Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin
Ihan testien mukaan ei ole...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa37e941-d85f-4952-9fb3-0e476a4…
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topin pitäisi vähän tuunata myös itseään eikä pelkkää autoa. Pullasuti leuan alta pois ja samoin amis viikset, tukan leikkuu kunnon parturilla ja vaatekaapin sisältö vaihtoon. Vaatteet muualta kuin tokmannilta tai prismasta. Hyvin istuvat farkut ja neulepaidat sekä kunnon kengät tekee heti miehekkäämmäksi.
Nykyisin saa Tokmannilta ja Prismastakin ihan hyviä perusvaatteita, farkkuja, siistejä housuja, neuleita ja kauluspaitoja. Pakko ei sieltäkään ole ostaa vain niitä verkkareita, huppareita ja lörppöjä halpis t-paitoja.
Ja Tokmannin ja Prisman kanssa ihan samanlainen hintataso on jossain H&M:llä ja Lindexillä.
Kyllä. Toki kaikki eivät jaksa mennä erikseen vaateostoksille vaatekauppaan. Silloin on ihan hyvä, että ruokaostosten yhteydessä voi Prismasta ostaa ne siistit farkut ja Tokmannilta pari siistiä paitaa ja suunnistaa sen jälkeen sinne autorassausosastolle.
Totta tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Läheisen ihmisen kosketus on tärkeää. Väärän ihmisen kosketus on iljettävää ja rikkoo sisältä.
Tai jos kenen hyvänsä kosketus mielestäsi kelpaa, onhan sitä maksullisia koskettelijoita. Hierojat esimerkiksi. Ja jos seksuaalista kosketusta haluaa ja kuka vaan kelpaa, sitäkin saa rahalla. Tai voi ruveta vaikka miesprostituoiduksi, saa itse tienattua samalla! Tärkeintähän on, että kuka vaan koskee, vai mitä?
Kuinka monta kertaa teille pitää selittää, että ei ole mikään etuoikeus jos joku iljetys on valmis sinua muna pystyssä koskemaan? SIINÄ EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ, EIKÄ SELLAINEN KOSKETUS OLE POSITIIVISTA.
Kuka puhui mistään iljetyksistä? Kyllähän naiset löytää jatkuvasti mieleistään seuraa. Eikä edes tarvitse tehdä mitään, kun miehen kuuluu tehdä aloite.
Huvittava juttu myös tuo miesprostituoiduksi ryhtyminen. Prostituutio on naisten ala, koska miehet on epätoivoisia, ei naiset. Tämä edelleenkin siksi koska naiset löytää seuraa niin helposti. Miehelle ei ole markkinarakoa prostituutiossa, ellei oikeasti ole hollywood-näyttelijän tasoinen ulkonäkö.
Miesasiakkaita minä ajattelinkin. Se, että heteromies myy seksiä toisille miehille, vastaa sitä, että heteronainen myy seksiä miehille. Noin niin kuin miellyttävyyden puolesta.
Ja naiset EIVÄT löydä mieleistään seuraa noin vain. Itse esimerkiksi en voisi harrastaa seksiä miehen kanssa, jota en rakasta. Joten notch count on ruhtinaalliset 1 tähän mennessä. Enkä suinkaan ole ainoa tätä lajia. Et voi väittää, että kaikki naiset saavat sormia napsauttamalla sitä mitä haluavat, jos yksikin nainen voi todistaa toisin, kuten minä juuri tein.
Toki niitäkin naisia on, jotka löytävät seksiseuraa aina halutessaan. Mutta ne naiset, jotka haluavat ihan vaan seksiä käytännössä kenen kanssa hyvänsä, ovat kuitenkin naisten vähemmistöä.
En sanonut kaikki naiset. Sanoin naiset. Puhuin yleisesti ottaen, eli huti meni sun osalta.
Moni ei tunnu ymmärtävän algoritmien merkitystä tinderissä. Kyseinen jättiyritys hyötyy eniten siitä, että palvelua KÄYTETÄÄN, ei siitä, että ihmiset löytävät toisensa, paritutuvat ja poistavat tinderin.
Algoritmit rankkaa ihmisiä myös tavoilla, jotka eivät ole avoimia eikä Tinder kerro niistä käyttäjilleen. Kyse ei ole siis vain siitä, että satunnaiset ihmiset näkevät satunnaisia kuvia ja sitten siitä valikoidaanz Tinder arvoi jokaisen profiilin tietylle tasolle, ja jos joutuu Tinderin omalla asteikolla ”pohjalle” yhä harvempi ja harvempi näkee koko profiilia.
Esim. naisten näkyvyys laskee iän myötä, miehistä suositaan korkeasti kouluttuja. Nämä eivät siis välttämättä ole ihmisten itsensä arvostuksia, vaan Tinder on rakennettu niin. USA on somejätiestään huolimatta perivanhoillinen maa, ja tekijöiden arvot varmasti näkyvät näissäkin. Kuten muutkin sovellukset, se urkkii myös valtavan määrän tietoa keskusteluista, sosiaalisista ympyröistä ja Jenkeissä vahvistetusti myös rahan käytöstä. Kukaan ei tiedä tarkkaan mihin tarkoitukseen, mutta todennäköisesti kaikki vaikuttaa algoritmiin, jonka idea on koukuttaa käyttäjänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Läheisen ihmisen kosketus on tärkeää. Väärän ihmisen kosketus on iljettävää ja rikkoo sisältä.
Tai jos kenen hyvänsä kosketus mielestäsi kelpaa, onhan sitä maksullisia koskettelijoita. Hierojat esimerkiksi. Ja jos seksuaalista kosketusta haluaa ja kuka vaan kelpaa, sitäkin saa rahalla. Tai voi ruveta vaikka miesprostituoiduksi, saa itse tienattua samalla! Tärkeintähän on, että kuka vaan koskee, vai mitä?
Kuinka monta kertaa teille pitää selittää, että ei ole mikään etuoikeus jos joku iljetys on valmis sinua muna pystyssä koskemaan? SIINÄ EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ, EIKÄ SELLAINEN KOSKETUS OLE POSITIIVISTA.
Kuka puhui mistään iljetyksistä? Kyllähän naiset löytää jatkuvasti mieleistään seuraa. Eikä edes tarvitse tehdä mitään, kun miehen kuuluu tehdä aloite.
Huvittava juttu myös tuo miesprostituoiduksi ryhtyminen. Prostituutio on naisten ala, koska miehet on epätoivoisia, ei naiset. Tämä edelleenkin siksi koska naiset löytää seuraa niin helposti. Miehelle ei ole markkinarakoa prostituutiossa, ellei oikeasti ole hollywood-näyttelijän tasoinen ulkonäkö.
Miksihän sitten on niin, että moni nainen ei saa orgasmia seksissä? Eikä saa riittävästi itseään tyydyttävää seksiä ja kosketusta.
Joo, kyllä moni habitukseltaan ihan kivakin olisi valmis panemaan mua, mutta kun se ei keskiverto naiselle ole se juttu lainkaan.
Kohtaanto-ongelma vaivaa kumpaakin sukupuolta. Puutteessa ollaan.
En tiedä. Miten tämä liittyy mihinkään? Kyllä läheisyydestä ja kosketuksesta on hyötyä ilman orgasmia ja seksiäkin.
Kyllä. Se kannattaisi kertoa niille miehille, joiden mielestä läheisyys ja kosketus = paneminen.
Vierailija kirjoitti:
Hei laatikkoleukajengi: mitä te oikeasti ajattelette siellä Prismassa, kun näette ihan tavallisia miehiä ihan tavallisten naisten kanssa yhdessä? Entä jos mies on ruma tai läski ja hänellä silti selkeästi on vaimo?
En ole koskaan nähnyt alle 30v rumaa miestä naisen kanssa Prismassa. Yleensä ovat yksin tai mukana on kaveri tai vanhemmat. Myös elämänkoulupariskunnissa mies on ollut aina vähintään ok näköinen.
ruma mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Topi ei lue tätä ketjua. Täällä vain poljetaan ja lytätään jo ennestään huonon itsetunnon omaavaa nuorta miestä joka ei itse edes etsi kaunotarta, vaikka täällä häntä siitä syytetään.
On tämä sellainen kiusaajien foorumi ettei paremmasta väliä. Lyödyn lyömisestä saadaan suurin nautinto. No, naisvaltainen sivusto, joten enpä ihmettele.
Naiset hylkivät vaistonvaraisesti rumia miehiä tai näkevät nämä korkeintaan vain tilipusseina joiden rahoilla voi vähän sisustaa kämpää instagramiin.
Jos kyseessä olisi joku Jeremy Meeks niin uutisen kommentit olisivat jo täynnä tuhansia kiimaisia naiskommentoijia kysymässä että miten tähän ahdistuneeseen poitsuun saisi yhteyden.
Elämä on niin naurettava ja eläimellinen paikka etten enää välitä mistään rumana miehenä. Toki miehistäkin iso osa on paskaa, mutta valtaosa naisistakin on puhdasta eläimellistä paskaa jotka kohtelevat sinua sen mukaan miltä näytät, ei sielusi tai persoonasi kautta.
Niin, tästäkin kommentistasi henkii niin kaunis ja ylevämielinen sielu, ettei vika mitenkään voi olla missään muussa kuin vastakkaisen sukupuolen ulkonäkökeskeisyydessä. Ei mitenkään. Sinähän olet itse henkilöitynyt kunniallisuus ja ylevämielisyys.
Olihan eräs palstalainen mennyt lisääntymään syrjääntyneen JA masentuneen kanssa. Jossain muussa mättää kuin tuloissa tai naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei laatikkoleukajengi: mitä te oikeasti ajattelette siellä Prismassa, kun näette ihan tavallisia miehiä ihan tavallisten naisten kanssa yhdessä? Entä jos mies on ruma tai läski ja hänellä silti selkeästi on vaimo?
En ole koskaan nähnyt alle 30v rumaa miestä naisen kanssa Prismassa. Yleensä ovat yksin tai mukana on kaveri tai vanhemmat. Myös elämänkoulupariskunnissa mies on ollut aina vähintään ok näköinen.
Mielestäni pariskunnista noin 90% on suunnilleen samaa tasoa. Sinä taas näet vain komeita miehiä rumempien naisten kanssa. Oletko miettinyt että ehkä itse arvoit jostain syystä miehet keskivertoa paremman näköisiksi kuin naiset?
Vierailija kirjoitti:
Moni ei tunnu ymmärtävän algoritmien merkitystä tinderissä. Kyseinen jättiyritys hyötyy eniten siitä, että palvelua KÄYTETÄÄN, ei siitä, että ihmiset löytävät toisensa, paritutuvat ja poistavat tinderin.
Algoritmit rankkaa ihmisiä myös tavoilla, jotka eivät ole avoimia eikä Tinder kerro niistä käyttäjilleen. Kyse ei ole siis vain siitä, että satunnaiset ihmiset näkevät satunnaisia kuvia ja sitten siitä valikoidaanz Tinder arvoi jokaisen profiilin tietylle tasolle, ja jos joutuu Tinderin omalla asteikolla ”pohjalle” yhä harvempi ja harvempi näkee koko profiilia.
Esim. naisten näkyvyys laskee iän myötä, miehistä suositaan korkeasti kouluttuja. Nämä eivät siis välttämättä ole ihmisten itsensä arvostuksia, vaan Tinder on rakennettu niin. USA on somejätiestään huolimatta perivanhoillinen maa, ja tekijöiden arvot varmasti näkyvät näissäkin. Kuten muutkin sovellukset, se urkkii myös valtavan määrän tietoa keskusteluista, sosiaalisista ympyröistä ja Jenkeissä vahvistetusti myös rahan käytöstä. Kukaan ei tiedä tarkkaan mihin tarkoitukseen, mutta todennäköisesti kaikki vaikuttaa algoritmiin, jonka idea on koukuttaa käyttäjänsä.
Miten toi ikä liittyy algoritmiin, eikös jokainen voi itse valita sen minkä ikäisiä ihmisiä haluaa nähdä siinä ikähaarukassa? Itse olen nelikymppinen nainen ja olen ihan vaan joskus testailu mielessä laittanut ison ikähaarukan niin kyllä mulle tulee ihan hyvin yhteydenottoja kaiken ikäisiltä, jostain syystä etenkin parikymppisiltä tulee paljon matseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi ikä liittyy algoritmiin, eikös jokainen voi itse valita sen minkä ikäisiä ihmisiä haluaa nähdä siinä ikähaarukassa? Itse olen nelikymppinen nainen ja olen ihan vaan joskus testailu mielessä laittanut ison ikähaarukan niin kyllä mulle tulee ihan hyvin yhteydenottoja kaiken ikäisiltä, jostain syystä etenkin parikymppisiltä tulee paljon matseja.
Esimerkiksi niin, että vaikka ikähaitari olisi 20-40 niin nuoremmat näytetään ensin, vanhemmat viimeisenä jos jaksaa sinne asti swaippailla. Mutta se ei ole niin yksioikoista, voi olla että olet muuten hyvännäköinen ja saanut hyvät tinderpisteet, jolloin nouset helpommin kärkeen kuin joku tavallisemman näköinen parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...
Uskotteko naiset itsekään tuohon, että tuo riittäisi?
Oikeastihan naisten kriteerit koskevat asioita joihin ei voi itse vaikuttaa.
Kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko ja mitä tulee statukseen ja rahaan niin naisten ihanneammatit miehelle on lääkärit/juristit/lentäjät ja sinne ei ihan helpolla pääse sisään tai valmistu.
Mitä ilmeisimmin Topin kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko, status ja ammatti ovat kuitenkin ihan riittäviä, koska eihän hän mikään ikisinkku kellekään kelpaamaton mies ole. On ollut kihloissa, pitänyt yhtä naista pelkässä seksisuhteessa kertomatta naiselle, ettei itse nähnyt suhteessa muuta kuin seksin ja kiinnostuneita naisia on ollut muitakin, joista Topi itse ei ole ollut sitten kiinnostunut. Eli ihan normikuviot 27-vuotiaalle ihmiselle, joka ei ulkoisesti ole mitään mister-/missitasoa. Ei kuule meillä tavallisilla ylipainoisilla naisillakaan 27-vuotiaana välttämättä yhtään tuon kummempaa suhdehistoriaa ole taustalla.
Ja kyllä, minä uskoisin, että Topinkin flaksi paranisi jos hän kävisi parturissa, siistisi ne naamakarvansa joko kokonaan tai osittain pois ja laihduttaisi, ja kiinnittäisi esimerkiksi pukeutumiseen enemmän huomiota. Miksi tällaiset asiat eivät Topin kohdalla toimisi, kun aivan samankaltaisia asioita Topin tasoiselle naisellekin suositeltaisiin? Vai etkö myöskään usko, että ylipainoisen, laittautumattoman, tavisnaisen asemaa miesmarkkinoilla parantaisi laihduttaminen, kampaajalla käynti, paremman näköiset vaatteet ja nätti meikki naamaan?
-eri
Tavisnaisen ja tavismiehen deittitulokset ovat aivan eri planeetalta, jos se perusnainen käy parturissa ja laihduttaa 10 kiloa hän saa kuukaudessa joku 3000 matchia.
Jos "Topi" tekee saman niin matchit nousee ehkä nollasta per kuukausi kahteen. Fakta on ettei hän ole mitenkään komea, vaikkei nyt ihan suoörkki olekaan (huolimatta tuosta hot or not tuloksesta, sillä siellä muut kuin todella hyvännäköiset nälvitään maan rakoon).
Todella epärehellistä verrata näitä kahta keskenään, kun nettideiteissä naisen arvo on tuhat kertaa korkeampi kuin miehen, ellei lasketa ihan niitä komeimpia miehiä.
Höpö höpö. Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. Miten käy tilanteessa, jossa huoneessa on kahdeksan miestä ja kaksi naista valkkaamassa paria. Muodostuu kaksiParia ja kuusi miestä jää yksin.
Eikä toimi. Se toimii kuten Tinderissä, eli se parhaimman näköinen niistä panee molempia naisia ja ne 7 jää nuolemaan näppejään. Ei muodostu ylipäätään mitään "pareja".
Samoin jos on huone jossa 10 naista ja 10 miestä ei tarkoita että "syntyy 10 paria". Parhaimman näköinen panee niitä kaikkia.
Tämä ilmiö näkyy jopa ihmisen geenialtaassa, kun mennään taaksepäin 8000 vuotta sinunkin perimässäsi, jokaista 17 naista kohden ainoastaan yksi ainoa mies on lisääntynyt.
https://psmag.com/environment/17-to-1-reproductive-success
Eli muutama mies on siittänyt satoja/tuhansia naisia, kun taas +90% miehistä ei ole saanut yhtään mitään.
No, sittenhän se on luonnonlaki, ja siitä teidän saamattomien miesten on aivan turha vinkua.
Noinhan se menee melkein kaikilla muillakin nisäkkäillä. Valtaosa uroksista ei pääse koskaan astumaan, koska eivät ole riittävän tasokkaita. Miksi teidän ihmisurosten pitäisi saada jotain myönnytyksiä? Laijhan siitä vain heikkenee, jos vinkuvat pahnanpohjimmaiset päästetään lisääntymään. Seuraavaksi muistuttaisimme mopseja.
Naisten vika tämä ei tietenkään mitenkään voi olla, koska kuvio on sama muillakin nisäkkäillä, ja naarailta ei yleensä kauheasti kysytä. Urokset tappelee keskenään ja voittaja astuu.
Jahas, löytyisiköhän popcorneja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tinderissä tetris palikoita jotka muuttuu tilanteen mukaan!!.
About 3 vuotta sitten olin Oulussa käymässä hyvän ystävän luona ja yksi pe-ilta oltiin saunomassa hänen ystävänsä luona eli äijien ilta. Siinä lauteilla isäntä avautu tinderistä kun ollut puoli vuotta sovelluksessa eikä ole oikein johtanu mihinkään. Isäntä ei nyt kauhean komea mies ole mutta mukava luonne ja hyvä duuni. siinä hän sitten tuiterissa keksi että hänpä testailee ja tekee vale-profiilin tinderiin. pääsin siinä ihan pääkallo paikalta seuraamaan kun profiili kuva haettiin googlen-kuvahausta ja tietenkin Dressman mallimies laatikkoleualla varustettu ja hyvät vatsalihakset. Profiili tekstiin vaan lause että "Avoimin mielin liikenteessä"! . Arvatkaa kuule sitä Likejen ja matsien määrää siinä klo 22-00- 1.00 välissä...huh huh sanon minä. surkuhupaista oli esim naiset jotka ehdotti jo kolmannessa viestissä kämpille tuloa ja eritteiden vaihtoa vaikka heidän oman profiilin esittelytekstin alla luki nämä standardit " Ps. ei yhden illan juttuja/ ei Onsseja tai ehdoton ei FWB hommalle. Tai sitten isäntä sai naarattua parin minuutin sisällä mätsistä naisen puhelinnumeron ja nainen oitis laittoi pyynnöstä kuvan missä oli lettu auki. Itse en ymmärtänyt tota touhua kuten en myöskään isännän tuiterissa saamaa vale profiilia visiittiä. no jokainen taplaa tyylillään
Semmonen iltasatu sitten tähän iltaan.
tämä satu on totta.Oulun juoma vedessä on jotain...
Iltasadun perusteella vaikutti siltä, että jos mies antaa profiilitekstissä ymmärtää, että hakee seksiä (yleensä "avoimin mielin liikenteessä" tarkoittaa, ettei ainakaan vakavaa suhdetta haeta - koska vakavaan suhteeseen ei haeta "kaikki käy" -asenteella - vaan lähinnä seksiä), niin hän saa yhteydenottoja naisilta, joita kiinnostaa irtoseksi. Ok. Miten parisuhdetta etsivä mies voi nyt hyödyntää tätä oivallusta? Ainakin kannattaa varmaan välttää laittamasta profiilitekstiin epämääräisiä ilmaisuja tyyliin "kaikki käy" tai suoraan viitata siihen, että hakee pelkkää seksiä. Mutta onko tästä kokeilusta muuta hyötyä niille miehille, jotka haluaisivat löytää seurustelukumppanin?
unohdin tossa kertomuksessa mainita että näitten vale- profiilin mätsien joukossa oli myös suurinosa naisia joille isäntä oli omalla oikealla profiililla antanut liken mutta mätsiä ei tullut...!. ulkonäöllä miehet saa torttua tinderistä eikä hienolla pitkällä profiili tekstillä. Pärstä ja kroppa meinigillä
Olen ollut siinä uskossa, että torttu tarkoittaa ulostetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tinderissä tetris palikoita jotka muuttuu tilanteen mukaan!!.
About 3 vuotta sitten olin Oulussa käymässä hyvän ystävän luona ja yksi pe-ilta oltiin saunomassa hänen ystävänsä luona eli äijien ilta. Siinä lauteilla isäntä avautu tinderistä kun ollut puoli vuotta sovelluksessa eikä ole oikein johtanu mihinkään. Isäntä ei nyt kauhean komea mies ole mutta mukava luonne ja hyvä duuni. siinä hän sitten tuiterissa keksi että hänpä testailee ja tekee vale-profiilin tinderiin. pääsin siinä ihan pääkallo paikalta seuraamaan kun profiili kuva haettiin googlen-kuvahausta ja tietenkin Dressman mallimies laatikkoleualla varustettu ja hyvät vatsalihakset. Profiili tekstiin vaan lause että "Avoimin mielin liikenteessä"! . Arvatkaa kuule sitä Likejen ja matsien määrää siinä klo 22-00- 1.00 välissä...huh huh sanon minä. surkuhupaista oli esim naiset jotka ehdotti jo kolmannessa viestissä kämpille tuloa ja eritteiden vaihtoa vaikka heidän oman profiilin esittelytekstin alla luki nämä standardit " Ps. ei yhden illan juttuja/ ei Onsseja tai ehdoton ei FWB hommalle. Tai sitten isäntä sai naarattua parin minuutin sisällä mätsistä naisen puhelinnumeron ja nainen oitis laittoi pyynnöstä kuvan missä oli lettu auki. Itse en ymmärtänyt tota touhua kuten en myöskään isännän tuiterissa saamaa vale profiilia visiittiä. no jokainen taplaa tyylillään
Semmonen iltasatu sitten tähän iltaan.
tämä satu on totta.Oulun juoma vedessä on jotain...
Iltasadun perusteella vaikutti siltä, että jos mies antaa profiilitekstissä ymmärtää, että hakee seksiä (yleensä "avoimin mielin liikenteessä" tarkoittaa, ettei ainakaan vakavaa suhdetta haeta - koska vakavaan suhteeseen ei haeta "kaikki käy" -asenteella - vaan lähinnä seksiä), niin hän saa yhteydenottoja naisilta, joita kiinnostaa irtoseksi. Ok. Miten parisuhdetta etsivä mies voi nyt hyödyntää tätä oivallusta? Ainakin kannattaa varmaan välttää laittamasta profiilitekstiin epämääräisiä ilmaisuja tyyliin "kaikki käy" tai suoraan viitata siihen, että hakee pelkkää seksiä. Mutta onko tästä kokeilusta muuta hyötyä niille miehille, jotka haluaisivat löytää seurustelukumppanin?
unohdin tossa kertomuksessa mainita että näitten vale- profiilin mätsien joukossa oli myös suurinosa naisia joille isäntä oli omalla oikealla profiililla antanut liken mutta mätsiä ei tullut...!. ulkonäöllä miehet saa torttua tinderistä eikä hienolla pitkällä profiili tekstillä. Pärstä ja kroppa meinigillä
No entä sitten? Ihan samalla lailla joku mies swaippaa yhden suhdetta etsivän naisen vasemmalle, mutta kiinnostuu kuitenkin jostain toisesta naisesta, joka haluaa seksiä - tai vaikka toisesta naisesta, joka haluaa suhdetta.
Sori, mutta en näe tässä nyt mitään, mistä voisi närkästyä. Minusta on ihan normaalia, että ei swaippaa kaikkia oikealle. Ja jos nuo naiset kerran olivat osastoa "irtoseksi käy, kiva lähettää kuva pi.l.lusta tuntemattomalle miehelle, niin onko ihme, jos samat naiset eivät lämmenneet jollekin asialliselle, suhdetta tosissaan hakevalle profiilille?
Eikö se ole vähän ristiiitaista jos nainen mainitsee julkisessa profiilissa että ehdoton ei yhden yö jutuille mutta sitten se ehdottaa sitä itse suoraan kolmanessa viestissä. toi kirjoitettu lause lentään romukoppaan siinä tilanteessa.
Onhan se tietenkin ristiriitaista, mutta mitä sitten? Miten ihmeessä tämä liittyy Topiin tai ketjun aiheeseen? Eikös tässä ketjussa naiset nimenomaan ole neuvoneet, että Tinderistä ei välttämättä kannata pääasiassa seuraa etsiä, jos ei ulkonäöltään ole edustavimmasta päästä eikä muutenkaan tykkää ulkonäkökeskeisestä parinvalinnasta? Sitten taas jos välttämättä haluaa keskittää haun Tinderiin, kannattaa vähän panostaa siihen ulkoiseen habitukseensa. Mitä uutta tämä sinun Oulun isäntäsi kokeilu tähän keskustelun mielestäsi toi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoset eriarvoistavat ulkonäkösovellukset pitäs lailla kieltää.
Tinderinkin perusajatus on järjetön "et ole tarpeeksi hyvännäköinen kuvasi perusteella juttelemaan minulle, joten painan x".
Ymmärrätkö, että ihan samalla periaatteella kumppania haetaan myös sovelluksen ulkopuolella. Ulkonäkö vaikuttaa sielläkin siihen, keneen halutaan tutustua ja keneen ei. Olen monta kertaa irl kieltäytynyt juttelemasta iskemään tulleelle miehelle, pelkästään siksi koska hänen ulkonäkönsä ei riittänyt. Ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta antaa mahdollisuuksia kaikille.
Alapeukkuja tulee, mutta ihan samalla tavalla se mies oli ulkonökökeskeinen valitessaan juuri minut kohteekseen. Miksei esimerkiksi se pinkkitukkainen pyöreämpi nainen valikoitunut kohteeksi?
Motherfuckin amen. Jos ihminen saisi valita kahdesta muuten identtisestä ehdokkaasta, mutta toinen on hyvännäköinen ja toinen Topi, jokainen ottaisi tietysti sen, joka on omaan silmään hyvännäköinen. Miksei ottaisi, kun kerran valita saa?
En tajua, mikä tässä on palstamiehille niin vaikea sisäistää. Sen takia me naiset hoidamme hiuksiamme, maalaamme naamamme, nypimme kulmiamme, pukeudumme vartalon viat peittäen ja whatnot. Että kelpaisimme paremmin. Että olisi enemmän valinnanvaraa. (okei, itse en ikinä tehnyt mitään noista koska valinnanvaraa oli ilmankin, mutta ymmärrätte pointin.)
Mikään, kerta kaikkiaan mikään, ei estä teitä miehiä tekemästä samaa. Tosin kehotan vaihtamaan naaman maalaamisen naamakarvojen siistimiseen ja miesten ei yleensä kannata kulmiaan nyppiä. Mutta siististi leikatut hiukset, omituiset partahökötykset pois, paino normaaliksi ja siistit vaatteet ja Topinkin markkina-arvo nousee ainakin 10 %.
Se loput 90 % tulee sitten luonteesta ja elämäntilanteesta, ja niidenkin muuttaminen on ihan jokaisen aikuisen omalla vastuulla.
Suurin ongelmahan tässä on, että Topi ei ota vastuuta. Ja mies, joka ei ota vastuusta itsestään ja elämästään, on kammottavin turn off mitä on. Mies, jolla ei ole elämänhallintaa, voi odottaa saavansa vain samanlaisen naisen. Jotka ovat sitten sekakäyttäjiä yleensä.
Näinhän se on. Olen itse nykyään kaunis nainen ja huvittuneena luen palstan kommentteja, joissa väitetään että naisella supersuosioon riittää vain se, ettei syö liikaa. Miehen pitää treenata raivona salilla, hankkia rahaa ja statusta jne jne jne, naisen tulee vain olla syömättä. Hah :D.
Olin ennen tavis. Normaalipainoinen, laittautumaton tavis. En siis syönyt liikaa mutta ei se mitään auttanut. Vientiä oli tasan 0. Sitten kyllästyin tilanteeseen ja halusin kaunistaa itseäni - löysin sitten kumppania tai en. Aloin:
- käydä kampaajalla 3-4 kertaa vuodessa laittamassa vaaleita raitoja, á 150 e ja 4h.
- hoitaa hiuksia 2 kertaa viikossa naamioilla ja hopeasävytteillä
- joka pesun jälkeen föönaan ja kiharran
- plus kasvatin hiukset pitkäksi, tähän meni 3+ vuotta
- kynnet hoidan joka viikko, myös varpaat, pidän ne melko lyhyinä ja luonnollisina mutta aikaa ja rahaa tähänkin menee
- liikuntaa 1h päivässä, ja tästä en tingi ellen ole sairas
- vaatekaappi meni uusiksi, rahaa meni ihan kiitettävästi vaikka hankinkin laadukkaita klassikoita, mutta kengät, mekot, hyvät paidat eivät ole halpoja, saati sitten nahkalaukut ja takit
- sheivaan joka päivä koska karvan kasvu on vahvaanja nopeaa, tähänkin tarvii välineet ja suihkun jälkeen rasvat koko kroppaan
- suunnittelen ja viilaan ruokavaliotani, käyn kaupassa ajan kanssa ja tähän tarvitsee todellakin energiaa ja aikaa, samoin sen ruoan valmistamiseen
- meikkaan kevyesti mutta tarvitsen kuitenkin useita tuotteita joita ei ilmaiseksi saa
- alusvaatteet eivät ole halpoja jos tarvitsee ison kuppikoon ja haluaa kuitenkin kaunista, seksikästä ja laadukasta,yhdet liivit jo 80+ e
- kasvonaamiot ja -hoidot osaksi rutiinia, 4 krt vuodessa kosmetologi, á 80e
Ja tässä nyt vain jotain, enemmänkin on. Ja tämä siis vain mitä olen ulkoisesti tehnyt kumppanin löytämisen eteen, sitten on vielä henkinen puoli, opiskelu, työ, itsensä kehittäminen ja uusien asioiden kokeilu, unelmien toteuttaminen jne.
Nyt kun olen treenannut ja panostanut satoja tunteja ja tuhansia euroja itseeni, kumma juttu - vientiä on kuin taikaiskusta! Ja ne miehet ovat jän nästi ihastuneet luonteeseeni - mutta sama mies ei olisi huomannutkaan minua jos olisin edelleen se tavishiiri :D.
Mutta ylipainoinen, huolittelematon mies saa olla sellainen kuin on, eikä voi vaatia panostamaan kun naistenkaan ei tarvi?
Palstamiehillä on se harha, että "luonnonkaunis" "riittää, ettei syö liikaa" -kauneus ei ole ihan vain sitä, että ei syö liikaa. Ainakaan sen jälkeen, kun on täyttänyt 20 v.
Nainen, joka näyttää siltä, että on vain noussut sängystä ja nykäissyt ensimmäiset vaatteet päälleen ja sattuu vaan olemaan tosi kaunis, on tehnyt luultavasti vähintään nämä asiat:
- kammannut tukkansa joka päivä
-pessyt tukkansa pari kertaa viikossa hoitavilla tuotteilla, käyttänyt hiusnaamiota (tai ei ole suomalainen.) Pitkän tukan pesu ei muuten ole ihan nopea projekti, kuivumisen odottelusta puhumattakaan. Kuivaajat taas pilaa päänahan ja hiukset.
- puhdistanut kasvonsa vähintään kerran päivässä ja rasvannut ne
- tarkistanut, ettei kulmissa ole hajakarvoja eikä ylähuulella viiksiä tai nenäkarvoja näkyvissä
- hoitanut jalat ja kädet (siis vähintään kynsien leikkaus, kynsinauhojen siistiminen, rasvaus yleensä päivittäin)
- pessyt ja langannut hampaat kahdesti päivässä, ammattilainen puhdistaa kahdesti vuodessa
- sheivannut ihokarvansa säännöllisesti, ja vähintään tämän jälkeen myös rasvannut ao. ruumiinosat
- syönyt kolme kertaa päivässä joka päivä ravitsevaa kotitekoista ruokaa
- ulkoillut päivittäin
- harrastanut hikiliikuntaa kolmisen kertaa viikossa vähintään
- valinnut harkiten vaatekaappiinsa itselle sopivalla leikkauksella ja värillä olevia vaatteita niin, että kaikki sopii yhteen ja voi tosiaan vain nykäistä mitä vaan päälleen.
- on nähnyt sen vaivan, että alusvaatteet ovat laadukkaita ja itselle sopivia, etteivät näy vaatteiden alta tai tee muhkuroita
Tämä on nähdäkseni minimi, mitä kukaan nainen tekee. Itse olen niin low maintenance kuin mahdollista, en meikkaa, en käy kampaajalla (pitkä tukka, leikkaan itse ja pidän nutturaa), en kosmetologilla. Mutta silti pelkästään siistiltä ja "laittamattomalta" näyttäminen nyt vaan vie aikaa. Ja rahaa.
Tässä nyt hiukan liioitellaan... Minua pidetään ihan hyvännäköisenä, mutta en suinkaan tuolla lailla puunaa käsiä ja kynsiä. Käsirasvaa käytän, jos iho tuntuu kuivalta, mutta esim. kesällä en melkein ollenkaan. Ja kynnet lakkaan silloin kun muistan - mitenkään päivittäin en suinkaan niitä viilaile ja leikkaile. Ja ei niiden alusvaatteidenkaan aina tarvitse mitään tavallista "laadukkaampia" olla - olen itse ostanut Lindexistä, ja mitään muhkuroita ei tule, kun valitsee oikean koon, ja ihan hyvältä näyttää niiden kanssa.
Tuo kynsijuttu on hyvin yksilöllinen. Mun on pakko käyttää kynsiöljyä vähintään kerran päivässä ja käsivoidetta vähintään kahdesti päivässä ja hoitavaa aluslakkaa kerran viikossa, jos meinaan pitää käteni ja etenkin kynteni siisteinä. Ilman näitä ne lohkeilevat ja liuskoittuvat ja kynsinauhat ikäänkuin raspiintuvat. Viilailla ei paljon tarvitse, sillä kynteni eivät kasva koskaan kovin pitkiksi eivätkä onneksi kasva myöskään oudon muotoisiksi tms. Ole onnellinen, että sinä selviät käsiesi hoidossa noin vähällä!
Minulla taas kynnet kasvaa niin nopeasti, että kynsinauhoja on hoidettava siksi joka päivä, ja kynsiä muutenkin pari kertaa viikossa -en voi sietää pitkiä kynsiä.
Kuinka moni tämän ketjun kirjoittajista on ylipäänsä katsonut tuon sarjan Areenasta? Lukuisiin pohdintoihin löytyisi vastaukset sieltä (ykköskaudelta niihin, jotka liittyvät hänen entiseen parisuhteeseensa, muistelen).
Ajattelin itse ryhtyä katselemaan kakkoskautta. Dokumenttina edellinen kausi oli tosi hyvä ihan riippumatta siitä, mitä Topista ajattelee.
Olin nuorena kaunis, juuri sellaista ”malliainesta”. Poikaystävät olivat komeita, mutta jokin niistä aina puuttui. Kunnes tapasin hyvin tavallisen näköisen pojan, kaukana ulkoisilla mittareilla komeasta. Mutta hänen karismansa ja itsevarmuudesta sekä älykkyys hurmasivat. Vielä 20 v jälkeen olemme onnellisesti yhdessä. Sen haluan kertoa nuoremmille, että ulkonäöllä on, vuosien saatossa, melko vähän merkitystä parisuhteessa. Tärkeintä, että rakkautta, toisen kunnioitusta ja lämpöä riittää.
Ettekai tosissanne laske omaa arvoanne netti tyyppien varaan??? Se riittää että läheiset on ympärillä ja muut hyväksyy sellaisena kuin on. Ei tod kannata minkään netin treffisivun määritellä omaa ulkonäkö riittoisuuttaan 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...
Uskotteko naiset itsekään tuohon, että tuo riittäisi?
Oikeastihan naisten kriteerit koskevat asioita joihin ei voi itse vaikuttaa.
Kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko ja mitä tulee statukseen ja rahaan niin naisten ihanneammatit miehelle on lääkärit/juristit/lentäjät ja sinne ei ihan helpolla pääse sisään tai valmistu.
Mitä ilmeisimmin Topin kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko, status ja ammatti ovat kuitenkin ihan riittäviä, koska eihän hän mikään ikisinkku kellekään kelpaamaton mies ole. On ollut kihloissa, pitänyt yhtä naista pelkässä seksisuhteessa kertomatta naiselle, ettei itse nähnyt suhteessa muuta kuin seksin ja kiinnostuneita naisia on ollut muitakin, joista Topi itse ei ole ollut sitten kiinnostunut. Eli ihan normikuviot 27-vuotiaalle ihmiselle, joka ei ulkoisesti ole mitään mister-/missitasoa. Ei kuule meillä tavallisilla ylipainoisilla naisillakaan 27-vuotiaana välttämättä yhtään tuon kummempaa suhdehistoriaa ole taustalla.
Ja kyllä, minä uskoisin, että Topinkin flaksi paranisi jos hän kävisi parturissa, siistisi ne naamakarvansa joko kokonaan tai osittain pois ja laihduttaisi, ja kiinnittäisi esimerkiksi pukeutumiseen enemmän huomiota. Miksi tällaiset asiat eivät Topin kohdalla toimisi, kun aivan samankaltaisia asioita Topin tasoiselle naisellekin suositeltaisiin? Vai etkö myöskään usko, että ylipainoisen, laittautumattoman, tavisnaisen asemaa miesmarkkinoilla parantaisi laihduttaminen, kampaajalla käynti, paremman näköiset vaatteet ja nätti meikki naamaan?
-eri
Tavisnaisen ja tavismiehen deittitulokset ovat aivan eri planeetalta, jos se perusnainen käy parturissa ja laihduttaa 10 kiloa hän saa kuukaudessa joku 3000 matchia.
Jos "Topi" tekee saman niin matchit nousee ehkä nollasta per kuukausi kahteen. Fakta on ettei hän ole mitenkään komea, vaikkei nyt ihan suoörkki olekaan (huolimatta tuosta hot or not tuloksesta, sillä siellä muut kuin todella hyvännäköiset nälvitään maan rakoon).
Todella epärehellistä verrata näitä kahta keskenään, kun nettideiteissä naisen arvo on tuhat kertaa korkeampi kuin miehen, ellei lasketa ihan niitä komeimpia miehiä.
Höpö höpö. Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. Miten käy tilanteessa, jossa huoneessa on kahdeksan miestä ja kaksi naista valkkaamassa paria. Muodostuu kaksiParia ja kuusi miestä jää yksin.
Eikä toimi. Se toimii kuten Tinderissä, eli se parhaimman näköinen niistä panee molempia naisia ja ne 7 jää nuolemaan näppejään. Ei muodostu ylipäätään mitään "pareja".
Samoin jos on huone jossa 10 naista ja 10 miestä ei tarkoita että "syntyy 10 paria". Parhaimman näköinen panee niitä kaikkia.
Tämä ilmiö näkyy jopa ihmisen geenialtaassa, kun mennään taaksepäin 8000 vuotta sinunkin perimässäsi, jokaista 17 naista kohden ainoastaan yksi ainoa mies on lisääntynyt.
https://psmag.com/environment/17-to-1-reproductive-success
Eli muutama mies on siittänyt satoja/tuhansia naisia, kun taas +90% miehistä ei ole saanut yhtään mitään.
No, sittenhän se on luonnonlaki, ja siitä teidän saamattomien miesten on aivan turha vinkua.
Noinhan se menee melkein kaikilla muillakin nisäkkäillä. Valtaosa uroksista ei pääse koskaan astumaan, koska eivät ole riittävän tasokkaita. Miksi teidän ihmisurosten pitäisi saada jotain myönnytyksiä? Laijhan siitä vain heikkenee, jos vinkuvat pahnanpohjimmaiset päästetään lisääntymään. Seuraavaksi muistuttaisimme mopseja.
Naisten vika tämä ei tietenkään mitenkään voi olla, koska kuvio on sama muillakin nisäkkäillä, ja naarailta ei yleensä kauheasti kysytä. Urokset tappelee keskenään ja voittaja astuu.
Suosittelen Kamalaa luontoa! Siinä käsitellään jatkuvasti sitä, että Ilves ja Kärppä eivät koskaan pääse parittelemaan. Ei muuten Hirvikään pääse, vaikka se on komeasarvinen alfa.
Kyllä. Toki kaikki eivät jaksa mennä erikseen vaateostoksille vaatekauppaan. Silloin on ihan hyvä, että ruokaostosten yhteydessä voi Prismasta ostaa ne siistit farkut ja Tokmannilta pari siistiä paitaa ja suunnistaa sen jälkeen sinne autorassausosastolle.