Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotto mennyt ihan kaikkeen. Tekisi mieli vain aloittaa ryyppäminen ja suunnata multaa kohti.

Vierailija
17.11.2021 |

En vain luota enää sitten yhtään mihinkään. Enkä edes jaksa aloittaa, että mitä tämä kaikki pitää sisällään.
En vain näe järkeä yhtään missään.

Tekisi mieli vain mennä baariin, käyttää rahansa holtittomasti ja luovuttaa. Lopettaa työsskäynti ja opiskelut, haistattaa vain paskat jokaiselle tasapuolisesti ja toivoa, että noutaja hakee kun olen saanut itseni tarpeeksi huonoon kuntoon.
Millään ei ole mtiään väliä, kunhan vaan pääsisin pois ja se olisi Jumala, joka minut armahtaisi. Tähän ikään mennessä en ole onnistunut hengelliseen yhteyteen juuri pääsemään vaikka olen sieltä yrittänyt hakea lohtua.
Tai ehkä olen mutta en ole huomannut tai olen kuitenkin mennyt vääriä polkuja pitkin. Inhoan itseäni.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikki oli ennen myös tärkeä osa elämääni. Siis heräsin eloon, pystyin eläytymään ja olemaan tunteessa mukana. Oli kaunista herkkyyttä. 

Enää vain tuhisen ja olen maassa. Kuuntelen ehkä musiikkia mutta en saa siitä samanlaisia tunteita enkä varsinkaan juuri kovin herkkiä tai sanoittavia kappaleita pysty kuuntelemaan. Hymähdän vain kriittisesti ja kyynisesti ja vaihdan johonkin menevämpään diskomusiikkiin, joka ei tuo mitään mutta pitää edes jonkinlaisen virran päällä ja defenssit pysymään päällä. 

Kai olen vihainen ja katkeroitunut. Nuori olen ja muuttunut pessimistiseksi. 

AP

Vierailija
22/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin hakisit jumalaa/tarkoitusta/elämää itseäsi ulkoa? Miksi?

Kaikki oleellinen on aina ollut omassa mielessä, kehossa ja näiden synergiassa. Muu on vain distraction.

New-age eksytys taitaa perustua juuri siihen, että henkilö kokee itsessään olevansa jumalallinen.  Tai ainakin se on osa sitä. Se varmaan kasvaa näinä vaikeampina aikoina. Ajattelin, että ok, ei siinä mitään, ihmiset löytävät sitä kautta oikean Jumalan kun henget alkavat riivaamaan ja täytyy saada apu. Mutta nyt kun luin Aviciin kohtalosta (hän ainakin meditoi paljon) ajattelen että joku henki voi oikeasti saada henkilön tappamaan itsensä.

Mitäs kuvittelit rukoilun olevan muuta kuin meditaatiota? Saa olla aika tietämätön jos ei ymmärrä meditaation olevan syvällä kristinuskossa. Tosin kirkolle ja vastaavilla sopii oikein hyvin että porukka on sekaisin ja siksi ei opeteta ai jopa opete4taan pois ja pahoille tavoilla.

Onneksi kukaan ei tarvitse välikäsiä jumalaan tai muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että kuulostaa typerältä ja ehkä hullun puheelta mutta minusta tuntuu, että olen jotenkin pahojen henkien ympäröimänä. Yksinkertaisesti aivan kaikki on mennyt parissa vuodessa todellista alamäkeä kohti ja kovaa. Ennen sitä tunsin suurta tyydytystä ja elätin aivan itse itseni, tein töitä ja pidin hyvää huolta elämästäni. Olin mielestäni sellaisessa kasvuprosessissa, jossa ihmisen pitääkin olla, että tuntee elämänsä hyväksi, turvalliseksi ja omakseen. Olin myös silloin fiksumpi, analyyttisempi, "selkeämpi" tai sanotaanko, että ajatukseni olivat valoisempia ja tunsin onnea ikävistä asioista huolimatta. Tunsin yhteyttä myös jonkinlaiseen korkeampaan voimaan. Rakastin elämääni ja olin utelias mihin se minua vie. Olin tietenkin kesken ja oli paljon "korjattavia" asioita mutta luotin, että minä kyllä pystyn siihen mitä pitää tehdä ja kasvamaan ihmisenä niin, että voin luoda elämän, jonka haluan. Tunsin rakkautta sisälläni. 

Taas sitten menin seiniä päin eikä ollut ensimmäinen kerta. Tapasin ihmisiä, jotka veivät minut hiljalleen pois kaikesta normaalista ja hyvästä. Enää en edes tunnista hyvää elämää, ihmisiä ja vilpittömyyttä. Olen kadottanut suuren osan itsestäni enkä enää pääse ylös. En vaikka kuinka rukoilisin enkä enää usko oikein mihinkään. Voimat on imetty pois ja mielessä pyörii se viimeisin vaihtoehto, kaiken loppuminen. 

En vain jaksa enää nousta. Kun sen joskus tein tätä kaikkea ennen niin lupasin itselleni, etten enää anna toisten vaikuttaa omiin päätöksiini ja onnellisuuteni. Elän itseni takana ja aion rakentaa hyvän elämän.

Sen tein ja lopulta kaikki rakennettu murskautui. Petin itseni ja lopputulos on tässä. 

AP

Hiukan ot (?) mutta huonoon seuraan joutumisesta sanoo Raamattu: "hae viisaiden seuraa, niin viisastut, pahoin käy, jos lyöttäydyt typerien joukkoon.".   Ei auta kuin siirtyä eteenpäin, jos jouduit huonoon seuraan. Pois sieltä.

Vierailija
24/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi sinulle paljon sanottavaa, mutta se hukkuisi näihin kaikkiin muihin teksteihin ja sitä en halua sillä vastaukseni on sen verran erikoinen.

Sanon vain, että yritä jaksaa päivä kerrallaan... nyt eletään erikoista aikaa... kohta maailmassa alkaa tapahtua ja tulee jotain uutta... tämä korona on vain välivaihe - hullujen keksimä sellainen, mutta toisetkin voimat ovat liikkeellä... kunhan jaksat odottaa kun suoraan ei voi sitä tässä ääneen sanoa mistä kyse...

Tsemppiä siis ja rutkasti...

Kirjoita nyt päiväkirjaa - se kannattaa... ihan kaikesta mitä koet ja näet ympärilläsi... PALATAAN!!!

Vierailija
25/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oleellinen on aina ollut omassa mielessä, kehossa ja näiden synergiassa. Muu on vain distraction.

New-age eksytys taitaa perustua juuri siihen, että henkilö kokee itsessään olevansa jumalallinen.  Tai ainakin se on osa sitä. Se varmaan kasvaa näinä vaikeampina aikoina. Ajattelin, että ok, ei siinä mitään, ihmiset löytävät sitä kautta oikean Jumalan kun henget alkavat riivaamaan ja täytyy saada apu. Mutta nyt kun luin Aviciin kohtalosta (hän ainakin meditoi paljon) ajattelen että joku henki voi oikeasti saada henkilön tappamaan itsensä.

Mitäs kuvittelit rukoilun olevan muuta kuin meditaatiota? Saa olla aika tietämätön jos ei ymmärrä meditaation olevan syvällä kristinuskossa. Tosin kirkolle ja vastaavilla sopii oikein hyvin että porukka on sekaisin ja siksi ei opeteta ai jopa opete4taan pois ja pahoille tavoilla.

Itse olet tietämätön, en käytä aikaani väittelyyn kanssasi enempää. 

Vierailija
26/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ älä tule minulle ulkoa määrittelemään mitä on kristinusko.

Vierailija
27/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi :( eikö se antanut sitten kuitenkaan?

Vierailija
28/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se vaan olla tää tylsä marraskuu, joka saa ihan normaalitkin ihmiset alakuloisiksi? Ja rakkauden puute? Ryyppääminen mullakin ohjelmistossa, se tuo lohtua edes vähän.

Vierailija
29/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko se vaan olla tää tylsä marraskuu, joka saa ihan normaalitkin ihmiset alakuloisiksi? Ja rakkauden puute? Ryyppääminen mullakin ohjelmistossa, se tuo lohtua edes vähän.

Ei. Tätä on jatkunut jo ainakin kaksi vuotta, on parempia kausia ja huonompia. Sen jälkeen kun tein väärän valinnan enkä kuunnellut itseäni, intuitotani. 

Viha ja pettymys itseään kohtaan on suurinta vaikkakin se heijastuu mielessäni myös muihinkin. 

AP

Vierailija
30/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusikki oli ennen myös tärkeä osa elämääni. Siis heräsin eloon, pystyin eläytymään ja olemaan tunteessa mukana. Oli kaunista herkkyyttä. 

