Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä, jotka ovat valmiita irtisanoutumaan töistänsä, ennen kuin ottaa koronarokotteen?

Vierailija
18.11.2021 |

Itse olen näitä vähän pohtinut.

Kommentit (184)

Vierailija
81/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka hautaan asti olen valmis menemään. Tiedän etten pystyisi elämään mahdollisten rokotehaittojen kanssa ilman että sekoaisin. Korona rokottamattomana on "itseaiheutettua" ja täten täysin eri asia. Oma valinta se ainakin oli, ja seuraamuksiahan ei välttämättä tule. Se on minulle 1+1.

Minäkään en kestäisi sitä, jos olisin itse mennyt rokotuksen ottamaan vaikka oma ajatus on se että siitä on minun tapauksessani enemmän haittaa kuin hyötyä, ja sitten nämä haitat konkretisoituisivat.

En usko mihinkään salaliittoteorioihin, mutta uskon että rokotteella on vakaviakin sivuvaikutuksia. Niinpä en aio rokotetta ottaa eikä minua siihen voida kiristää edes työpaikan menettämisen uhkailuilla eikä millään muullakaan.

Kuin v***n tyhmää porukkaa täällä oikein elää? Itsekästä, käsittämättömän typerää ja sairasta sakkia. Kuolkaa pois kotonanne ja pysykää pois julkisilta paikoilta ennen sitä, teitä ei pidä sairaaloissa hoitaa. 

Siis tosi hyvin argumentointu!

Vierailija
82/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää irtisanoutuko, varsinkaan jos ette saa lääkäriltä todistusta että terveyden vuoksi irtisanotte, vaan tulkaa ennemmin irtisanotuksi. Ei tarvitse tapella karenssia yms vastaan niin paljoa.

Jee jee. Känni päälle, viddu ei pääse baariin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. On se kumma kun ollaan "eihän se ole kuin pikku flunssa". Sitten kun paska osuu tuulettimeen, mennäänkin lääkäriin itkemään asiasta kun pitäisi päästä nyt teholle. Eikö flunssa mene kotihoidolla vähän lepäämällä? Kummasti tuolla on nyt näitä rokottamattomia valtaosa kuormittamassa sairaaloita.

Vierailija
84/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoin jo T: Sairaanhoitaja.

Lol, niin varmaan…

Vierailija
85/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että mahdollisimman moni rokottamaton tajuaa irtisanoutua. Heiltä pitäisi myös evätä työttömyystuet täysin.

Täällä on yllättävän monta jotka pitää hyvinvointivaltiota vihollisena.

Vierailija
86/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei tarvitse rokottamattomia sairaanhoitajia.

Vierailija
87/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
88/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen tällä hetkellä alalle jossa tuolla voidaan alkaa kiristämään. Olen jo pohtimassa muuta suuntaa elämääni, vaikkapa yrityksen perustamista. Kehoni on minun,  rokotteilla minua ei pomputella. 

Sano sama kuin ebola tulee suomeen… Minua ei lääkitä ja hoodeta!

Vierailija
89/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei tarvitse sinun kaltaisia.

- en ole ap

Vierailija
90/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä valmis potkimaan pois jos ette ota rokotetta, vaarannatte yrityksen tulevaisuuden, muut työntekijät ja heidän perheensä.

Vierailija
91/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä piikkiä kannata niin kauheasti pelätä. Vähän se sattuu, mutta vähemmän kuin esim. ampiaisen pisto.

Vierailija
92/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on hirveä tunku hoitoalalle ja varmasti vain kasvaa! Ei kun.

Toivottavasti toivottu verojenkeruu loppuu ja jokainen saa säästää omaan eläkkeeseensä sen sijaan että maksaa nykyisten vanhusten hoidon.

Vierailija
93/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä valmis potkimaan pois jos ette ota rokotetta, vaarannatte yrityksen tulevaisuuden, muut työntekijät ja heidän perheensä.

Sairastin koronan ennen kuin tulin töihin ja sen tietää kaikki. Olen yhä koeajalla joten irtisanokaa vaan jos kerta siltä tuntuu.

Vierailija
94/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen tällä hetkellä alalle jossa tuolla voidaan alkaa kiristämään. Olen jo pohtimassa muuta suuntaa elämääni, vaikkapa yrityksen perustamista. Kehoni on minun,  rokotteilla minua ei pomputella. 

Sano sama kuin ebola tulee suomeen… Minua ei lääkitä ja hoodeta!

Paljon tödennäköisemmin saat sukupuolitaudin kuin minä ebolan.

Vierailija
95/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa varmaan olemaan korkea aika laskea ansiosidonnaista työttömyyskorvausta reippaasti. Hyvinvointi valtio ei pysty enää elättämään tällaista määrää laiskoja "yksilön" oikeuksia omaavia henkilöitä , joilla on vaan oikeuksia ei lainkaan velvollisuuksia. Tämä yhteiskunta ei vaan kestä sitä. 

Vierailija
96/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan viimeinkin uskoa niihin venäjän trolleihin koska tämä viha rokottamattomia kohtaan ja rokotteen politisointi on saanut aikaan sen etten ota rokotetta vaikka se maagisesti muuttuisi sellaiseksi josta ei tule edes käsi kipeäksi kenelläkään.

Vierailija
97/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa varmaan olemaan korkea aika laskea ansiosidonnaista työttömyyskorvausta reippaasti. Hyvinvointi valtio ei pysty enää elättämään tällaista määrää laiskoja "yksilön" oikeuksia omaavia henkilöitä , joilla on vaan oikeuksia ei lainkaan velvollisuuksia. Tämä yhteiskunta ei vaan kestä sitä. 

Heh ai että ansiosidonnainen on ongelma eikä eläkeläiset ja "työkyvyttömät".

Puhuttu osaajapula myös katosi monen mielestä äkkiä.

Vierailija
98/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä piikkiä kannata niin kauheasti pelätä. Vähän se sattuu, mutta vähemmän kuin esim. ampiaisen pisto.

Lähinnä pelottaa se mitä se piikki sisältää

Vierailija
99/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kehosi on sinun, jonka rokotetut tartuttavat ennemmin tai myöhemmin koronaan.

Vierailija
100/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan ennen kuin tulin töihin ja sen tietää kaikki. Olen yhä koeajalla joten irtisanokaa vaan jos kerta siltä tuntuu.

"ennen en halunnut töihin, nyt en halua töihin ja tulevaisuudessa en halua töihin", "ja jos pidätte töissä vaarannan kaikki muut taudille". Ja ihan koeajalla vielä, kuinka sattuikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän