Voi himskatti, olen tehnyt ostoksia tonnilla viimeisen viikon aikana.
Teineille on tilattu vaatteita ja tänään tein black friday ostoksia. Löytyi hyvällä alennuksella Vallilan petivaatteita ja Marimekon mukeja. Televisio piti myös ostaa, mutta onneksi oli jo loppu kaupasta. Säästi siinä edes vähän.
Kommentit (41)
Eikös ne Marimekon mukit ole surkean pieniäkin? Muistaakseni näin 2,5 dl:n mukeja. Ylihintaisia.
Olisit mielummin Penkikiä ostanut kuin Marimekkoa.
Tonni pelkkiin rätteihin ja mukeihin!!
Itse olen ostanut vasta 200 erolla. Edessä vielä n 1000 € lahjaostokset, ruoka ja herkut. No joulu on kerran vuodessa.
Mieti kun olisit noiden sijaan ostanut osakkeita tai indeksirahastoja.
Miksi ihmeessä ihmiset tukee ylihintaista Marimekkoa kun suurin osa tuotannosta on thaikuissa, kiinassa ja portugalissa 🤦
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Miksi täytyy olla kotona Marimekkoa ja Vallilaa? Jotta voi näyttää vieraiden silmissä jotenkin muka hienostuneelta? Laadusta nimittäin tuossa ei makseta.
En tiennyt että ihmiset oikeasti ostavat Vallilan kuoseja. *puistatus* Kauhulempparini on se palavalta metsältä näyttävä, useissa väreissä saatava kangas.
Ilmeisesti tonni on sulle paljon, mutta onko niin paljon, että talous kaatuu? Jos nuo tulee joululahjaksi niin ei niin paha.
Tuliko sulle ap nyt vähän parempi mieli itsestäsi kun kerroit tämän meille? Ja vielä tällaisessa maailmantilanteessa. Omat kaverit ei varmaan jaksa kuunnella materialistisia juttujasi niin päätit ilahduttaa sitten av:ta?
Minä taas makselin lainoja pois 33 000 eurolla kun oli vähän pikkuhiluja päässyt tilille kertymään. Uutta velkaa voi ottaa taas sitten kun sitä halvalla taas saa. Nyt olisi ollut korontarkistus tulossa niin maksan ennen sitä asuntolainan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonni pelkkiin rätteihin ja mukeihin!!
Tyypillinen suomiämmä, ylivelkaantunut YH. Ja syyn voi lukea aloituksesta.
Niinpä! Voi vain kuvitella sitä suhinaa, kun niitä tuikkukuppeja tönitään hyllyn laidasta laitaan ja näppäimistön kopinaa kun verkkokaupat tulilla tilaillaan turhaa krääsää ja bashkaa luottokortit täyteen.
No voi hitsinpimpula! On tää aikuisena oleminen vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne Marimekon mukit ole surkean pieniäkin? Muistaakseni näin 2,5 dl:n mukeja. Ylihintaisia.
Ostin isompia. 4 dl vetoisia. ap
Vierailija kirjoitti:
Pidän unikko-kuosista. ap
Vierailija kirjoitti:
Mieti kun olisit noiden sijaan ostanut osakkeita tai indeksirahastoja.
Ostan niitä ensi vuoden puolella, kun kunnon rytinät alkavat. ap
Mulla meni tällä viikolla rahaa n. 50 euroa.
Asunto maksettu ja vuosiansiot yli 100 000.
Muutama viikko sitten ostin itselleni tonnin taulun. Vähän on lähtenyt lapasesta sen jälkeen, kun sain asuntolainan maksettua pois. ap