Hoikja ja isot rinnat, ei oo kivaa.
Täällä 169cm, 52kg ja 65G/H. Ja luomu olen. Mistään en löydä sopivia rintsikoita ja sitten kun löydän niistä saa maksaa satasen. Naiset on kateellisia ja siksi ärsyttäviä minulle, miehistä ei tiedä puhuuko ne mulle vai mun tisseille. Ärsyttää :( Niin ja monesti lapset ovat kommentoineet isoon ääneen että tuolla on isot tissit!!
Kommentit (91)
Ihan oikeasti naiset kateellisia? Täytyy sanoa että itse en kyllä ole, mieluummin pidän vaan D-kupin tissini... Kun mielelläni ottaisin vielä pienemmät, erityisesti bisnesvaatteet kuten housu- ja jakkupuvut, joita joudun käyttämään töissäni, näyttää usein huonosti istuvilta tai "mammamaisilta" kurvikkaan kropan päällä. Pienitissisillä ei jakut pyri höröttämään rinnan kohdalta tai tule selkään "kangaspattia" vastapainoksi tissien kiristämiselle etupuolelta.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:55"]Ihan oikeasti naiset kateellisia? Täytyy sanoa että itse en kyllä ole, mieluummin pidän vaan D-kupin tissini... Kun mielelläni ottaisin vielä pienemmät, erityisesti bisnesvaatteet kuten housu- ja jakkupuvut, joita joudun käyttämään töissäni, näyttää usein huonosti istuvilta tai "mammamaisilta" kurvikkaan kropan päällä. Pienitissisillä ei jakut pyri höröttämään rinnan kohdalta tai tule selkään "kangaspattia" vastapainoksi tissien kiristämiselle etupuolelta.
[/quote]
Ei varmasti kaikki. Mutta monet naiset ovat olleet mulle aluksi sellaisia nokkavia ja kun ollaan pakosta oltu paljon tekemisissä ja ystävystytty ovat myöntäneet olleensa kateellisia. Itsehaluaisin ehkä c:t jos päättää saisin. Vaatteet pitää kyllä aina todella tarkkaan miettiä. En halua olla tyrkky. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:53"]Kuva
[/quote]
Elä luule.
ap
Pistäppäs ap kuva kropastas niin, uskotaan että sun rinnat on 65 G/H muuten ei ole sun juttus kyllä uskottava painoa kerran 52KG????!!!!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:28"]Pistäppäs ap kuva kropastas niin, uskotaan että sun rinnat on 65 G/H muuten ei ole sun juttus kyllä uskottava painoa kerran 52KG????!!!!
[/quote]
Kyllä on totta. :( En halua laittaa tänne kuvaa jos joku tunnistaa. Ennen raskautta ja imetystä painoin 57kg, imetys vei kiloja ehkä liikaakin. Rinnat mulla on aina ollut, nytkin vaikka olen laihtunut niin rinnat ei vaan pienene. Reidet ja takapuoli kyllä...
ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:28"]Pistäppäs ap kuva kropastas niin, uskotaan että sun rinnat on 65 G/H muuten ei ole sun juttus kyllä uskottava painoa kerran 52KG????!!!! [/quote] Kyllä on totta. :( En halua laittaa tänne kuvaa jos joku tunnistaa. Ennen raskautta ja imetystä painoin 57kg, imetys vei kiloja ehkä liikaakin. Rinnat mulla on aina ollut, nytkin vaikka olen laihtunut niin rinnat ei vaan pienene. Reidet ja takapuoli kyllä... ap
[/quote]
Pistä ap semmonen kuva missä ei näy kasvot, vaan vartalo :) Taitaa olla sun G/H rinnat muuten silikoonista?!!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:28"]Pistäppäs ap kuva kropastas niin, uskotaan että sun rinnat on 65 G/H muuten ei ole sun juttus kyllä uskottava painoa kerran 52KG????!!!! [/quote] Kyllä on totta. :( En halua laittaa tänne kuvaa jos joku tunnistaa. Ennen raskautta ja imetystä painoin 57kg, imetys vei kiloja ehkä liikaakin. Rinnat mulla on aina ollut, nytkin vaikka olen laihtunut niin rinnat ei vaan pienene. Reidet ja takapuoli kyllä... ap
[/quote]
Pistä ap semmonen kuva missä ei näy kasvot, vaan vartalo :) Taitaa olla sun G/H rinnat muuten silikoonista?!!
[/quote]
Miksi täällä aina pitää todistella? Jos et usko niin elä, en ala kuvaamaan. Ammattikoulussa muuten olin se "silikonimuija". Voi luoja, olen ihan tavallinen ihminen siinä missä muutkin. Enkä ylpeile rinnoillani, nämä pitää huolen että itsetuntoni on ja pysyy alhaalla.
ap
Sama se on kaikilla isorintaisilla painosta riippumatta, hyvät liivit maksavat. Yritä elää asian kanssa.
Minua ei kiinnosta maitopussisi, mutta herttainen takapuoli kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:20"]Sama se on kaikilla isorintaisilla painosta riippumatta, hyvät liivit maksavat. Yritä elää asian kanssa.
[/quote]
Elän kyllä. Ap
Aijaa musta on ainakin ollut aina kiva. :) Oon muutenkin niin kiva että ei mulle näyttävästi naisetkaan ole ollut kateellisia. Kyllä se imetys ne rinnat aikanaan pienentää. Minä arvelin että mulle tulee imetyksen myötä riippurinnat, mutta kummasti ne vain pieneni kiinteiksi B-rinnoiksi. Jännä juttu.
Nauti nyt vaan ja bongaa ihana ja fiksu mies, kyllä nekin on rintojen perään...;)
Olen kyllä löytänyt tuon kokoisia liivejä 40-50 eurolla erikoisliikkeestä.
No kuulostaa nyt vähän samalta kuin jos minä valittaisin, että ÄO on 140, ei oo kivaa. Kaikki maailman epäkohdat kalvaa ja päivittäin harmittaa kun huomaa miten tyhmästi tämä elämä on järjestetty. Muut vaan on niin kateellisia mulle, etteivät suostu mun parannusehdotuksiin. Voi plääh. Onneksi oon kuitenkin löytänyt kohtuupalkkaisen superhelpon työn ja saanut hyvän miehen, lapset ja sitten vielä omistusasunnon, säästöjä, ja sijoitusasunnon kun satun olemaan näin älykäs... Voi mua parkaa :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:27"]Aijaa musta on ainakin ollut aina kiva. :) Oon muutenkin niin kiva että ei mulle näyttävästi naisetkaan ole ollut kateellisia. Kyllä se imetys ne rinnat aikanaan pienentää. Minä arvelin että mulle tulee imetyksen myötä riippurinnat, mutta kummasti ne vain pieneni kiinteiksi B-rinnoiksi. Jännä juttu.
Nauti nyt vaan ja bongaa ihana ja fiksu mies, kyllä nekin on rintojen perään...;)
[/quote]
Minäkin olen oikeasti kiva, en mikään bimbo huoruli, itserakas tai töykeä. Olen hiljainen ja enempi sellainen tarkkailija. Siksi loukkaakin se minkälaisena minua pidetään. Olen naimisissa ja mieheni on ainoa kumppanini koskaan, minulla imetys ei pienentänyt rintoja ainakaan huomattavasti. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:33"]No kuulostaa nyt vähän samalta kuin jos minä valittaisin, että ÄO on 140, ei oo kivaa. Kaikki maailman epäkohdat kalvaa ja päivittäin harmittaa kun huomaa miten tyhmästi tämä elämä on järjestetty. Muut vaan on niin kateellisia mulle, etteivät suostu mun parannusehdotuksiin. Voi plääh. Onneksi oon kuitenkin löytänyt kohtuupalkkaisen superhelpon työn ja saanut hyvän miehen, lapset ja sitten vielä omistusasunnon, säästöjä, ja sijoitusasunnon kun satun olemaan näin älykäs... Voi mua parkaa :)
[/quote]
En nyt ihan tuota tarkoittanut. Minullakin on mies, lapset, asunto ja miehen kanssa yritys, pärjätään hyvin taloudellisesti. Tykkään kyllä elämästäni.
ap
Saa kai ne rinnat terveyssyistä pienennettyä? Onko sinulla esim. päänsärkyä ja niskasärkyä?
En tunne kateutta. Olin ennen 55kg 70A, raskauksien jälkeen 60kg 70B-C. Isommat rintani imettäessä olivat vain tiellä... Voin kuvitella että ei ole kivaa, jos jokin kehonosa on ikään kuin eri paria muun kropan kanssa.
Ja minä voitin lotosta miljoonan, ei oo kivaa. Naiset on kateellisia enkä tiedä rakastavatko miehet minua vai minun tilin saldoa :( Voi kurjaa.
*hoikka