Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmivuotiset parisuhteeni

Vierailija
27.01.2015 |

Olen alkanut miettiä, mikä ihme minussa on vikana, kun parisuhteeni loppuvat aina siinä kolmen vuoden tietämillä. Sitähän sanotaan, että toinen vuosi on aina hankalin ja näyttää parisuhteen tilan, mutta mikä tämä kolmen vuoden raja on?
.
Aloin seurustella ensimmäisen kerran 13-vuotiaana ja seurustelu kesti suunnilleen 2 vuotta ja 9 kuukautta. Se loppui, koska tuntui kuin oltaisiin vain kavereita. Seuraava suhde kesti 2 vuotta 11 kuukautta, se loppui kun poikaystävä petti. Nykyisen kanssa olen seurustellut aikalailla 2,5 vuotta ja suhde rakoilee pahasti välimatkan takia. Poikaystävästä on tullut välinpitämätön ja omaa mieltäni on rasittanut henkisesti todella raskas syksy, en koe saaneeni tukea.
.
En ole kuullut, että kenelläkään muulla olisi ollut aina samanpituisia suhteita. Olenko vain pirttihirmu ja tuomittu epäonnistumaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan elämää se vaan on, olet niin nuorikin etteivät suhteet vielä välttämättä loppuelämää kestä.

Vierailija
2/2 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:46"]Ihan elämää se vaan on, olet niin nuorikin etteivät suhteet vielä välttämättä loppuelämää kestä.
[/quote]

Niin totta kai. Mutta ihmettelen kovasti tuota maagista rajaa, teenkö itse jotakin väärin aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla