Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä, jotka ovat valmiita irtisanoutumaan töistänsä, ennen kuin ottaa koronarokotteen?

Vierailija
18.11.2021 |

Itse olen näitä vähän pohtinut.

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että mahdollisimman moni rokottamaton tajuaa irtisanoutua. Heiltä pitäisi myös evätä työttömyystuet täysin.

Jep, toivon että mahdollisimman moni hoitaja/lääkäri irtisanoutuu. Voit sitten sinäkin kärvistellä jos sairastut vaikka syöpään ja et saa hoitoa ajoissa koska ei ole riittävästi henkilökuntaa.

Vierailija
142/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sattumaa vai ei, mutta aktiivimalli ja koronapassi työpaikoille käynnistyvät samoihin aikoihin?

Tuleeko työnantajalle velvollisuus korvata rokottamaton työntekijä rokotetulla työnhakijalla?

Onhan se jo selvä, että terveydestä tässä painostuksessa ei ole enää kyse. Vaan siitä, että se Pfizerin rokote  on pakko ottaa. Rokotteen tutkimus- ja turvallisuusdata halutaan salata vuoteen 2076. Suomen valtio pakottaa kansalaiset ottamaan kokeellisen rokotteen, vaikka valtio  ei ole tarkistanut rokotteen sisältöä. Ajatelkaa, mitä turvatarkastuksia tehdään kauppoihin tulevaan tavaraan leluista elintarvikkeisiin. Mutta ei tähän kokeelliseen aineeseen, joka tahdotaan piikittää jokaiseen suomalaiseen.

Eihän siinä ole mitään järkeä! Tämä on täysin edesvastuutonta.

Luovutaan samantien puolustusvoimista, kun voidaan kerta vain olettaa, että kukaan ei ole hyökkäämässä.

”Työkalupakissa” on keinoja hallitusta edustava virkamies sanoi tv:ssä muutama päivä sitten. Hänestä pakkorokotus oli parempi vaihtoehto rokottamattoman kannalta kuin kotikaranteeni. Veikkaan, että hallitus odottaa vain, miten maailmalla saadaan ne käyttöön. Sitten helppo Suomessa runnoa läpi.

Arvelen myös, että hyvin pian äänestysoikeus sidotaan rokotteeseen. Rokottamaton ei saa äänestää oman "turvallisuutensa" vuoksi.

Lopuksi tulevat pakkorokotukset, joissa käytetään voimakeinoja.

Trolli ja yhteiskunnan vastaisten toimien kannattaja rajan takaa bongattu.

Niin paljon valeinfoa yhdessä tekstissä, että nenä on varmaan metrin mittainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Irtisanoudun mieluummin kuin otan tämän rokotteen.

Siinä tapauksessa toivon, että rokotetta tullaan vaatimaan.

Olen kuitenkin siinä käsityksessä, että sen takia ei saisi irtisanoa?

Eri asia tietty, jos tulee tarvetta vähentää henkilöstöä, että ketkä siinä siten lähtevät, mutta kuitenkin.

Itse olen miettinyt, että kutkuttaisi kieltäytyä kertomasta, jos sillä saisi pakkolomaa. Olisin niin loman tarpeessa ja jos työpaikka kuitenkin säilyy, niin pieni rahallinen tyhjiö ei hetkellisesti haittaisi yhtään mitään. Mutta kun työnantaja on niin lapsellinen, että sillä menee kaikki tuollainen heti ihon alle, jos työntekijä saa jonkun edun.

Vierailija
144/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis irtisanomaan kaikki alaiseni, jotka eivät ota koronarokotetta.

Kuka tuollaisessa roskafirmassa edes haluaisi olla töissä? ”Alaiseni” eli olet jämähtänyt jonnekin 90-luvulle. Kukaan ei nykyään käytä enää moista termiä. Joutaakin mennä konkkaan ”yrityksesi”.

Vierailija
145/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuninen kirjoitti:

Hiphei, sairastaminen ei tarjoa immuniteettia pitkäksi aikaa. Antaa tollojen pyöriä oravanpyörässä.

No rokoteko tarjoaa mielestäsi elinikäisen suojan?

Vierailija
146/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä pois. Tervetuloa "iloisten" työttömien joukkoon.

Sanon suoraan että helpompaa on työssä kun nyky työttömällä. Työkkäri ei anna hetken rauhaa. Jatkuva karenssin uhka leijuu yllä. Jatkuvaa puhelin häirintää. Pakko kursseja ym.

Eipä siinä jos olet rahoissa niin eikun tervemenoa, muuten hyppäät ojasta allikkoon.

Vierailija
147/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen p*skaa osa-aikatyötä, jossa saan päivittäin kuulla asiakkaiden valitusta ja kiukuttelua, ja josta saan palkkaa ruhtinaalliset n. 1000 euroa/kk. Niin että olenko valmis irtisanoutumaan? Todellakin olen, mutta en aio sitä tehdä, vaan jään odottamaan potkuja. Rokotetta en ota. Joku rokotettu saa siitä mainion työpaikan itselleen :D

Vierailija
148/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla ottaa potkuja, täällä huutelee mutta ei uskalla, vain muutama joka on harkinnut alan vaihtoa tai irtisanoutumista joka tapauksessa saattaa läteä ja käyttää rokotetta vain raukkamaisesti tekosyynä

Vierailija
149/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalta ainakin 2 naista tiedän ketkä meinaa vaihtaa alaa rokotuksien takia.

Hoitoalalla muka jotkut varaavat aikoja kolmansille piikeille.

Mutta en usko että työpaikoille tulee rokotepassia/rokotepakkoa.

Eiköhän toi roketepassi pian häviä käytöstä kun siitä ei näytä olevan mitään hyötyä, tartuntamäärät noussut ja sairaalassa aika paljon ihmisiä sekä koronaan menehtyneiden määrä taas kasvanut.

Miksi koronapassia ei voida korvata maskipakolla eli maskipakko julkisiin tiloihin,baareihin ja tapahtumiin?

Vierailija
150/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoin jo T: Sairaanhoitaja.

Sama. Olen mietinyt pitkään irtisanoutumista. Mutta helpotusta ei tuonut korona alalle, ja eikä kukaan tehnyt mitään helpottaakseen

T. Lähihoitaja

Vierailija
151/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla ei olisi varaa ketää menettää. Nyt kannattaisi miettiä miten kortit pelaa työnantajat.

Nyt jo laitetaan terveyskeskuksia kiinni, kun ei ole hoitajia. Samalla lehden tekstari palstalla huudetaan ja haukutaan, kun ei pääse hoitoon. Aivan….. Ala on muuttunut huonompaan suuntaan. Koronan myötä, harvempi työnantaja on edes kiitänyt hoitajia työstään. Alalle kouluttautuu paljon ihmisiä, mutta harva valmistuu..

Vierailija
152/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta voidaan kaikki rokottamattomat jäädä kotiin, sillä meitä on haukuttu ja solvata aivan solkenaan koko syksyn ajan.

Kannustan kaikkia työttömyystuelle tai ainakin puhumaan sen uhkasta kovaan ääneen. Todellakin, olkoon koko maa sitten rokotettujen valtakuntaa ja maksakoot viulut ja tuet, kerran tätä halusitte. Onnea vaan matkaan hoitaa duunit!

Minä lähden mielummin vaikka salille leikkimään omalla ja toisten terveydellä, että pysyn järjissäni tämän kaiken keskellä.

Miksi rokotettujen pitää maksaa rokottamattomien kulut? 84% väestöstä rokotettu, 16% rokottamattomia. 70% sairaalapaikoista on täytetty rokottamattomilla koronapotilailla. Mietipä sitä. Minusta rokottamattomien pitäisi maksaa koronaan liittyvät sairauskulunsa itse eikä maksattaa muilla.

Ja minusta kenenkään ei pitäisi saada ilmaiseksi verovaroilla hommattua rokotetta!! Maksakaa itse piikkinne hinta ja siihen liittyvät muut kustannukset. Samalla voitte toki kieltäytyä shokin hoidosta jos sellainen sattuu kohdalle ta muiden vakavien haittojen hoidon.  Rokotteessahan on kuitenkin jo se tieto, että korvauksia on turha hakea jos haittoja ilmenee!!

Oikeasti.. Miten ihmiset ovat menneet näin sekaisin :) Hirveää tämä julmuus.

Kolmen rokotteen hinta vs. tehohoidon todellinen vuorokausihinta? 

Vierailija
153/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisiä trolleja kyllä löytyy jotka ovat valmiita yllyttämään hörhöt irtisanoutumaan.

Vierailija
154/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys sairaanhoitajille:

Jos kauniisti pyydän ja annan vaikka satasen voisitko tyrkätä koronarokotteen vaikka mukana tuomaani appelsiiniin

Vierailija
155/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetta. Piste

-

Onkos sinulla jokin järkisyy olla ottamatta rokotetta nykytilanteessa??

Vierailija
156/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Irtisanoudun mieluummin kuin otan tämän rokotteen.

-

Niin mikä ihme ja kumma siinä rokotteessa noin tunteita nostattaa?

Vierailija
157/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta voidaan kaikki rokottamattomat jäädä kotiin, sillä meitä on haukuttu ja solvata aivan solkenaan koko syksyn ajan.

Kannustan kaikkia työttömyystuelle tai ainakin puhumaan sen uhkasta kovaan ääneen. Todellakin, olkoon koko maa sitten rokotettujen valtakuntaa ja maksakoot viulut ja tuet, kerran tätä halusitte. Onnea vaan matkaan hoitaa duunit!

Minä lähden mielummin vaikka salille leikkimään omalla ja toisten terveydellä, että pysyn järjissäni tämän kaiken keskellä.

Miksi rokotettujen pitää maksaa rokottamattomien kulut? 84% väestöstä rokotettu, 16% rokottamattomia. 70% sairaalapaikoista on täytetty rokottamattomilla koronapotilailla. Mietipä sitä. Minusta rokottamattomien pitäisi maksaa koronaan liittyvät sairauskulunsa itse eikä maksattaa muilla.

Ja minusta kenenkään ei pitäisi saada ilmaiseksi verovaroilla hommattua rokotetta!! Maksakaa itse piikkinne hinta ja siihen liittyvät muut kustannukset. Samalla voitte toki kieltäytyä shokin hoidosta jos sellainen sattuu kohdalle ta muiden vakavien haittojen hoidon.  Rokotteessahan on kuitenkin jo se tieto, että korvauksia on turha hakea jos haittoja ilmenee!!

Oikeasti.. Miten ihmiset ovat menneet näin sekaisin :) Hirveää tämä julmuus.

Kolmen rokotteen hinta vs. tehohoidon todellinen vuorokausihinta? 

No olipa typerä kysymys.

Tiesitkö että valtaosa sairastaa koronan oireettomasti tai lieväoireisesti?

Tehohoitoon päätyy vain erittäin harvat ihmiset koronan takia.

Todetut tartunnat 174000 ja tehohoitopotilaat 1000.

Vierailija
158/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuninen kirjoitti:

Hiphei, sairastaminen ei tarjoa immuniteettia pitkäksi aikaa. Antaa tollojen pyöriä oravanpyörässä.

No rokoteko tarjoaa mielestäsi elinikäisen suojan?

-

Vieläkö joku torvelo toivoo "elinikäistä suojaa" alati muuttuvia virustauteja vastaan?

Vierailija
159/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin idiootti, että irtisanoutuisi asian vuoksi? Tai mistään muustakaan syystä, paitsi työpaikan vaihto? Työnantajan velvollisuus on keksiä työntekijälle muuta tehtävää, jos ei nykyistään pystyisi rokottamattomuuden vuoksi tehdä. Jos tällaista tehtävää ei löydy, silloin kyseeseen tulee lomauttaminen. Irtisanominen rokottamattomuuden vuoksi taasen tietää helppoa voittoa oikeudenkäynnistä irtisanotulle.

Vierailija
160/184 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä aika ottaa rokotteet. Koska suoja on hyvä vain vajaaksi vuodeksi, niin nyt selviää hyvin ensi kesän yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi