Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin äidinrakkaus syntyi vauvaan?

Vierailija
05.02.2015 |

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta, jossa ap kertoo että rakastaa koiraa enemmän kuin vauvaa.

Millä tavoin teillä heräsi äidinrakkaus vauvaa kohtaan? Minkä ikäinen vauva oli tuolloin? Jos äidinrakkaus syntyi hitaammin, niin ahdistiko se?

Minulla rakkaus esikoista kohtaan syntyi, kun sain hänet ensimmäistä kertaa syliini. Se oli järisyttävää, olin onnellinen ja tärisin ja hetken päästä itkin. Toisen ja kolmannen lapen kohdalla rakkaus on syntynyt jo raskausaikana vähän vaivihkaa, eikä syntymän jälkeen ole ollut niin järisyttävää vaan enemmäin sellainen lämmin tunne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kk siinä meni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli rakas ja tärkeä jo raskausaikana. Synnytyksen jälkeen olin ensimmäiset tunnit jotenkin henkisesti pökertyneenä vaikeasta synnytyksestä, ei tullut siinä mitään valtaisaa lämmintä rakkauden tunnetta vaikka lasta rakastinkin. Seuraavana päivänä olo oli parempi ja ihastelin lasta ja siinä sitten viimeistään heräsi kaikki loputkin äidinvaistot ja -rakkaudet.

Vierailija
4/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo raskauden aikana. Tunne vaan voimistuu ja voimistuu päivä päivältä. Tyttö nyt 6kk.

Vierailija
5/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kanssa heti synnytyssalissa. Toisen synnytys oli nopea ja raju, piti hengähtää hetki, ennen kuin sain katsottua vauvaa. Myös elämäntilanne oli silloin vähän haastava ja uskon sen vaikuttaneen myös. Rakastin siis toki tätä toista myös, mutta se tunne syveni ja kasvoi ensimmäisten kuukausien aikana. Puolivuotiaaseen olin kyllä jo ihan hullaantunut. Kolmas syntyi isommalla ikäerolla ja hyvään elämäntilanteeseen, rakkaus syttyi tämän kohdalla taas ihan välittömästi. Yhtä rakkaita kaikki kolme!

Vierailija
6/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas rakkauden tuntu tuli kun lapsi oli reilu kuukauden ikäinen ja tunne on vain vahvistunut sitä mukaan kun vauva on ruvennut reagoimaan ympäristöä jne.

Vierailija
7/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli sairaalassa 4kk. Aluksi ei uskaltanut kiintyä, kun pelotti jos pieni ei jaksakaan elää.

Käännekohta oli ehkä kotiinpääsy. Oli ihan uskomaton fiilis ajaa autolla kotiin ja on vauva oli mukana! Minun, ei sairaalan! Oltiin menossa kotiin ihan oikeasti. <3

Vierailija
8/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus syntyi jo raskausaikana ja heti synnytyksen jälkeen oli ihan euforinen rakkaudenhuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan