Yritin tehdä mieheni mustasukkaiseksi ja hän ilmoitti lähtevänsä.
Kommentit (29)
Suhde on varmaan jo miehen puolelta ollut loppu jo ennen tuota. Pelaaminen ei kannata ja usein se onkin suhteen loppuaikoja, kun tällaista ilmenee, ellei sitten koko suhde ole ollut sellaista.
No miehesi teki sinällään aivan oikein, mutta tuossa on just hyvä esimerkki siitä kuinka jotkut naiset saa olla vaikka millaisia vittupäitä, roikkua vieraissa miehissä ja vaikka pettääkin mutta mies ei lähde mihinkään, ei tinttaa turpaan ketään vaan kohtelee naista kuin kuningatarta ja palvoo maata tämän alla vielä aiempaakin enemmän.
Ymmärrän miestä. Mikä ei ole niin ärsyttävää kuin tyhmä pelaaminen. Olet peluri eikä sinuun voi enää luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sen vaan mennä,ja hommaa itse uusi,entistä parempi..
Sitä saa mitä tilaa!
Typerästi tehty!
Oisit voinut saada selkääsi!
ihmettelen alapeukkua!
"Suomessa naisista yli puolet (57 %) on kokenut fyysistä väkivaltaa, seksuaaliväkivaltaa tai uhkailua."
Vierailija kirjoitti:
No miehesi teki sinällään aivan oikein, mutta tuossa on just hyvä esimerkki siitä kuinka jotkut naiset saa olla vaikka millaisia vittupäitä, roikkua vieraissa miehissä ja vaikka pettääkin mutta mies ei lähde mihinkään, ei tinttaa turpaan ketään vaan kohtelee naista kuin kuningatarta ja palvoo maata tämän alla vielä aiempaakin enemmän.
Surullista, ettei sinua opetettu käyttäytymään kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Anna sen vaan mennä,ja hommaa itse uusi,entistä parempi..'
'Sitä saa mitä tilaa!
Typerästi tehty!
Oisit voinut saada selkääsi!'
Nå kuulkaa,
tämä ei minulta.
😬
Ihmisten ainaiset
valtapelidraamat.
Niinpä.. #facepalm
Eli miehesi oli haaveillut erosta jo pitkään ja toivonut, että ottaisit puheeksi tai antaisit syyn erota. Tunnen useamman miehen, jotka on vuosia haaveilleet erosta ja sanovat suoraan, että suurin haave olisi, että rouva löytäisi toisen miehen. Ero menisi riidatta ja siististi. Ei tarvitsisi tapella, ei sukulaisten syyttelyä jne. Yhden kohdalla haave sitten toteutuikin ja oli ihan innoissaan, kun vaimo lähti toisen miehen perään. Auttoi jopa muutossa ja antoi tuparilahjan uuden miehen kanssa uuteen asuntoon. Ja ihan vilpittömin mielin. Hänelle tämä oli pelastus siitä tilanteesta, jossa koki olevansa jumissa.
Hyvä että lähtee. Tuollaista pelleilyä harrastaa lähinnä wt-teinit ja näköjään samalle tasolle jäänyt ap.
Tää voi olla provo, mutta naiset tekee tuollaisia paskatestejä.
Ainoa keino läpäistä se on jättää nainen ilman tunteiden ilmaisua.
Olkaa sinkkuina mieluummin
kuin tällaisissa kuluttavissa
draamasuhteissa. Mä en
kokisi riitapurasuhdetta
millään tavalla järkevänä.
Pakatkaa kamat ja kantapäät
eri suuntiin. Suomessa 1,2
miljoonaa soolotaloutta, luulisi
löytyvän uusi Irmeli miehellekin.
Mun ex harrasti tuota että yritti tehdä mustasukkaiseksi. Kai sen tarkoitus oli osoittaa mulle että hänellä olisi vientiä ja mun pitäisi olla kiitollinen siitä että hän on mun kans tms. Se vaan että muhun tuo vaikutti niin että tunteet kuoli. En ole yhtään kilpailuhenkinen ja lopulta koin että jos mies kerran haluaa jonkun muun niin hän saa mennä. Ei ne tunteet enää palanneet edes vaikka mies yritti kuinka selittää että oli vaan halunnut testailla mua jne
Ainoa toivo on nyörtyä ihmiseksi ja tunnustaa oma tyhmyys. Tunnustaa että yritit tehdä hänet mustasukkaiseksi, koska itsetuntosi on heikko tai ego kaipasi sitä. Ja pyytää miestä jäämään, luvaten että lopetat tuollaisen.
Mutta naisten voimaantumisen aikana on harvinaista että nainen luopuisi egostaan näin. Ennemmin luopuu hyvästä miehestä kuin ylimielisyydestä.
Miehen kannalta paras tapa on tämän testin jälkeen odotella muutama viikko tai jopa kuukausia ja sitten vaan lopettaa. Siis suhtautua kuin mitään ei olisi tapahtunut, ei etenkään ilmaista huomanneensa testin olemassaoloa. Sitten vaan jonkin normaalin viikonloppureissun alla ilmoittaa ettei muuten lähdetä mihinkään. Naikkonen kysyy että miksi, niin voi vastata että katsos kun tämä oli tässä. Ei perusteluja, ei keskusteluja, ainoastaan ilmoitus että homma oli tässä.
Eikös Porvoossa olisi kerrankin
vapaapäivä, wink wink.
Menkää ulos, rannalla
nätit naiset biksuissaan
ja komeat Herculekset
paidattomina.
Seuraavan miehesi kohdalla älä tee uudelleen tuota virhettä.