Onko täällä ihmisiä, jotka ovat valmiita irtisanoutumaan töistänsä, ennen kuin ottaa koronarokotteen?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Älkää irtisanoutuko, varsinkaan jos ette saa lääkäriltä todistusta että terveyden vuoksi irtisanotte, vaan tulkaa ennemmin irtisanotuksi. Ei tarvitse tapella karenssia yms vastaan niin paljoa.
Jee jee. Känni päälle, viddu ei pääse baariin
Ei jumalauta. On se kumma kun ollaan "eihän se ole kuin pikku flunssa". Sitten kun paska osuu tuulettimeen, mennäänkin lääkäriin itkemään asiasta kun pitäisi päästä nyt teholle. Eikö flunssa mene kotihoidolla vähän lepäämällä? Kummasti tuolla on nyt näitä rokottamattomia valtaosa kuormittamassa sairaaloita.
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoin jo T: Sairaanhoitaja.
Lol, niin varmaan…
Vierailija kirjoitti:
Toivon että mahdollisimman moni rokottamaton tajuaa irtisanoutua. Heiltä pitäisi myös evätä työttömyystuet täysin.
Täällä on yllättävän monta jotka pitää hyvinvointivaltiota vihollisena.
Suomi ei tarvitse rokottamattomia sairaanhoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen tällä hetkellä alalle jossa tuolla voidaan alkaa kiristämään. Olen jo pohtimassa muuta suuntaa elämääni, vaikkapa yrityksen perustamista. Kehoni on minun, rokotteilla minua ei pomputella.
Sano sama kuin ebola tulee suomeen… Minua ei lääkitä ja hoodeta!
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei tarvitse sinun kaltaisia.
- en ole ap
Olen kyllä valmis potkimaan pois jos ette ota rokotetta, vaarannatte yrityksen tulevaisuuden, muut työntekijät ja heidän perheensä.
Ei sitä piikkiä kannata niin kauheasti pelätä. Vähän se sattuu, mutta vähemmän kuin esim. ampiaisen pisto.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on hirveä tunku hoitoalalle ja varmasti vain kasvaa! Ei kun.
Toivottavasti toivottu verojenkeruu loppuu ja jokainen saa säästää omaan eläkkeeseensä sen sijaan että maksaa nykyisten vanhusten hoidon.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä valmis potkimaan pois jos ette ota rokotetta, vaarannatte yrityksen tulevaisuuden, muut työntekijät ja heidän perheensä.
Sairastin koronan ennen kuin tulin töihin ja sen tietää kaikki. Olen yhä koeajalla joten irtisanokaa vaan jos kerta siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen tällä hetkellä alalle jossa tuolla voidaan alkaa kiristämään. Olen jo pohtimassa muuta suuntaa elämääni, vaikkapa yrityksen perustamista. Kehoni on minun, rokotteilla minua ei pomputella.
Sano sama kuin ebola tulee suomeen… Minua ei lääkitä ja hoodeta!
Paljon tödennäköisemmin saat sukupuolitaudin kuin minä ebolan.
Alkaa varmaan olemaan korkea aika laskea ansiosidonnaista työttömyyskorvausta reippaasti. Hyvinvointi valtio ei pysty enää elättämään tällaista määrää laiskoja "yksilön" oikeuksia omaavia henkilöitä , joilla on vaan oikeuksia ei lainkaan velvollisuuksia. Tämä yhteiskunta ei vaan kestä sitä.
Alan viimeinkin uskoa niihin venäjän trolleihin koska tämä viha rokottamattomia kohtaan ja rokotteen politisointi on saanut aikaan sen etten ota rokotetta vaikka se maagisesti muuttuisi sellaiseksi josta ei tule edes käsi kipeäksi kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa varmaan olemaan korkea aika laskea ansiosidonnaista työttömyyskorvausta reippaasti. Hyvinvointi valtio ei pysty enää elättämään tällaista määrää laiskoja "yksilön" oikeuksia omaavia henkilöitä , joilla on vaan oikeuksia ei lainkaan velvollisuuksia. Tämä yhteiskunta ei vaan kestä sitä.
Heh ai että ansiosidonnainen on ongelma eikä eläkeläiset ja "työkyvyttömät".
Puhuttu osaajapula myös katosi monen mielestä äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä piikkiä kannata niin kauheasti pelätä. Vähän se sattuu, mutta vähemmän kuin esim. ampiaisen pisto.
Lähinnä pelottaa se mitä se piikki sisältää
Vierailija kirjoitti:
Juu, kehosi on sinun, jonka rokotetut tartuttavat ennemmin tai myöhemmin koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairastin koronan ennen kuin tulin töihin ja sen tietää kaikki. Olen yhä koeajalla joten irtisanokaa vaan jos kerta siltä tuntuu.
"ennen en halunnut töihin, nyt en halua töihin ja tulevaisuudessa en halua töihin", "ja jos pidätte töissä vaarannan kaikki muut taudille". Ja ihan koeajalla vielä, kuinka sattuikaan.
Siis tosi hyvin argumentointu!