Poikaystävä viestittelee exänsä kanssa
Katoin poikakaverini (tai avomieheni kun yhdessä asutaan, puhelinta. Oli laittanut exälleen viestin "En ole unohtanut sinua" ja exä vastasi siihen "En minäkään sinua". Muita viestejä ei ollut. Onko toi muka OK?!?! Mies ja exä ei oo olleet tekemisissä sen jälkeen kun meidän suhde alkoi, ja nyt näin. Voinko kieltää noiden viestittelyn??
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:46"]
Minun mieheni vaihtaa 10-100 viestiä eksänsä kanssa päivittäin. Hyväksyttävä on kun ei suostu lopettamaan vaikka olen monta kertaa pyytänyt
[/quote]
Minun puolestani tuollainen äijä saisi mennä exänsä luo takaisin, jos noin kova ikävä on kaiken aikaa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:36"]
Eksän kanssa ei voi olla kaveri ja jos ei ole yhteisiä lapsia niin kaikki yhteydenpito on lopetettava siinä vaiheessa kun jompikumpi alkaa uuteen suhteeseen. En ymmärrä miksi joku edes kitkuttaa kuollutta ihmissuhdetta mukanaan. Eksä on eksä yleensä hyvästä syystä ja jos tekee mieli pitää yhteyttä eksään vaikka pn jo uusi kumppani, niin luultavasti se eksä sitten on tärkeämpi. Eli sinuna ottaisin asian puheeksi ja harkitsisin moisen nössykän heivaamista.
[/quote]
Aika suppea maailmankuva sulla.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:46"]
Minun mieheni vaihtaa 10-100 viestiä eksänsä kanssa päivittäin. Hyväksyttävä on kun ei suostu lopettamaan vaikka olen monta kertaa pyytänyt
[/quote]
Ei oo todellista. Ehtiikö se ukkos sun kanssa kommunikoimaan ollenkaan, kun kaikki aika mene exän kanssa viestittelyyn? Tekisin kyllä lopun tuommoisesta älyttömyydestä.