Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni väittää mun seonneen, apua!

Vierailija
05.02.2015 |

Ollaan eroomassa ja mulla on ollu asian puitteissa stressiä tavallista enemmän, oon tosin muuteskin stressiherkkä, mutta nyt välillä päässä kilahtaa enempi ja saatan itkee ja nauraa sekasin. Oon kans alkanu ajatteleen kaikkia uskontoon liittyviä jutskuja, vaikka aiemmin oon ollu ateisti. Nyt jotenkin tuntuu, että tartteisin lohtua jostakin yliluonollisesta, jotta jaksaisin paremmin. Oon jutellu näitä mietintöjä miehellekin ja se ateistina on sitä mieltä, että mun henkinen tasapaino on pahasti järkkyny. Yhtenä lauantai iltana se näki, kun itkin ääneen hysteerisenä ja se alko vaatia, että mun pitäis hakea ittelleni psykiatrista apua. Nyt se on alkanu puhua tutuille ja sukulaisille, että mä olen sekoomassa. Anoppi on pistäny vielä vettä myllyyyn ja oli ehdottanut, ettei meidän poikulin huoltajuutta saisi antaa mulle. Ite koen, että tämä on ainoostaan stressiä ja lievää masennusta johtuen tästä epävarmasta tilanteesta. Juttelin tästä työkavereillekin ja ne sano, että ihan normaalilta mä ainakin töissä vaikutan. Mitä tässä nyt vois tehdä? Pelottaa, että mies leimaa mut hulluksi ja mä menetän erossa lapsen huoltajuuden. Mies on karismaattinen ja saa ihmiset helposti uskoon itteensä. Ahdistaa tosi paljon ja tää vaan pahentaa mun stressiä...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:38"]

Kannattaisko ehkä myöntää itselleen että olo on vähän sekava ja tarvitset apua? Et sä sitä lasta menetä jos käyt pyytämässä akuuttitilanteeseen lääkitystä että saat mielialat tasasiks.

[/quote]

En mä uskalla myöntää...Enkä ees usko, että oisin vakavammin sekasin.Tällänen tilapäinen mielenhäiriö ainoostaan. Jos mut sitten leimataan ja mies saa huoltajuuden, mitä vaatii. Täytyy varmaa yrittää keskustella jonkun tutun kans...ap

Vierailija
22/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt jotenkin ylikierroksilla. Vedä henkeä ja ole tekemättä mitään.

Sen jälkeen rauhallisesti alat järjestellä ajatuksiasi ja asioitasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin kuin seinäkello ! Kukkuu.....kukkuu..kukkuu

Vierailija
25/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikulista tuli mieleen, että onko miehesi ollut viime aikoina huolissaan sisustamiseen käyttämistäsi rahamääristä vai miksi on ero tulossa?