Syke kausi 11
Sykkeen kausi 11 alkaa Ruutu+-palvelussa 6.1.2022. Odotukset ja keskustelua kaudesta
Kommentit (1236)
Olisimpamalediiveilla kirjoitti:
Mitä luulette tuleekohan Aleksi pojille jostain syystä vai onkohan mikolla jotain?
Mä luulen, että näytetään pitkästä aikaa heidän kotielämää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette tuleekohan Aleksi pojille jostain syystä vai onkohan mikolla jotain?
Tätä mäkin toivon. Yleensäkin kaipaan enemmän kohtauksia muualtakin kuin polilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin toivon. Yleensäkin kaipaan enemmän kohtauksia muualtakin kuin polilta.
Mä taas en kaipaa niitä kotikohtauksia, jotenkin lässähtää sairaalasarjan tunnelma ja tulee joku Kotikatu mieleen.
No niin, Sonja meni Jessen keikalle ja asetti itsensä taas houkutukselle alttiiksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en kaipaa niitä kotikohtauksia, jotenkin lässähtää sairaalasarjan tunnelma ja tulee joku Kotikatu mieleen.
No eipä tullut kotikohtausta. Ihanaa, että Mikko on kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
No niin, Sonja meni Jessen keikalle ja asetti itsensä taas houkutukselle alttiiksi...
Lähtisköhän Jessen kanssa yhtä matkaa keikalta. Vaatteet ainakin täsmäisi trailerin suutelukohtaukseen. Nyt jos Mikko on kunnossa, saattaisi olla ero mielessä, jos ei kotona edelleenkään suju.
Olen onnellinen Maxin puolesta, että hän varmistui lapsen isäksi, mutta toivon että Johanna saa tietää tästä tilanteesta mahdollisimman pian. Toivottavasti Jannica pysyttelisi myös kaukana Maxista, eikä enää yrittäisi pokailla häntä. Maxin ja Johannan kuuluu pysyä yhdessä, mutta heidän suhteensa olisi hyvä muuttua rehellisemmäksi myös Maxin osalta. Ihana kuitenkin katsoa heitä yhdessä onnellisina!!! <3
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen Maxin puolesta, että hän varmistui lapsen isäksi, mutta toivon että Johanna saa tietää tästä tilanteesta mahdollisimman pian. Toivottavasti Jannica pysyttelisi myös kaukana Maxista, eikä enää yrittäisi pokailla häntä. Maxin ja Johannan kuuluu pysyä yhdessä, mutta heidän suhteensa olisi hyvä muuttua rehellisemmäksi myös Maxin osalta. Ihana kuitenkin katsoa heitä yhdessä onnellisina!!! <3
Mä oisin pettynyt, josta tästä asetelmasta ei revittäisi kunnon draamaa irti. En tosiaankaan toivo, että Johanna saa pian tietää ja sit kaikki sulassa sovussa hyväksyvät tilanteen ja tekevän järkevän sopimusratkaisun.
Joo eli kiva että max vahvistui lapsen isäksi kun on lasta halunnut.Voisi kyllä olla Johannalle rehellinen varsinkin kun Johanna haluaa auttaa ”hoitaa” häntä.
Lenitan puolesta hiukan surullista.Toivottavasti kurssi auttaisi Lenitaa.Ja toivottavasti Jarmoa ei sarjassa nähtäisi.
Epäilen tässä samaa kuin joku muu eli luultavasti Sonja lähtee Jessen kanssa samaa matkaa (jesselle?) on samat vaatteet kuin trailerissa.Hyvä että Mikko oli toipunut.
(Ja joo joku täällä aikasemmi taisi huomata et Kirsti katsoi Sonjaa tämän esittäytyessä ja no kyllähän se tajusi.Jotenkin hyvä kuitenkin että Sonja ehdotti tutkimuksia Kirstille)
Eiköhän tuo osaa näytellä, ei tosin televisiosarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisköhän Jessen kanssa yhtä matkaa keikalta. Vaatteet ainakin täsmäisi trailerin suutelukohtaukseen. Nyt jos Mikko on kunnossa, saattaisi olla ero mielessä, jos ei kotona edelleenkään suju.
Missä trailerissa on tuollaiset vaatteet..? Siinä virallisessa trailerissa Sonjalla on mun mielestä joku t-paita eikä tuota mekkoa. Hiuksetkin eri tavalla laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä trailerissa on tuollaiset vaatteet..? Siinä virallisessa trailerissa Sonjalla on mun mielestä joku t-paita eikä tuota mekkoa. Hiuksetkin eri tavalla laitettu.
Mekossa on t-paitapituiset hihat ja trailerissa näkyy avoin kaula-aukko. Voisi mun mielestä olla hyvinkin just toi mekko. Jesselläkin oli musta kauluspaita, kun lähti keikalle. Niin kuin näkyy siinä trailerissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekossa on t-paitapituiset hihat ja trailerissa näkyy avoin kaula-aukko. Voisi mun mielestä olla hyvinkin just toi mekko. Jesselläkin oli musta kauluspaita, kun lähti keikalle. Niin kuin näkyy siinä trailerissakin.
Ja Sonjan hiukset on kiinni vasemmalta puolelta. Trailerissa näkyy oikea puoli. Eli ei ristiriitaa senkään puolesta.
Tuli semmonen tunne, että Johannan ja Maxin näyttelijöillä petti oikeesti pokka tossa yhessä kohtauksessa ku ne oli pesemässä yhdessä käsiään. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuli semmonen tunne, että Johannan ja Maxin näyttelijöillä petti oikeesti pokka tossa yhessä kohtauksessa ku ne oli pesemässä yhdessä käsiään. :D
Totta!😁 Leena Pöysti ja Antti Luusuaniemi ovat ihania ja näyttää että heillä synkkaa todella hyvin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin pettynyt, josta tästä asetelmasta ei revittäisi kunnon draamaa irti. En tosiaankaan toivo, että Johanna saa pian tietää ja sit kaikki sulassa sovussa hyväksyvät tilanteen ja tekevän järkevän sopimusratkaisun.
Todellakin, tässä on niin hyvät ainekset kunnon draamalle! Eli toivottavasti siitä otetaan myös se kaikki irti. En myöskään toivo, että Max salaa vain makselee elatusrahoja vaan saisi elää myös isänä, kun on sitä niin toivonut.
Kaius varmasti alkaa kiristää Ainoa seksivideoilla. Liittyykö Kaius siihen kauden alussa olleeseen kuvioon missä se seksiä myynyt tyttö tapettiin?
Vierailija kirjoitti:
Kaius ja Niklas Järvelä ovat kuin yksi ja sama henkilö. Tämä kertoo toisaalta myös siitä, että näyttelijän muuntautumiskyky tai kyky näytellä eri tavoin eri rooleja, vaikka olisikin sitten kuinka samanlainen tahansa ei ole paras mahdollinen.
Myös hahmolle valittu nimi häiritsee, kun näyttelijän oma nimi on Kai. Tyypissä lienee myös todellisuudessa samoja ominaisuuksia kuin "Niklaksessa" sillä on myös siviilissä suhteessa uuden päivän "Elinan" eli Sanni Haahdenmaan kanssa.