Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin
Ihan testien mukaan ei ole...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa37e941-d85f-4952-9fb3-0e476a4…
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topin naama ja elämä näkyy vähän joka tuutissa, varmasti kiinnostuneita naisia ottanut yhteyttä, vaan se instabeibe puuttuu?
Miksi Topi nyt yhtäkkiä haluais instabeiben, kun ei eksäkään ollut sellainen? Mitään tuollaista ei ole odottanut eikä vaatinut, päinvastoin sanoi yhdessä jaksossa ettei sellaiset hänestä piittaa.
Tuosta tulee vaikutelma että nimenomaan sellaisen haluaisi ja juuri niiden perään tuossa jutussakin itkee. Jos olisi sanonut ettei itse sellaisista piittaa, asia olisi eri.
Ei tule vaan Topi kelpuuttaa tavallisen riipputissin, mutta se riipputissi luulee ansaitsevansa komean atleetin.
Toivottavasti et ihmettele miksi olet ikisinkku. o_O
ei kelpaa naisille ja on ollut kihloissa?
Saman näköisiä miehiä näkee jatkuvasti parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topin naama ja elämä näkyy vähän joka tuutissa, varmasti kiinnostuneita naisia ottanut yhteyttä, vaan se instabeibe puuttuu?
Miksi Topi nyt yhtäkkiä haluais instabeiben, kun ei eksäkään ollut sellainen? Mitään tuollaista ei ole odottanut eikä vaatinut, päinvastoin sanoi yhdessä jaksossa ettei sellaiset hänestä piittaa.
Tuosta tulee vaikutelma että nimenomaan sellaisen haluaisi ja juuri niiden perään tuossa jutussakin itkee. Jos olisi sanonut ettei itse sellaisista piittaa, asia olisi eri.
Ei tule vaan Topi kelpuuttaa tavallisen riipputissin, mutta se riipputissi luulee ansaitsevansa komean atleetin.
Aivan varmasti ihmettelee. Ja varmaan on omasta mielestään k i l t t imies :DD
Näinhän se menee aina.
M: lähdetkö kanssani kaljalle.
N: en lähde, sori.
M: No haista pitkä v sitten, senkin t y h m ä ru ma H uo ra. En olis halunnutkaan tommosta vnhaa ä m m ä ä jonka naama on kun kotkan pylly.
N: ??? ahaa :D
Tietysti jos hän haluaisi parantaa ulkonäköään, niin voisi alkaa treenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti ihmettelee. Ja varmaan on omasta mielestään k i l t t imies :DD
Näinhän se menee aina.
M: lähdetkö kanssani kaljalle.
N: en lähde, sori.
M: No haista pitkä v sitten, senkin t y h m ä ru ma H uo ra. En olis halunnutkaan tommosta vnhaa ä m m ä ä jonka naama on kun kotkan pylly.
N: ??? ahaa :D
Sun ois pitänyt tehdä aloite, koska kilttímies oli paikalla odottamassa kaikkien huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Siinä se koira tai kissa tuleekin tarpeeseen :D Hah.
Mutta miehille toi "halailu ja läheisyys" tarkoittaa aina seksiä. v i t u t jostain haleista.
Tämähän kertoo vain jotain sinusta, ei kaikista miehistä. Nimittäin siitä minkälaisia ihmisiä tapailet. Mutta vaikka ne tapailemasi miehet haluaisikin vain seksiä, se ei poista läheisyyden ja kosketuksen tärkeyttä mielenterveydelle.
Jos nainen ja mies halailee niin kuinka monelle miehelle riittää pelkät halit?
Vs. kuinka moni nainen vain halailee välillä mielellään.
Niinpä.
Mitä sitten jos iso osa miehistä ei tyydy pelkkään halailuun? Eihän se ole edes ollenkaan relevanttia. En koskaan väittänyt että miehet tyytyy pelkkään halailuun. Sanoin, että läheisyys ja fyysinen kosketus on tärkeää mielenterveydelle, ja se että miehet haluaa myös seksiä ei poista tätä faktaa.
EI oo kyllä huonon näkönen äijä ja varmaan puhetaidotkin ihan ok ettei oo mikään paha burgeri. Naisen saa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Mutta miehille toi "halailu ja läheisyys" tarkoittaa aina seksiä. v i t u t jostain haleista.
Tämähän kertoo vain jotain sinusta, ei kaikista miehistä. Nimittäin siitä minkälaisia ihmisiä tapailet. Mutta vaikka ne tapailemasi miehet haluaisikin vain seksiä, se ei poista läheisyyden ja kosketuksen tärkeyttä mielenterveydelle.
Niinpä.
Mitä sitten jos iso osa miehistä ei tyydy pelkkään halailuun? Eihän se ole edes ollenkaan relevanttia. En koskaan väittänyt että miehet tyytyy pelkkään halailuun. Sanoin, että läheisyys ja fyysinen kosketus on tärkeää mielenterveydelle, ja se että miehet haluaa myös seksiä ei poista tätä faktaa.
Voi haluta, mutta ei toista voi pakottaa siihen että myös haluaisi sinua.
Miksi ylipäätään mennä näihin deittiappeihin jos ei ole komeakasvoinen, pitkä ja ehkä treenattu?
Ihan järjetöntä pientenkin itsetunnon rippeiden tuhoamista väkisin roikkua siellä, sitten kun tulee nolla matchia mennään hot or notteihin vahvistamaan että mistä kiikastaa ja sieltä tulee joku -1/10 pistettä.
Kaikkien miesten korteissa ei vaan ole se että voi hypellä kukasta kukkaan. Se on varmaan pari prosenttia joilla on niin hyvä ulkonäkö.
Ole kuten valtaosa ja panosta työhön, uraan ja hanki sitä kautta omannäköinen ja omantasoinen vaimo. Näin on toimittu kautta aikain.
Mitä ihmettä nyt taas? Ihan tavallisen näköinen mies ja ulkonäöllisesti kelpaa monelle, jos ei odota naisen näyttävän Hadidin siskoksilta.
Itse luulin, että koko hot or not-sivusto on menneen talven lumia. Muistan, että joskus teinivuosina suositut tyypit laittoivat sinne kuviaan. Mullakin on huono itsetunto, mutta monella on näköjään vielä huonompi, ja tuo on viimeinen paikka minne laittaisin kuviani.
Yleensä nämä Topit eivät ole valmiita millään lailla panostamaan ja Tinderissä ei saa kaverista kahta sanaa irti. Tulee vain olo, että miksi tykkäsit, jos ei kuitenkaan kiinnosta mitään puhua.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos hän haluaisi parantaa ulkonäköään, niin voisi alkaa treenaamaan.
Pelkkä parturi ja parta pois, ja olisi paljon paremman näköinen. Ne parrat ei oikeasti sovi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...
Uskotteko naiset itsekään tuohon, että tuo riittäisi?
Oikeastihan naisten kriteerit koskevat asioita joihin ei voi itse vaikuttaa.
Kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko ja mitä tulee statukseen ja rahaan niin naisten ihanneammatit miehelle on lääkärit/juristit/lentäjät ja sinne ei ihan helpolla pääse sisään tai valmistu.
Vierailija kirjoitti:
EI oo kyllä huonon näkönen äijä ja varmaan puhetaidotkin ihan ok ettei oo mikään paha burgeri. Naisen saa varmasti.
Duunarimiehille on huonot markkinat, sillä lähes kaikki naiset muuttivat muualle koulun perässä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista näkee kuka tahansa, ettei tämä Topi mikään komistus ole. Miksi ihmeessä hän sitten käyttää seuranhakuun jotain kanavaa, jossa käyttäjien ulkonäköä arvioidaan jollain hot vai not -mittarilla?? Minä olen itse nainen, en mikään kaunotar, varmaan ulkoisesti suunnilleen Topin tasoa. Ei tulisi pieneen mieleenikään pistää kuvaani arvioitavaksi yhtään mihinkään tuollaiseen paikkaan tai hakea seuraa niinkin ulkonäköä painottavasta sovelluksesta kuin Tinder!
Miehillä on tapana yliarvioida omaa ulkonäköänsä. Samasta syystä monet lihavat miehet pitävät itseään lihaksikkaana vaikka paino tulee lähinnä läskistä.
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/social-instincts/201507/when-…
Nämä ohjelmat ovat ihan järjestään ulkonäköpainotteisia. Eli eniten merkkaa se, miltä näytät, ei se mitä tekstiä sinne runoilee ja miten hieno olet persoonana.
Minusta tämän tajuaminen ei ole rakettitiedettä. En liity sinne, koska olen itse niin rujon näköinen nainen että minua on jopa sanottu möröksi vieraan lapsen toimesta. Seuraa haluttaisi välillä, mutta keksin sitten muita keinoja. En mene sinne kidutettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarimiehille on huonot markkinat, sillä lähes kaikki naiset muuttivat muualle koulun perässä.
Mikä estää kouluttautumasta ja muuttamasta perästä?
miksi tuo valittaa siitä ettei ole rahaa vaikka käy töissä? tuskin vuokrakaan on korkea missään maakunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
No sitä, että jos tarkoittaa seksiä, voisi lakata lässyttämästä kosketuksesta ja lämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Voi haluta, mutta ei toista voi pakottaa siihen että myös haluaisi sinua.
Miksi ylipäätään mennä näihin deittiappeihin jos ei ole komeakasvoinen, pitkä ja ehkä treenattu?
Ihan järjetöntä pientenkin itsetunnon rippeiden tuhoamista väkisin roikkua siellä, sitten kun tulee nolla matchia mennään hot or notteihin vahvistamaan että mistä kiikastaa ja sieltä tulee joku -1/10 pistettä.
Kaikkien miesten korteissa ei vaan ole se että voi hypellä kukasta kukkaan. Se on varmaan pari prosenttia joilla on niin hyvä ulkonäkö.
Ole kuten valtaosa ja panosta työhön, uraan ja hanki sitä kautta omannäköinen ja omantasoinen vaimo. Näin on toimittu kautta aikain.
Tuo hotornot (ja vastaavat) ovat aivan jumalattoman törkeitä, niissä (sekä naisissa että miehissä) feikkiys saa eniten pisteitä. Lisäksi niissä on aina arvostelemassa lähinnä trollaajaporukkaa, joiden missiona tuntuu olevan kaikkien ns. taviksiennäköisten vetäminen kölin alta.
Samaa kohtelua saa jos ylipainoinen, meikitön ja iältään yli kolmikymppinen nainen laittaa sinne vastaavasti rehellisen kasvokuvan.
No nythän oli hyökkäys. Jokunen vuosi on vielä kolmeenkymppiin matkaa ja tissitkään eivät riipu :D Lähinnä huvittaa kun kutsut minua tuolla h-sanalla, olen ollut tasan yhden miehen kanssa koko elämäni aikana.
Tuo ei siis tosiaan ollut vain yksi mies vaan heitä on ollut paljon enemmän. Jännä miten tietynlaiset naiset tuntuvat olevan niin monen miehen makuun, myös sellaisten miesten jotka ovat ulkoisesti aivan eri tyyppisiä kuin se nainen. Sitten osa naisista jää kokonaan ilman kiinnostusta. Juu, ei tietenkään ulkonäöllä ole asian kanssa mitään tekemistä.