Oon 42v mies ja oon aina haaveillut värjääväni hiukset neon siniseksi. Uskallanko?
Oon 42v mies ja oon aina haaveillut värjääväni hiukset neon siniseksi.
Uskallanko?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Seksikäs idea
Kiitos. Oot paras
Itse olen jo 63 v.mies ja neonkeltainen tukka, tatuoidut käsivarret ja huulitäytteet.
Pakaraimplantteja suunnittelen. Naista kaatuu kohta !
Täällä it-alallahan noita aina välillä näkee, eikä siinä mitään, kiva että miehetkin toteuttaa erikoisempia tyylejä. Joskus vaan pääsee yllättämään kun sen teke joku tyyppi, jolta ei olisi sitä odottanut, joka on aina näyttänyt hyvin perinteiseltä ja siltä ettei ulkonäkö kauheasti kiinnosta, ja sitten on joku violetti tai sininen tukka yhtäkkiä. Mutta ei ainakaan täällä duunissa kukaan mitään pahaa siitä mieti saati kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä it-alallahan noita aina välillä näkee, eikä siinä mitään, kiva että miehetkin toteuttaa erikoisempia tyylejä. Joskus vaan pääsee yllättämään kun sen teke joku tyyppi, jolta ei olisi sitä odottanut, joka on aina näyttänyt hyvin perinteiseltä ja siltä ettei ulkonäkö kauheasti kiinnosta, ja sitten on joku violetti tai sininen tukka yhtäkkiä. Mutta ei ainakaan täällä duunissa kukaan mitään pahaa siitä mieti saati kommentoi.
Oot ihana 💕
Tottakai. Se on vain hiusväri, siitä pääsee kyllä eroon jos ei tykkääkään.
Kohtahan tässä on vappu, joten menee vaikka sen siivellä reipas väri.
Uskalla vain jos ei siitä ole haittaa terveydelle.
Älä ihmeessä. Joka kolmas neonväri räjähtää päässä,
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo 63 v.mies ja neonkeltainen tukka, tatuoidut käsivarret ja huulitäytteet.
Pakaraimplantteja suunnittelen. Naista kaatuu kohta !
Mulla on implantit perseessä. Voin toimia kokemusasiantuntijana. T. mirkku
Entäs alatukka? Värjäätkö senkin?
Hyvältä näyttää
Et.
Ei sinusta kerta kaikkiaan ole tuohon.
Teet just niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Nykyään on niin paljon jo värikkäitä hiuksia kaikilla että ei sitä enää pidetä kovin erikoisena.
No tietysti kokeilet jos mieli tekee! Värisrä päsee eroon jos et tykkääkään, jos ei muuten niin leikkaamalla hiukset kokonaan pois. Siinäpä sitten kokeilisit senkin tyylin :-D
Ehdottomasti. Seksikäs idea