Syke kausi 11
Sykkeen kausi 11 alkaa Ruutu+-palvelussa 6.1.2022. Odotukset ja keskustelua kaudesta
Kommentit (1236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tykkää siitä miten Sykkeen koko juoni käytännössä paljastetaan jo etukäteen trailerissa, jaksokuvauksissa ja mainoksissa. Toki, eihän niitä ole pakkoa katsoa, no mainoksia ehkä tulee vahingossa nähtyä vaikka ei olisi aikomustakaan. Mutta en silti ymmärrä miksi kaikki keskeiset tapahtumat kerrotaan etukäteen. Esimerkiksi on jo trailerista asti tiedetty, että Sonja ja Jesse päätyy vähintäänkin suutelemaan, Jessen isä on todennäköisesti ollut hänestä kiinnostunut (trailerissa katsoo kirjeitä ja kuvia), Riinan Ilmarin viettely ja lopulta aseen kanssa oleminen. Aiemmilta kausilta esimerkiksi Johannan raskaus kerrottiin suoraan trailerissa, samoin Jessen ja Sonjan suhde, Ainon seuralaispalvelu jne. Nyt uudemmalta kaudelta Lenitan pahoinpitelty Jarmon osalta, Leevin ja Santerin suhde, Jarin unettomuus aiemmalla kaudella ja tällä uusimmalla kaudella kolari jne.
Siis ei tässä oo mitään jännitettävää.mmärrän, että pitää katsoa saada, mutta eikö voisi trailerista ja mainoksista tehdä silti neutraaleja?
Olen tavallaan samaa mieltä mutta tavallaan en. On totta, että trailereissa yms. paljastetaan aika paljon, mutta mielestäni niissä pätkissä, joita näkee tahtomattaan (eli mainokset) näytetään vain pieniä "palasia" eikä paljasteta suurempia juonipaljastuksia. Trailerit ja jaksokuvaukset voi olla katsomatta.
Sitten taas on sellaisia henkilöitä kuin minä, joka tykkää saada etukäteen pieniä juonipaljastuksia kaudesta. Jaksoja tulee niin harvoin, niin ei malttaisi odottaa aina uutta jaksoa ja miten tapahtumat jatkuvat. Siksi mielestäni on hyvä, että traileri yms. on olemassa.
Ymmärrän itsekin pointin, että trailerien juonenkäänteet voi alkaa ärsyttää, mutta niiden avullahan ihmisiä saadaan koukuttumaan sarjaan ja tilaamaan ruutu+:saa. Itse olen aina innoissani uusien kausien trailereista, kun saa edes vähän esimakua siit, millainen kausi milläkin kerralla on tulossa. Jos mainokset olisivat todella laimeita, sarjan koukuttavuus alkaisia varmasti laskea.
Jos joku on nähnyt uusia mainoksia telkkarista tai kuullut uusia mainoksia radiosta niin saa raportoida, mitä niissä tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tykkää siitä miten Sykkeen koko juoni käytännössä paljastetaan jo etukäteen trailerissa, jaksokuvauksissa ja mainoksissa. Toki, eihän niitä ole pakkoa katsoa, no mainoksia ehkä tulee vahingossa nähtyä vaikka ei olisi aikomustakaan. Mutta en silti ymmärrä miksi kaikki keskeiset tapahtumat kerrotaan etukäteen. Esimerkiksi on jo trailerista asti tiedetty, että Sonja ja Jesse päätyy vähintäänkin suutelemaan, Jessen isä on todennäköisesti ollut hänestä kiinnostunut (trailerissa katsoo kirjeitä ja kuvia), Riinan Ilmarin viettely ja lopulta aseen kanssa oleminen. Aiemmilta kausilta esimerkiksi Johannan raskaus kerrottiin suoraan trailerissa, samoin Jessen ja Sonjan suhde, Ainon seuralaispalvelu jne. Nyt uudemmalta kaudelta Lenitan pahoinpitelty Jarmon osalta, Leevin ja Santerin suhde, Jarin unettomuus aiemmalla kaudella ja tällä uusimmalla kaudella kolari jne.
Siis ei tässä oo mitään jännitettävää.mmärrän, että pitää katsoa saada, mutta eikö voisi trailerista ja mainoksista tehdä silti neutraaleja?
Olen tavallaan samaa mieltä mutta tavallaan en. On totta, että trailereissa yms. paljastetaan aika paljon, mutta mielestäni niissä pätkissä, joita näkee tahtomattaan (eli mainokset) näytetään vain pieniä "palasia" eikä paljasteta suurempia juonipaljastuksia. Trailerit ja jaksokuvaukset voi olla katsomatta.
Sitten taas on sellaisia henkilöitä kuin minä, joka tykkää saada etukäteen pieniä juonipaljastuksia kaudesta. Jaksoja tulee niin harvoin, niin ei malttaisi odottaa aina uutta jaksoa ja miten tapahtumat jatkuvat. Siksi mielestäni on hyvä, että traileri yms. on olemassa.
Mä tykkään kans saada pieniä paljastuksia ja yrittää sitten yhdistellä palasia ja miettiä mitä tapahtuu. Yleensä koko totuutta ei kuitenkaan kerrota.
Voiskohan tuo viimeisen jaksokokonaisuuden nimi sittenkin liittyä Riinaan ja Ellaan? Tai Jariin ja Santeriin?
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan tuo viimeisen jaksokokonaisuuden nimi sittenkin liittyä Riinaan ja Ellaan? Tai Jariin ja Santeriin?
Vois varmastikin. Ja sillä voidaan varmasti tarkoittaa useampaakin perhettä. Noita erilaisia rikkinäisiä tai haastavia perhesuhteita kun tuntuu olevan nyt useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt ilmeisesti ensi viikon jaksoissa on se trailerissa nähty Sonjan ja Jessen suutelukohtaus, niin missä se kohtaus tapahtuu? Trailerissa näkyvää hyllyä ja lamppua ei ole ainakaan aiemmin näytetty olevan kummankaan kotona... tai sitten lavasteita on vain muutettu.
Mä luulen, että se on Jessen koti. Eihän Jessen kotia ole näytetty kuin pari kertaa ja tosi lyhyesti eikä kaikkia seiniä ole näkynyt, esim. makuuhuoneesta näkynyt vain sänky.
Mä veikkaan kans, että on Jessen koti. Lamppu ja hylly on tyylillisesti samaa mitä on Jessen kodista aiemmin nähty ja kodissa kuitenkin niiden perusteella ovat eivätkä esim. hotellissa. Sonjan kotiin tuskin menisivät.
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein käydä katsomassa traileri uudestaan ja onhan siinä tietysti paljastuksia, mutta loppujen lopuksi kuitenkin aika vähän verrattuna siihen mitä tällä kaudella on ehtinyt jo tähän mennessä tapahtua. Ison osan noista on voinut myös arvata edellisen kauden perusteella. Ja lähes kaikki isommat paljastukset on ehtineet jo tapahtua vaikka kautta on lähes puolet jäljellä. Eli eiköhän tässä ehdi vielä tapahtua vaikka mitä, mitä ei ole voinut trailerin perusteella tietää.
Mitä veikkaatte, että tämän kauden aikana ehtii vielä tapahtua? Uskotteko, että Johanna saa tietää Maxin ja Jannican tulevasta lapsesta, Sonja ehtii erota Aleksista ja päätyä yhteen Jessen kanssa tai Leevi ja Santeri alkavat tapailla. Tai mitä odotuksia ylipäänsä loppukaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, että tämän kauden aikana ehtii vielä tapahtua? Uskotteko, että Johanna saa tietää Maxin ja Jannican tulevasta lapsesta, Sonja ehtii erota Aleksista ja päätyä yhteen Jessen kanssa tai Leevi ja Santeri alkavat tapailla. Tai mitä odotuksia ylipäänsä loppukaudesta?
En tiedä, päästäänkö missään juonikuviossa ns. loppuun asti, mutta ainakin kaikki nuo juonikuviot tulevat etenemään.
Näin nelosella mainoksen, jossa Johanna sanoo Jannicalle "Max kertoi", joten sehän voisi liittyä siihen, että Jannica on raskaana Maxille.
Jaksokuvausten perusteella voisi uskoa, että Sonja eroaa Aleksista, koska siellä lukee esim. "Potilas saa Sonjan pohtimaan unelmiaan" ja "Sonjan ajatukset pyörivät tulevassa". Sonja saattaisi jopa myös päätyä Jessen kanssa yhteen, tai sitten tulee joku käänne, että vihdoinkin kun Sonja eroaa, eivät he kuitenkaan Jessen kanssa jatka juttuaan (mikä olisi erittäin ärsyttävää, koska heidän juttuaan on nyt pohjustettu neljällä kaudella).
En tiedä tuosta Leevin ja Santerin tapauksesta. Jos oikein muistan, trailerin suutelukohtaus on eri kuin mikä silloin nähtiin siinä jossain jaksossa. Eli jotenkin tuo juttu tulee jatkumaan. Trailerissa kuitenkin näkyy Santeri tyttöystävänsä kanssa ja Leevi katsoo hieman pettyneenä heitä. Kuitenkin viimeisen jaksokokonaisuuden yhden jakson kuvauksessa lukee että "Santeri tahtoo avata elämäänsä isälleen". Voisikohan se viitata siihen, että Santeri kertoo Jarille pitävänsä myös miehistä.
Loppukaudesta tullaan seuraamaan myös Riinan ja Ellan tarinaa. Ja Ilmarikin taitaa liittyä siihen. Se kuvio ei niinkään kiinnosta, koska Ella ja Riina eivät ole mitään mun lempparihahmoja.
Jessen taustaa ja avataan myös lisää ja lisäksi suhdetta hänen äitiinsä puitaan. Jesse taitaa oireilla pahastikin isä-kuvion takia, sillä trailerissa Jesse on psykiatrin (Ellan) juttusilla ja jossain jaksokuvauksessa lukee "Jessen menneisyys haittaa työkykyä". Sitä kuviota odotan ihan mielenkiinnolla. Jännittävää nähdä, mitä isästä vielä paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, päästäänkö missään juonikuviossa ns. loppuun asti, mutta ainakin kaikki nuo juonikuviot tulevat etenemään.
Näin nelosella mainoksen, jossa Johanna sanoo Jannicalle "Max kertoi", joten sehän voisi liittyä siihen, että Jannica on raskaana Maxille.
Jaksokuvausten perusteella voisi uskoa, että Sonja eroaa Aleksista, koska siellä lukee esim. "Potilas saa Sonjan pohtimaan unelmiaan" ja "Sonjan ajatukset pyörivät tulevassa". Sonja saattaisi jopa myös päätyä Jessen kanssa yhteen, tai sitten tulee joku käänne, että vihdoinkin kun Sonja eroaa, eivät he kuitenkaan Jessen kanssa jatka juttuaan (mikä olisi erittäin ärsyttävää, koska heidän juttuaan on nyt pohjustettu neljällä kaudella).
En tiedä tuosta Leevin ja Santerin tapauksesta. Jos oikein muistan, trailerin suutelukohtaus on eri kuin mikä silloin nähtiin siinä jossain jaksossa. Eli jotenkin tuo juttu tulee jatkumaan. Trailerissa kuitenkin näkyy Santeri tyttöystävänsä kanssa ja Leevi katsoo hieman pettyneenä heitä. Kuitenkin viimeisen jaksokokonaisuuden yhden jakson kuvauksessa lukee että "Santeri tahtoo avata elämäänsä isälleen". Voisikohan se viitata siihen, että Santeri kertoo Jarille pitävänsä myös miehistä.
Loppukaudesta tullaan seuraamaan myös Riinan ja Ellan tarinaa. Ja Ilmarikin taitaa liittyä siihen. Se kuvio ei niinkään kiinnosta, koska Ella ja Riina eivät ole mitään mun lempparihahmoja.
Jessen taustaa ja avataan myös lisää ja lisäksi suhdetta hänen äitiinsä puitaan. Jesse taitaa oireilla pahastikin isä-kuvion takia, sillä trailerissa Jesse on psykiatrin (Ellan) juttusilla ja jossain jaksokuvauksessa lukee "Jessen menneisyys haittaa työkykyä". Sitä kuviota odotan ihan mielenkiinnolla. Jännittävää nähdä, mitä isästä vielä paljastuu.
Mä uskon myös, että nämä kaikki juonet etenee, mutta uskon, että ainakin Leevin ja Santerin juttu jää kesken vaikka se trailerin suutelukohtaus on tosiaan vielä tulossa.
Radiossa on ilmeisesti ollut mainos, jossa Jannica pyörtyy ja Max kertoo Jannican olevan raskaana. Mietin, että se TV-mainoksessa oleva kohtaus saattaisi olla siitä, että Johanna kertoo Jannicalle tietävänsä, että raskaudesta, mutta Maxin isyys ei ehkä vielä tule esiin.
Uskon myös, että Sonja ja Aleksi eroaa, mutta en ole myöskään yhtään varma, että Sonja ja Jesse päätyy kuitenkaan ainakaan vielä yhteen. Jessellä on omassa elämässä niin paljon haasteita, ettei ehkä ole sen puolesta oikea hetki. Mietin myös, että jos äiti saa kuitenkin Sonjan puuttumaan heidän väleihin niin Jesse saattaisi hermostua siitä. Ja oon myös miettinyt sitä kun Jesse trailerissa vastaa Ellalle heikkouden kuvaavan itseään. Ajatteleeko Jesse, että on heikko, kun ei pysty vastustaa Sonjaa. Silloin voisi terapian avulla voimaantua niin, että päättyisikin siihen, ettei halua Sonjaa. Tää ei olisi omasta mielestä toivottu lopputulos, kun tätä on pohjustettu niin pitkään, mutta eipä tästä voi yhtään tietää. Mutta joka tapauksessa tää Jesseen liittyvä kuvio oli etukäteen kauden mielenkiintoisin juoni ja on sitä edelleen. Tosi mielenkiintoista nähdä mitä sieltä vielä paljastuu. Luulen, että äidillä on ollut oikeasti hyvä syy pitää isä erossa Jessestä.
Ellan ja Riinan tarina ei näin etukäteen oikein innosta, mutta täytyy sillekin antaa mahdollisuus. Ilmari ainakin joutuu vielä isoon pulaan sen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, että ihmiset jaksavat kirjoittaa tänne näin pitkiä spekulointeja tulevista jaksoista!
Itse odotan eniten Max-Johanna-Jannica kuviota, kun se on ollut tähänkin asti jotenkin todella mielenkiintoinen. Haluaisin Jannican saavan jonkun ison merkin siitä, ettei kannattaisi enää jatkossa koittaa lähentyä Maxiin, ja Max ja Johanna pystyisivät jatkamaan suhdettaan eteenpäin. Parin jakson päässä lukee että ”Max antaa Johannalle yllättävän ehdotuksen”. Jotenkin aloin pohtimaan yhtä vähän radikaalimpaa ehdotusta, että Max jopa voisi kosia Johannaa. Heidän tilanteessaan naimisiin asti ei ehkä tultaisi kuitenkaan koskaan päätymään, mutta Maxin kosinta ehkä kuitenkin voisi tapahtua. Googlessa oleva kuva Johannasta ja Maxista onnellisina halaamssa ei ole vieläkään tullut, joten se voisi hyvin liittyä kenties tähän kyseiseen jaksoon. Toivon Maxille ja Johannalle kyllä häitä tulevaisuudessa, mutta en tiedä jääkö vain haaveeksi. Toisaalta, kai se nyt alkaa olla jo ihan itsestäänselvyys, että yhdessä nämä kaksi tulee pysymään jotenkin Sykkeen loppuun asti, kun ihan alusta asti ovat jo olleet niin ”erottamattomia”. Pakko sanoa, että tähtiin kirjoitettu pari.
Vierailija kirjoitti:
Itse henkilökohtaisesti vihastun jos toi Santerin ja Leevin juttu jätetään kesken, varsinkaan kun ei tiedä onko tää nyt menossa oleva kausi Akselin viimeinen kun se oli joskus aikanaan laittanu instastooriinsa kuvan Niken näyttelijän Janne Saarisen kanssa jossa luki että "Vikaa päivää töissä broidin kaa". Tarkoitan tällä sitä että onko enää mukana seuraavilla kausilla, mikäli sellaisia nyt edes tulee.
Sitten oon myös alkanu epäileen että tää kuvio jäis vaan tän loppukauden mittaiseksi jotenkin että Santeri kertoo isälleen Leevistä ja siitä että ovat yhdessä mutta Jari ei hyväksy tilannetta ollenkaan ja pitää kaikin keinoin Leevin ja Santerin erossa toisistaan ja sitten Santerin työt polilla loppuvatkin jonka johdosta Akseli poistuu myös sarjasta.
Ensimmäistä miesromanssia oikein hehkutettiin kaikissa uutisissa viime vuonna mutta tää juonikuvio taitaa olla kaikkea muuta kuin keskiössä. Ei kannata luvata sellaista mitä ei voi pitää. Mitä tästä Leevin ja Santerin jutusta sitten ikinä tuleekin niin silti pitää osata nauttia niistä pienistäkin hetkistä mitä niitä näytetään. Mä oikeesti elän tästä kuviosta kun suosikkihahmolle tapahtuu edes jotain hyvää.
Aarg, kuka oikeasti ottaa salaista dna-testiä työpaikan taukohuoneessa? Tykkään seurata sarjaa, mut ai että ärsytti tämä juonikuvio, ei kukaan sentään niin tyhmä ole. >:(
Olis Max vaikka vahingossa pudottanut Johannan nähden sen testisetin taskustaan niin ois saanu sen hiivan mukaan juoneen edes vähä luontevammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse henkilökohtaisesti vihastun jos toi Santerin ja Leevin juttu jätetään kesken, varsinkaan kun ei tiedä onko tää nyt menossa oleva kausi Akselin viimeinen kun se oli joskus aikanaan laittanu instastooriinsa kuvan Niken näyttelijän Janne Saarisen kanssa jossa luki että "Vikaa päivää töissä broidin kaa". Tarkoitan tällä sitä että onko enää mukana seuraavilla kausilla, mikäli sellaisia nyt edes tulee.
Sitten oon myös alkanu epäileen että tää kuvio jäis vaan tän loppukauden mittaiseksi jotenkin että Santeri kertoo isälleen Leevistä ja siitä että ovat yhdessä mutta Jari ei hyväksy tilannetta ollenkaan ja pitää kaikin keinoin Leevin ja Santerin erossa toisistaan ja sitten Santerin työt polilla loppuvatkin jonka johdosta Akseli poistuu myös sarjasta.
Ensimmäistä miesromanssia oikein hehkutettiin kaikissa uutisissa viime vuonna mutta tää juonikuvio taitaa olla kaikkea muuta kuin keskiössä. Ei kannata luvata sellaista mitä ei voi pitää. Mitä tästä Leevin ja Santerin jutusta sitten ikinä tuleekin niin silti pitää osata nauttia niistä pienistäkin hetkistä mitä niitä näytetään. Mä oikeesti elän tästä kuviosta kun suosikkihahmolle tapahtuu edes jotain hyvää.
Niin, valitettavasti ei tuollaisessa ole Suomen television suomalaisessa sarjassa enää vuonna 2022 mitään kovinkaan ihmeellistä, vaikka kyseisen sarjan ensimmäinen olisikin. Nuo asiat käsiteltiin Salatuissa elämissä jo vuosia sitten, jolloin se sitten olikin uutta ja ihmeellistä ja aiheutti kohua ja huomiota. Toki sarjassa on nytkin homoseksuaaleja. Se ensimmäinen on yhä sarjassa, tosin nyt poissa kun on hoidossa, eikä sitä ole näytetty, mutta hahmon homous ikään kuin unohdetaan aina välillä pitkäksikin aikaa, eikä se käy mitenkään ilmi kun hahmon suurempi piirre ja enemmän kuvioita aiheuttava tekijä on paha jo vuosia jatkunut alkoholiongelma.
Hyvä vaan, ettei homosuhde ole enää mikään ihmeellinen juttu. Ig-päivitysten perusteella Santeri on mukana vielä seuraavallakin kaudella, että ei mitään hätää sen suhteen. Se viimeinen työpäivä -päivitys oli viime syksynä, jolloin kuvattiin 13. kautta. Itse epäilen, että Leevin ja Santerin juttuun saadaan jatkoa vielä seuraavalla kaudella, koska kovin nopeasti nämä kuviot ei ole Sykkeessä yleensä edenneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, valitettavasti ei tuollaisessa ole Suomen television suomalaisessa sarjassa enää vuonna 2022 mitään kovinkaan ihmeellistä, vaikka kyseisen sarjan ensimmäinen olisikin. Nuo asiat käsiteltiin Salatuissa elämissä jo vuosia sitten, jolloin se sitten olikin uutta ja ihmeellistä ja aiheutti kohua ja huomiota. Toki sarjassa on nytkin homoseksuaaleja. Se ensimmäinen on yhä sarjassa, tosin nyt poissa kun on hoidossa, eikä sitä ole näytetty, mutta hahmon homous ikään kuin unohdetaan aina välillä pitkäksikin aikaa, eikä se käy mitenkään ilmi kun hahmon suurempi piirre ja enemmän kuvioita aiheuttava tekijä on paha jo vuosia jatkunut alkoholiongelma.
Voi Salkkarit, kun olette menneet kirjoittamaan homosuhteen sarjaanne niin sitä ei voi enää missään muussa sarjassa ikinä koskaan käsitellä. Salkkareiden spin offissa Rantabaarissakin oli polysuhde, joten tiedoksi vaan kaikille sarjojen tekijöille, että sekin on nyt nähty eikä sitä voi mihinkään muuhun sarjaan enää kirjoittaa 🤦🏼
Mitäs mieltä ootte olleet kaudesta tähän saakka? Onko ollu sellainen ku ootte odottaneet, onko kausi ylittänyt odotukset vai ollut huonompi kuin odotitte? Miltä teidän mielestä on vaikuttanut se delirium-potilas?
Ella tulee ilmeisesti takaisin jo tämän viikon jaksoissa kun on pyörinyt alku ja lopputeksteissä, mutta Lari Halmeen osalta on tainnut käydä niin että nimi on lipsahtanut vahingossa alkuteksteihin mutta lopputeksteissä ei näy. Hänhän tulee vasta noihin Saivartaja-jaksoihin. Liekköhän virhe tuotannolta.
Ja keskustelun alkupuolella joku kysyi että keitä vierailijoita on tulossa sarjaan, niin huomasin vielä pressikuvista että Jani Karvinen on yhtenä potilaana joka on se myrkytystila-tapaus ja Janni Hussi vierailee kanssa mutta sehän jo tiedetäänkin.
Jotenkin ikävä jos Sonja ja Jesse ei päädy yhteen ,toivottavasti jatkavat ystävinä .(jos siihen pystyvät) Toivottavasti Sonja ainakin eroaa Aleksista.
En tiedä olenko ainoa täällä mut mun mielestä Jannica voisi pitää lapsen Maxin kanssa . Max olisi varmaan hyvä isä ja on biologisen lapsen halunnut ,Johanna ei halunnut keskenmenon jälkeen lapsia (vaikkakin kyse oli biologisista) . Muutenkin ovat riidelleet aika paljon vaikka ovatkin (lähes) kokoajan ollut yhdessä.
Leevi ja Santeri vois olla hyvä pari.Tavallaan kuitenkin Hennakin vaikuttaa ihan hyvältä hahmolta.Toivottavasti häntäkin nähtäis enemmän (tais olla lääkiksessä joten vois vaikka tulla myöhemmin polille?)
Ellasta en ole hahmona oikeen mitään mieltä,toivottavasti pystyy auttaa jesseä perheasioiden kanssa (ja sonjan??) .Toivottavasti saa myös Riinan jotenkin järkiinsä .(vaikka ilmarille rakkautta toivoisin ,on tää Riinan tapa tutustua hiukan ahdistava)
Marjut ja Jari vois olla hyvä pari.Milaa olisi kiva pitkästä aikaa nähä vaikka kun on oppinut suht hyvin puhumaankin.
Lenitan tekis mieli ottaa (lyhyt) saikku.Palas liian nopeesti töihin.
Ainon-Kaiuksen-Linnean juttua seuraan kanssa ihan mielenkiinnolla.Toivottavasti Linnea tietää tai sais tietää tästä. Ja toivottavasti Aino on pian maksanut kaikki velkansa eikä satuta itseään kovin paljon kaiuksen kanssa.
Janni Hussin hahmoa odotan.Kiva saada uusia ensihoitajia.Tulee varmaan vaikuttamaan ainakin Nikkeen? Näkyyköhän eetua ..niken eetun ja ainon muuton jälkeen ?
Teidän mietteitä ? Onks kellään jotai spekulaatioo vaikka jaksokuvausten perusteella ?
Aika paljon joo kerrotaan trailerissa ja mainoksissa, mutta toisaalta niissä annetaan myös harhaanjohtavia kuvia juonista. Esim. ysi- ja kymppikauden trailereissa Jessen ja Sonjan osalta annettiin ymmärtää ihan muuta mitä lopputulos on. Sen vuoksi en luottaisi yhtään siihen, että nytkään se suutelukohtaus tarkoittaisi yhteen menemistä. Ja heistä ei tän kauden trailerissa mitään muuta ollutkaan vaikka heidän tarinaa on Jessen tarinan rinnalla jatkettu tällä kaudella aika paljon. Johannan ja Maxin osalta annettiin tän kauden trailerissa kuva, että suhde olisi eron partaalla pahemminkin, mutta juoni on kuitenkin mennyt ihan toiseen suuntaan. Eikä esim. Jannican raskautta kerrottu vaikka on tosi iso osa tän kauden juonta.