Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä annetaan joulupussi työntekijöiden lapsille. Lapsettomat eivät saa mitään!!

Vierailija
17.11.2021 |

Olisi reilua, että meille annettaisiin saman verran sitten rahana.

Kommentit (192)

Vierailija
101/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä aikuista voi oikeasti kiinnostaa joku lasten joulupussi? :)

Kiinnostaa silloin kun joutuu osallistumaan sen kustannuksiin.

Oletko se työnantaja vai, kun joudut osallistumaan kustannuksiin? Vai onko teillä jokin rahakeräys sitä varten.

Muistelee kaiholla omaa lapsuutta, jolloin vanhemman työnantaja tarjosi koko perheen joulujuhlan jouluruokineen ja lapsille oli nukketeatteri ja taidettiin jopa saada ne joulupussitkin tuossa tilaisuudessa. Isossa urheilusalissa pidettiin.

Samoin. 1980-luvulla oli näin. Työnantaja järjesti myös perhetapahtumia, joissa oli esim. juoksu-tai hiihtokisa lapsille. Kaikille makkaraa ja mehua. Toivottiin koko perhe tervetulleeksi ja tutustumaan niihin ihmisiin, joiden kanssa äiti taikka isä vietti ison ajan viikosta.

Silloin huomioitiin perhe. Samoin pikkujouluun pyydettiin myös puoliso mukaan. Nykyään halutaan ”vain” työntekijä, joka ei tuo perhettä työnantajalle ristiksi.

Minäkin olin lapsena noissa juhlissa ja muistan, ettå ne oli koko perheen juhlia ja kyllä niihin osallistuivat myös aikuiset pariskunnat, joilla ei ollut lapsia ja sinkut. Perhe tuli sellaisena kuin oli, olipa siinä sitten 1 tai 10 jäsentä. Ihan eri asia kuin muistaa vain lapsia, ei siinä lapsetonta sivuutettu, vaan juhla oli tarkoitettu myös hänelle.

Vierailija
102/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole puolisoa ei lapsia saa aina huonon kohtelun muut on ylimielisiä ja teettää työvuorojaan muilla usein ilmaiseksi jos ei älyä merkitä listaan . Kyllä näin on sitten samassa työpaikassa eri heimot ja kansalaiset vielä vihaa toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on typerä, lapsellinen idiootti.

Aloittaja on kylläkin typerä, lapseton idiootti.

Vierailija
104/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nyt lapsille voi antaa jotain pientä joulupussia, kun se on kuitenkin vaan niille lapsille. Jossain kommentissa kerrottiin, että perheelliset saavat joulukorin, jossa on mm. elokuvaliput koko perheelle. Se on kyllä minusta väärin, ettei sinkuillekin voi sitten antaa edes yhtä elokuvalippua. Alkaisin varmaan katsella toista työpaikkaa ihan periaatteesta.

Vierailija
105/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela, mutta en todellakaan ole niin lapsellinen kuin AP ja jotkut naiset tällä palstalla, että suuttuisin siitä, jos en saisi lahjaa koska olen vela. -nuori mies

Vierailija
106/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vela, mutta en todellakaan ole niin lapsellinen kuin AP ja jotkut naiset tällä palstalla, että suuttuisin siitä, jos en saisi lahjaa koska olen vela. -nuori mies

Kun vuodesta toiseen tulee syrjityksi lapsettomuuden vuoksi, niin sitten ne pienetkin jutut voi olla se viimeinen niitti.

Vierailija
107/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jonkun työnantaja ajatteli ilahduttaa työntekijöiden lapsia, ja joku aikuinen veti tästä herneen nenään?:D Eihän se lahjapussi ole niille työkavereille vaan niille lapsille, eli AP repeää liitoksistaan, kun lapsi saa joulunyssäkän ja hän ei?:D

Anna mun kaikki kestää. Mutta joo, tää on tätä nykyaikaa, joku loukkaantuu varmasti. Vaikka yrittäisit antaa lapsille joulupussukoita, niin joku aikuinen loukkaantuu varmasti:D

Vierailija
108/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vuodesta toiseen tulee syrjityksi lapsettomuuden vuoksi, niin sitten ne pienetkin jutut voi olla se viimeinen niitti.

Me lapsellisetkin koemme syrjintää. Eli se ei ole mikään pelkästään lapsettomien ongelma.

Vierailija
109/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me lapsellisetkin koemme syrjintää. Eli se ei ole mikään pelkästään lapsettomien ongelma.

Lapselliset on etuoikeutettu ryhmä. Miten teitä muka syrjitään?

Vierailija
110/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne antas sullekkin pussin.

Ihan varmasti antaa. Lapsille ja lapsellisille.

Vierailija
111/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jonkun työnantaja ajatteli ilahduttaa työntekijöiden lapsia, ja joku aikuinen veti tästä herneen nenään?:D Eihän se lahjapussi ole niille työkavereille vaan niille lapsille, eli AP repeää liitoksistaan, kun lapsi saa joulunyssäkän ja hän ei?:D

Anna mun kaikki kestää. Mutta joo, tää on tätä nykyaikaa, joku loukkaantuu varmasti. Vaikka yrittäisit antaa lapsille joulupussukoita, niin joku aikuinen loukkaantuu varmasti:D

Se että yksityishenkilö antaa on vähän eri juttu kuin että työnantaja antaa. Työnantajan kuuluu olla tasapuolinen eikä jakaa jouluherkkuja vain kissan omistajien lemmikeille.

Vierailija
112/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla me olemme etuoikeutettu ryhmä?

Meitä syrjitään työhön otossa, kukaan ei haluta palkata pienten lasten vanhempaa.

Työpaikkakiusaaminen on hyvin tyypillistä, kun vanhempi joutuu olemaan kipeän lapsen takia töistä poissa.

Ravintolat ja kahvilat eivät todellakaan kaikki toivota lapsiperheitä tervetulleiksi. Muista ihmisistä puhumattakaan.

Lapsen kanssa koet ikävää kohtelua olit sitten ravintolassa, kaupassa, bussissa tai risteilyllä.

Ihmisillä on nykyään avoimen syrjivä asenne lapsiperheitä kohtaan. On jostain syystä ihan ok sanoa, että vauvat ovat kamalia tms. Puhutaan kuitenkin toisesta ihmisestä:(

Vanhemmat ovat usein uupuneita, mutta eivät saa apua juuri mistään.

Vierailija
113/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, lapset ei ole maailman Napa. Ei kaikkien tarvitse vähääkään välittää teidän paskojen pennuista.

Miksi sä sitten välität? Eihän sun tarvii ajatella tätä yhtään? Se lasten lahja ei ole sulta pois. Jeesus kun on itsekästä porukkaa..

Vierailija
114/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä työnantaja antaa jokaiselle työntekijälle suklaarasiat. Lisäksi jos on lapsia, myös lapset saavat suklaarasiat. Olen lapseton, mutta se ei ole minulta pois, että myös lapsille annetaan suklaata.

Ovatko ne lapsetkin siellä töissä?

Ei ole töissä, mutta kerropa nyt, että mitä haittaa siitä on, jos lapset saavat suklaata?

No luuletko, että ne suklaat ovat ilmaisia? Kaikkihan niiden kustannuksiin osallistuvat. Lahjat tasapuolisesti kaikille työntekijöille tai sitten ei kenellekään. Ei se, että sinulla on lapsia, tarkoita, että sinun talouteesi kuuluisi antaa enemmän lahjoja kuin jollekin toiselle. Mitä ihmettä kenenkään perhekoko tai koostumus työnantajalle edes kuuluu?

Millä tavalla kaikki osallistuu? Ei se kenenkään palkasta pois ole, ne laitetaan johonki x kuluihi ja se näkyy taseessa ei sun palkasssa. Kaikesta sitä itketäänkin.

Vierailija
115/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kun se Perttuliina ei saakaan riehua ravintolassa tai käpälöidä kaupassa muiden ostoksia, tai harjoittaa kirkumislihaksiaan huvin vuoksi julkisilla paikoilla. Otan niin osaa puolestasi 😭

Niin. Me kohtaamme myös osoittamaasi avoimen vihamielistä asennetta.

Ei lapsen tehtävä ole olla aina huomaamaton ja helppo. Lapsen tulee kasvaa ja kasvuun kuuluu tietyt vaiheet (uhma esim). Nykyään vain on jostain syystä sallittua vihata huutavaa vauvaa, mikä on jotenkin aika julmaa.

Vierailija
116/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, lapset ei ole maailman Napa. Ei kaikkien tarvitse vähääkään välittää teidän paskojen pennuista.

Miksi sä sitten välität? Eihän sun tarvii ajatella tätä yhtään? Se lasten lahja ei ole sulta pois. Jeesus kun on itsekästä porukkaa..

Lahja lapsille kertoo, että työnantajalle minä en ole työntekijänä lahjan arvoinen, vain lapsi ja välillisesti hänen vanhempansa on. Se kertoo mulle, ettei mulla ole mitään syytä ymmärtää työkaveria, jonka lapsi on sairas tai joka haluaa pitää heinäkuussa lomaa, koska mitään vastavuoroisuutta ei ole, perheelliset pitävät oikeutenaan saada kaikki edut.

Vierailija
117/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä työnantaja antaa jokaiselle työntekijälle suklaarasiat. Lisäksi jos on lapsia, myös lapset saavat suklaarasiat. Olen lapseton, mutta se ei ole minulta pois, että myös lapsille annetaan suklaata.

Ei ole töissä, mutta kerropa nyt, että mitä haittaa siitä on, jos lapset saavat suklaata?

No luuletko, että ne suklaat ovat ilmaisia? Kaikkihan niiden kustannuksiin osallistuvat. Lahjat tasapuolisesti kaikille työntekijöille tai sitten ei kenellekään. Ei se, että sinulla on lapsia, tarkoita, että sinun talouteesi kuuluisi antaa enemmän lahjoja kuin jollekin toiselle. Mitä ihmettä kenenkään perhekoko tai koostumus työnantajalle edes kuuluu?

yrityksessä työntekijät eivät mitenkään noihin kustannuksiin osallistu. vai pieneneekö  kuukausipalkkasi tuon johdosta?

Vierailija
118/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla me olemme etuoikeutettu ryhmä?

Meitä syrjitään työhön otossa, kukaan ei haluta palkata pienten lasten vanhempaa.

Työpaikkakiusaaminen on hyvin tyypillistä, kun vanhempi joutuu olemaan kipeän lapsen takia töistä poissa.

Ravintolat ja kahvilat eivät todellakaan kaikki toivota lapsiperheitä tervetulleiksi. Muista ihmisistä puhumattakaan.

Lapsen kanssa koet ikävää kohtelua olit sitten ravintolassa, kaupassa, bussissa tai risteilyllä.

Ihmisillä on nykyään avoimen syrjivä asenne lapsiperheitä kohtaan. On jostain syystä ihan ok sanoa, että vauvat ovat kamalia tms. Puhutaan kuitenkin toisesta ihmisestä:(

Vanhemmat ovat usein uupuneita, mutta eivät saa apua juuri mistään.

Te saatte olla poissa, kun lapsi on sairas.

Te vaaditte saada pitää lomanne hiihtolomien, syyslomien ja heinäkuun aikaan.

Teistä on ok sanoa, että lapsettomat ovat itsekkäitä ja jotenkin puutteellisia ali-ihmisiä.

Teidän mielestä kaikkien pitäisi ymmärtää lapsiperheiden tilannetta, mutta teidän ei tarvitse ymmärtää lapsettomien.

Ja teistä on näköjään ok, että työnantaja huomio lahjoilla teidän lapsia, mutta ei lapsettomille tärkeitä ihmisiä.

Vierailija
119/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

670 tekstaria

Vierailija
120/192 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrityksessä työntekijät eivät mitenkään noihin kustannuksiin osallistu. vai pieneneekö  kuukausipalkkasi tuon johdosta?

No miksi sitä rahaa ei olisi voinut käyttää työntekijöiden huomioimiseen. Voisi mua harmittaa rahalahja lihavien miesten potkupallokerhollekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi