Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin
Ihan testien mukaan ei ole...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa37e941-d85f-4952-9fb3-0e476a4…
Kommentit (825)
En osaa miehistä komeutta naisnäkökulmasta varmaan arvioida mutta luulisin että ollaan Topin kanssa siinä mielessä melko samalla viivalla, itsekkin olen käyttänyt erästä ulkonäkö painoitteista deitti sovellusta ja menestynyt siellä mielestäni melko hyvin.
En haluaisi kettuilla kun en varmaksi tiedä mutta luulisin että Topi yrittää löytää joko aivan väärän ikäisiä tai näköisiä naisia, tai hänen ulosantinsa on jotenkin luotaan työntävää.
Vierailija kirjoitti:
miksi tuo valittaa siitä ettei ole rahaa vaikka käy töissä? tuskin vuokrakaan on korkea missään maakunnassa.
Ryssinyt raha-asiansa hankkimalla älyttömiä kulutusluottoja, taas asia joka on turn-off.
onhan tota testattukin. joku 1% miehistä saa ihan saatanasti matcheja, tuhansia per kuukausi.
ne valtavat massat eli ne 99% saa vain joko hajamatcheja tai ei juuri mitään. ehkä pari bottia silloin tällöin. sitten heille kaupitellaan boosteja ym. joilla firma tienaa näiden epätoivolla rahaa.
ihan silkkaa itsesabotaasia olla tuolla tavismiehenä. itse en ole edes tavis vaan aika ruma kaljuuntut ylipainoinen mies, ja kyllä se jo silloin 2017 tuli ihan selväksi etten ole toivottu siellä kun swaippasin satoja naisia ja matcheja ei tullut edes yhtä.
Hommasin juuri kuparisen kahvipannun. Sen kun lämmittää niin alkaa kuumottaa yhden jos toisen poskilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos hän haluaisi parantaa ulkonäköään, niin voisi alkaa treenaamaan.
Pelkkä parturi ja parta pois, ja olisi paljon paremman näköinen. Ne parrat ei oikeasti sovi kenellekään.
Partaa oisi siistiä mutta aika vauvanaama olisi ilman sitä
Luojan kiitos olen pariutunut t6oivottavasti lopullisesti ennen tinderiä. Mullakaan ei olisi siellä tuskin mitään markkiarvoa, ellei olisi tosi huoliteltu kuva laitettuna. Suomi24:n treffeiltä löysin nykyisen miehen, jonka kanssa pidetty yhtä 10v., olin silloin kuvaton, mutta mies halusi silti tutustua ilman mitään netflix and chill-kikkoja.
Mut joo. Jos olisin vapailla ja lähempänä samaa ikää, kyllä Topi mulle kelpaisi ulkonäöllisesti. Ei ole täyden kymppi, mutta eipä sellaista ole vastaan vielä tullutkaan. Annan ennemmin luonteelle mahdollisuuden kuin pelkästään ulkonäölle. Jos Topin luonne siis vielä mätsäisi mun luonteen kanssa, niin kyllä voitais olla match made in heaven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi tuo valittaa siitä ettei ole rahaa vaikka käy töissä? tuskin vuokrakaan on korkea missään maakunnassa.
Ryssinyt raha-asiansa hankkimalla älyttömiä kulutusluottoja, taas asia joka on turn-off.
Miksi alapeukku? Tehdastyö on ihan ok palkattua, halpaan vuokraan maalla ei paljoa mene. Eli mitä ne velat on, kun auto on arvoton ja asuu vuokralla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Siinä se koira tai kissa tuleekin tarpeeseen :D Hah.
Mutta miehille toi "halailu ja läheisyys" tarkoittaa aina seksiä. v i t u t jostain haleista.
Tämähän kertoo vain jotain sinusta, ei kaikista miehistä. Nimittäin siitä minkälaisia ihmisiä tapailet. Mutta vaikka ne tapailemasi miehet haluaisikin vain seksiä, se ei poista läheisyyden ja kosketuksen tärkeyttä mielenterveydelle.
Jos nainen ja mies halailee niin kuinka monelle miehelle riittää pelkät halit?
Vs. kuinka moni nainen vain halailee välillä mielellään.
Niinpä.
Mitä sitten jos iso osa miehistä ei tyydy pelkkään halailuun? Eihän se ole edes ollenkaan relevanttia. En koskaan väittänyt että miehet tyytyy pelkkään halailuun. Sanoin, että läheisyys ja fyysinen kosketus on tärkeää mielenterveydelle, ja se että miehet haluaa myös seksiä ei poista tätä faktaa.
No sitä, että jos tarkoittaa seksiä, voisi lakata lässyttämästä kosketuksesta ja lämmöstä.
Nimenomaan!
Vierailija kirjoitti:
Ihan joka päivä kaupungilla näkee ihan tavallisia pariskuntia, tavallisia miehiä ja naisia yhdessä käsikynkässä. Harvoin näkee veistoksellisia mallimaisia miehiä naisten käsipuolessa. Kokemukseni perusteella usein näille uhriutujille ei kelpaa se ihan tavallinen nainen vaan pitää saada se missi tai instagram fitness malli, jotka sitten taas itse lyöttäytyvät yhteen kaltaisiensa kanssa eli näiden mallipokien.
Jep. Joskus näkee niitä ihan komeitakin miehä, mutta niilläkin yleensä on sitten ne nätit pimut käsipuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos hän haluaisi parantaa ulkonäköään, niin voisi alkaa treenaamaan.
Pelkkä parturi ja parta pois, ja olisi paljon paremman näköinen. Ne parrat ei oikeasti sovi kenellekään.
Partaa oisi siistiä mutta aika vauvanaama olisi ilman sitä
höpö höpö, parran alle on turha yrittää piiloutua, tekee vain pellen itsestään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Kirjoitat läheisyydestä ja fyysisestä kosketuksesta, jolla tarkoitat seksiä. Nämä ovat täysin eri asioita. Ja totta, nainen ei yleensä tarvitse seksiä niin pahasti, että mielenterveys menee jos ei sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Hommasin juuri kuparisen kahvipannun. Sen kun lämmittää niin alkaa kuumottaa yhden jos toisen poskilla.
Pannukahvin kupliminen on kuin orgasmi!
https://thebolditalic.com/the-two-worlds-of-tinder-f1c34e800db4
Naiset swaippasit vain 5%:ia miehistä ja näistä prosentti sai suurimman osan matcheista. 95% ei saanut mitään.
Miehet swaippasivat 53% naisista.
Vierailija kirjoitti:
Se on vastareaktio siihen kuinka naiset ovat valittaneet jo viimeiset 15 vuotta iltapäivälehdissä kuinka eivät löydä satojen yhdenillan suhteiden joukosta "sitä oikeaa" miestä itselleen.
Miesten ja naisten välinen suhdeluku siinä kuinka monta eri seksikumppania heillä on, on todella karua katsottavaa. Ja varsinkin kun naiset valittavat etteivät löydä sitä oikeaa satojen kumppaneiden joukosta, kun samaan aikaan suurin osa miehistä on sellaisia etteivät löydä sitä oikeaa naista, siitä ainoasta yhden illan suhteesta, vaan nainen päätti ettei ollutkaan mitään kemiaa.
HotorNotista muuten tuli mieleen, että moni mies myös ottaa ihan luokattoman huonoja kuvia itsestään. Ja ei, ei selity pelkällä huonolla pärställä tämä. Mun mies on ihan kivan näköinen mutta kun hän ottaa itsestään kuvan niin hänen kuvakulmat saa hänet näyttämään perunalta.
Mä jos otan hänestä kuvan niin hän näyttää lähes miesmallilta :D Miehiltä puuttuu visuaalinen silmä.
Sitten se alaviistosta, lippavinossa, iso pottunokka keskellä kuvaa ja silmät kierossa otettu kuva pistetään arvosteltavaksi vaikka se on usein sellainen että oma äitikin sille nauraisi :D
Jossain kertoi, että kulutusluotot tuli kun edellisen suhteen aikana piti hankkia kaikenlaista juurikin seurusteluun liittyen.
M32 kirjoitti:
En osaa miehistä komeutta naisnäkökulmasta varmaan arvioida mutta luulisin että ollaan Topin kanssa siinä mielessä melko samalla viivalla, itsekkin olen käyttänyt erästä ulkonäkö painoitteista deitti sovellusta ja menestynyt siellä mielestäni melko hyvin.
En haluaisi kettuilla kun en varmaksi tiedä mutta luulisin että Topi yrittää löytää joko aivan väärän ikäisiä tai näköisiä naisia, tai hänen ulosantinsa on jotenkin luotaan työntävää.
kyllä tavallinen mieskin löytää seuraa tavallisesta naisesta. Ja joskus jopa kaunimmastakin jos on tarpeeksi supliikki. Naisia ei kiinnosta u hriutuminen ja ki tinä
Hyi katoin ton dokumentin ja toi puhuu ällöttävästi naisista. En ottais.
Vaikka surulliset kuvituskuvat artikkelissa niin sympatiaa ei heru. Tiesi tasan tarkkaan liittyessään siihen applikaatioon että ulkonäkö on se juttu siellä. Se että hän ei henkilökohtaisesti hyväksy arvomaailmaa jossa katsotaan ensin ulkonäköä ei luonnollisestikaan muuta muiden käyttäjien arvomaailmaa.