Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentteja tällaisesta parisuhteesta?

Vierailija
18.11.2021 |

Saisiko mielipiteitä. Saatan olla jotenkin sokeutunut omalle tilanteelleni niin olisi hyvä saada ulkopuolista näkökulmaa.

Aviopuolisoni suuttuu jos ei saa mitä haluaa. Esimerkkinä vaikka se että hän haluaisi uuden telkkarin mutta minä en suostu maksamaan puolta kalliista isosta telkkarista. Hän suuttuu. Ei niinkään ala raivoamaan mutta ilmeestä näkee että on suuttunut, tiuskii ja on aika ikävä. En tiedä yrittääkö kostaa sitä ettei saanut mitä halusi vai yrittääkö suuttumalla saada haluamansa vai mitä.

Muuten asiat ok mutta tällainen rasittaa minua niin paljon että tunteenikin jo alkaa hiipumaan.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista katsella.

Vierailija
2/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt lapsen tasolle näköjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka valitsi puolisosi? Vaihtamalla paranee?

Vierailija
4/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet virheetön ja voit vaatia toiselta täydellisyyttä?

Vierailija
5/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sika jätä

Vierailija
6/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko pyytää myös kumppanisi version kotielämästänne?

Vierailija
7/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Eikä kyse ole mistään täydellisyydestä vaan pyysin kommentteja sellaiseen että toinen suuttuu aina jos ei saa mitä haluaa. Ap

Vierailija
8/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä mies. Vaihtoon jos ei ole varaa edes omaa telkkaria ostaa.

Vierailija
9/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset on tuollaisia.

Kaikki i n c e l it ovat. Sitten itketään palstalla, kun ei perässä raahattavat mieslapset kiinnosta naisia.

Hienoa, että tiedät millaisia kaikki naiset ovat, kun sinulla ei ole kokemusta yhdestäkään :D

Vierailija
10/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Eikä kyse ole mistään täydellisyydestä vaan pyysin kommentteja sellaiseen että toinen suuttuu aina jos ei saa mitä haluaa. Ap

Anna suuttua. Sitten, jos ne suuttumiset tekevät parisuhteestanne enemmän voimia vievän kuin voimia antavan, vedä johtopäätökset. Puhua tietysti kannattaa jo sitä ennen ja ehkä käydä pariterapeutillakin, mutta niin yksinkertaiseen asiaan se pohjimmiltaan kiteytyy, että jos suhde vie voimia enemmän kuin antaa niitä, on aika lähteä eri suuntiin.

Vierailija
11/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle niin ettei jää epäselväksi, kun et tahdo laittaa rahaa johonkin, mihin hän tahtoo. Sano, että säästetään lisää, jotta hän saa haluamansa, mutta myös sinä saat jotain haluamaasi. Tai ehkä tahdot oman osuutesi korvamerkittynä säästönä vain sinulle. Ala sijoittamaan kuluttamisen sijaan?

Vierailija
12/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei saa sitä mitä haluaa. Riitelykin menee vaikeaksi kun on oma asunto mihin lähtee jos toinen alkaa vaikeaksi. Viimeisen monen vuoden suhteen kanssa ei kumpikaan halunnut muuttaa yhteen. Naisella oli toisinaan humalassa paha tapa alkaa kiukuttelemaan jostakin. 

Siitähän tuli itku kun sanoin ihan suoraan takaisin. Isommin en suostunut riitelemään vaan lähdin kotiini. En ole koskaan laskenut monestikko tein niin. Sen tein selväksi että seuraa saa kunhan ei ala turhasta mulle kiukuttelemaan. Mä en yksinkertaisesti katsele enkä kuuntele sellaista enää.

Vierailija
13/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen pankkitili ja kortit. Jos jotain isompaa jompikumpi haluaa ostaa niin keskustellaan asiasta aikuismaisesti.

Vierailija
14/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole kyse vain rahasta vaan kaikesta. Jos hän haluaa vaikka jotain viikonlopputekemistä (esim mennään hänen vanhemmilleen haravoimaan) mikä itselleni ei sovi (esim koska olen jo sopinut muuta tai olen liian väsynyt työviikosta tms) niin hän suuttuu kun ei saa haluamaansa. Ap

Vierailija
15/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole kyse vain rahasta vaan kaikesta. Jos hän haluaa vaikka jotain viikonlopputekemistä (esim mennään hänen vanhemmilleen haravoimaan) mikä itselleni ei sovi (esim koska olen jo sopinut muuta tai olen liian väsynyt työviikosta tms) niin hän suuttuu kun ei saa haluamaansa. Ap

Niin? Hän suuttuu ja mitä sitten tapahtuu? Anna suuttua ja mennä yksin. Vietä sinä sellainen viikonloppu, josta itse nautit.

Vierailija
16/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Hän suuttuu ja mitä sitten tapahtuu? Anna suuttua ja mennä yksin. Vietä sinä sellainen viikonloppu, josta itse nautit.

Kyllä. Annan suuttua. Mutta on ihan kamalaa kun sitten joutuu olemaan harva se päivä suuttumisen kohteena. Ap

Vierailija
17/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Annan suuttua. Mutta on ihan kamalaa kun sitten joutuu olemaan harva se päivä suuttumisen kohteena. Ap

Etkö siis osaa jo vetää johtopäätöksiä?

Vierailija
18/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kuulosta kaksiselta parisuhteelta. Tuollaista pitäisi muka jaksaa koko loppuelämä, ei kiitos.

Vierailija
19/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis osaa jo vetää johtopäätöksiä?

Kaikissa ihmisissä on jotain vikoja. Minussakin. Kirjoitin jo aloituksessa että olen varmaan sokeutunut tilanteelle. Ap

Vierailija
20/53 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kuulosta kaksiselta parisuhteelta. Tuollaista pitäisi muka jaksaa koko loppuelämä, ei kiitos.

Precis. Olen jo useamman kerran kehottanut ap:ta vetämään johtopäätökset.