Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin
Ihan testien mukaan ei ole...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa37e941-d85f-4952-9fb3-0e476a4…
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Jossain kertoi, että kulutusluotot tuli kun edellisen suhteen aikana piti hankkia kaikenlaista juurikin seurusteluun liittyen.
Kaikenlaista?
Kuulostaa joko siltä, että nainen on hyväksikäyttänyt ja/tai Topilla on harhainen kuva siitä millaista on tyttöystävän "lahjominen".
Esimerkkinä: Mun lempikukka on neilikka. Kimppu maksaa Prismassa niinkin paljon kun 4e. Kestää pitkään maljakossa. Jos satsaat 8e saat jo valtavan puskan niitä.
Mun suosikki-illallinen on kun mies hakee meille sushia n. 15-20e kahdelle hengelle ja istutaan olkkarin pöydän ääressä lattialla ja katotaan netflixiä. :D Ei tarvii ottaa lainaa mun takia.
Joillakin on semmoinen käsitys, että naiset vaatii shampanjaa ja mansikoita päivittän, 100e kukkapuskia ja Louis Vuittonin laukkuja. Tokihan tällaisiakin on mutta villi veikkaus että moni nainen on paaaaaaljon vähempään tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Siinä se koira tai kissa tuleekin tarpeeseen :D Hah.
Mutta miehille toi "halailu ja läheisyys" tarkoittaa aina seksiä. v i t u t jostain haleista.
Tämähän kertoo vain jotain sinusta, ei kaikista miehistä. Nimittäin siitä minkälaisia ihmisiä tapailet. Mutta vaikka ne tapailemasi miehet haluaisikin vain seksiä, se ei poista läheisyyden ja kosketuksen tärkeyttä mielenterveydelle.
Jos nainen ja mies halailee niin kuinka monelle miehelle riittää pelkät halit?
Vs. kuinka moni nainen vain halailee välillä mielellään.
Niinpä.
Mitä sitten jos iso osa miehistä ei tyydy pelkkään halailuun? Eihän se ole edes ollenkaan relevanttia. En koskaan väittänyt että miehet tyytyy pelkkään halailuun. Sanoin, että läheisyys ja fyysinen kosketus on tärkeää mielenterveydelle, ja se että miehet haluaa myös seksiä ei poista tätä faktaa.
No sitä, että jos tarkoittaa seksiä, voisi lakata lässyttämästä kosketuksesta ja lämmöstä.
"Jos"
En tarkoita pelkkää seksiä. Kyllä, seksi on myös läheisyyttä ja fyysistä kosketusta, mutta muunlainenkin läheisyys ja kosketus on tärkeää.
Jos on komeat tai kauniit kasvot menee näihin tindereihin sun muihin.
Jos näyttää tuolta kuin artikkelissa niin siihen on muut kanavat kuten lavatanssit, työt jne. ja niissä pitää sitten ulkonäön sijasta esim. palkalla hankkia se nainen.
Kun ihan hyvännäköinen ja kunnollinen eikä estoinen nainen etsii miesystävää eli parisuhdetta Tinderistä, kaikenlaiset miehet tarjoaa sitä N.s. läheisyyttä...
Siitä joukosta olisi valinnanvaraa vaikka joka iltaan, siksi monet karsiutuu! Ei kiinnosta koko ajan lähteä tapaamaan vieraita, jotka hakee pelkkää nopeaa seksiä. Vaikka puhuvat aluksi muuta. Tosi moni katoaa kuin pieru Saharaan, jos ei suostu seksiin viimeistään toisella tapaamisella.
Kaikki jää silloin tyhjin käsin valittamaan. Olen käynyt paljon treffeillä, mutta sinkku vasten tahtoani. Tykkään seksistä, mutta ei se kiinnosta vieraitten tai kenen tahansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Kirjoitat läheisyydestä ja fyysisestä kosketuksesta, jolla tarkoitat seksiä. Nämä ovat täysin eri asioita. Ja totta, nainen ei yleensä tarvitse seksiä niin pahasti, että mielenterveys menee jos ei sitä saa.
Surkea olkiukko. Et ole ajatustenlukija. Selitin jo etten tarkoittanut pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
https://thebolditalic.com/the-two-worlds-of-tinder-f1c34e800db4
Naiset swaippasit vain 5%:ia miehistä ja näistä prosentti sai suurimman osan matcheista. 95% ei saanut mitään.
Miehet swaippasivat 53% naisista.
Tarkoittaako tämä sitä, että naiset ovat valikoivampia siitä kenet huolivat suhteeseen vai voiko swaippausprosentin tulkita niin, että Tinderissä pyörii enemmän 'laadukkaita' naisia kuin miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Voisi aloittaa ajamalla tuon pullasudin leuan alta pois. Tai edes lyhentämällä. En ymmärrä tuon tarkoitusta.
Todennäköisesti sillä yritetään naamioida tätä leuka-asiaa, jos hän kokee ettei ole tarpeeksi ulospäin suuntautuva leuka. Tiedän että naiset täällä vähättelevät tuota asiaa, mutta kun miehenä tietää että sillä on merkitystä. Itsellekin on nainen kommentoinut leukaa ihan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Jossain kertoi, että kulutusluotot tuli kun edellisen suhteen aikana piti hankkia kaikenlaista juurikin seurusteluun liittyen.
Eli mitä? Eikö aikuisella ole tavallista koti-irtaimistoa, vai mitä se sille naiselle on hankkinut? Ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
"Kaiken lisäksi Topi kärsii allergioista.
– Kaikilla on koira, kissa tai joku muu, jolle varmasti allergisoidun."
Siis mitä ihmettä kaikilla naisilla ei todellakaan ole koiraa tai kissaa...
Tinderissä kyllä noin 80% naisista on koiranaisia, mistä se sitten kertonee. Topi lienee huomannut saman.
Leuka mainittu. Varma merkki uliulimiehestä.
Sillä on tod näk huonot kuvat tinterissä. Pistäis kuvan missä on tuo VenlaGaala-luukki niin saanti varma kun kattovat että mikäs julggis tää o ja muutenki on siistin näkönen niis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi aloittaa ajamalla tuon pullasudin leuan alta pois. Tai edes lyhentämällä. En ymmärrä tuon tarkoitusta.
Todennäköisesti sillä yritetään naamioida tätä leuka-asiaa, jos hän kokee ettei ole tarpeeksi ulospäin suuntautuva leuka. Tiedän että naiset täällä vähättelevät tuota asiaa, mutta kun miehenä tietää että sillä on merkitystä. Itsellekin on nainen kommentoinut leukaa ihan suoraan.
Toi leukapakkomielle on hupaisa. Ja siis yksi nainen on puoliläpällä heittänyt tuon, ja se tarkoittaa nyt että kaikki naiset kyttää leukoja? Mä en osaisi kuvata oman miehen leukaa muuta kun tavalliseksi, ja me ollaan oltu yhdessä 15 v.
Jos se yksi nainen olisi puhut nenästä, saisimme täällä kuulla loputtomiin miten nenä ratkaisee miehen pariutumisen :D
Topin pitäisi kyllä tuolla kuuluisuudella kaataa naista ihan huolella. Mutta kun ongelma on alkujaan itsetunnossa niin ei sekään auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaiken lisäksi Topi kärsii allergioista.
– Kaikilla on koira, kissa tai joku muu, jolle varmasti allergisoidun."
Siis mitä ihmettä kaikilla naisilla ei todellakaan ole koiraa tai kissaa...
Tinderissä kyllä noin 80% naisista on koiranaisia, mistä se sitten kertonee. Topi lienee huomannut saman.
Niin toi on kyllä aika paha. Itselläni on koira ja mulle on tärkeää että myös mies tykkää koirista ja muista eläimistä. Allergiset on tietty asia erikseen.
Ihminen joka ei muuten vaan pidä eläimistä on jotenkin epäilyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista?
Kuulostaa joko siltä, että nainen on hyväksikäyttänyt ja/tai Topilla on harhainen kuva siitä millaista on tyttöystävän "lahjominen".
Esimerkkinä: Mun lempikukka on neilikka. Kimppu maksaa Prismassa niinkin paljon kun 4e. Kestää pitkään maljakossa. Jos satsaat 8e saat jo valtavan puskan niitä.
Mun suosikki-illallinen on kun mies hakee meille sushia n. 15-20e kahdelle hengelle ja istutaan olkkarin pöydän ääressä lattialla ja katotaan netflixiä. :D Ei tarvii ottaa lainaa mun takia.
Joillakin on semmoinen käsitys, että naiset vaatii shampanjaa ja mansikoita päivittän, 100e kukkapuskia ja Louis Vuittonin laukkuja. Tokihan tällaisiakin on mutta villi veikkaus että moni nainen on paaaaaaljon vähempään tyytyväinen.
SE H E L V E T I N S A A T A N A N SANA ON EDELLEEN SAMPPANJA!!!! TAJUTKAA JO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://thebolditalic.com/the-two-worlds-of-tinder-f1c34e800db4
Naiset swaippasit vain 5%:ia miehistä ja näistä prosentti sai suurimman osan matcheista. 95% ei saanut mitään.
Miehet swaippasivat 53% naisista.
Tarkoittaako tämä sitä, että naiset ovat valikoivampia siitä kenet huolivat suhteeseen vai voiko swaippausprosentin tulkita niin, että Tinderissä pyörii enemmän 'laadukkaita' naisia kuin miehiä?
Valtaosa miehistä vaan nyt on rumia. Jos esim. naisista 50-80% on ihan mukiinmeneviä fyysisesti, sama lukema miehillä (miellyttävät kasvot ja keho) on jotain 3%.
Toki toisesta voi oppia pitämään persoonan kautta, voi kompensoida palkalla, rahalla jne. mutta se ei ole fyysistä kiintymystä joka syntyy silmänräpäyksessä kun tapaa toisen ensi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvista näkee kuka tahansa, ettei tämä Topi mikään komistus ole. Miksi ihmeessä hän sitten käyttää seuranhakuun jotain kanavaa, jossa käyttäjien ulkonäköä arvioidaan jollain hot vai not -mittarilla?? Minä olen itse nainen, en mikään kaunotar, varmaan ulkoisesti suunnilleen Topin tasoa. Ei tulisi pieneen mieleenikään pistää kuvaani arvioitavaksi yhtään mihinkään tuollaiseen paikkaan tai hakea seuraa niinkin ulkonäköä painottavasta sovelluksesta kuin Tinder!
Miehillä on tapana yliarvioida omaa ulkonäköänsä. Samasta syystä monet lihavat miehet pitävät itseään lihaksikkaana vaikka paino tulee lähinnä läskistä.
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/social-instincts/201507/when-…
Ja onneksi näin, koska iskeminen ja aloitteenteko on pitkälti miesten vastuulla. Jos miehet arvioisivat ulkonäkönsä realistisesti, ei kukaan kehtaisi tehdä aloitetta ja seuraavaksi naisten itsetunto romahtaisi, koska ei tule sitä huomiota miehiltä (edes Topin kaltaisilta) Ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon (mikä nyt loppupeleissä olisi hirveän huono asia)
Ihan tavallisen suomalaisen näköinen tuo olisi, kun nyt ajaisi tuon risuparran ja roikkoviikset pois!! Kaameat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista?
SE H E L V E T I N S A A T A N A N SANA ON EDELLEEN SAMPPANJA!!!! TAJUTKAA JO.
Että siihen sitten tartuit :D On on, mutta shampanja on silti yleisesti käytetty kirjoitusasu. :)
"Miten samppanja kirjoitetaan? Samppanjan virallinen kirjoitusmuoto on nimenomaan samppanja. Yleisesti käytössä ovat kuitenkin ainakin shampanja, shamppanja ja kansainvälisempi champagne."
Topi maksoi aina kun nainen vaati jotain? Kämpän perusteella mitään huonekaluja ei ainakaan osteltu.