Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OUTO TUNNE EILEN kun olin yksin ulkona

Vierailija
07.02.2015 |

Kello oli jotain seittemän maissa ja kävelin tavallista lenkkiäni. Oli ehtinyt jo tulla pimeä.
Käännyin vanhalle kotikadulleni, kun minut valtasi yhtäkkiä erittäin outo ahdistava tunne. Kävelin silti eteenpäin, vaikka sydän tykytti aivan kamalasti. Tuntui siltä että jokin tarkkaili minua.
Aioin kääntyä oikeasta kadunkulmasta, mutta minut valtasi tunne etten missään nimessä saisi jatkaa. Olin hetken aikaa kahden vaiheilla, mutta vaisto käski häipymään, ja NOPEASTI.
Tuntui koko ajan, että jokin näkymätön seuraisi.
Vielä rapussa, kun olin ulko-oven lähellä, tunsin jonkun tuijotuksen ulkoa. Tunne loppui kuin seinään päästessäni hissiin.
Olen aivan tavallinen ihminen, ei muita mielenterveysongelmia kuin lievä masennus.
Onko muilla ollut samallaisia kokemuksia? Tapahtui siis pk-seudulla

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan ettet pariin päivään lenkkeilisi tavallista reittiäsi juuri tuohon aikaan, jos kerran pelottaa.

Vierailija
2/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu pääkaupunkialueella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli kuolonsyöjä, onneksi pääsit karkuun.

Vierailija
4/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli taisi tehdä tepposet.

Mulla on itselläni todella vilkas mielikuvitus ja noh, pelkään vähän kaikkea. Mulla käy erittäin usein vastaavia tunteita.

Vierailija
5/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:51"]Ehdotan ettet pariin päivään lenkkeilisi tavallista reittiäsi juuri tuohon aikaan, jos kerran pelottaa.
[/quote] en aiokkaan. Tämä oli erittäin outo kokemus minulle. Se oli kanssa outoa se kylmyys, joka oli aivan luonnotonta. Anteeksi kun unohdin mainita viestissä...
-ap

Vierailija
6/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silpojahirviö sai melkein sinut. Mitä ahdistuneempi tunne sitä lähempänä Se on ollut sinua. Todennäköisesti on ollut ihan muutaman metrin päässä kun hissin ovet sulkeutuivat.

Vierailija
7/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö?

Tai oletko tehnyt jotain tuhmaa ja pelkäät, että joku saa sinut kiinni siitä juuri nyt?

Stressiä? Tuntuuko, että koko ajan joku vaatii sinulta jotain ja "vainoaa" sinua... Oletko uupunut?

Vierailija
8/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:52"]Siellä oli kuolonsyöjä, onneksi pääsit karkuun.
[/quote] epäilisin enemmän ankeuttajaa, mutta katulamput ynnä muut eivät menneet pimeiksi :D
-ap

Vierailija
9/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ehkä kannattanut eksyttää se, jos seuraaja oli todellinen. Eikä näyttää, että missä asuu.

Vierailija
10/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyttimies se siellä vaan katseli...

Vierailija
11/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:57"]Paniikkihäiriö?

Tai oletko tehnyt jotain tuhmaa ja pelkäät, että joku saa sinut kiinni siitä juuri nyt?

Stressiä? Tuntuuko, että koko ajan joku vaatii sinulta jotain ja "vainoaa" sinua... Oletko uupunut?
[/quote] on ollut kyllä tressiä kauan, muttei ennen tälläista ole tapahtunut:0 jep on minulla joskus paniikkikohtauksia, mutta ne eivät ole tälläisia

Vierailija
12/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis, se oli jotain epätodellista? T: 10

Vierailija
13/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli muutama vuosi sitten samanlainen olo. Jonkun ajan päästä myös koirani alkoi vastoin normaalia käytöstään tuijottamaan taaksepäin ja vinkumaan. Kello oli yksi yöllä enkä ajatellut, että joku liikkuisi siihen aikaan siellä. Lopulta vaistoi vei voiton ja käännyin takaisin. Näinkin sitten jonkun miehen juoksevan piiloon pusikon taakse. Tuli aikamoisen kiire kotiin enkä todellakaan enää noin myöhään käynyt lenkillä. Onneksi oli iso koira mukana, mitähän lie olisi tapahtunut ilman sitä.

Vierailija
14/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita fiiliksiä kannattaa kuunnella, jos nyt eivät ihan joka päiväisiä ole.

Itsellä oli joskus metsässä semmoinen "joku kyttää ja seuraa"-fiilis, mutta mitään ei näkynyt vaikka kuinka tähystin ja kuuntelin. Tunne oli tosi vahva ja lopulta alkoi ärsyttää niin paljon, että menin semmoisen ryteikön taakse jemmaan ja jäin odottamaan. Meidän koirahan se sieltä sitten minun jälkiä pitkin tepasteli, oli lähtenyt kotoota livohkaan.

Vierailija
15/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkihäiriötä

Vierailija
16/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällä viikolla samankaltainen kokemus. Nyt on vahvat energiat liikkeellä

Vierailija
17/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti naiset panikoi kun kävelen pimeässä heidän perässään  :D 

Kai se kuuluu vaistoihin, mutta olen vain matkalla kotiin vaimoni luokse :)

Vierailija
18/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsit. Viritit itsesi tilaan, että joku tarkkailee ja lähdit siihen mukaan. Ei sen kummempaa.

Vierailija
19/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:09"]Monesti naiset panikoi kun kävelen pimeässä heidän perässään  :D 

Kai se kuuluu vaistoihin, mutta olen vain matkalla kotiin vaimoni luokse :)
[/quote] olisi kuulunut askelten ääniä, jos se olisit ollut sinä.

Vierailija
20/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistoihin kannattaa terveen ihmisen aina luottaa.
Ap vaihda rutiineitasi joksikin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi