilmenee!!
Oikeasti.. Miten ihmiset ovat menneet näin sekaisin :) Hirveää tämä julmuus.
Jaahans. Tämän ketjun myötä voi vihdoinkin äänestää hyvällä omallatunnolla Kokoomusta. Siellä sitten nyyhkitte, kun leikataan työkkäriavustuksista ja ansiosidonnaisista ja työttömyysajalta kertyneestä eläkkeestä.
Nauran matkalla pankkiin, kun Pietarin trollit ja kristalliurpot käy leipäjonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona oli minulla oireeton ja silti olen ollut osallisena verojen maksussa. Miksi minun piti maksaa veroja joista ostettiin rokotteita? Oletan että sinusta minun ei olisi pitänyt niistä maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikka kuula kalloon ennen rokotetta jos niikseen tulee. Mieluummin lähtee pystypäin kuin polvillaan anelee pääsyä Klaus Schwabin ja muiden hullujen psykopaattien uuteen maailmanjärjestykseen. Emme mekään ole tälle maalle minkään arvoisia, miksi tämä maakaan olisi minkään arvoinen meille.
Sellaisena voimafantasioita tähän iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putintrolli ei tiedä ettei Suomessa uhkailla aseilla tai lääkärit "putoile" ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen tällä hetkellä alalle jossa tuolla voidaan alkaa kiristämään. Olen jo pohtimassa muuta suuntaa elämääni, vaikkapa yrityksen perustamista. Kehoni on minun, rokotteilla minua ei pomputella.
Sano sama kuin ebola tulee suomeen… Minua ei lääkitä ja hoodeta!
Ebola tarttuu melko huonosti, ei siitä olisi epidemiaksi asti Suomessa.
Nynne mennee Helsinkiin lauantaina!
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rokotevastaisia-paljon-maahanmuutta…
Nämä ainakin.
Lä-i-hoi-ta-ji-a.
Eikös lähihoitajaksi pääse jokainen , joka osaa auttavasti avata edes oven, että pääsee kouluun sissään?
Minä lähdin nostelemaan jo siinä vaiheessa, kun alettiin painostaa influenssarokotuksille.
Pitäkää tunkkinne.
T. Sairaanhoitaja