Enää vain tuhisen ja olen maassa. Kuuntelen ehkä musiikkia mutta en saa siitä samanlaisia tunteita enkä varsinkaan juuri kovin herkkiä tai sanoittavia kappaleita pysty kuuntelemaan. Hymähdän vain kriittisesti ja kyynisesti ja vaihdan johonkin menevämpään diskomusiikkiin, joka ei tuo mitään mutta pitää edes jonkinlaisen virran päällä ja defenssit pysymään päällä. 

AP

Kuulostaa enemmänkin masennukselta kuin pessimismiltä ja kyynisyydeltä.

Vierailija
31/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on tehnyt tuota jo muutamia vuosia. Ei ole sekään aika riittänyt horsman kasvusalustaksi kehkeytymiseen. Jumala ei huoli eikä piru pidä kiirettä, kun tietää omansa saavansa. Niin meillä sanotaan.

Raskasta se on ihmiselle itselleen ja läheisille myös. Ehkä jonain päivänä sitä toinen oivaltaa, että valo ei tule ylhäältä, vaan se lähtee itsestä.

Vierailija
32/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella masentunut ihminen muttei marraskuu minua häiritse. Kesä on pahempi.

33/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi perusteella suosittelisin katsomaan sisällesi ja miettimään mitkä asiat tuovat sulle iloa ja energiaa ja mitkä pahaa oloa ja vievät energiaa. Lähde siitä kohti tyytyväisempää elämää. Mene vaikka luontoon kävelemään, ota eväät ja kahvit termariin ja anna pään tuulettua. Ryyppääminen ei ole hyvä ratkaisu mihinkään, vaan vie vaan syvemmälle masennukseen ja ahdistukseen.

Vierailija
34/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos makaat jossain hoitokodissa vielä vuosi, kun oltet ryypännyt pääsi pähmeäksi.

Vierailija
35/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Kiva ettet kuuntele valtavirtamusiikkia, kun sen eteen on huumattu ja kidutettu minua.

Vierailija
36/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalaa ei ole. Narkit ja alkkikset syyttävät aina muita ja yhteiskuntaa juomisestaan, johon ovat itse syypäitä, kun pitäisi päästä helpommalla, kuin kaikki muut tässä yhteiskunnassa.

Marttyyrilampaiden mielestä elämän pitäisi tuntua kaikille yhtä vaikealta kuin heidänkin ja sitä ei saa missään nimessä jättää kesken. Älä huoli, käyn itsekin töissä ja välttelen liikaa alkoa, mutta en ole huomannut saaneeni tästä mitään mitalia.

Vierailija
37/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan rukoile Jeesusta. Etsivä löytää hengellisen yhteydenkin.

Kerrohan mulle, miksi rukoilla jumalaa joka joko 1) itse suunnittelee ja päättää kaikista maailman kauheuksista tai 2) ei kykene/ole kiinnostunut estämään näitä kauheuksia. Mitä ihmettä sellainen jumala muka tekisi minun tai muiden hyväksi? Paha olento se on, joka tätä maailmaa pyörittää ja on tämän todellisuuden luonut.

Vierailija
38/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan rukoile Jeesusta. Etsivä löytää hengellisen yhteydenkin.

Kerrohan mulle, miksi rukoilla jumalaa joka joko 1) itse suunnittelee ja päättää kaikista maailman kauheuksista tai 2) ei kykene/ole kiinnostunut estämään näitä kauheuksia. Mitä ihmettä sellainen jumala muka tekisi minun tai muiden hyväksi? Paha olento se on, joka tätä maailmaa pyörittää ja on tämän todellisuuden luonut.

Veikkaan, että pahuutta tekevät ne jotka EIVÄT kysy Jumalan tahtoa tai toimi sen mukaan. En tiedä onko se Jumalan syy vai ei.

Vierailija
39/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi lopeta avun hakeminen taruolennolta. On ihan varma vaikka mitä rukoilet niin ei asiat sen vuoksi tapahdu.

Älä kkatso taakse. Mennyttä et voi muuttaa. Tee elämällesi remontti ja keskity vain itseesi. Pohdi voisitko muuttaa jonnekki toiseen paikkaan ja aloittaa siellä kaiken alusta

Vierailija
40/55 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä samat ajatukset kuin ap:lla. Miksi enää nähdä vaivaa... no, lasten takia tietysti. Rakkaus puolisoon on kuollut, töitäni suorastaan vihaan, koti ei tunnu viihtyisältä eikä miellyttävältä paikalta, harrastuksiin ei ole aikaa, jaksaminen on nollassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi